Jump to content

Recommended Posts

Lieve meiden, wie o wie heeft er nog wat utrogestan over? Ik neem het heel graag over, tegen vergoeding natuurlijk. Mijn arts wil het helaas niet voorschrijven.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Suus88
      Wie heeft er nog UXXX over. Ik zou dit heel graag willen overnemen.
    • By Stef07
      Hoi Dames, 
      ik ben met spoed op zoek naar Utrogestan, wie heeft er nog iets over wat ik over zou kunnen nemen? Mijn arts wil het niet voorschrijven ondanks meerdere keren vragen. Ziekenhuis vindt het niet nodig en kon volgens hen direct stoppen bij een positieve test maar dit voelt voor mij helemaal niet goed:( in het verleden progesteron tekort gehad en daarom extra zorgen hierover. 

• By Bonnie2
      Hoi Allemaal,
      Nieuw hier op het forum, maar niet nieuw in IVF land. Ik (43 jaar) heb 2 puncties en 5 terugplaatsingen achter de rug, waarvan 3x heel kort zwanger. Nu aangemeld voor laatste terugplaatsing, volgende week. Deze gaat in mijn natuurlijke cyclus.
      Op aanraden van de gynacoloog slik ik nu Ascal (bloedverdunners) om stolling te voorkomen. Ik heb in vorige natuurlijke cycli ook Utrogestan gebruikt op eigen verzoek. Ik twijfel of ik dit deze keer zal doen. Volgens Gyn heeft het geen meerwaarde maar kan het ook geen kwaad. 
      Alvast dank voor jullie reacties!

• Weer een nieuwe dag zonder rode duivels.... 😅 Maar ook zonder symptomen... Al wil dat precies niks zeggen.... 😁 Dank voor de gebeden @Aslyn alles helpt he? Ik bid, hoop en duim zelf ook maar mee, wat kunnen we anders? Nee, we moeten zeker niet roepen dat we altijd maar pech hebben, daar heb je gelijk in, dat roep ik ook niet hoor, maar ik ben wel realistisch, wellicht uit zelfbescherming om mezelf te behoeden mocht het toch niet zo zijn. Het kan immers 2 kanten op, het is goed of niet. En dat er geen menstruatie gespot is, wil ook niet zeggen dat het dan dus gelukt is, deze laatste dagen zijn echt vreselijk en ik doe mijn uiterste best om positief te blijven.... 🤞 Dankjewel ook @Jennie80 voor het duimen en de lieve woordjes. Was het maar donderdag alvast.... Die onzekerheid gewoon ook he, pffffff..... Als die 2 keer Kitje dan ook 2 babies betekend dan heb je een vooruitziende blik gehad gister @Kiona77 😂 Hoe is het met jou vandaag? Beetje te doen allemaal nog? En hopelijk ook nog steeds zonder de duiveltjes.. Dus dan ben jij nu ook over tijd... 1 dag en ik al 2 dagen.... Het is idd een fijn idee om zoiets een beetje samen te kunnen doen. Ik moet donderdag ook werken, maar ik werk thuis, dat scheelt een boel. Al is donderdag wel altijd een superdrukke dag omdat ik vrijdags vrij ben. Hoop dat ik nog aan werken toe kom donderdag... 😬 Wat een mooie droom moet dat zijn geweest Kiona, hopelijk komt die uit. Dankjewel lieve @Hanniebal dat je voor ons mee duimt en zelfs die lieve, kleine, mooie Yosra met haar kleine duimpjes die mee doet. Met zoveel meeduimers en meebidders moet het toch wel goed zitten zou je denken.... Hoe is het met jou en Yosra nu? Gaat alles goed met jullie en een beetje gewend aan het nieuwe leven met babietje erbij? Je zoontje nog steeds happy the peppy met zijn kleine zusje? Nou, ik ga wat werken voor nu, thuis....
    • Ik duim ook heel hard voor jullie en Yosra ook!!    wat rete spannend, op hoop van zege!!! Op de babies! 
    • Pfff nog 2 dagen...@Kitje@Kitje (ik krijg je naam ineens 2 x en lukt me niet om het weg te krijgen)  Zo spannend om donderdag te testen!! Moet daarna wel werken dus hoop op goed nieuws voor ons beiden. Geeft wel steun om het niet alleen te doen!  Wat lief @Aslyn en @Jennie80  dat jullie zo met ons meeleven! Ik geloof zeker dat het een keer gaat lukken, hoop deze keer al... Heb een paar maanden geleden gedroomd dat ik was bevallen met 2 hele mooie namen erbij. Toen ik de namen opzocht hadden ze allebei zo'n mooie betekenis dat ik echt geloof dat mijn droom uit gaat komen... We moeten inderdaad blijven vertrouwen.     
    • Ow meiden, ik duim echt hard voor jullie!! Donderdag is D-day!👯‍♀️👯‍♀️👯‍♀️ Kom op emmies, goed blijven delen!! Ik vind het zooooo rete spannend. Laat het maar snel donderdag zijn. De dag van de 4 mooie duidelijke streepjes @Kitje en @Kiona77!! Houd vol!😘 @Liane, hoe gaat het bij jou? Hopelijk trek jij het ook nog een beetje en heb je verder geen last meer gehad van bloedverlies! @Aslyn, nog even en wij zijn ook weer aan de beurt om onze buikjes te aaien! Ik kijk er echt naar uit😁 @Siepie, even een warme knuffel jouw kant op! Hoop dat het goed gaat met je gezin!💋
    • Owww dames , zo spannend dit! Samen testen as donderdag .. ik vind het zo spannend, hoe geweldig zou het zijn als jullie beiden hier de slingers ophangen? Blijf alsjeblieft positief, roep niet dat je altijd pech hebt in het leven, want er zijn zo veel dingen waar we dankbaar voor moeten zijn, dus roep het niet op.   Een baby of meerdere baby’s zullen ons uitkiezen om hun mama te mogen zijn. We can do this!  Ik neem jullie beiden mee in m’n gebeden, ik zeg er wel bij “ gezonde kindjes alstublieft ” ..  laatste 2 dagen.. we gaan gewoon aftellen 🙂   
  • Topics

Important Information

Terms of Use