Ga naar inhoud

buikfoto


manuela

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Wow, wat een mooie buiken!!!!!!!!!!!!! Soms mis ik het ook wel hoor, en denk vaak terug aan de tijd van zwanger zijn en mijn dikke buik. Mijn buik heeft me nooit in de weg gezeten en had ook een flinke buik. En hoe beroerd ik me ook voelde, ik denk nog steeds terug aan een prachtige tijd! Heerlijk, dat gevoel van die frummel in je buik die lekker aan het bewegen is...

 

 

 

Manuela, het schiet al lekker op! 31 wkn! Kan me voorstellen dat het nu wel zwaarder wordt... Pfff, petje af hoor. Je doet het echt toppie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

oh klinkt het raar als ik zeg dat ik met je te doen hebt.......hahahahaah

 

 

 

wat een enorme(maar mooie)buik!

 

 

 

Daar komen vast 2 hele mooi scheetjes uit!

 

 

 

Weet je eigenlijk al wat het word? of eigenlijk wat ze worden...hahahaha...nee wat het zijn......jeetje hoe zeg je dat nou ....hahahahahaaha

 

Nou ja je snapt mij wel...hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee we weten nog niks,niet wat het word,niet wat het is. Ha ha ha ha

 

 

 

Morgen moeten we weer voor controle en dan horen we weer wat de schatting van het gewicht is.

 

 

 

nee,heb maar geen medelijden met mij,dat heb ik zelf al:tongueP:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes en veel plezier met je controle morgen!

 

Je buik is inderdaad groot maar wel prachtig zeg!

 

 

 

Als ik naar je buik kijk begrijp ik dat het wel zwaar voor je wordt nu!

 

Nog eventjes meis en dan heb je weer 2 mooie wondertjes erbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo Manuela.. met kleren is ie groot, maar met je trui omhoog is ie echt MEEEEGA!

 

Kun je je evenwicht nog een beetje houden?

 

 

 

33 weken.. nu wordt het toch wel heel spannend, zitten ze al lager? En nog steeds in stuit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooooooooooh, wat een toeter zeg! Die van mij vond ik al enorm, en dan bedoel ik op het eind!! Als ik je zie denk ik meteen aan mezelf 8mnd geleden. Mis mijn buik zoms ook wel hoor, zeker als ik mijn vriendin zie lopen die ook een tweeling verwacht (eind nov).

 

 

 

maar hij is prachtig hoor, ik ben ook gek op buiken!

 

 

 

Hier nog een van mij, lang lang geleden haha

 

Ik was volgens mij toen iets van 33weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeeeeeeeeeesus, wat een toeter(s) hahaha, arme manuela ik heb met je te doen hoor...ahhhh, en dan nog 7 weken..mag och hopen dat het er nog maar zijn of zo....sterkte haha.

 

lau, ook een mooie buik, maar dat wist je al he? ;-)moet wel eerlijk zeggen.......wat eruit is gekomen is noooooooog mooier hoor meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden

 

 

 

Alles was tip top inorde en doen ze het beide heel erg goed en worden ze op 4 4,5 pond geschat.Maar dat konden jullie al wel zien.Ha ha ha

 

Baby a ligt zo l en baby b ligt er zo - over heen dus zo +,allebei dus nog niet goed baby a ligt met het hoofdje omhoog.

 

bloeddruk en urine was ook oke.

 

 

 

Ik ga er een wassen en pap geven en dan hup naar bed,ze is vanmiddag door mijn zus verwend en dat kun je ook wel merken.

 

 

 

Doei doei,manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, wat zijn ze al lekker groot.

 

Worden het net van die buffeltjes als die van Cynthia.

 

Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

 

Mijn vriendin rond 2 dec, en die van haar waren afgelopen week 1800gram ongeveer.

 

 

 

Sterkte nog met de laatste weken!

 

 

 

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wordt het zeker een keizersnee,hij zij dat er dan geen twijfel was en verder ook niks gaan proberen,maar dan niet eerder met 38 weken.Zolang het niet eerder hoeft doen ze het dus ook niet.Vind ik oke,het gaat nu niet over mij met mijn klachten maar het gaat om het beste voor de twins.Maar ze hadden nog wel ruimte en genoeg vruchtwater om nog te kunnen draaien.

 

Hij heeft ook nog een inwendige echo gedaan om te kijken naar de baarmoedermond en die was wel wat minder geworden en toen ging hij tocheren?? schrijf je dat zo ? Maar hij was nog genoeg gesloten.Mocht mijn vruchtwater gaan breken dan moet ik gaan liggen en 112 bellen !!

 

 

 

Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow wat een lekkere dikkie diks hihi. Goed hoor! Ja dat verklaart die buik wel, wat geef je ze te eten, spinazie??? haha.

 

Hey maar wat raar dat je bent getoucheerd??? Lijkt me nogal risicovol!

 

Maar ja liggen en benen bij elkaar als er wat gebeurt hihi.

 

 

 

Weet je trouwens hoe vaak jullie in babyboom te zien zijn? Of is dat niet bekend gemaakt? En zijn julllie ook gevolgd met deze zwangerschap? Ben zooo nieuwsgierig! haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

 

 

Ik ben met 37 weken getoucheerd. Wat een rotgevoel was dat zeg!

 

Toen zei de gyn dat ik al 2 cm ontsluiting had. Was niet erg hoor.

 

De vliezen hebben ze tijdens de bevalling pas gebroken.

 

 

 

Leuk dat je precies gelijk loopt met mijn vriendin!

 

Die heeft minder toeter, en verder ook een goede zwangerschap.

 

 

 

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden