-
Aantal Items
900 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Noes73
-
Lisselotje, wat balen voor je (nog zacht uitgedrukt!) verdorie, is er geen embryo ontstaan? Sterkte meid! Hobbesje, dat klinkt goed!, gefeliciteerd. En Okaasan, toch niet verkeerd hoor, ik zie een heeel licht streepje, en het is nog vroeg, alle kansen dus nog! Ink, al een echo gehad? Sabine, wat heerlijk zoveel cryo's, het zijn toch weer allemaal extra kansen! Ik heb vanmorgen weer een follikelmeting gehad, er was nu wel wat te zien gelukkig, maar niet echt veel: een kleinere rechts en 2 grotere en 2 kleinere links. Nu weer doorprikken tot maandag en dan waarschijnlijk maandagavond de pregnyl. Het lijkt wel of het steeds een beetje minder wordt met de eitjes, niet zo gek natuurlijk op je 40e... hmm, wel vervelend! Maargoed, we houden de moed erin! Liefs, Noes
-
He Moes, wat goed, ben je er ook weer! Ik ben al ruim een week aan de Menopur. Helaas was er maandag bij de eerste follikelmeting weinig te zien, maar ik hoop vrijdag meer. Ik heb ook de granaatappelsap al in huis hoor! haha, binnenkort ook weer mee beginnen. Kim, wat een onzekerheid! Gaat het al beter met je man? Jetje ook nog aan het prikken? Lisselotje hoe is de punctie gegaan? viel het een beetje mee? De granaatappelsap haal ik gewoon in de supermarkt, in het koelvak. Jes ook alweer op het wachtbankje, nu lekker broeden! Hopen dat 'ie heeeeeel groen wordt! Liefs, Noes
-
Kim, sterkte met je man! Lisselotje, wat goed 12 follikels, wat een super aantal! Al je inspanningen zijn zeker niet voor niets geweest. Ik heb gisteren de eerste meting gehad, helaas was alles nog te klein om te meten. Ik mag nu vrijdag weer terugkomen. Hopen dat ze dan wel gegroeid zijn. Inmiddels wel extra omega3 en teunisbloemolie aan het slikken, kinderaspirientje in huis gehaald. Verder eet ik gezond, weinig suiker, chia zaad erbij, veel bewegen.... zou het helpen? Ach, het is iig voor m'n eigen gemoedsrust goed dat ik er alles aan heb gedaan. liefs, Noes
-
Kim, heel vervelend om het niet zeker te weten. Het kan idd zijn dat er "iets" geweest is maar dat het niet doorgedeeld is of je maakt langzaam hcg aan, lastig! Er zit denk ik helaas niets anders op dat af te wachten en nog een keer te testen. Jetje, fijn dat je ook weer mag beginnen, succes! Jes, wat een mooie opbrengst en 6 bevrucht, super! Lisselotje, voor jou klinkt het ook goed, hopen dat de kleintjes ook nog even doorgroeien en dan op naar de punctie. Goed ontspannen, dan voel je er het minste van. Ik heb er 3 gehad, maar vond het nooit erg, ondanks dat ze flink moest prikken. Liminous, lukt het wachten nog een beetje? Ik heb morgen m'n eerste follikelmeting, dus ik hoop dat er weer een paar zitten! Succes allemaal! Liefs Noes
-
Druppel, dat ziet er idd mooi uit, spannend!! Nu lekker verder broeden! Lisselotje, hopen dat alles er goed uitziet bij de follikelmeting en dat de punctie dan ook snel komt! Ik heb morgen weer de eerste follikelmeting, dus ben benieuwd hoeveel blaasjes er zijn. gr Noes
-
Wauw apple, dat is een hele mooie streep!! gefeliciteerd, heel bijzonder!! Poezebeest, hoe gaat het met jou? liefs, Noes
-
Liminous, wat fijn dat je de terugplaatsing hebt gehad! nu lekker broeden! Jetje, welkom! Hoop voor je dat het deze keer gaat lukken! 3x scheepsrecht toch? succes! Ink, wat kan het toch lang duren he, voordat je een echo krijgt. Nu idd hopen op een mooi kloppend hartje, zo speciaal!! Jes 28 ook welkom! Moes, nog even en dan mag je ook weer!! Hier ben ik alweer een paar dagen aan het prikken, gaat goed, ik heb er weinig last van. Alleen ga ik wat meer vocht vasthouden van die hormonen. Maandag heb ik mijn eerste follikelmeting. Liefs, Noes
-
Hoi, Ik wil mezelf ook weer aanmelden voor het wachtbankje. Zondag begonnen met de decapeptyl en vandaag heb ik een uitgangsecho gehad. Gelukkig zag alles er goed uit (geen cystes) en mag ik vanaf vandaag ook met de Menopur beginnen! Dus als alles meezit heb ik begin oktober de punctie en hopelijk een terugplaatsing. Spannend Liminous, duimen dat het ontdooien goed gaat! gr Noes
-
He Lisselotje, alles goed? eindelijk aan de Menopur, lekker gifmengen! (zo voelde ik me met die spuiten iedere dag 4 ampullen mengen...). Het prikt in ieder geval beter dan de deca-spuit. Ink, alles goed met jou, hoop ik? Binnenkort een echo? Moes, nog even rust, ook wel even lekker! Poezebeest, hoe gaat het met je? Ik heb morgen een gesprek bij het M.ck en dan is het wachten op de menstuatie, ik verwacht zo aan het eind van deze week, dan gaat onze 4e poging alweer beginnen!! Liefs, Noes
-
He Moes! Ik begin waarschijnlijk volgende week al, dus iets eerder. Nu maar hopen dat er geen cystes zijn, maar ik denk het niet. Fijn dat je ook weer kunt, spannend! Ik vind idd dat het een hele groene bank moet worden, mooi herfst-groen.... Met de ritjes gaat het helemaal goedkomen, dankzij de lieve meiden van het forum! :hugs2: gr Noes
-
Hallo meiden, Kan ik misschien met iemand meerijden? Ik wil graag binnenkort aan mijn 4e IVF poging beginnen. Alvast bedankt voor alle hulp! Zie onderstaand mijn geschiedenis.. Liefs, Noes
-
Ink, gelukkig dat het gestopt is! Nu hopen op een mooie echo! Moes, Jij eind deze maand? Ik heb as dinsdag een afrondings-/begin gesprek bij het M.CK en hoop dan binnenkort weer te beginnen als ik ongesteld word. Het gaat toch wel snel allemaal, gelukkig maar want ik word er ook niet jonger op... maar goed, nu op naar de 4e IVF, ik heb gelukkig nog wat medicijnen over en hoop nog wat bij elkaar te sprokkelen van "vriendinnen". We gaan er gewoon voor!! Liefs, Noes
-
He Poezebeest, wat jammer! Het is misschien nog wat vroeg, maar meestal weet je gevoel het al... balen!! Voor jou ook heel vervelend MamavanCarmen, ik had nog zo gehoopt dat het met je laatste cryo zou lukken. Neem er idd maar de tijd voor en veel praten! Sterkte. Lisselotje ook alweer begonnen, spannend! haha, dan komt zo'n zacht buikje toch weer van pas.... ;-) Ink, je weet het zelf he, een beetje roze is niet erg he, alleen heftige krampen of veel rood bloedverlies! rustig vakantie vieren! Liefs, Noes
-
MamavanCarmen: Het is nog wel heel vroeg hoor, om te testen, het kan nog alle kanten op!! Ink, fijne vakantie!!! Poezebeest, voel jij al iets? Moes, het schijnt wel goed te zijn als ze "iets" hebben gedaan vlak voor een nieuwe poging. Een pipelle of een onderzoek, door het herstel schijnt er meer kans op een innesteling te zijn. Sterkte meiden! Ik ga lekker aan het werk zo. Liefs, Noes
-
He, gelukkig, wat een goed nieuws Ink, gefeliciteerd!! Nu lekker verder broeden!! Fijn weer weer eens goed nieuws!!!! MamavanCarmen morgen testen??? spannend!
-
Ben je gek!? Normaal was je al eerder ongesteld, nu nog geen bloed=goed! (en het rijmt...) kom op je hebt nog alle kansen. Ben benieuwd morgen naar je testje... Liefs, Noes
-
Poezebeest wat goed! en zeker een luxe zoveel cryo's! Ook lachen he, tijdens de terugplaatsing! Ink en MamavanCarmen nog nieuws? Inflame, hoop dat je een mooie echo hebt gehad. Vandaag bij mij de ongi in alle hevigheid losgebarsten. Vind ik niet zo erg, heb ik tenminste ook minder kans op cysten... liefs, Noes
-
Hoi Moes, Helaas afgelopen dagen alleen maar witte testen gehad en vandaag op de officiele testdag (ja, hoe kien ik het uit...) is de ongi begonnen. Nu op naar IVF nr 4. Nog even wat medicijnen bij elkaar sparen en dan hopelijk over 25 daagjes weer beginnen. Spannend voor jou ook je 4e poging. Toen we begonnen zeiden we nog tegen elkaar, we proberen het 1x en dan zien we wel hoe het gaat, in ieder geval houden we het bij 3 keer.... En nu: we gaan er zeker nog een keer voor!! Ik hoop echt dat het gaat lukken voor je deze keer!! :goodluck: Liefs, Noes
-
Hashhond??? En waar moet de man van Ink nou weer aan ruiken??? haha, het kan ook te gek hoor!!:bum: Het is toch ook bij iedereen hetzelfde he, internet afspeuren naar ervaringsverhalen, symtomen bij jezelf proberen waar te nemen, onzeker zijn met alles wat je doet.... het is ook zo spannend!! Ink: Het is nog wel erg vroeg voor een testje hoor, ik duim rustig verder dat je niet ongi wordt!! Nou, ik ben benieuwd naar welke snuffel-technieken morgen weer worden toegepast...:blowkisses: Succes meiden! Liefs, Noes
-
hahahaha, ZUURPRUIM!!!! :laughbounce:
-
Ink, dat zou wel heel goed innestelingsbloed kunnen zijn, het is wel heel vroeg voor menstruatiebloed... En met die utrobollen kan dat ook bijna niet? Wat is cetro? Ik gebruik decapeptyl, menopur, pregnyl en de utrobollen. Sterkte, ik ga voor je duimen!!! :goodluck: Liefs, Noes
-
MamavanCarmen: Zit je Emmy weer veilig aan boord (en "voorzichtig" geplast)? Duimen weer! Moes, fijn dat je ook weer mag beginnen! Het is natuurlijk helemaal geen fijn traject (ook al valt het allemaal mee bij mij) maar het betekent toch weer nieuwe hoop en nieuwe kansen! Hier vanmorgen nog een testje gedaan en hij was zoals verwacht weer omo-wit! Ik zit op WD12 dus echt over nu. Jeetje wat kan dat toch snel gaan! Nu ook maar verder medicijnen sparen en bij elkaar sprokkelen voor poging nr 4! Liefs, Noes
-
Hoi, helaas weer geen goed nieuws: gisteravond toch maar even een testje gedaan en hij was weer OMO-wit, blehhhhhhhh!!! Voel ook helemaal niets, alhoewel ik me donderdag een beetje grieperig voelde (hoop, hoe slechter je je voelt, hoe beter de voortekenen zijn..) Maar vrijdag voelde ik weer niets, dus ik was al bang dat het weer niet gelukt was. Zit nu op WD11. Morgenochtend nog maar even een testje doen. Het is altijd zo'n teleurstelling na zoveel ervoor te hebben gedaan. Maargoed nog 2% hoop dat het nog goed gaat komen. Jij alweer op WD3? nog even volhouden! :myfignerscrossed: Melis, wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad, 20 weken alweer, zo snel!! Inflame: gaat ook goed met al je zwangerschapskwaaltjes! Ik vind het granaatappelsapje best lekker, tenminste niet zo zoet. Poezebeest, haha, dat doe ik ook altijd, lekker wijntje, sushi, heeeeeeeeerlijk!! Succes allemaal, op naar volle groene bankjes, eens moet het toch lukken?? Noes
-
Rox, wat goed zeg, gefeliciteerd!! Er gaat toch niets boven een positieve test, wat een wonder!! Moes, Fijn dat je ook weer mag beginnen, nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Sterkte meiden, Noes
-
Goed hoor Liselotje dat je na zo'n lange weg weer mag en kan beginnen! Wat kan het toch verschillend die puncties, ik had hier op de site gelezen dat als je je goed ontspant, je het minste last van hebt. Dat heb ik gedaan en ik denk dat het echt werkt. Ik ben rustig gaan liggen, heel rustig geademd en mezelf "zwaar" gemaakt. En rustig naar boven gekeken. De eerste 2 puncties heb ik echt bijna niets gevoelt en de laatste keer moest ze echt flink prikken, maar door de inwendige verdoving was het meer een botte pijn. Ik snap best dat als je heel gespannen bent, dat bijna onmogelijk is... Dan maar wat meer verdoving/morfine! Ink, ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag?? Mamavancarmen: Ook alweer de terugplaatsing komend weekend, spannend! En wat betreft het eruit vallen: denk maar gewoon aan de 2 boterhammen met pindakaas met de suikerkorrel ertussen...... Een beetje granaatappelsap erbij en het kan niet meer fout gaan.... ;-) Hier is wd8 alweer bijna voorbij, ik voel helaas nog niets, dus ik vrees weer het ergste. Daarom test ik ook nog maar niet, dan blijft er altijd een beetje hoop.... liefs, Noes