Ga naar inhoud

Wachtbankje/Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh Mariek wat doe je nu? Ik had mijn hoop op jou gevestigd omdat ik nu ook wel iemand zwanger wil zien worden van een cryo. Lichtrose is nog geen rood dus de hoop nog niet opgeven hoor.

Voor alle andere dames, Natasja HOU VOL!!!!

Ik heb mijn echo gehad en wat blijkt; mijn eisprong is nog helemaal niet geweest. Sterker nog mijn eitjes waren nog veel te klein en mijn baarmoederslijmvlies nog veel te dun. Ik moet maandag weer terugkomen voor de volgende echo. Ze verwacht dat ik dinsdag zo ver ben. Ik denk dat het betekent dat ik dan een pregnylspuit moet laten zetten. Nou ik zie het wel.

Greetzzzzz,

Yvonne

• Reacties 897
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh nee, Marieke, volhouden hoor!

Mijn buik is op het moment erg aan het rommelen, weet niet of dat de ongi is die doorbreekt of de boterhammen die ik net gegeten heb. Mijn borsten zijn ook niet meer super gevoelig...... Het zal toch niet..... Ben er bang voor. Zeg tegen mezelf: houd vol, het is nog niet gebeurd, maar op het moment heb ik het ff zwaar k**

Geplaatst

hallo dames,

Ik ben niet eerder geweest op deze topic en heb veel gelezen eerst.

Ik moet zeggen het is niet makkelijk zeg om op het wachtbankje te zitten.

Vandaag mijn tp gehad en mag 28 juni testen.

Bri , Dees veel sterkte deze tijd, echt zo balen voor jullie.

Verder iedereen heel veel sterkte en geluk.

groetjes

pebbels/Rita

Geplaatst

Jippie.....Pebbels.....je zit op het bankje!!! Hartstikke spannend~! Hoe gaat het het met je buikje, want je had ook wat vrij vocht had ik ergens gelezen?? Lekker rustig zitten hoor, op het wachtbankje.

En natuurlijk alle wachtbankzittertjes,.......toitoitoi voor jullie!!

liefs Linda,

Geplaatst

He Natas, wel blijven zitten, he! Anders wordt het een wel heel troosteloos wachtbankje van de afgelopen tijd. Ben er nu echt afgevallen... ongi is vandaag doorgekomen... balen! Hoop dat ik meteen door kan gaan voor de volgende poging. We hebben nog 4 cryootjes over in 1 rietje.

Rita, heel veel succes de komende 2 weken!!!

Geplaatst

Hoi Marieke,

Oh bah, toch gevallen! Ik hoop dat je inderdaad meteen door kan. Ik weet als mijn cryo niet lukt dat ik dan moet wachten ivm met de zomerstop. Veel sterkte nog!

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Ik hoop het ook, Yvonne. Hoor het morgen hopelijk. Dan ga ik doorbellen dat ik ongesteld ben geworden.

Hoe gaat het verder met jou? Zou inderdaad mooi zijn, he, als het zou lukken met de cryo's. Heel veel succes met je 2e cryo poging!!

Geplaatst

Hey Marieke,

Echt balen dus! Ik hoop dat je snel op kunt voor de cryo's.

Ik heb hier nu echt de spanning te pakken hoor. Loop de hele tijd naar het toilet om te controleren...... vreselijk voel ik me eronder. Mijn mannetje zegt dat ik nog niet op moet geven, maar ja, je gevoel hè.

Als het niet zo mocht zijn, dan zouden we aan onze 3e poging moeten beginnen, want wij hebben van beide keren geen enkele cryo. Daarom hangt mijn koppie nu n beetje.

Heeft iemand dat eigenlijk gehad, last van een rommelend gevoel in de buik en denken dat de ongi eraan komt, of zijn er ook bij die dat gevoel gehad hebben, maar toch zwanger zijn geworden?

Rita, Yvonne, heel veel suc6 op het bankje. Ik hoop dat de weken voorbij vliegen.

Geplaatst

Hoi Marieke,

Dit wordt pas mijn eerste cryo. Vorige maand is mijn eerste ivf mislukt en daar zijn nog 7 cryo's van over waarvan 1 volgende week ergens teruggeplaatst wordt. Dus Natasja ik zit nog niet op het wachtbankje, bijna.

En Natasja volgens mij zijn er ook vrouwen zwanger geraakt met ongipijntjes dus het kan wel hoor. Wachten is het moeilijkste, dat vond ik ook.

Greetzzzzz,

Yvonne

Geplaatst

ow mariek,

Ik lees nu net dat je ongi bent geworden vandaag! vreselijk balen. mijn vriend en ik hebben zelfs vandaag nog even zitten huilen om onze mislukte poging. laat je tranen maar gaan het lucht echt op! (voor ons wel iig)

Gelukkig heb je nog een cryo poging. wij hadden helemaal niks en moeten nu wachten tot september :S

@ yvonne, heel veel suc6 bij je 1ste cryo poging. hopen dat deze wel lekker in je buikje blijft zitten!

@ otjes, kom op de moet niet opgeven hoor.

@ iedereen ben ik nog iemand vergeten? in iedergeval iedereen heel veel wachtstrekte gewenst!

Dikke knuffel

Desiree

Geplaatst

Natas, zo lang je nog niet ongi bent is er nog een kans, he, meid! Houd moed hoor. Je weet het nooit, je lichaam kan echt heel verkeerde signalen afgeven nu... al die hormonen...

Yvonne, sorry, typefoutje, weet dat het je 1e is! Heel veel succes, volgende week. Ga hard voor je duimen.

Dees, voel me vandaag ook echt k*t... Heb na de eerste mislukte icsi poging een week stik chagerijnig rond gelopen. Vreselijk. En nu voelt het als een mislukking op een of andere manier... ze waren zo goed ontdooid, zo mooi gedeeld en beide van top kwaliteit!! Maar ze konden niet innestelen...weet dat het nergens op slaat, maar voelt toch een beetje alsof mijn lichaam me in de steek heeft gelaten...

Begin steeds beter te begrijpen wat ze bedoelen met 'emotioneel zwaar'. Het ís ook zwaar af en toe. Maar neemt niet weg dat we ook wel weer heel sterkte vrouwen zijn. We krabbelen toch maar mooi weer na elke mislukte poging overeind en gaan door!

Ik ga maar eens slapen, ben moe. Kapot. Morgen weer een dag!

Trusten, girls.

Geplaatst

Marieke,

Die emotionele rolocauster, daar zit ik nu al 4 jaar in. En inderdaad, je wordt er alleen maar sterker door. Maar elke poging wordt op zijn beurt zwaarder. Je zou denken, we weten wat er gaat gebeuren, het gaat makkellijker, maar niets is minder waar.

Het blijven geloven ... is volgens mij het enige dat ons helpt sterk te blijven...

Heel veel liefs aan iedereen,

en als er eens een dag het minder gaat, vooral niet proberen weg te stoppen. Niet opkroppen. Laat het naar buiten komen, dan zit het al niet meer vanbinnen en kanje sneller relativeren.

Onze dag van geluk komt nog.....

Liefs,

Annick

xxx

Geplaatst

Hey Natasja!

Ik wist ook niet zo goed waar ik aan toe was voordat ik mocht testen. Ik had en heb nog steeds een zware buik, rommelig etc. Het zijn mijn darmen wrs. Daar heb ik bij mijn menstruatie ook altijd heel erg last van. Dus........

Het hoeft niets te betekenen!!!

Groetjesssssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Marieke,

oh meid wat vervelend en balen, ik hoop dat je snel bericht krijgt over wanneer je weer mag en hopelijk zit hier de echte vechter/ster in.

Linda: dank je voor je bercihtje en hoe is het met jou, geniet je van je zwangerschap en wanneer heb je echo?

Ik heb nog steeds last van mijn zij en volgens het zkh is het mijn eierstok.

Zou vandaag naar mijn schoonouders in Friesland gaan maar ben toch thuisgebleven, nog lekker rustig aan doen.

Natasja nog ff volhouden ik heb bij jou nog hoop. Het zou zo fijn zijn.

Aan het einde van zo een behandeling en zeker als je de tp hebt gehad merk hoe toch hoe zwaar het emotioneel is allemaal.

Dees , ik vind het erg ontroerend dat vandaag met je vent nog hebt zitten huilen, het raakte me toen ik het las. heel goed om je emoties eruit te gooien.

word je weer sterk voor de volgende poging.

Nicolas hoe is het met jou, ik heb niets meer vernomen van jou. Gaat alles goed daar?

groetjes

pebbels/Rita

Geplaatst

Marieke, wat ontzettend balen voor je! Gewoon lekker chagerijnig zijn. Daar heb je recht op!

Pebbels, Nicolas, veel sterkte de komende tijd! Jullie hebben toch maar mooi dat wachtbankje gehaald!

Groeten, Nora.

Geplaatst

Eindelijk weer eens tijd gehad om dit bij te lezen. Het was weer een woelige tijd de afgelopen tijd, lees ik. Helaas veel te veel niet gelukt. En gelukkig weer een paar dames in blijde verwachting op het bankje.

O het is zo spannend! Otjes, hoe gaat het? Vandaag hoor je toch wat?

En qua buik, darmen, e.d.. Ik heb zo'n last van mijn buik gehad na de tp dat ik zelfs één nacht naar de EHBO ben geweest. Maar ws reageerde ik gewoon heel sterk op de progestan. En ik was gelukkig wel echt zwanger en gelukkig nog steeds.

Hou vol, keep up the spirit, en we wachten met smart op jullie allemaal bij de andere rubriek!!!

liefs, niki

Geplaatst

Ik heb vandaag weer een echo gehad en mijn eitjes waren nog steeds klein. Mijn baarmoederslijmvlies was wel ietsje dikker, maar ik ben er nog lang niet. Normaal gesproken heb ik altijd een cyclus van 28 a 29 dagen en is mijn eisprong rond de veertiende dag, maar nu ziet het er voor mij anders uit. Ik heb even gegoogled en ik zag dat er wel meer dames na een ivf behandeling een langere cyclus hebben. Dus dat kan dan wel kloppen. Ik heb woensdag weer een echo, maar ze verwacht dat ik er dan ook nog niet ben. Ik hoop dat ik er ga komen want straks is mijn hormoonhuishouding zo van slag dat ik helemaal geen eisprong krijg. Heeft nog iemand dit gehad na een ivf behandeling?

Weer wachten voor mij dus.

Natasja zet em op meid, morgen positief testen hoor!

Greetzzz,

Yvonne

Geplaatst

Natasja, heeeel veel succes met testen vandaag!!! Vreselijk benieuwd! Zou geweldig zijn als je zwanger bent!! Zeker na zo'n wachtbankje van de afgelopen tijd ;-) Krijgen wij ook weer een beetje hoop.

Yvonne, je hoort het inderdaad wel vaker, dat door alle hormonen je lichaam van slag is. Hoop dat je morgen te zien krijgt dat het eitje nu ineens weer goed is gaan groeien.

Nora, Rita, bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Geplaatst

Ik ga ook maar eens hier op het wachtbankje zitten.

Gisteren mijn laatste IUI behandeling gehad.

De arts wilde eventueel volgende maand nog wel een IUI behandeling doen, maar ik heb dit afgehouden. Dit is voor mij even de laatste behandeling niet aanslaat, dan gaan we ons volledig richten op de IVF.

Dames, veel succes die op dit moment aan het wachten zijn. Mijn verlossende antwoord over 14 dagen........pffff, wat lang nog!!!

Geplaatst

Champietal, heel erg veel succes met het wachten, knap hoor zo vaak die slopende 14 dagen achter elkaar!!:notworthy:

En natasja, vertel vertel vertel, hoe is de test gegaan??????

Liefs Diana

Gast marianne
Geplaatst

Hoi allemaal,

Lees eerlijk gezegd deze topic voor het eerst.

Eerst sterkte aan iedereen die op het wachtbankje zit. Het zijn onzekere tijden.

Verder ook sterkte voor degene die van het wachtbankje afgevallen zijn. Je weet waar je aan toe bent. Je moet je weer voorbereiden op de volgende poging. Neem de tijd voor jezelf, om ontspannen (voor zover mogelijk), de volgende poging weer te kunnen beginnen.

Groetjes, Marianne.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden