Jump to content

September, decapeptyl starters

Recommended Posts

Posted

Ik zie dat er al een aantal meiden zijn begonnen met de decapeptyl deze maand.:icon_salut::icon_salut:

Hoe gaat het met jullie?

Zelf ben ik nu 2 dagen aan het spuiten en om eerlijk te zeggen gaat het (net als vorige keer) spuiten al slapend onder de dekens. Geen pijntje, niets gelukkig

Heeft er iemand van jullie al last van de bijwerkingen?:smileinbox:

Nou meiden, ik hoop dat we nu wel allemaal zwanger raken hoor!!!:toothy9:

veel liefs

fleur

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hoi Fleur,

Ik ben aan het spuiten vanaf zondag 7 september.

Ik heb gelukkig ook (nog) geen bijwerkingen.

Ben alleen heel anders ongesteld. Vandaag is het de tweede dag.

Het stelt eigenlijk niets voor. Eigenlijk alleen maar bruine afscheiding.

Ben benieuwd hoe dat bij jullie is.

Groetjes,

Vanessa

Posted

Hallo,

Ik begin vandaag met het spuiten van decapeptyl. Heb dit alleen de eerste keer gedaan want ik heb eigenlijk geen eigen cyclus. De eerste keer was overbodig met de tweede poging hoefde het niet. Dit keer is het een cryo behandeling en volgens de dokter is het nodig omdat ik de pil slik en hierdoor een cyclus simmuleer. Tja het zal wel ik doe braaf wat me gezegd word.

succes allemaal

Terry

Posted

hoi hoi ook ik ben vanaf 7 september aan het spuiten met de deca en gaat , gelukkig, zeer goed.

ik heb gelukkig geenlast van bijwerkingen maar moet nu ongi worden dus ben kriebelig! en rugpijn!

maar nog even en dan de gonal_f!

succes meiden!

Posted

hallo meiden,

ik mag aanstaande zondag beginnen met spuiten van decapeptyl, vindt het heel erg spannend en vraag me ook af of ik last van bijwerkingen ga krijgen, we zullen het zien.

groetjes

Posted

Haidiehai,

Net terug uit het ziekenhuis.

Moet in ieder geval nog een week doorgaan met de decapeptyl.

Vandaag is de derde dag dat ik vloei (is nu pas een beetje rood) en moet dus eerst dunner baarmoederslijmvlies hebben. Zucht...

Ook was deze keer de kwaliteit van het zaad slechter en minder beweeglijk.

Hebben dus toestemming gegeven voor ICSI als dat nodig mocht zijn.

Dus nog een weekje langer aan de Deca!

Liefs,

Vanessa

Posted

hoi lucky,

spannend he dat je eindelijk mag beginnen,

heb je lang moeten wachten voor deze ' oproep"

Het valt me op dat veel meiden de decapeptyl naalden bot vinden.

Ik denk dat ik met alle dozen geluk heb gehad want hier heb ik geen last van. (of ja, ik kan dus ook een lekker speklaagje op mijn buik extra hebben......)

Zo nu eerst maar :coffee2: en dan:active: aan het werk

meiden: succes!!

liefs

fleur

Posted

Hoi Vanessa,

Balen joh!

Maar een vraagje: de vorige ICSI poging is bij mijn man wel bij de intake zijn zaad gecontroleerd maar niet (zoals ik bij jouw begrijp) tijdens de decapeptyl/puregon/echo's?

Is dat bij jullie standaard?

Of komt het door op het laatst de beslissing IVF of ICSI?

nog een weekje spuiten en dangaat alles weer heel snel

liefs

fleur

Posted

Hoi Fleur,

De eerste controle was alles goed.

De test is een paar weken geleden al afgenomen maar we hebben vanochtend pas de uitslag gekregen. Het zou kunnen dat er op de dag van de punctie het zaad gewoon van goede kwaliteit is.

Ik wil eigenlijk nog even naar de drogist, er schijnt ook iets voor mannen te zijn wat ze kunnen slikken aan vitaminen als je een zwangerschapswens hebt.

Is bij jouw partner het zaad altijd slecht of wisselt dit ook sterk van kwaliteit?

Liefs,

Vanessa

Posted

hai fleur,

nou wij hebben eigenlijk langer moeten wachten op de TESE operatie van mijn man dan de wachttijd voor ICSI.

is dat speklaagje een voordeel of nadeel, want een speklaagje heb ik ook wel, hahahaha !!!

Posted

hallo,

Ik begin zaterdag met het spuiten van deca..

De vorige keer heb ik helemaal geen last gehad van de spuiten.. heb ook wel een spek laagjeop me buikje..:D dat is dus een voordeel.

de Puregon vind ik zelf iets minder goed gaan.. het voelt nog heel erg lang na.

suc6 allemaal meiden/dames!

Liefs

Desiree

Posted

Hoi meiden,

Dat een speklaagje nu toch eens een voordeel is!!!:toothy10:

Tja, en mijn man heeft altijd al slecht zaad ingeleverd....meestal maar 1 of 2 levende maar ook die waren lekker traag. De laatste keer zelfs helemaal geen levend zaad gevonden en we hebben moeten praten en praten om toch nog een laatste kans te krijgen.

Als hij maar op het goede moment 1 levende mag produceren:worthy::worthy::worthy:

Wat gek he Dees, want ik heb al geen last van de decapeptyl maar de puregon is voor mij nog minder dan een muggeprikje.

Nou meiden, laten we lekker gaan broeden want die kleine ukkels moeten ook maar eens bij ons komen!!!

liefs

fleur

Posted

Vinden jullie de 2-de poging ook langer duren???

Kan niet wachten tot we pregnyl kunnen zetten.

fleur

Posted

ik heb nu pas 2x gespoten, het gaat goed heb wel al een blauwe plek op de plaats waar ik de eerste keer heb gespoten.

ik heb nog nergens last van, maar ik weet niet hoelang het duurt voordat je klachten kunt krijgen.

ik ben begonnen met deca op de 21e dag van mn cyclus.

groetjes

Posted

Hallo mijnbaby,

Ik ben al de 4 keren begonnen op de eerste dag van mijn ongi.

Veel succes als je gaat beginnen in november.

Posted

hallo meiden,

ook ik ben inmiddels al weer bijna 3 weken deca aan het spuiten en sinds afgelopen zaterdag begonnen met puregon.

het is onze 3e ivf poging en heb net als de andere twee pogingen weinig tot geen last van de meds.

a.s maandag de eerste foll meting ben benieuwd hoeveel foll er groeien in onze poging?

heb wel sinds een aantal dagen weinig gevoelige buik plekjes over waar ik nog niet heb gespoten...

maar goed alles voor het goede doel!!

3x is scheepsrecht!!

succes allemaal.

liefs bri

Posted

Wij mogen gelukkig beginnen met de Puregon.

Baarmoederslijmvlies was nog een ietsie pietsie aan de dikke kant.

Aangezien het helemaal niet zeker is dat dit volgende week dunner zal zijn en de meting binnen de marges valt mogen wij de Puregon erbij gaan zetten.

Gelukkig! Anders zouden we misschien in de problemen komen met onze bruiloft op 17 oktober! Aangezien dit de hele dag een groot feest wordt moet er wel iets speling zitten met de punctie en de TP.

Oooooh, wat spannend toch allemaal....

Hoe gaat het met jullie? En zijn er nog tips voor het omgaan met eventuele bijwerkingen van de puregon?

Liefs,

Vanessa

Posted

Hoi meiden,

A.s. vrijdag een echo om te zien wanneer ik met de puregon mag beginnen.

De doosjes opgehaald vanochtend dus de koelkast zit weer lekker vol....

Oh Vanessa, wat spannend dat je ook nog binnenkort gaat trouwen:la::la:

Ben je niet bang dat je rond deze datum de tp hebt????

Mijnbaby: ik moest beginnen de derde dag van menstruatie met de pil, daarna na ongeveer 2 weken met de decapeptyl, en na ongeveer 2,5 week kijken of de puregon erbij mag

succes allemaal

fleur

Posted

De tp valt in de week voor de bruiloft, zeker 6 dagen voor de bruiloft.

Door de extra week deca komen we later uit.

Het voordeel is dat we afleiding hebben door de bruiloft.

Ik ben het liefste maar druk, druk en nog eens druk.

Mijn vriend heeft met zijn familie 4 bedrijven en ik heb er zelf 1 samen met mijn ouders. Dit houdt ons redelijk van de straat.

Ik zit nu te typen met mijn jongste nichtje half op schoot. Bente is 3 jaar.

Ze vraagt zich af waarom ik geen plaatjes op het scherm heb staan.

Liefs,

Vanessa

Posted

Jeetje Vanessa,

dat zijn drukke en spannende tijden. Wel gewaagd, die tp net voor je bruiloft. Wijzelf zagen dat niet zo zitten en hebben daarom een pauze van 3 mnd gehouden (mede door vakanties). Waar ga je trouwen, als ik vragen mag? Ik wens je in ieder geval een toptijd op en rond 17 okt.

liefs, Stéphanie

Posted

Wij trouwen op Huis de Voorst in Eefde. Wij zijn daar de hele dag.

Heerlijk!

We zijn altijd heel erg druk en vinden het lekker om met ons trouwen niet heen en weer te hoeven rijden. We blijven daar ook lekker slapen.

Van de tp heb je toch geen last? Het is als het allemaal goed gaat ook een redelijk aantal dagen na de tp. Ik kan dan lekker rustig aan doen.

Hoe gaat het met jullie? Lijkt me in eerste instantie vreselijk onwerkelijk als je eindelijk dan toch zwanger wordt.

Ik hoop dat jullie er heerlijk van kunnen genieten.

Liefs,

Vanessa

Posted

hoi Vanessa

Wij zijn 08-08-08 getrouwd en we hadden de test na de 1e ICSI op 04-08-08. Dit is ook vlak voor de bruiloft maar ik vond dit wel een goede afleiding. Iedereen in onze omgeving vond dat wij het wel erg druk hadden in die tijd maar wij zelf vonden dit heerlijk. de test was jammer genoeg negatief. Na de bruiloft zijn we nog twee weken lekker op vakntie geweest en nu zijn we ook helemaal klaar voor poging 2. Ben gisteren weer begonnen met spuiten, het spuiten zetten valt me reuze mee, alleen ben ik de vorige keer veel ziek geweest. Hoop dat het deze keer wat minder is.

Heel veel succes met je behandeling en de voorbereidingen van jullie bruiloft en geniet er van, ik wens jullie een super dag.!!!!!

p.s. van de terugplaatsing heb ik geen last gehad.

groetjes annemie

Posted

hallo annemie,

wij lopen redelijk gelijk op, ik ben zondag begonnen met spuiten.

al durf ikzelf niet te spuiten het spuiten valt me erg mee, mijn mannetje doet het gelukkig.

ik heb nog nergens last van, wanneer zouden eventuele bijwerkingen te voorschijn komen, of kunnen die op ieder moment alsnog naar voren komen???

hopenlijk gaan we beide een goede en positieve poging tegemoed !!!

succes

Posted

hoi lucky

Ik heb veel last gehad van migraine en als ik dacht dat het weg was kwam het ineens toch weer terug. Volgens mij kunnen de bijwerkingen elk moment de kop op steken, maar elke dag dat je er geen last van hebt is meegenomen. Ik heb nu paracetamol zetpillen gehaald deze kan ik wel gebruiken omdat ik als ik migraine heb ook veel moet braken werken de normale niet.Fijn dat het spuiten meevalt vind je man het niet erg om te doen? MIjn man durft dit echt niet hij kijkt zelfs niet. Hij heeft vroeger leukemie gehad en is sindsdien heel erg bang voor spuiten.

Jij ook heel veel succes met je behandeling

groetjes annemie