Ga naar inhoud

overzicht behandelingen september / oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Net ziekenhuis gebeld en de assistente zei me dat ik nu vrijdag moest beginnen met prikken van Puregon, terwijl die andere dame het gisteren over donderdag had.

Kan dit verschil kwaad denken jullie, ik ben gistermiddag ongesteld geworden (28 okt)

Vrijdag morgen 7 november heb ik dan de eerste echo, dat is dan de 11e dag

• Reacties 751
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hai Marina71,

Gelijk opbellen hoor. Het is of het 1 of het ander. Alles is nogal op tijd en datum met IVF dus ja ik dubbel checkte altijd alles...

Bij mij was dat ook een keertje: de ene assistent telde weer anders als de ander.Komt vaker voor, dus vooral ook zelf nog koppie erbij houden zoals je nu al wel weet . Veel succes!

Geplaatst

hallo!

nog 2 dagen te gaan voor de test.

Ik ga de test doen bij de dokter.. die is zelf ook heel nieuwsgierig.

Ik ben nog niet ongsteld en ook niet het gevoel dat ik dat nu ga worden.

wel vlagen van misselijkheid..

o ik hoop zo dat het goed zit!

andere dames op de wachtbank.. suc6!!

Liefs

Desiree

Geplaatst

Ohh dees ik vind het zo spannend voor je, Gelukkig voelt het ook goed voor je. Was je de vorige keer niet nu al aan het menstrueren? Ik duim steeds harder voor je. Ik denk dat het wel goed zit. Veel succes Vrijdag.

Oh ja, hoe is het met je darmen?

Groetjes Cindy

ps Alle anderen op het wachtbankje ook veel succes.

Geplaatst

Heeee Dees,

Up you go girl!!! Onze hoop is nu op jouw gevestigd......

Vanochtend nog een ooievaar op een lantaarnpaal gezien op de A2. In gedachten heb ik 'm gezegd naar jou toe te vliegen en vooral niet te treuzelen.

Hier komt-tie :B-0009:!!!!

Ik blijf duimen voor je meis!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Heeee Cindy,

Hoe ver ben jij?!? Enig idee wanneer de tp gaat gebeuren?!?

Ben zooooooo benieuwd voor je....

Greetzzz,

Elena

Geplaatst

Alle ooievaars zijn naar het wachtbankje gestuurd!

De ooievaars die over blijven zijn voor mij en de andere meiden die (weer) moeten beginnen!

Good luck!!!!!!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hoi Tsjoender, leuk dat je ernaar vraagt, ik moet 6 november naar het ziekenhuis voor de eerste baarmoederslijmvlies meting. Hopelijk is het dan meteen goed en kan het rond de 10de teruggeplaatst worden.

Wordt nu ook weer allemaal erg spannend maar ik vind het zeker duidelijk dat het de 2de keer is en dat ik me eigenlijk helemaal niet druk maak om wat gaat komen. Ik zie het wel. Ik heb van die eerste keer geleerd dat het gaat zoals het gaat. Ik ben wel heeeeeel positief maar dat moet ook.

Groetjes Cindy

Geplaatst

Hallo meiden,

@wachtbankje, alle ooievaars komen jullie kant op. We blijven duimen voor jullie!

@Elena; veel succes morgen!

Vandaag voor 2e fm geweest; ze vroegen zich af of ik erop zat, zo snel gaat het. Heb nu een aantal follikels van 26mm! Ze wilden de bloeduitslagen afwachten om te kijken of ik door kon gaan met deze poging. Aangezien ze erg bang zijn voor overstimulatie.

Vanmiddag gelukkig het verlossende woord; Vrijdag punctie!! Maar moet wel echt rustig aan doen nu en na de punctie..

Ach, dat hebben we ervoor over!! Vanavond om 21.00 uur de pregnyl en dan even geen spuiten meer!

Meiden allemaal heel veel succes!!

Liefs, broedkipje gerreber

Geplaatst

Dees, wat spannendddddddddddd!!! Ik hoop het zo voor je, ik heb er ook een goed gevoel bij hoor. Maar dat je dit vol kan houden om niet zelf even te testen, dat lijkt me ondraaglijk.

Laat je het ons zo gauw mogelijk weten meid!

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

BOINK!

en daar ben ik gevallen. keihard.. we hadden hele goede hoop! het ziekenhuis ook trouwens.

zit hier met tranen in me ogen dat het weer niet gelukt is.

me mannetje weet niet hoe hij hier mee om moet gaan.. tis verschrikkelijk..

de ooivaar heeft me huisje gemist!!!!

nu eerst even flink uithuilen.

liefs en suc6 voor de dames...

een hele verdrietige Desiree

Geplaatst
BOINK!

en daar ben ik gevallen. keihard.. we hadden hele goede hoop! het ziekenhuis ook trouwens.

zit hier met tranen in me ogen dat het weer niet gelukt is.

me mannetje weet niet hoe hij hier mee om moet gaan.. tis verschrikkelijk..

de ooivaar heeft me huisje gemist!!!!

nu eerst even flink uithuilen.

liefs en suc6 voor de dames...

een hele verdrietige Desiree

meid wat vervellend voor jullie, de volgende keer zal de ooivaar zeker langs komen!!

suc6 met het verdriet, ( lijkt me pijnlijk)

groetjes

Geplaatst

Neeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Dit is niet waar!!!

Ik had zo gehoopt dat het bij jullie wel aangeslagen was.

Nu jezelf weer bijeen proberen te rapen om weer door te gaan.

Sterkte samen!!!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

balen he meiden, mn dag was al helemaal niet goed begonnen al weet ik niet waarom maar nu hoop ik dat het snel avond is, bah !!!!!

ik merk wel dat ik veel meer meeleef als dat ik zelf dacht.

gister kwam een vriendin van me vertellen dat ze zwanger is, terwijl zij en haar vriend net 2 weken uit elkaar zijn, dan denk ik zo bij mezelf waarom bij hun nou wel en de mensen die het zo graag samen willen niet, ik snap het allemaal niet meer hoor.

Geplaatst

Dees...

Ik had net in een ander topic al geschreven..

Maar wat vreselijk balen dit.

ik weet niet wat ik lees pfff

Ik krijg het ook helemaal benauwd ik kan het weekend pas testen!!!w8

Sterkte meiske voor jou en je mannetje in deze moelijke dagen

Is idd moeilijk om mee om te gaan!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Ohw Dees, wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws.. Het leek zo goed te gaan. Het gaf ons allemaal hoop.

alle andere meiden op het wb, blijven zitten hoor! Ik hoop dat ik snel bij jullie mag aanschuiven!!

Hebben jullie nog tips voor de punctie?

Geplaatst

Gerreber.....Succes voor morgen!!!!!!!!!

Misschien een tip, laat het allemaal maar gewoon gebeuren en over je heen komen, het is inprincipe zo gebeurt!

Dan ben je het meest ontspannen en dat is het beste.

Succes.....!

Liefs Claudia

Geplaatst

Dees..... NEEEEE!!

O wat baal ik ontzettend met je mee zeg (zachtjes uitgedrukt), ik ging er zo vanuit dat het helemaal goed zat.

Kleine troost, niet dat dat nu alles weer goedmaakt, je hebt gelukkig nog cryo's en daardoor nog wat herkansingen toch? Meis, huil uit en probeer het een plaatsje te geven.....

Héél véél sterkte!!!!

Een digiknuffel van mij

Elena

Geplaatst

Hoi Gerreber,

Ik hoefde alleen maar even te gaan slapen met de punctie. Heb dus geen tips voor je. Ik zal wel voor je duimen morgen!

Succes!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Tja, het loopt soms heel raar in het leven, Lucky! Logisch dat je het moeilijk vind! Gelukkig hoeven we het leven niet te snappen... Daar zou ik heel erg gefrustreerd van raken, ben ik bang. Maar het zijn wel dingen die enorm verdriet doen zo! Hopelijk eindigt de dag nog een beetje positief vandaag, en anders morgen een betere dag toegewenst!

Groetjessssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden