Jump to content

Ik mag beginnen !!!!!!

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Nou het circus begint nu echt voor ons, onze 1e ICSI gaat van start.

21 september mag ik de eerste Decapeptyl zetten, spannend hoor.

Als mensen nog tips ofzo hebben hoor ik het graag.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes

Posted

Wauw!! wat een goed nieuws..

Ik hoop dat ik vanaf volgende week in je voetstappen kan treden.

Wel fijn dat we niet het enige koppel zijn in deze periode die aan ICSI beginnen na een TESE!

We gaan voor jullie duimen!

Groetjes,

Gerreber

PS; mag ik vragen naar jullie leeftijd? Gezien onze 'jonge' leeftijd(26) zijn ze erg voorzichtig met de hormonen ivm overstimulatie..

Posted

hai gerreber,

natuurlijk mag je dat vragen, mijn man is 30 en ik ben 25. Ook wij hebben daar onze angst voor want ja je denkt toch makkelijker van......mijn lichaam werkt eigenlijk goed, hoe gaat dat reageren op die hormonen, toch???

Posted

Hoi Meiden!!!

Ikzelf ben ook 25 en mn partner 35. Ik ben bijna klaar voor de punctie, vermoed vrijdag.... Ik mocht starten met 125 IE Puregon wat vrij weinig is. Ivm jonge leeftijd zijn ze daar toch iets voorzichtiger in. Het nadeel is dat de follikels vrij langzaam groeien waardoor ik vandaag al op 15 dagen pruregon zit. We hopen op een positief resultaat maar mochten we voor een 2e keer mogen starten vraag ik toch een iets hogere dosis aan. Duurt wel erg lang zo..

Veel sterkte jullie!!!!

Michelle

Posted

hoi hoi,

een tip die ik je kan geven is om heel veel water te drinken wanneer je begint met spuiten.

dit helpt om eventuele hoofdpijn te vermijden ( niet iedereen heeft er last van)

voor de rest , rustig blijven.

ik ben zelf altijd panisch als de eerste spuit erin gaat maar het stelt niet veel voor.

in elk geval veel succes met jullie behandeling!

Posted

Heeeeeel veel succes met jullie ICSI behandeling... Laat het over je heen komen... het zijn spannende tijden en het is best zwaar af en toe... Maar je weet waar je het voor doet en als dat mag lukken (en waarom niet!!) is het het allemaal waard geweest!

Enne.....Lekker veel hier schrijven is een prima uitlaatklep!

Liefs Pien

Posted

Spannend!!!

Hier nog een tip:

De decapeptyl een half uurtje voor het spuiten uit de koelkast leggen. Dan is hij minder stroperig en voel je het minder als je het in spuit! En probeer zoveel mogelijk te ontspannen als je de spuit er in steekt.

Heeeeeel veel succes!

Groetjessssssssss

Posted

oo dan begint het op te schieten voor jullie.

een tip ??

ja die heb ik wel.

als je de spuit in je buikrolletje zet zorg dan dat je in de schuine kant van de naald kijkt en duw hem schuin omhoog in je rolletje.

dus de naald is niet rond maar heeft een spitse punt, als je die onder houdt kijk je vanaf boven als het ware in de schuine kant van de naald en dan niet recht op je huid zetten maar schuin van beneden naar boven steken.

en inderdaad even van te voren uit de koelkast halen.

na dat je de spuit gezet hebt even flink masseren dan krijg je geen blauwe plekken zoals ik de eerste keer had. :doh:

succes

Posted

heej.. lucky- t

super!

1 dag na mijn mag je beginnen met spuiten.

dus dan lopen we bijna gelijk op.. dan zitten we straks in oktober saampjes met onze billen op het wachtbankje!

en hier dus ook allemaal jongen meiden.. leuk man dan ben ik niet de enige met cindy meer..!

Ik ben eind van deze maand 25 en heb er al een poging op zitten.

zet hem op!

liefs

Desiree

Posted

hai dees,

ja fijn he dat we met zn alle dit kunnen delen, het is wel fijn als mensen elkaar begrijpen. want andere mensen snappen vaak niet waar je het nou eigenlijk over hebt.

wordt een gezellige drukke wachtbank dan, hopenlijk met zoveel mogelijk goede resultaten.

allemaal heel veel succes meiden.

Posted

Hey meiden!

Alles goed hier??

Lucky-T.. spannend hoor! Nog een paar daagjes...

Gerreber..Voor jou ook spannend, de 1e ICSI.. hou je ons op de hoogte??

Michelle.. En? Weet je al of je vrijdag de punctie gaat krijgen?

En hoeveel follikels heb je??

Draakje.. Ik heb je hele 2e poging niet mee gekregen. Ik ga voor je duimen dat het helemaal goed gaat komen..

Dees.. idd veel jonge meiden.. Ik ben zelf 28 en mijn mannetje is 39... veel sterkte!

Posted

"sorry"maar ik ben dus de oude doos die opgaat voor de 2-de poging.

Ik ben 40.....

tja nog even en dan 15 september beginnen met de decapeptyl.

Zie er niet tegenop want de 1-ste poging viel me zo enorm mee.

Heb alleen zo iets van..weer eerst een aantal weken spuiten voordat ze echt aktie kunnen ondernemen. Want de aktie van de afgelopen jaren die we zelf ondernomen monde op niets uit.

Eerste echo op 26 september en dan maar hopen dat begin oktober de punctie is

liefs

fleur

Posted

Heel veel succes en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen lucky en gerberer. Wij hebben 6 oktober het intake gesprek voor ICSI. Ik vind het allemaal erg spannend maar weet ook allemaal niet zo goed wat me te wachten staat.

Jullie heel veel succes en hopen op positief resultaat!

groetjes

Posted

hey maatje1980

jullie ook weer veel succes!

zie dat je al bezig bent!

ik hoop dat het voor jullie raak is deze keer!

de eerste spuit zit erin en ik was er totaal niet bang voor, nu echt relaxt haha!

ik wens jullie allemaal veel succes!

Posted

Hallo allemaal!

Nog zo'n 3 weken en dan mag ook ik de 1e spuit zetten. Ik zie dat jullie het allemaal al hebben over een echo, wij moeten contact opnemen op de 1e dag van de cyclus voor een echo.. Is het bij jullie dan ook op de vijfde dag van de cyclus?

Heel veel succes allemaal!

groetjes

Posted

Hoi Dames

Ik ben zelf ook nog redelijk jong (26)en men vriend Is 29.

voor ons ook eerste ivf en ik ben nu al bezig met de voorbereiding van ivf,ben sinds men laatste menstruatie 24\8 begonnen met de pil en ik mag a.s donderdag de eerste spuit zetten.dus lekker spannend.

Maar ik wil iedereen heeel veeel succes en sterkte wensen met de behandelingen.!

Liefs Elvira

Posted

Hallo Allemaal!

Ik ben nieuw hier. Ik ben 27 en mijn man is 30. Ik ben afgelopen donderdag gestart met Gonal F en heb morgen mijn eerste fm. Wij gaan voor ICSI omdat mijn man erg slecht zaad heeft. Vindt het allemaal erg spannend.

Iedereen veel succes!

Groeten Majojo

Posted

Draakje: Hoe gaat het prikken????

Gerreber: Aftellen voor jullie! Ik hb Lucrin geprikt voor 4 maanden, dus ik heb geen idee op welke dag ik nu zit...ben al 4 maanden niet ongi geweest.

Elvira: Voor jou ook nog 2 daagjes, heel veel sterkte!

Majojo: Voor jou ook heel veel sterkte gewenst...

Hier gaat alles prima, mocht gisteren met de deca beginnen en vrijdag hebben we weer een echo...

Groetjes van Maatje

Guest Simone1972
Posted

Oh wat spannend allemaal...

Ikzelf ben vrijdag begonnen met de Gonal-F. Morgen echo. Voor ons eerste poging en ik vind het heel speciaal allemaal!

Posted

Hallo Simone

Ik heb vandaag de eerste echo gehad, en dat zag er "normaal" uit zei de arts. Daar was ik erg blij om, het is tenslotte maar afwachten hoe je op al die hormonen reageert.

In welk ziekenhuis ben jij onder behandeling? Ik in het isala in Zwolle

Nou veel sterkte gewenst met alles en succes natuurlijk

Groeten Majojo

Guest Simone1972
Posted

Ik ben ook in Zwolle onder behandeling (Koekenbakker), wonen wij bij elkaar in de buurt?

Wat betekent "normaal"? Groeit en bloeit er dan al van alles? Wanneer moet je weer terugkomen dan?

Posted

hallo allemaal,

nou we hebben een heel clubje verzameld die allemaal om dezelfde tijd van alles meemaken.

dat wordt een gezellige wachtbank, we gaan er allemaal voor en op naar zoveel mogelijk resultaat !!!!!

go girls :thmbup:

Posted

Hallo allemaal,

Wat spannend allemaal, een aantal zijn al begonnen en een aantal nog in afwachting van het zetten van de 1e spuit.

HEt is fijn om elkaars verhalen te kunnen lezen. Zo besef ik keer op keer dat er meer mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten en weten wat je mee maakt.

Ik zit nu te wachten op m'n ongi. Anders is het altijd keurig op tijd, maar nu laat het op zich wachten. Hoop dat het snel doorbreekt, dan kan ook ik beginnen met aftellen tot de 1e spuit.

Liefs,

Gerreber

Posted

Hihihi, Simone, je bedoelt zeker Kuchenbecker??? Voor zo ver ik weet loopt er geen koekenbakker rond in Zwolle. En Kuchenbecker heeft onze laatste echo in het ziekenhuis gedaan. Wij hebben onze ICSI poging ook in Zwolle gehad. Ik vond het een erg plezierig ziekenhuis!!!

Groetjesssssssssssssssss

Guest Simone1972
Posted

Ik bedoel inderdaad Kuchenbecker, maar ik zeg voor het gemak altijd Koekenbakker (inkoppertje toch?)

Leuk om te lezen dat meerdere mensen daar ook zijn (geweest).