Jump to content

buikwandcorrectie

hanny

Recommended Posts

hallo allemaal,

na mijn tweelingzwangerschap van 36 weken zat ik met een behoorlijk buikoverschot. goed te verstaan vel overschot. droeg tijdens de zwangerschap alles naar voren en daar was mijn huid zo dun dat mijn gyn( zonder te liegen!!) de vingers van mijn kinderen kon tellen. in het begin stoorde het me niet! was zo blij met mijn twee gezonde boys dat niks me kon deren...na een tijdje begon het me vreselijk te storen.....als ik dan van iemand een opmerking kreeg van..heb JIJ een tweelinggehad zou je niet zeggen je hebt je figuur weer goed terug....werd ik zo verdrietig dat ik huilend weg liep.mijn hubbie zei toen ..als JIJ er zoveel moeite mee hebt laat je er toch iets aan doen... maar het werd niet vergoed en moest het zelf betalen ( AUW ). na lang sparen een afspraak gemaakt bij een chirurg in belgie en het voelde direct goed.aug 2006 geholpen. woensdag geholpen ,vrijdag naar huis. in het begin viel het resultaat wat tegen ( had gedacht direct een super mooi figuur te hebben hahaha) maar nu bijna twee jaar later ben ik SUPER TEVREDEN het is mijn geld dubbel en dwars waard geweest....en het is me 100% meegevallen allemaal! als er vragen zijn........laat maar horen groetjes hanny

dank je wel dat je dit het opgeschreven...hoe lang duurde de operatie en hoe hebben ze het gedaan.....hebben ze het vel er gewoon uitgehaald of hoe moet ik met dat voorstellen.....ik heb ook vel teveel op mijn buik......ze is nu bijna 6 maanden en je ziet steeds beter 2 zakjes gaan hangen...nou heb ik ook een keizersnee gehad dus ik hoopte dat ze dat litteken zouden kunne gebruiken....en wat is auw...als ik vragen mag......hoeveel euries?

operatie duurde ongeveer 3 uur en ze maken daarbij een litteken van heup tot heup ( geen kleine jongen dus!) ze maken de huid los van de onderlaag tot onder aan je borsten (ongeveer). dus een plekje onder je borsten wordt je nieuwe navel haha. had ook 2 drains toen ik bijkwam maar die mochten er na ongeveer 1,5 dag uit. De huid trekken ze dan strak,dus waarschijnlijk ben je dan ook je keizersnede litteken kwijt! ( je krijgt er alleen een grotere voor terug)mijn litteken loopt onder de band van mijn string,dus ook als ik die aan heb zie je niets.

arts vroeg aan me wat voor een ondergoed ik droeg ivm plaats van het litteken......vond ik erg attent.mijn litteken is ook zo dun als een potloodstreepje,rechtsonder iets breder door striae( die raakte ik helaas niet helemaal kwijt)maar nog steeds ieder morgen blij met mezelf en blij dat ik het heb gedaan! en AUW was 3400 euries?????

jeetje wat duuuuur zeg!

Mag je dan ook 6 weken niet tillen Hanny?

Kan me wel voorstellen dat je bij een flinke buik, zeker bij een tweeling, wat "vel" over hebt!!

Amanda

ja inderdaad 6 weken niet tillen gelukkig mocht ik mijn kinderen wel gewoon knuffelen en dragen ,alleen niet van de grond aftillen.

en ja het was erg duur,zeker voor ons maar goed een jaar niet op vakantie en vakantiegeld appart leggen en je bent er bijna ( positief blijven hé) maar na die buikoperatie en de ziekteperiode thuis heb ik wel besloten om te stoppen met werken.......vond het te leuk en gezellig thuis met mijn knullen...

en ja die huid was vreselijk,was niet zomaar een beetje( daar had ik mee kunnen leven). werd er echt zo vreselijk verdrietig van...en onzeker ( zou iemand het kunnen zien? wat denkt marc er echt van? schaamde me ook erg tijdens de sex.....)vreselijk was dat voelde me ook schuldig hoor....ik wilde toch zwanger worden,ik wilde toch een tweeling en nu liep ik te zeuren

ik kan me heel goed voorstellen datje je rot erover voelde. als iemand anders het heeft denk ik altijd 'ja zo hebben we allemaal wat, wat maakt t uit', maar ik heb zelf behoorlijk cellulitis op de benen gekregen na de zwangerschap (neu, zat al wel wat hoor...;) maar daar heb ik me ook een tijdje vreselijk over gevoeld. vond het heel stom van mezelf en nu gaat t wel weer, maar zo zie je maar, een plotselinge verandering is lastig te verwerken ofzo. en t is al iets minder volgens mij.

fijn dat je nu heel tevreden bent!

lis

ik schrik er toch wel van terug hoor......en niet alleen van het geld!

Tijdens de vakantie heb ik veel gezwommen en merkte dat mijn buik weer wat steviger werd...dus ik ga eerst nog maar eens hier lekker zwemmen en dat proberen......ik ben niet zo`n held meer als ik jou hoor vertellen van heup tot heup en tot aan de borsten....brrrrrrrr...knap hoor dat je het gedaan hebt...ik ga eerst nog maar een paar baantjes trekken.....hahahah....wat een held ben ik hè!

Bedankt voor je uitleg meis!

graag gedaan,maar hier was het met een miljoen baantjes trekken niet meer goed te maken,met mijn buikspieren was niks mis hier was het echt een huidoverschot.

ken je die beelden op tv van mensen die 100kg zijn afgevallen....nou zo hing het vel hier ook naar beneden..haha zat in een lichaam van een 80 jarige en was pas 30...echt niet ! nu alles lekker strak en mama mag weer gewoon gezien worden in bikini hihi mocht je je ooit bedenken....................................

groetjes

MMMMMM lekkere onderwerp zeg !!! IK MOET NOG BEVALLEN VAN EEN TWEELING, JA !!!!!!!!!:sad1::sad1::sad1: Ha ha ha

Ik zie het straks wel hoe het eruit ziet,maar ik denk dat het bij mij ook wel even zwemmen wordt.:leuk:

Hanny,hoeveel woog je dan voor de zwangerschap.Ik woog voor kiki 57 kilo,na kiki kwam ik terug op 57/58 kilo en nu weeg ik 78 kilo.

Groetjes Manuela

hey manuela, voor ik aantelde woog ik door alle hormonen 68 kg,normaal 65

na de bevalling was ik weer snel terug op65kg. na de bevalling aan de pil nu 70 kg maat ben nu gestopt met de pil,aan het bakkeren en 3 keer in de week aan het hardlopen.....

moet toch goedkomen haha maatje 34 zal ik nooit worden( hoeft ook niet ) maar wil graag terug naar 65 kg en maatje 36. bij de zwangerschap was ik heel lang zo rond de 80 kg, maar voor de bevalling na 6 weken bedrust in het ziekenhuis gaf de weegschaal over de 100...... hahaha toen ben ik er vlug afgesprongen en er niet meer opgeweest........

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use