Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai,

Sanna, hoe is het gegaan.

En suzzy ja angst, emotie en dergelijke is dat in deze situatie mogelijk om het allemaal onder controle te hebben, er gaat zoveel door je heen. Ik weet wel dat ik het probeer maar het lukt me niet. Ik denk dat het ook vooral om geluk gaat. Maar ik hoop dat het je gaat lukken om weer lekker in je vel te zitten.

En ik hoop dat we allemaal dat geluk mogen kennen.

Sas

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha lieve allemaal!

Heb goed nieuws! Ik heb twee toppers aan boord!!

Sinds vanmiddag zitten ze lekker warm en veilig waar ze horen en hopelijk blijven komende 9 maanden zitten deze keer. Spannende weken weer.

We waren de laatste vandaag voor een tp (ben met de dag meer bijgelovig ...hopelijk wordt de gezegde "lest best" bevestigd over twee weken)

Miekske het is een heel heen en weer geslinger he..

Hopelijk binnenkort goede uitslagen en een geslaagde pesa/tese

Suzzy ik ben het met je eens, denk dat goed in je vel zitten eerder tot een positief eindresultaat zal leiden... maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan he?!

Ik probeer het ook maar hoe meer ik er aan denk en doe des te meer ik weer aan het piekeren ben... Misschien kun je toch weer naar de acupunctuur gaan?

XX

Geplaatst

Sanne wat fijn dat alles goed gegaan is!!!!!! Twee toppertjes groei groei.....

:binkybaby::binkybaby:

Wordt tijd voor goed nieuws over 2 weekjes!

X

Geplaatst

Sanne, ik duim voor jullie! toi toi toi!

@all, Geniet vandaag van een heerlijk zonnige dag!!!!!

Geplaatst

Hey meiden,

Dank jullie wel voor de lieve woorden! Jullie zijn toppers!

Ik hoop dat het duimen beloond gaat worden deze ronde.

Esther, zijn jullie helemaal klaar voor de intake morgen?

Honey, over twee weken is de tese al achter de rug. Er zit nu in één keer wel heel wat meer vaart in maar het blijft zooo spannend!! Als jullie vragen hebben en of krijgen hoor ik het.

Allemaal een fijn weekend, geniet van deze mooie lentedag!

Geplaatst

Hey sanna

nee morgen hebben we nog geen intake.

Morgen naar de internist ivm mijn medicijnen voor mijn hart en bloeddruk.

En de uitslagen van de urine test en bloedtesten

7 mei hebben we de eerste intake en 18 mei de 2e

xx essie

Geplaatst

Esther dan heb ik me inderdaad vergist. Toch een spannende dag morgen, ga voor je duimen dat de uitslagen prima zullen zijn... dat zou weer een grote zorg minder zijn!

Suzzy hoe gaat het nu met jullie. Zit je al een beetje beter in je vel.

Het gaat waarschijnlijk op en af met deze onzekerheid.

XX

Geplaatst

@sanna, wat spannend meis, nu afwachten!

Ik wilde je vragen waar jullie lopen? Want zie in je handtekening dat je eigenlijk direct na de tese al een isci hebt gedaan... Wij staan bij het vu op de wachtlijst en daar is de wachtlijst voor icsi ruim een half jaar geloof ik.

Geplaatst

Hi sanna

ik zal als ik nog een gaatje heb morgen even schrijven hoe het was.

Ik hoop zo dat alles goed is.

Dit is ook best spannend ja.

Voel jij je verders goed?

Gr. Esther.

Geplaatst

Hallo meiden,

Hoe is het hier met iedereen?

Sanna wat spannend allemaal!!!

Suzzy nog fftjes!

Hier nog steeds bruin/ rood met stolsels maar geen echte ongi, deze keer waren de voorbodes dus erg vroeg.

Zit op cd 24 als het maar minimaal 25 dagen word dan weet ik dat ik een ei heb gehad minimaal!

Morgen naar de arts ik ben zoooooooo benieuwd!!

Het liefst zou ik gewoon weer voor icsi-d gaan, of me dat het gevoel geeft toch meer kans!

Dus ben eens benieuwd wat hij gaat zeggen.

xxx

Geplaatst

Hai,

Arzu, Veel succes morgen.

Hoe bedoel je ik zou het liefst voor icsi_d gaan.

Ik heb de eerste 2 deca weer gehad heb nu al een blauwe plek op mijn buik hihi.

De vorige keer heb ik dat helemaal niet gehad.

Sas

Geplaatst

Sas, jeetje heb je de eerste blauwe plek al te pakken. Hopelijk gaan komende prikjes je meevallen. Zelf had ik het idee dat het ene naaldje scherper was dan het andere??

Ik denk dat Arzu met icsi-d > icsi-donor bedoelt...

Arzu, inderdaad icsi-donor ...waarom geen iui? Lijkt me een stuk minder zwaar traject en toch heel vaak een heel goed resultaat.

XX

Geplaatst

Omdat het voor mijn gevoel toch veel meer kans op succes heeft.

En na 4,5 jaar begint je moed en geduld erg te dalen.

Bedoelde idd icsi- donor we hebben toch geen andere keuze ;)

Stel dat ik tot augustus moet wachten en god weet dadelijk bv 6 iui behandelingen zijn we dadelijk 5,5 jaar bezig!

En ik merk dat mijn geduld steeds meer op een laag pitje komt te staan.

Wat natuurlijk ook wel te begrijpen is denk ik.

Geplaatst

Esther wat een goed nieuws! Helemaal top!!

Arzu ik begrijp je wel hoor. Je staat zo lang op de wachtlijst voor donor zaad en dan wil je die niet zomaar "opmaken" Is het dan wel icsi of is er ivf gedaan de vorige keer?

Dat je geduld aan het op raken is is ook niet zo verwonderlijk.

Probeer goede moed te houden lieverd!

XX

Geplaatst

Hai,

Arzu, Ik wist wel dat je icsi-d (donor) bedoelde. Maar omdat je het zo schreef dacht ik misschien gaat ze wel iui_d doen. Ik heb ook het idee dat je met icsi meer kans hebt, dus snap wel goed dat je icsi wilt. want het wachten op je droom wordt steeds moeilijker. Idd 4,5 jaar is erg lang, wij wachten ook al 4 jaar en dan denk ik ook wel eens pppfff. En iedereen om ons heen wordt gelijk zwanger, dat vind ik wel steeds moeilijker worden om daar mee om te gaan.

Sas

Geplaatst

He meiden,

Arzu: hebben jullie wel eerst iui-d gehad?

Wij hebben morgen de intake voor Kid, best spannend allemaal. We hebben dus besloten om niet door te gaan met tese+pgd omdat we dat traject te heftig vinden. (als ze natuurlijk al wat gaan vinden met tese en testosteron is vrij laag..)

Wel gek idee dat we morgen een intake hebben en vervolgens nog min een jaar moeten wachten...ohhh wachtlijsten!!

Sanna: Voel je je goed meid?

Esther: Fijn dat je uitslagen goed waren!!

Geplaatst

Loes nee we hadden icsi-tese maar backup donorzaad.

Toen er niks volgroeids werd gevonden hebben ze via icsi de eicellen bevrucht.

Onze zh doet altijd iui of icsi direct maar geen ivf met donorzaad.

xxxx normaal gezien zal de arts zeggen iui-d aangezien er niks mis met me is.

maar zal hem uitleggen dat ik gewoon weinig vertrouwen erin heb, en hem bij wijze van smeken om icsi-d waarom zou ik de kansen moeten weggooien ;)

zoals jij en sanna idd ook al beschreven.

Hoop dat hij meewerkt.

Loes wat spannend maar ook 1 jaar pffff wil je niet evt naar belgié gaan?

Of evt dusseldorf?

Geplaatst

hoi dames, sorry dat ik er even niet was moet ook weer even bijlezen! maar ik kon het even niet opbrengen. me schoonzus kwam vertellen dat ze zwanger is en nog 3 vriendinnen allemaal zelfde week uitgerekend. ik zei tegen me schoonzusje ooo wat een drukke week voor de ooievaar maar mij heeft die over geslagen. zei ze gewoon tegen dan heb je pech gehad, nou ik ben er nog van slag van. snap er niets van hoe sommige mensen toch gemeen kunnen zijn. daarna vroeg ze of ik even mee boodschapjes ging halen, dus ik me masker op en mee. wat denk je gaat ze in de bruna een 9 maanden boek uitzoeken..... nou toen brak ik. ben gewoon weg gerend. is toch niet normaal......

sanna, wat spannend, duim voor! lijkt me al zo mooi als je weet dat er iets in je buik zit! zal de hele dag me buik wrijven denk ik :)

arzu; duim ook voor jou, hoop dat de arts meewerkt!

loes; succes met je intake! hoop dat de wachttijd mischien toch wel meevalt al is het maar 1 maandje eerder dan die 12...

esther: heel veel succes ook morgen! duimen op een mooie uitslag. als je uitslag goed is mag je dan ook meteen van start?

liefs zwelgje

Geplaatst

Wat een tr*t!!!!!!!!

Ohw als die voor me had gestaan nu!:pain10:.

Dan was het wel erg gezellig geworden hier!

Pffffff meid dikke knuffel

xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden