Ga naar inhoud

Septemberrrrrrrrrrrrrr


rosalie

Aanbevolen Berichten

lekker hè?

 

 

 

hahahhaha

 

 

 

ja hij was eerst donker cynt!!

 

en mijn ogen heeft tie zeker

 

en ontdeugend..

 

niet meer normaal!!

 

 

 

waar zijn jullie kindjes

 

ik wil ze zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:worthy::worthy::worthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een lieverd is het!! Ik had hem al bewonderd op hyves. Maar kijk graag nog eens hoor!

 

 

 

onze scheet..:

 

 

 

wil overal op en in klimmen.. heeft de grootste lol, totdat hij met kist en al omkiept....:

 

 

 

EPSN3889.jpg

 

 

 

Als de telefoon gaat roept hij al "len len len len..." hij moet ook bellen...

 

 

 

EPSN3923.jpg

 

 

 

Voor het slapen gaan nog even relaxen op de bank.. meneer maakt het zich makkelijk.

 

EPSN3939.jpg

 

 

 

ik wil jullie kids ook weer eens zien!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

roos wat een scheet is het toch.

 

 

 

Amanda len word echt al groot, en stoerrrrrrrrrrrrrrrr, hahahahahaha

 

 

 

Hilde wat lief die foto`s, altijd zo mooi om te zien.

 

 

 

 

 

Foto-8ILICYPR.jpg

 

 

 

Lief hè, en al echt een meisje (vind ik)hahahah

 

 

 

Foto-4QCTJXA7.jpg

 

 

 

In de dierentuin, wat zie ik toch allemaal!

 

 

 

Foto-DZLX8NGQ.jpg

 

 

 

Samen met de hond een boekje lezen!

 

 

 

Foto-VG6QU36P.jpg

 

 

 

In de achtertuin lekker spelen!

 

 

 

Foto-AVHP3DKQ.jpg

 

 

 

Haaaaaaaaaaiiiiiiiiiiii

 

 

 

 

 

Foto-ALSPHCLY.jpg

 

 

 

net uit het zwembad.

 

 

 

 

 

Zo de bovenste foto is van van de week, zo is ons meisje nu!

 

 

 

Kus allemaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hilde; wauw wat blijft het bijzonder om die 3-echo's te zien!! Erg mooi!!!

 

 

 

Amanda; wat heb je toch een heerlijke zoon! Hij kan mijn meiden wel eens bellen, die doen niks liever dan aan de telefoon zitten (ik denk dat ze dat van mij hebben :-)

 

 

 

Joos; wat is Anne-Meya toch een schatje zeg!!! Ik vind het ook een echte meid!!

 

Stoere schoenen heeft ze aan zeg op de bovenste foto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooh Anne-Meya is ook al groot zeg!! Wat een prachtig haar! Leuke foto's Joos, ze staat ook op elke foto mooi!

 

 

 

Haha Bo, zal een flinke telefoon rekening worden als ze echt gaan bellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke,foto's hoor !!

 

 

 

Beau,ik wil je effe waarschuwen !!! LEN gaat met KIKI !!!!!!! zo dat moest effe :whistling_girl: ha ha ha

 

 

 

Hilde,PRACHTIG !! wauw ongelooflijk wat blijft het een wonder.

 

 

 

Wat is A-M een mooie meid , ook al een kop met krullen,leuke vest ! heeft Kiki ook !!!!

 

 

 

Ik ga van het weekend foto's maken en zal er dan ook wat plaatsten.

 

 

 

Groetjes Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh jongens

 

ik heb t hier helemaal gemist.

 

roos, dat was lang geleden, wat een lekkertje is het nog steeds! is ie al van zn dieet af, ik hoop t wel! (ik bedoel dan gewoon dieet, niet zn koemelk, hoe gaat t daarmee?)

 

 

 

hilde, super zeg, mooi h oor, wat heerl ijk he die echo's!

 

 

 

len is ook stoer ja, ik vind m nu trouwens niet meer zo op ebbe lijken, ik zal binnenkort wel vakantiefoto's plaatsen. maar geen schade hoop ik na het omvallen met kist en al?...

 

 

 

en die anne-meya, wat een scheet en leuke kleren zeg, die eerste foto. zo'n echt mensje al he. wat je zegt een echte meid.

 

 

 

altijd leuk om jullie fotos weer te zien!

 

Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joos,

 

 

 

Wat een liefie zeg!!

 

en die krulletjes geweldig!!

 

ze gaan echt snel he!!!

 

 

 

hey Hilde,

 

 

 

wat een prachtig gezicht is het toch altijd met die 3-d echo's!!

 

krijg er gewoon weer de kriebels van!!

 

 

 

hier nog wat foto's van milan

 

 

 

foto=cju7nzwo

 

 

 

foto=k3qy4vff

 

 

 

foto=bpfzsuzv

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja sorry jongens, ik heb ze nog steeds niet, komt echt door die laptop;)

 

 

 

oh roos, kwijl zucht, wat een lief mannetje is die milan toch! en volgens mij een nieuwe camera of niet? ik kan m ineens zo goed zien, mooi zeg!

 

 

 

Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden,

 

 

 

ben weer terug na lange afwezigheid. Probeer weer regelmatig hier te kijken en sommige topics mee te lezen.

 

Wauw, wat heeft Anne-Meya een kop met haar zeg! Bij Famke begint het nu wel te groeien, maar niet zo!

 

En wat is Milan al een grote vent geworden, mooi die foto's samen met papa!

 

 

 

Hoe is het met de rest van de kindjes? Ben heel benieuwd hoe ze zich ontwikkelen. Ik zal een paar recente foto's van Famke plaatsen.

 

 

 

camera020.jpg

 

achter het stuur van de speedboot op vakantie

 

 

 

camera034.jpg

 

laatste dag in het zwembad hier

 

 

 

camera116.jpg

 

als het goed is kun je haar 7 tanden zien!

 

 

 

camera167.jpg

 

op de grote WC tijdens het uitje van papa's werk!

 

 

 

liefs Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden