Ga naar inhoud

kan het nog niet geloven

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he lila, wat heerlijk!

fijn gevoel dat je af en toe naar binnen kan kijken en je kleine beeb zo goed kan zien groeien!

aan de ene kant ben je steeds weer zenuwachtig voor een echo, aan de andere kant ben ik een week na de vorige alweer een beetje onzeker...

geniet er lekker van, die beeb gaat helemaal goed!

Lis

• 1 maand later...
Geplaatst

nou was weer een tijdje niet zo actief.

misselijk, moe en ziek ( nu nog steeds niet beter.........en dochtertje ligt nou ook met 39.6 op de bank, en ja de hele nacht spoken dus mama doet geen oog dicht...........gaaaaaaaaaaaaaaaaap)

heb bij ander stukje in forum ook al geschreven over de uitslag van de combitest.

wij kregen een uitslag van 1:200

voor ons is dit een positieve uitslag aangezien ik dus van de doktor ook te horen kreeg dat ik met mijn leeftijd alleen dus val in de 1:50 categorie!!

dus met deze uitslag zijn de we goede kant op geschoven

nekplooi was 1.4 dus ruim er onder.

bloeduitslagen weet ik niet. wou ik wel weten maar op het moment dat de dok belde zat ik bij zwemles van dochtertje en dus geen pen en papier bij de hand.

wij hebben (hadden al) besloten om verder niks geen onderzoeken te laten doen enkel dus nog de 20 weken echo.

down's is voor ons geen reden voor zwangerschaps afbreken, zei ik ook tegen de dok, dus zie ik geen reden voor puncties enzo ( en de dok was het helemaal met me eens)

dus

kan nog niet geloven dat ik in het tweede trimester ben aanbeland

zomaar zonder problemen enzo

de angst is er nog steeds moet ik zeggen maar paar dagen terug werd ik plots toch met mijn neus op de werkelijkheid gedrukt toen ik van een buurvrouw een tas met babykleertjes kreeg ( haar zoontje is net 3 maanden en ze had me al met grote grijns beloofd dat ze alles voor me zou bewaren !!haha)

en ja dan pak je al die kleine kleertjes uit..........

even nog een gevoel van 'wat moet ik nou met al die babydingen????"

ja je bent zwanger druif!!!

hahahaha

moet zo langzamer hand maar een plek maken om dingen neer te zetten want het word nu toch een beetje veel.

hier en daaar krijg je wat en ja langzaam word het steeds echter.

zei gistern ook tegen mijn man dat ie nu wel tegen zijn moeder kon zeggen dat ze dingen kan kopen als ze wil......;-)

(ze zit te springen want ze belde me met 9 weken ook al of ze misschien al.........maar ik zei dat het misschien beter was om nog even te wachten LOL)

maar nu kan het

vind ik

denk ik

maar ja twijfel ook soms weer

stel het allemaal maar uit

alhoewel steeds meer mensen het wel al weten. (ja mijn man kan soms ook zijn klep niet houden hahahahaha)

maar ook dat het toch ook nog niet echt opvalt want ja het is herfst en koud,.........dus dikke truien en dikke jassen en dan zie je mijn buik niet

terwijl hij er wel al is

heel duidelijk hoor

kan er niet meer omheen

hahaha

zeggen wel dat de tweede sneller gaat

hahaha dat zeg ik dan ook maar (alhoewel de eerste niet uit mijn buik komt LOL hahahaha)

nou ik zat weer even op de praatstoel en heb ff mijn eigenste topic up to date geluld.

groetjes allen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden