Jump to content

nieuwe afspraak

Guest lootje73

Zou je lang wachten als de eerste keer is mislukt?  

22 members have voted

1. 1. Zou je lang wachten als de eerste keer is mislukt?

• Ik zou meteen weer proberen
    • Ik zou even pauze nemen

Recommended Posts

Guest lootje73
Posted

even om jullie op de hoogte te houden...

gezien er niet meer eitjes waren, zal ik even moeten wachten

met verder gaan...ik heb begin september weer een afspraak en dan krijg ik een nieuw schema.

het gaat dus nog even duren...hoop wel dat er dan genoeg eitjes zijn, zodat ze er ook nog in kunnen vriezen.

het blijft een rot gevoel, wetend dat het bevrucht eitje

niet is genesteld, maar we geven niet zomaar op.

Hopelijk is er tussendoor plek voor september, ik moet dan ook regelmatig bellen om te kijken of er mis. een plek is vrij gekomen...

ik laat het natuurlijk weten.

Voor iedereen die heeft gereageerd, BEDANKT VOOR DE STEUN!!!

Gezien nog zeer weinig mensen het rondom weten is het lastig om ergens te spuien en is het zeer fijn om hier zoveel berichten met steun te krijgen!!

nogmaals BEDANKT!!!

groetjes lo

Posted

Hoi Lo

ik had hetzelfde als jouw.

1 emmy toppertje wel genesteld maar helaas afgekomen.

geen embryos ingevroren.

Ik wil ook meteen door naar de 2e poging.

moet helaas wachten op mijn normale cyles en de vakantietijd maar ik hoop half augustus weer meteen aan de slag te kunnen.

De tijd kruipt voorbij nu. Het is nog erger dan de wachtweken.

dus ik ben voor. hup meteen door naar de volgende ronde

Posted

He meiden,

Ook ik wilde het liefst direct door na de eerste mislukte icsi poging. We hadden gelukkig nog 2 rietjes met eskimo's over, en stond echt te popelen om weer te beginnen.

Fijn dat jullie ook weer data hebben om naar toe te leven. Emotioneel heb je de tijd wel nodig, zo ervaarde ik dat, om je voor te bereiden op alles. Vond het in het begin heel snel gaan, het overrompelde me een beetje. Liet het gewoon over me heen komen, maar nu, voor een eventuele 2e poging, weet je wat je te wachten staat. Ben benieuwd of het dan (emotioneel) heel anders is.

Posted

hoihoi,

Sja je weet het nooit natuurlijk.

Mijn 1e keer vond ik best wel meevallen, (als je bezig bent word je er echt door geleefd ook) dus ben ik gelijk doorgegaan met een 2e poging.

Gelijk al na de tp had ik er niet zo een heel fijn gevoel over, beetje somber zag ik het in. Eeen heel rot gevoel. En dat de 1e keer ook verkeerd is afgelopen kwa uitslag, viel de wachttijd ook extra zwaar voor mijn gevoel.

Al vond ik de 2e keer met een kort schema wel sneller gaan tot aan de TP.

Na de uitslag kwam alles er dubbel en dwars uit en terugkijkend was voor mij 2keer achter elkaar teveel van het goede denk ik. Zowel fysiek als mentaal. :tard:

Anderzijds: als het een positieve uitslag geweest was , keek ik er vast weer anders tegenaan. :dontknow:

Ik hoop en ga er van uit dat ik weer met een positief gevoel de 3e keer in ga. Dat ik gelukkig mag zijn dat ik weer een kans heb strakjes, en dat het mogenlijk is ipv gelijk somber in te zien en het gevoel te hebben me niet gaat lukken.

Meiden, deze week word ik ongi, en dan is het ca 25-28 dagen wachten en dan gaat de eerste deca erin!

Guest lootje73
Posted

Hey Mariek,

De eerste keer vloog voorbij voor ons, alles ging in rap tempo,

van december af en het is dat mijn vriend met zijn werk zat anders waren we nog eerder aan de beurt geweest.

Het is mis. wel fijn om het eerst te laten rusten, toch hoop ik dat de tijd nu snel gaat, kan niet wachten om het opnieuw te proberen, ondanks dat het hele ritueel vanaf voor af aan moet gaan beginnen.

knuf louise

Guest lootje73
Posted
hoihoi,

Sja je weet het nooit natuurlijk.

Mijn 1e keer vond ik best wel meevallen, (als je bezig bent word je er echt door geleefd ook) dus ben ik gelijk doorgegaan met een 2e poging.

Gelijk al na de tp had ik er niet zo een heel fijn gevoel over, beetje somber zag ik het in. Eeen heel rot gevoel. En dat de 1e keer ook verkeerd is afgelopen kwa uitslag, viel de wachttijd ook extra zwaar voor mijn gevoel.

Al vond ik de 2e keer met een kort schema wel sneller gaan tot aan de TP.

Na de uitslag kwam alles er dubbel en dwars uit en terugkijkend was voor mij 2keer achter elkaar teveel van het goede denk ik. Zowel fysiek als mentaal. :tard:

Anderzijds: als het een positieve uitslag geweest was , keek ik er vast weer anders tegenaan. :dontknow:

Ik hoop en ga er van uit dat ik weer met een positief gevoel de 3e keer in ga. Dat ik gelukkig mag zijn dat ik weer een kans heb strakjes, en dat het mogenlijk is ipv gelijk somber in te zien en het gevoel te hebben me niet gaat lukken.

Meiden, deze week word ik ongi, en dan is het ca 25-28 dagen wachten en dan gaat de eerste deca erin!

Heel veel succes meid!!!!

Wachttijd of niet, het blijft gewoon allemaal heel lastig en emotioneel...de hormonen alleen al maken me een warboel en dan alle spanning er nog boven op.

Ik hoop dat alles goed komt dit keer voor jullie!!!

SUCCES!!! knuffel lo

Posted

Thanxx Lousie,

en voor jullie ook he! dat 2008 gewoon nog steeds ons jaar mag zijn.

en natuurlijk ook voor alle andere meiden die de laatste weken van t bankje zijn gevallen........heel treurig.

Succes met je volgende poging!

Posted

Ha dames,

Toen mijn man zei dat als de behandeling zou mislukken hij pas volgend jaar aan de tweede wilde beginnen, sloeg de schrik mij om het hart. Ik voelde heel sterk dat ik direct door wilde gaan. Ik stem dus voor meteen weer proberen.

groeten, Nora.

Guest lootje73
Posted
Ha dames,

Toen mijn man zei dat als de behandeling zou mislukken hij pas volgend jaar aan de tweede wilde beginnen, sloeg de schrik mij om het hart. Ik voelde heel sterk dat ik direct door wilde gaan. Ik stem dus voor meteen weer proberen.

groeten, Nora.

Dat lijkt me inderdaad schrikken, ookal kijken we er een beetje tegen op om heel het project opnieuw te doen, toch willen we allebei het weer zo snel mogelijk proberen.

ik hoop dat hij nog omdraait qua gevoel.

sterkte!!

Guest steph
Posted

hallo

nadat onze eerste icsi poging was mislukt,dacht ik echt oooh ik word nooit moeder

heb toen meteen het zh gebeld ik moest eerst 1 maand wachten dat was beter voor je

lichaamen precies 3 maanden na de eerste behnadling was ik zwanger van mijn zoontje

die nu bijna 11 maandjes is

en even onder ons wij gaan in september weer starten voor een brusje,merk dat de wens voor een tweede net zo sterk is als voor een eerste

succes en sterkte allemaal

steph

Posted

Ik ben er wel voor om nu door te zetten. Wel ben ik blij dat we eerst een menstruatie verder afwachten. Anders zou ik het lichamelijk en geestelijk wel te zwaar vinden. Nu ben ik echt hardstikke ongesteld, dat zou ik over zo'n 2 weken alweer tp van een cryo hebben. Dat is te snel, doen ze ook niet in het ziekenhuis. Ik vind het wel prettig om even uit te rusten na al die spanning van de afgelopen week.

Groetjes,

Anne

Posted

hoi dames, ik zelf wacht altijd tot de volgende menstruatie en begin dan weer.

nu ben ik dus helaas van het wachtbankje afgevallen en wacht dus nu tot mijn volgende ongi en ga dan door met poging 3.

een maand ertussen vind ik wel fijn en dan komt je lichaam toch even tot rust.

Posted
Dat lijkt me inderdaad schrikken, ookal kijken we er een beetje tegen op om heel het project opnieuw te doen, toch willen we allebei het weer zo snel mogelijk proberen.

ik hoop dat hij nog omdraait qua gevoel.

sterkte!!

Hoi Louise,

Gelukkig hoeft mijn mannetje zich niet te bedenken hoor. Vorige week een positieve test in handen! Eerste behandeling raak! En daarnaast nog 6 cryo's. Ik hem hem dus niet om hoeven te praten (was wel gelukt hoor). Het moeilijkste vond hij namelijk om mij zo ontzettend te zien worstelen met mijn emoties.

Groeten, Nora.

Guest marianne
Posted

Denk dat dit een heel erg persoonlijke keuze is.

Wat kun je geestelijk en lichamelijk aan.

Wij willen zo snel als kan verder. Ook gezien mijn leeftijd die zekere een rol mee speelt. Verder hebben we liever dat we weten waar we aan toe zijn. Om met het leven verder te kunnen. Het zij met of zonder kinderen.

Groetjes, Marianne.

Posted

Hoi Lo,

Ik zou het zelf meteen weer willen proberen.

Ik ben op 13 april begonnen met decapeptyl maar moest op 29 april weer stoppen (was ook al met puregon begonnen). Ik wilde toen niets liever dan meteen door voor de volgende poging.

Er is toch wat tijd overheen gegaan (door onderzoeken ed.) en nu mag ik as. maandag 21 juli weer beginnen!

Ik wens jou heel veel succes met je volgende poging!

Liefs, Daantje