Jump to content

We zijn thuis en meteen is er weer gedoe!

Seetje

Recommended Posts

De vakantie was lekker....mooi weer...leuke mensen...iets minder hotel maar dat mag de pret niet drukken!

Jheroen was de eerste 2 dagen ziek...van onder en boven liep het eruit......brrrrrrrrr

daarna kreeg hij keelpijn en dat heeft hij gehouden tot vandaag.....en hij heeft van de huisarts vandaag een kuur gekregen...hij heeft voorhoofdsholteontsteking...wat een woord!

Verder was het heerlijk...anne-meya vond het zwembad leuk en de muziek die ze daar draaide helemaal....ze was echt het middelpunt van de turken daar...ze vonden haar zo mooi...hahahahaha

Gisteren avond om 3 uur thuis.....en even de post doorgenomen.....het leuke was het cadeautje van sab...kus meis...hahahaha

Maar nu komt het.....er zat een hand geschreven brief bij......de arts die anne-meya tot 2 keer toe onderzocht had om haar heupen had nogmaals de foto`s bij elkaar gedaan en er nog eens goed naar gekeken en het was niet goed.....we mogen meteen langskomen wanneer we maar willen ...we hoeven niet eens een afspraak te maken.

Raar dacht ik gisteren met tranen in mijn ogen.....daar gaan we weer!...het vakantie gevoel was meteen weg!

Vanmorgen gebeld met dr beer en hij ziet toch echt een verschil en wil morgen dus nogmaals foto`s maken...hij bood wel zijn excuus aan omdat hij al gezegd had dat het goed was!

Nu dus morgenvroeg maar meteen erheen en dan zien wat ze gaan doen...in ieder geval nieuwe foto`s maken!

meiden ik kan wel huilen...maar aan de andere kan als er wat is dan maar meteen er wat aan laten doen!

We gaan morgenvroeg meteen naar het wkz......wel goed hoor dat die arts ons de hele week heeft proberen te bellen......hij heeft het niet laten zitten....en dat is ook wel goed!

Ik vind het zo jammer...ze doet het zo goed.....is een spring in het veld.....wil zoveel bewegen.....en dan moet ze straks misschien zo`n gipsbroek aan.....oh ik moet niet te ver denken dat snap ik wel...maar ze draait snachts op haar buik om te slapen....wil al een beetje gaan kruipen...wil staan wil rechtopzitten....ohhhhhhhh....nou nog maar even niet aan denken.....raar ben ik hè!:icon_scratch:

Verder ben ik blij dat ik weer hier bij jullie ben....ik ga echt gauw alles bijlezen hoor.....maar nu ff de was...hahahha

Tot gauw meiden!

ow meisje wat een gedoe inderdaad zeg! Denk je dat je alles kunt afsluiten met een mooie vakantie en daarna heerlijk kunt gaan genieten ligt er zo'n brief. Vervelend drukt nog niet uit wat het is. Bah bah en nog eens bah!

Niks helpt nu natuurlijk om te zeggen, maar ik ga het toch doen! Een gipsbroek is niet leuk natuurlijk maar is een kleinigheid vergeleken bij wat ze tijdens de zwangerschap over Anne-Meya zeiden toch? Ze is nog zo klein en daar heeft ze dan later alleen maar profijt van meis.

Niet leuk ik weet het maar misschien lag ze niet goed vorige keer en wil hij voor de zekerheid alles nog een keertje nakijken.

Wacht het morgen even af en tot die tijd geen enge spookverhalen in je hoofd halen hoor!!

We leven met jullie mee en laat je ons weten hoe laat jullie er moeten zijn??!!

Maar ben wel blij dat jullie weer terug zijn en dikke knuffel van ons!

P.S je bent niet boos om de titel he? hihihi.

He Jose, wat een toestand zeg... Kom je net thuis van een vakantie en lees je die brief, dat zal schrikken geweest zijn (en nog steeds...) Sterkte morgen in het zh en we lezen t hier wel weer. Hopelijk valt t mee...

Bianca

ooo joos, das idd een domper zeg.

Je moet er niet aan denken dat je meisje vanalles moet ondergaan... sterkte ermee, wanneer gaan jullie naar de arts?

Hopelijk valt het allemaal toch wel mee.... sterkte!!

Amanda

Lieve Joos,

Wat is dit nu? Dit verwacht je toch niet.

Ik vind het zo vervelend voor jullie.

Ik hoop dat het meevalt morgen in het ziekenhuis.

We duimen voor jullie en leven hier echt met jullie mee!

Sterkte morgen en voor Jheroen beterschap!

Kus, beau

Getver José en Jheroen!

Kan het niet mooier maken, want dat wordt nog bekeken.

Ik weet alleen dat de middelste van mijn zus een broek kreeg toen hij 10mnd oud was; ook te laat ontdekt.....

Ondanks die broek (23uur per dag aan) kon hij wel draaien en kruipen.

Niet zo vlekkeloos als een baby zonder broek, maar toch....

Kortom, ik zeg niet dat het niets is, maar hopelijk heeft ze er, áls de broek er komt, weinig tot geen last van.

Dikke, warme (is hier 34graden) digiknuffel

hallo lieverds!!!!!!

Het is inderdaad niet goed...ze hebben vandaag in plaats van echo`s foto`s gemaakt en daarop konden ze zien dat er toch een afwijking zit in het linkerheupje!

We moeten nu naar de orthopeed en dan horen we wat ze gaan doen....jammer maar waar.....het is wat sab al zei....we mogen van geluk spreken dat het dit is en niet wat ze allemaal verwacht hadden tijdens de zwangerschap.

Voel me een beetje down vandaag.....gaat wel weer over!

Jullie zijn allemaal lief hoor!!!!!!

en dan laura die zelfs nog even wat kwam zeggen :hug:

bah wat een rotnieuws, ondanks dat het niet het ergste is kan ik me voorstellen dat je je down voelt, het is toch je meisje en er komt nu een hoop gedoe aan..

eerst dachten jullie dat het goed was en nu dit...

hopelijk zijn ze er op tijd bij en valt het mee.

voor nu veel knuffels..:3some:

Wat erg voor je Jose.

Echt rotnieuws, net wat cynthia zegt het is niet wat ze tijdens je zwangerschap dachten maar wel je meisje...... en dat komt echt lhard aan

Ik denk aan je............veel sterkte voor jullie gezinnetje gewenst.

Knuffels

Shanna

Meis, wat een vervelend nieuws om te horen.

Dit wil je niet voor je kindje.

Denk je dat het goed is en dan krijg je dit.

Ik vind het echt heel vervelend voor jullie.

Wanneer kunnen jullie terecht bij de orthopeet?

Logisch dat je je down voelt.

Hopenlijk valt het uiteindelijk mee.

Denk aan je, x beau

het gatver zeg jongens!!!Wat een kl$@$@te nieuws allemaal vandaag, niet om vrolijk van te worden hoor!!

Echt ik weet niet wat te zeggen, ik hoop alleen dat het allemaal meevalt en dat ze niet maanden met zo'n broek hoeft te liggen...

Wanneer kunnen jullie terecht??

Dikke knuffel van ons xx

He Seetje,

Wat een !@#$$%dag vandaag met al dat slechte nieuws. Zal blij zijn als de dag voorbij is. Wanneer kunnen jullie bij de orthopeed terecht? Ik hoop echt voor jullie dat Anne-Meya niet te veel hinder zal ondervinden van de behandeling die haar staat te wachten. Gelukkig zijn jullie er wel vroeg bij en die ukkies zijn gelukkig heel flexibel. Die vinden altijd wel een manier om toch te kunnen kruipen, al moeten ze hun beentjes in de nek leggen....

Seetje, ook voor Anne-Meya gaat een kaarsje aan. We denken aan jullie!

wat zijn jullie allemaal lief ........ ja vonnie je zegt het heel goed....ik vond het zo zielig al om haar onder dat grote foto ding te zien liggen helemaal strak vast.....dat snijd je door je hart........ik hoop maar dat de rest mee gaat vallen.

En het is vandaag inderdaad een rotdag.....ik hoop dat ie morgen beter is...vooral voor onze lis!

Lieve Joos...

wanneer moet je gaan?

Wat rot zeg. kan me voorstellen dat het eenb ehoorlijk domper is. Waaromz egt een arts nu dat eht goed is en later toch niet. grrrr beter opletten meneer de arts.

Laat je wat weten meid?

liefs Angela

lieve josé,

inderdaad wat een k#tdag gisteren. heb heel wat gemist wat ik liever niet had geweten........

sterkte de komende dagen,weken. maar onthoud wel..ouders heben er vaak meer last van dan die hele kleintjes!! hele schrale troost weet ik maar is echt zo..... liefs hanny

Hallo José en Jheroen

Sorry sorry dat ik nu pas reageer,ik had deze topic helemaal niet gezien !!!:dontknow:

Maar het is zeker vervelend voor jullie en zeker voor jullie kleine meid om daar nu achter te komen,net nu ze de wereld op een andere manier begint te ontdekken.

Ik wens jullie heel veel succes met de behandeling en hopelijk gaat het allemaal meevallen.

Een dikke kus voor Anne-meya.

Manuela

he joos, heb ik nou wat gemist? weet je al wanneer jullie langs moeten komen of ben je al geweest? het lijkt me zo naar, jezelf, allah da;s ook niet leuk, maar je lieve kleine kindje.

je moet echt bedenken dat t voor haar vast wel meevalt! hou je taai he.

lis

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use