Jump to content

vraagje aan de zwangere onder ons!!

Recommended Posts

Posted

hallo meiden!!

voor mij begint morgen voor de derde keer de 2e wachtweek...

en dat betekend automatisch ook dat het bekende broekloeren begonnen is :a4628ea63ee3976fca4

over het algemeen voel ik niet echt iets al verlies ik de laatste 2 dagen meer witte afscheiding,

mijn vraag aan jullie is hadden jullie juist meer of minder afscheiding..

ik dacht namelijk dat net voor een positieve test dat de baarmoedermond zich gesloten had dmv een slijmprop en er dus geen afscheiding meer kan zijn...

misschien kunnen jullie enige duidelijkheid brengen in mijn broekloerdagen..

alvast bedankt!!!

liefs Bri

Guest estrhalita
Posted

He Bri,

Nu tijdens de zwangerschap verlies ik meer afscheiding, maar of dat ook zo was net voor de test durf ik echt niet te zeggen. Als je al een keer zwanger bent geweest, sluit je baarmoedermond nooit helemaal en blijft hij altijd een stukje open.

Ik dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden en voelde het ook echt zo, maar was toch zwanger. Volgens mij kan je er nooit iets van zeggen en als je nog de progestan bollen gebruikt heb je zowieso meer afscheiding.

Succes met wachten, wanneer mag je testen.

Posted

hallo,

ik heb inderdaad al 2 kids dus ( 12 en 15 jr) zal mijn baarmoedermond wel niet helemaal sluiten...

ik heb deze keer alleen een pregnyl spuitje hoeven zetten want het was een cryo terugplaatsing.

nou ja ik kan niet meer doen dan afwachten!!:a4628ea63ee3976fca4

dank voor je berichtje.

groetjes bri

Guest estrhalita
Posted

Ja balen he dat wachten. Duurt te lang, maar ik kan je zeggen als je dan een positieve test hebt moet je weer 3 weken wachten op de 1ste echo en dat is ook zo'n rot periode. Meid ik ga heel hard voor je duimen. De 1ste IVF zaten we samen op het bankje. Lijkt al weer zo lang geleden.

Posted

Hey Bri,

Ik weet het niet met grote zekerheid, maar volgens mij had ik ook wel afscheiding... Vanaf de dag van de positieve test tot 2 dagen na het stoppen met de utrogestan was deze afscheiding zelfs bruin. Omdat ze me in het ziekenhuis hadden gezegd dat ik me daar niet druk over moest maken, heb ik dat ook maar niet gedaan.

Heel veel succes die laatste dagen!!!!!

Groetjessssssssssssss

Guest estrhalita
Posted

Bri ik las ergens anders dat je al een test had gedaan, omdat je in je normale cyclus nu ongi had moeten worden, maar je tp is pas een week geleden. Ik mocht 12 dagen na de tp testen. En toen was de test positief. Ik weet dat een onder de zwangere zelf tot 15 dagen of zo een negatieve test had en uiteindelijk pas een positieve dus probeer echt af te wachten en je niet al te gek te maken.

Succes

Posted

Hey bri, ik heb zeker meer afscheiding sinds ik zwanger ben, dit is mijn 1e kindje.

Heel veel succes op het bankje

Liefs Renaat

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use