Jump to content

bijna zover spannend!!

anja

Recommended Posts

Voor ons gaat het nu ook bijna beginnen erg spannend allemaal.Ik moet tussen 27 sept en 28 okt beginnen met de pil als ik dan ongi word.En ja dan heb je het gevoel dat je gaat beginnen anders gebruik ik hem nooit.

En 31 okt moet ik voor prik instructie en dan gaan we echt los.pfffffff gaat nu echt spannend worden ook voor mijn mannetje nou we wachten af allemaal.

Anja en Mijn baby,

heel veel succes de komende tijd. Enne die gemengde gevoelens horen bij het hele proces hoor, het is en blijft heel spannend allemaal.

Groetjes,

Stéphanie

Bedankt Stephanie!!

Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn...

bedankt voor jullie reactie.

ik heb ook het gevoel om zo snel mogelijk te beginnen en toch ook erg spannend tegelijk,maar ja het hoort er bij lees ik wel.

mijn man en ik hebben het er erg vaak over en zwijmelen soms wel ff samen weg om het kindje van ons samen heerlijk gewoon.maar ja dan moet je ook weer met 2 benen op de grond blijven staan en dus afwachten hoe het loopt zoals iedereen hier.jij ook veel succes baby met je eerste ivf spannend.

groetjes anja

Ja idd dat gevoel heb ik ook als ik eenmaal met de pil begin ben ik in mijn ogen gestart .Ik heb hem de laatste jaren niet nodig gehad.Nou we zullen zien hoe het komt en hoop dat ik de spuiten durf te zetten mannetje lief durft dat zowiezo niet hij moet zelf ook spuiten voor vit B12 maar gaat daarvoor ook naar de dokter.En hij is ook nog eens heeeeeeel erg vroeg weg nou ja dan zelf maar doen het is niet anders en in de weekenden moet hij het dan maar proberen(wil ie ook).

groetjes anja

• 2 weeks later...

ik ben gisteren gestart met de pil en foliumzuur,en ook gelijk gestopt met roken .

Ja je weet dat het niet goed voor je is maar rook al zo erg lang dat het toch moeilijk is.Dus zit ik de hele dag maar op een stukje kaugom te kauwen valt niet mee.Maar ga echt mijn best doen bij de vorige 2 heb ik wel gerookt en mijn zoontje was niet zo erg zwaar 5,5 pond en mijn dochtertje al helemaal niet die was 9,5 week te vroeg en nog geen 4 pond(HELLP syndroom) het hoeft niet weer zo te gaan maar wil alles uit de kast halen om het goed te laten gaan van mijn kant.Mannetje lief steunt me en rookt nu buiten en wil straks ook proberen te stoppen.(lief he!!!)

gr anja

hoi anja,

veel succes gewenst met je behandeling en super dat je gestopt bent met roken!

ik ben ook bijna al een jaar gestopt met roken(mannetje ook) omdat we er alles voor willen doen!

veel succes meissie!

hoi annemie,

ja het gaat goed, ik hoop dat de rest ook positief is/zal zijn.

dinsdag de punctie yess!

hoe is het verder met jou/jullie?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use