Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een mooi gezicht die lekkere grote buiken!

Ik kan net doen alsof, even kijken hoe het staat.

Om half tien naar de fertiliteitsarts, wil graag gaan beginnen met de Puregon.

Ben benieuwd!

Vanessa

Geplaatst

Wouw wat een buik al zeg. Lekker gegroeid weer. Ik zal volgende week zondag een foto plaatsen, ben dan 30 weken.

Geplaatst

mooi Diana!!

Hilde, straks voel je ook echt een elleboog of voetje zitten, keileuk!!

En soms, pijnlijk...

Geplaatst

Ik zal morgen nog even snel een foto maken, want maandag gaat mijn fototoestel ter reparatie.

Geplaatst

hihihi, ons fototoestel moet ik ook weg brengen voor reparatie.

maar we hebben er nog 1 en zal vandaag aan mn vragen voor nieuwe foto.\

is ook wel weer tijd, we zijn een nieuwe grens gepasseerd!!

de 30 weken grens JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Renaat

Geplaatst

Oke ik dus nu 29 weken en zie hier het resultaat. Ik draag erg laag zoals je kunt zien.

Foto-8UHAOFFF.jpg

Foto-TML37KPJ.jpg

Foto-AEIITDI4.jpg

Ben benieuwd hoeveel hij nog kan groeien, want ben echt al dikker dan bij mijn vorige zwangerschap, want dit was ik 38 weken bij Robbie

14597-774492.jpg

Geplaatst

Zo, dat is een hele flinke buik! Mooi joh! Maar je had laatst het idee dat je nu minder hard groeide? Of heb ik dat nou verkeerd onthouden?

Ik heb hier het idee dat mijn buik ook een sprintje maakt. Ruim een week geleden een broek gekregen van iemand waarvan ik dacht, och, dat duurt nog wel even voordat dat goed zit... En eh, ik draag hem nu al!

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Wow Es, ik ben echt jaloers op je buik hoor, wat een pracht!!!

Het lijkt op de foto wel dezelfde maat als bij robbie met 38 weken, blijkt maar weer dat elke buik en elke zwangerschap anders is.

Is dit kindje ook groter dan robbie?

Hilde: ik had ook een flinke groeispurt rond de 20 weken, bij 19 was er een bescheiden buikje, en bij 20 werd het ineens een toeter. Als je terug bladert door de foto's kan je dat zien.

Weet alleen niet meer of de andere meiden daar ook last van hadden.

Renaat: Waar blijft jou foto? (ik blijf zeueren hoor hihihi)

Liefs Diana

Geplaatst

Ben ook wel trots op mijn buik en hoopt dat hij zo blijft en niet dat er nog strie op komt of zo. Ik smeer me eigen ook rot (weet niet of het helpt, maar wie niet waagt wie niet wint).

Wij denken ook dat mijn buik nu hetzelfde is als bij Robbie 38 weken. Of dit kindje groter is??????? Ik denk wel iets langer, want "Downtjes" hebben vaak kortere beentje en armpjes, maar ik verwacht niet al te groot want wij zijn zelf ook niet zo lang hoor.

Nu maar wachten tot wanneer mijn fototoestel terug is en anders heb ik altijd nog mijn telefoon toch. Ik geloof zelfs dat ik met mijn videocamera ook foto's kan maken.

Ja Renaat waar blijft jouw foto en natuurlijk ook de andere meiden (Niki, komop jij ook).

Geplaatst

Ik wil wel een foto zetten, maar mn man heeft er steeds geen zin in om de foto te maken!!!!

Ik zal vanavond nog een xtje vragen aan hem....

Liefs Renaat

Geplaatst

Zo vandaag toch maar besloten een 2de box te kopen. Robbie zit af en toe nog in de box. Makkelijk met koken en als je even je handen vrij wilt. HIj vindt het ook niet erg en ook zalig met tv kijken (voor hem dan he). Dus maar even op marktplaats gezocht en net opgehoord. Een ronde box, van hetzelfde merk als we nu hebben (Bopita, top merk). Hij ziet er nog echt top uit. Wordt dus echt een kinderhuis hier haha. De speelkamer is ook helemaal klaar. Robbie vindt het er tof dus straks kunnen ze daar met zijn 2-en ravotten. De speelkamer is de kamer (overloop, die super groot is) naast hun slaapkamer en bij de badkamer. Makkelijk dus als ik even wil douchen. Kan ik ze helemaal in de gaten houden. Nu alleen nog een rond boxkleed, niet makkelijk aan te komen.

Geplaatst

Ik heb mn man nog niet zover gekregen voor nieuwe fotoos!!!

We zijn al wel een heel eind met de babykamer.

Vanavond gaat hij de plintjes doen en ik denk dat volgende week de meubeltjes er wel in staan.

Vandaag krijgen we de sleutel van onze garage, dus de komende dagen gaat mn man daar aan het werk, inruimen en zo.

Liefs Renaat

Geplaatst

Hey meiden,

Hier schiet het ook op met de kamer, alles is behangen (roze) en alles is geschilderd (ook roze haha) en de gordijnen hangen (winnie de pooh) en gisteren de wieg opgehaald, die hebben we laten bekleden met mooie cremekleurige stof. Hemeltje is helaas niet helemaal goed gemaakt, dus ik moet er wel mee terug (baal baal), maar goed, mooi is het wel hoor!!!

Hopenlijk het weekend het laminaat leggen, maar ik heb 1 extra pak nodig en het is moeilijk te krijgen!

Zal eens kijken of ik een foto kan maken en plaatsen. Is misschien ook wel leuk?

Liefs Diana

• 2 weken later...
Geplaatst

Gaaf die kinderkamers!

Ik hoop ooit jullie tips nodig te hebben voor het inrichten en welke spulletjes je beter wel en beter niet kunt kopen.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Oh gaaf al die foto's!!! Kom voor t eerst bij deze topic en vind t erg leuk om foto's te zien, beetje meer te weten te komen over de mensen met wie je schrijft, hihi

Mooie kleur muur Diana! En zo buik wil ik ook Estrhrelia!!!!!!!!!!

Groetjes CIndy

Geplaatst

wat een prachtige baby kamer.. en nu maar hopen dat de doktoren het goed hebben gezien dat het een meisje wordt!

echt heel heel mooi.

Liefs

Desiree

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden