Ga naar inhoud

Wachtbankje/Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Yvonne,

3 juli testen, wat spannend!!!! Klinkt allemaal heel erg goed tot nu toe.

Waren er ook niet meer die 3 juli moeten testen?

Mijn vader word 3 juli 65 jaar, dus groot feest, ik hoop dat het dat voor jullie ook allemaal een feestdag word!!

Ik ga voor jullie duimen.

Liefs Diana

Liefs Diana

• Reacties 897
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wauw, Marieke, het wordt spannend! Lekker dat het nu door lijkt te gaan, en natuurlijk hoop ik met je mee dat het ontdooien goed gaat!

Terry, tja, ik weet niet, zou geloof ik wachten tot de dag die het ziekenhuis zei. Heb ik zelf ook gedaan. De uitslag van de test verandert er tenslotte niet van en ik ging er vanuit dat de dag die het ziekenhuis als testdatum gaf ook het vroegst betrouwbaar is...

Als je eventueel een dag eerder nog geen streepje ziet, kan het je alleen maar ongeruster maken....terwijl dat dan misschien niet nodig is????

Ach.... succes met het beslissen wanneer je het doet!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

He Yvonne,

wij testen op dezelfde dag en bij mijn zwangerschap van mijn dochtertje was het ook 3 juli en dus een geluksdag. Nu maar hopen dat dat zo blijft!

Terry, vroeger testen met urine kan tricky zijn. Elke test is anders en ze kunnen een vertekend beeld geven. Bloedtesten zijn veel betrouwbaarder, dus ik zou toch even wachten. Ook hangt het af of je progestan gebruikt of pregnyl spuit na je tp. Ik weet hoe moeilijk wachten is van de vorige keer. Waarom bel je het ziekenhuis niet en vraag je een bloedtest op een vroegere dag. Wie weet willen ze wel meewerken? Of anders via je eigen gyn. of huisarts?

En laat je niet gekmaken door die tekens hoor. Ik had ze ook de 1e keer en was dus totaal niet zwanger. Toen ik zwanger van Famke was, voelde ik totaal niets. Het blijft een raadsel hoe het toch elke keer zo kan verschillen.

Anne, jij hebt vandaag de tp, spannend. Er is nog genoeg plek op de wachtbank en we maken er een hele vruchtbare van deze maand.

Liefs Corine

Geplaatst

Hoi Corine,

Wat leuk dat we op dezelfde dag mogen testen en wat een toeval dat jij voor de tweede keer op 3 juli gaat testen voor je tweede kindje. Als je positief test, kan je tweede kindje ook op dezelfde dag geboren worden als je eerste kindje. Echt heel gaaf!

Nog 3 nachtjes slapen als we niet eerder gaan menstrueren en dan weten we het.

Groetjes,

Yvonne

Geplaatst

Corine, Yvonne, so far so good!!!

Jullie zijn de eersten die moeten testen in juli... na de waardeloze maand juni gaan we nu voor alleen maar positieve resultaten :toppie:

Dus zet 'm op, he, meiden!

Geplaatst

Hey meiden... 3 juli klinkt voor ons heel dicht bij, maar is voor jullie nog zo ver weg!

Succes die laatste daagjes!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

hoi,

nou, inderdaad. 3 juli klink al ver weg moet je nagaan!!! ik mag pas 4 juli testen!

weet niet goed wat ik ervan moet denken:dontknow:, dit is mijn 1e icsi poging met een kinderwens van ruim 3 jaar (1 miskraam gehad)

degene die 3 juli mogen testen hoe voelen die zich?

ik heb nl wel wat ongi pijntjes :sad:maar geen bloed verlies of zoiets. ook geen zere borsten meer, wel gehad.

nou heel veel succes iedereen en dat juli maar een heeeel vruchtbare maand mag zijn!!!:toppie:

groetjes

Geplaatst

Dag lieve meiden,

Bij mij gaat alles nog steeds goed. De vorige keer ging het mis in de nacht die nu moet gaan komen voor mij. Toen had ik heftige pijnen in mijn lies en de volgende ochtend licht bloedverlies en twee dagen daarna zette het door.

Ik heb de eerste week vanaf 2 dagen na terugplaatsing veel last gehad van steekjes en krampjes in mijn baarmoeder. Als ik zwanger ben, dan weet ik precies de eerste hap in mijn baarmoeder te herinneren als een knagend iets. Nu voel ik vanaf maandag minder pijntjes, maar nog wel af en toe. Ik heb nu ook af en toe steken in mijn tepels. Verder helemaal niets. Nog 2 nachtjes slapen en dan weten we het. Mijn vriend en ik kennen elkaar 3 juli ook precies 4 jaar en ik hoor nog meer positieve berichten over die datum dus pleasssssssssssssssssse laat de maand juli een vruchtbare maand worden.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Yvonne, hoe is de nacht gegaan???

Nog 1 nachtje te gaan en dan mag je testen!!!! Kan je jezelf nog bedwingen?

En uiteraard geld dat ook voor de andere dames die morgen mogen testen. Heel veel succes, en kom maar op met al het goede nieuws!:occasion5:

Liefs Diana

Geplaatst

so far so good, ook hier. Ben er niet zoveel mee bezig als de 1e keer, maar weet nog wel hoe groot de spanning toen was. 's Morgens voor de bloedtest voelde ik ongikrampen in mijn buik en was er van overtuigd dat het gedaan was. Ik was de hele dag sjaggie en zeker dat het was mislukt. Wat een grote verrassing dat ik toch zwanger was.

Nu kan ik er weer niets van zeggen en laat ik het maar over me heen komen. We gaan vrijdagochtend weg met het 4th of July weekend, wel of niet zwanger. Toch gaan we er een leuk weekend van maken, het is tenslotte de eerste keer dat we dit feest meemaken hier!

Yvonne, Terry en Nora, heel veel succes met de laatste wachtloodjes!

Corine

Geplaatst

Meiden, jullie maken het wel spannend, hoor! Kan haast niet anders denken dan nog steeds niet ongi, dus zit wel goed met jullie...

Heel veel succes met testen morgen!!!! Duim voor jullie beide!

Geplaatst

Dames die morgen mogen testen, heel veel succes en hopelijk positieve testen!!

Marieke, het wordt spannend, hé? Gaan ze morgen al ontdooien, of weet je het niet precies?? Ook jij natuurlijk veel succes!!!!

Alle andere dames op het wachtbankje: hou vol en ga voor die positieve test!!

Groetjes,

Fientje.

Geplaatst

Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb ook niet het gevoel dat ik het moet worden. Wel heb ik vanavond een test gedaan van het kruidvat en die was negatief. Ik heb daarvoor wel veel thee gedronken en veel geplast. Ik kon het gewoon niet meer uithouden. Niemand weet dat ik die test heb gedaan alleen julllie. Wat denken jullie, te vroeg getest? Toch beter met ochtendurine? Ik hoor ook wel es van vrouwen die pas na een paar dagen overtijd zijn positief testen. Nou, ik zie het wel! Zo lang ik de duivels niet op bezoek heb dan is er hoop. Morgenochtend probeer ik het weer.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Hoi Yvonne,

Wou wat spannend ik hoop zo dat je morgen positief test. Ik merk dat ik nu echt zenuwachtig begin de worden. Wat duurt het nog lang tot maandag. Zou zo graag willen dat ik ook morgen mocht testen maar goed nog even geduld. ik duim voor je!!!

Geplaatst

Hi Meiden,

Morgen kom ik hier voor het eerst aanschuiven.. ! Ik heb nl 's middags een terugplaatsing om 14.45 uur, en dan kan het grote wachten beginnen.. Volgens mij mogen er een heel aantal morgen testen, veel succes allemaal! Ik heb helemaal niets gehoord over thuis testen maar moet op 15 juli een bloedtest laten doen? Verschilt dat soms per ziekenhuis?

Groetjes en tot snel ziens hier!

Liefs,

Pien

Geplaatst

Yvonne, haha, kan me je ongeduld hééél goed voorstellen, maar een negatieve test na liters thee en dan ook nog eens 's avonds...denk niet dat je daar van op aan kunt.

Morgenochtend testen lijkt me beter. Onwijs spannend zeg!

Pien, ja, dat verschilt per ziekenhuis. Ik moet ook een bloedtest doen. Ze willen weten hoeveel je hormoonwaardes zijn enzo. Zegt blijkbaar weer iets over het verloop van de hele (hormoon)behandeling en je eigen cyclus.

Terry, voor jou wordt het ook super spannend! Heel veel succes nog de komende dagen!

Geplaatst

Héél veel succes voor de wachtertjes vandaag !!!

Dat jullie allemaal met positief nieuws mogen komen...

Het is jullie van harte gegund!

Aan de anderen, nestel jullie maar lekker diep op het bankje.

Liefs en knuf,

Annick

x

:knuf:

Geplaatst

Hallo,

Pien heel veel succes vandaag. en welkom op het bankje. Het spannendste is begonnen!!!!!!!!!

Marieke hoe gaat het met jouw?

Ik kan niet meer slapen ben vrij vandaag dus effe een half uurtje computeren en dan weer effe proberen. Yvonne en Dutches voor jullie een spannende dag ik ben benieuwd!! Het is wel tijd voor goed nieuws.

groetjes Terry

Geplaatst

Hoi Annick,

jij bent er ook vroeg bij. Ik lees dat je vandaag naar het ziekenhuis gaat om alles even op een rijtje te zetten. Ik denk best een moeilijke dag weer geconfroteerd worden met alles. Ik wens je sterkte maar volgens mij ben je een sterke meid!! succes

groetjes terry

Geplaatst

Voor mij is het afgelopen, de test is negatief. Ik ben nog niet ongesteld en voel het ook niet aankomen, maar dat zal dan wel snel gebeuren. Ik heb natuurlijk wel de bolletjes gebruikt. Alleen de laatste week had ik er maar 3 per dag ingebracht ipv 6. Gisteren maar 2, de laatste die ik had. Vanaf vandaag gebruik ik niets meer dus dan zal het wel snel gaan.

Ik ben er wel van overtuigd dat het embryo geprobeerd heeft in te nestelen. Maar ik denk dat ie er op een gegeven moment mee is opgehouden. Al vanaf maandag voel ik bijna niets meer.

Voor mij op naar een volgende ronde. Ik hoop dat de rest van de meiden die nog zitten wel goed nieuws gaan brengen. Ik blijf voor jullie duimen.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Wat balen, Yvonne!!!!

Maar wel een lekker dat je het idee hebt dat het wel heeft geprobeerd in te nestelen!!!

Sterkte weer!!!!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

oh nee, Yvonne!! Ik had zo'n goed hoop voor je... het zag er zo goed uit allemaal. Dichterbij dan ooit, met een embryootje wat hard heeft geprobeerd zich in te nestelen. Gelukkig heb je nog een paar cryootjes over. Een kleine troost.

liefs,

Marieke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden