Ga naar inhoud

Zwanger- tweelingen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

We hebben vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed! We krijgen 2 meiden. Heb me erg zorgen gemaakt om de echo en er is nu echt een last van me afgevallen. Morgen lekker naar babydump en flink shoppen.

Stephanie en Lentezon, ik hoop dat jullie het nog een beetje vol kunnen houden. Zo te lezen lijkt alles gelukkig nog onder controle. Ik duim dat de kids nog een tijdje blijven zitten.

Liefs,

Debbie.

• Reacties 563
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gefeliciteerd Debbie met je 2 meiden. Met een paar uitzonderingen is 2009 toch wel het jaar van de meiden. Met de gezondheid van de 2 ook alles goed neem ik aan?

Nu heerlijk gericht kunnen shoppen, bij babydump kan dat prima is mijn ervaring (in Veenendaal geweest). Maar eigenlijk is het overal wel heerlijk om te shoppen. Al ideeën voor de babykamer?

Veel plezier met brainstormen, kopen en inrichten.

liefs,Stéphanie

Geplaatst

Hey Deb!

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ! Yesss! Zal wel een last van je afvallen:; ze zijn gezond + je weet nu hoe je je inkopen moet doen: dat kan nu ongegeneerd aan plaatsvinden! Wij hebben met inkopen ook gewacht tot na de 20 weken echo..

Geniet vanhet goede nieuws..het word nu een echt rose wolkje hihi

liefs lentezon

Geplaatst

Lentezon,

net even een flashback, maar we zijn alweer een week verder!!!!!!! Dit weekend lekker van de zon genieten in eigen huis en tuin.

liefs, Stéphanie

Geplaatst

He meiden,

Spannend hier! Houd vol, houd vol. Duim voor jullie dat de kleintjes nog even lekker blijven zitten. Alle dagen/weken zijn meegenomen. Fijn, Lentezon, dat de uitslag goed was. Toch weer een hele grote zorg minder... En Stéphanie, ook voor jou moet het heerlijk zijn geweest om van de gyn te horen dat alles er goed voor staat. Nu nog slechts wachten op het grote moment. Weet er alles van, haha.

Deb, leuk, 2 meiden!! Het is inderdaad tot nu toe het jaar van de meisjes hier op het forum. En ik kan inmiddels uit eigen ervaring zeggen, al 11 dagen lang, het is heeeeel erg leuk om een meisje te hebben ;-)

Tweeling-mama's, zet 'm op nog. De laatste loodjes.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Dames, wat een spannende tijden hier. Houd de beebs nog wel even binnen hoor! Benen omhoog en lekker relaxen want straks kan dat niet meer....hihi. Nee hoor, het is genieten geblazen.

Doei!

Groetjes, Nora.

Geplaatst

Haha Morris krijgt ze voor het uitkiezen straks met die roze babyboom hier! Gefeliciteerd dat alles goed was, toch weer heerlijk nieuws!

Meiden, succes met de laatste loodjes!

Liefs Pien

Geplaatst

Wat is het rustig bij de tweelingzwangeren? Jullie zijn toch niet aan het bevallen he? Zag stephanie vlgs mij nog even voorbij komen maar verder? Ben benieuwd, hoop dat jullie gewoon van de paasdagen aan het genieten zijn?

Liefs Pien

Geplaatst

Ik weet niet wat er gaande is, maar bij mij op de zwangerschapsyoga worden (op een na) ook alleen maar meiden geboren. Morris krijgt straks een hele harem!

Groetjes.

Geplaatst

ha lieve aanstaande- en kersverse moeders!

Nog niet aan t bevallen hoor! Ik hoop dat dat nog een paar weken duurt.

Heb alleen met typen nogal last van handen dus houd dat niet zo lang vol...

Hoe gaat het met de kersverse moeders ? Af en toe een regeldagje had ik al bij jullie gelezen..

Hey Idd Morris heeft ze voor t kiezen! In mijn omgeving trouwens ook alleen maar jongens.........Mijn beste vriendin is met 38 nog net zwanger geraakt van de 2e ( de jongstwe is al bijna 4 jaar en daarvan 2 jaar proberen, miskramen etc ) ..ben erggggg benieuwd of ze nu weer een zoon krijgt, of anders...

Wij genieten nog van de laatse pasen met zijn 2 . Mannetje heeft mij veeeeel werk uit handen genomen, nu hij thuis is merkt ie ook wel dat alles wat ik doe mij moeite kost. Wat een schatje is het toch!

Donderdag een groeiecho, en ook weer uitslag van het eiwit. Ik hoop dat dat stabiel is. Nu zat ik op 0,30 en 0,30 is acceptabel: daarboven is teveel.

Duimen dus maar. Nou meiden geniet nog van de fijne zonnige dag !

liefs lentezon

Geplaatst

oh meiden alles goed met de beebs in de buik

stephanie ook alles goed??

ik hoop dat de kindjes nog zo lang mogelijk lekker warm in de mama buik mogen blijven hoor

hier alles ok

blaasontsteking donderdag weer laten controleren en er was niks meer te zien dus weg............

nou voel ik toch nog steeds wat steken in mijn urinebuis ???

vreemd

dus hou het toch nog even in de gaten dat het niet weer meer word

daarnaast was ik heel erg moe van de amoxiciline

en daarboven op kreeg ik zaterdag een niet zo leuke verassing

ik heb meniere ( google maar even )

dit gaat dus gepaard met heftige duizeligheids aanvallen ( en is ook de reden dat ik giga slechthorend ben ) en ja 3jaar geleden gestopt met medicijnen ( op advies van kno arts aangezien er te weinig bekend is over de medicijnen in combinatie met zwanger worden. hij zei niet doen )

al die tijd prima gegaan

en zaterdag stond ik op en bam

het was raak

kon niks doen

enkel stil liggen/zitten/slapen

niks voor afleiding ook niet

kan dan niet lezen of teevvee kijken

enkel liggen met hoofd stil en tja wat moet je dan doen

dus dat val je maar weer in slaap aldoor

zat er aan het eind van de dag even helemaal doorheen

en toen savonds de kleine in me buikie ook heel rustig was en niet aan het draaien schoot ik nog ff extra in de stress

maar gelukkig alles goed, zondag werd ik wakker en het was over

( nou maar hopen dat dit de enige keer is in de zwangerschap en voor de eerst volgende jaren :-)

bah

maar goed

paashaas is weer geweest en heb lekker van het mooie weer kunnen genieten

heerlijk de hele dag in de tuin gezeten

mijn meidje lekker eitjes zoeken samen met oma

en na het eten eitjes schilderen

( t zijn weer kunstwerkjes geworden )

iedereen een fijn paasweekend gehad?

sterkte allemaal met alles

groetjes

Geplaatst

Jeetje Lila,

dat is een beroerde dag geweest. Gelukkig dat het maar 1 dag was.

Hier alles rustig. Gister paasbrunch bij schoonzusje gehad, heerlijk in het zonnetje buiten. Toch is de hele dag op een stoel zitten ook niet top. Bij opstaan superstijf en trekkerig gevoel onderin buik. Eind vd middag was mijn energie duidelijk op.

Thuis op de bank gehangen/gelegen na een heerlijke douche, dit gaf toch wel rust. Op advies van schoonzus toch maar zeiltje (uit kraampakket) onder hoeslaken bed gelegd, als matrasbeschermer. Je weet maar nooit.

Om eerlijk te zijn worden de dagen thuis toch wel vervelend. Niet mobiel zijn is toch lastig hoor.

Even een vraagje.... zijn er meer mensen die tijdens hun zwangerschap weer zijn afgevallen? het gaat bij mij om een halve kilo, maar toch...

De ukkies zijn overigens hyperactief, vooral 's avonds.

liefs,Stéphanie

Geplaatst

HI Stephanie,

Ik viel tijdens mijn vorige zwangerschap op het einde ook af en nu bleef mijn gewicht gewoon gelijk de laatste weken .. no worries hoor!

Wie van jullie had er ook alweer ook last van pols en hand? Tijdens mijn zwangerschap nergens last van gehad maar nu de laatste week steeds tintelende vingers en een soort slap gevoel in mijn hand.. Word er gek van ´s nachts! Wat moet ik hiermee? Vlgs mij hadden 1 of 2 van jullie hier ook last van? Hebben ze daar iets aan gedaan of moet het vanzelf over gaan? Weet niet zo goed of ik hiermee naar de dokter moet?

Succes allemaal!

Liefs Pien

Geplaatst

He meiden! Ik ben zooooooo blij om eindelijk even op internet te kunnen na 10 hectische waanzinnige dagen om jullie ons nieuws te kunnen brengen: onze meisjes zijn geboren op maandag 6 april! Ze zijn wonderschoon, gezond en super super schattig. Alleen wel 5,5 week te vroeg en daardoor nog opgenomen op de couveuse unit. Zelf lig ik ook nog in het ziekenhuis. Zou morgen naar huis moeten, maar heb paar dagen verlenging, omdat ik nog totaal niet hersteld ben en heeel heeel verdrietig word van het idee dat ik weg moet bij mijn kindjes. Begin spontaan weer te janken... Maar het gaat er van komen, want ze kunnen nog niet mee naar huis.

Eerst maar het fijne nieuws. Het zijn twee heerlijke wijffies en ze wogen 2710 en 2490 wat heel veel is voor 34,5 week. Ze hebben niet precies gemeten maar ze zijn ongeveer 50 en 49 cm lang. Wel magere moppies, maar groot en de eerste had een lekker speklaagje. Het is echt onvoorstelbaar dat die twee in mijn buik hebben gepast. Dat zal iedere moeder na de bevalling hebben, ha ha.

Zou jullie graag hun namen zeggen, maar ik vind dat toch lastig hier vanwege mijn en hun privacy. Zeker de combinatie van de namen van een tweeling levert al gauw een hit op als iemand op het idee komt te gaan zoeken via google. Ik houd het dus even bij L en D. Na een dagje in open couveuse lagen ze al in een bakje, maar nog wel aan de monitor. L is sinds donderdag van de monitor af, en is de kleinste en pittigste. Zij drinkt al beetje aan de borst. D snapt nog weinig van drinken en slikken en is nog wat sloom en een paar keer vergeten adem te halen. Zij heeft het te goed gehad bij mama en loopt wat achter op haar kleine zus.

Van de eerste ben ik natuurlijk bevallen en dat ging goed, wel inclusief knip wat nu wat pijnlijk is, maar dat is geen probleem. De 2e wilde alleen niet naar beneden komen en dat werd een spoedkeizersnee, waardoor ik nu 2 wonden heb en dus nog moeizaam loop en zit enzo. Maar we gaan elke dag beter alledrie!

Het begint na de eerste euforie nu wat moeilijk te worden dat we voor de zorg van onze kindjes van anderen afhankelijk zijn en vrijwel niks zelf kunnen bepalen. En toch ook wel bezorgd zijn over hoe het gaat lopen de komende weken. Maar goed, het zal er over een maandje allemaal heel anders uitzien. Houden jullie je ukkies nog maar even binnen, meiden!!! Maar mocht het er eerder van komen, wees gerust, het komt goed.

Zo, dan zijn jullie helemaal bijgepraat en ik lees op een ander moment jullie berichtjes bij! Veel liefs en goeds, Sim

Geplaatst

Sim, van harte gefeliciteerd met jouw meiden! Ik kan me heel goed voorstellen dat het idee van naar huis gaan zonder jouw dames je heel erg tegen staat, gelukkig zijn ze in goede handen en inderdaad volgende maand ziet alles er al weer heel anders uit.

Liefs Dani.

Geplaatst

Sim: proficiat!!!!!!!!!!!!!!!:wav: en een rondedansje :circle2: en voor jou een hug ter bevordering van je herstel:hugg:

Goh wat een verhaal en wat een schrik meid, krijg je het wel voor de kiezen.

Maar het belangrijkste: ze zijn beide gezond en ook jij zal herstellen! Zucht .. van eerst vaginaal en dan eenkeizersnede..dat is mogenlijk met een tweeling.. hebben ze tegen mij ook gezegd omdat babytje 2 met het hoofdje naaroven ligt. Kan mij trouwens zelf ook nog steeds niet voorstellen 2 beebs in mijn buik te hebben ... dus ook ' eerst zien' ! hahahaha

Maar jij komt vast oren en ogen te kort met je 2 meiden!

Dus waarschijnlijk ' moet' je morgen naar huis? Onzeker dus hoelang de meiden nog moeten blijven. Ze zijn in goede handen dus het is nog even geduld voor de grote ' home coming' !

veel geluk met je meiden enik hoop dat je snel weer op de been bent.

liefs ,

lentezon

Geplaatst
HI Stephanie,

Ik viel tijdens mijn vorige zwangerschap op het einde ook af en nu bleef mijn gewicht gewoon gelijk de laatste weken .. no worries hoor!

Wie van jullie had er ook alweer ook last van pols en hand? Tijdens mijn zwangerschap nergens last van gehad maar nu de laatste week steeds tintelende vingers en een soort slap gevoel in mijn hand.. Word er gek van ´s nachts! Wat moet ik hiermee? Vlgs mij hadden 1 of 2 van jullie hier ook last van? Hebben ze daar iets aan gedaan of moet het vanzelf over gaan? Weet niet zo goed of ik hiermee naar de dokter moet?

Succes allemaal!

Liefs Pien

hai meis,

dat ben ik idd. Dat is vocht dat een zenuwbaan in je pols dichtdrukt waardoor je hand/ vingers gaan tintelen en snachts brandende pijn. Ze kunnen daar niets aan doen, eventueel een brace kanje dragen snachts. helpt eenbeetje.

Injectie kan ook..maar toch maar niet voor gekozen ivm de beebs.

Blijkbaar houd je vocht vast? Wat gek, NA je zwangerschap! ik krijg steeds te horen dat dat vocht vanzelf verdwijnt na de zwangerschao en daarmee dus ook deze klachten.. het zgn. Carpaal Tunnel Syndroom ( CTS).

geniet van de zonnige dag vandaag he! Liefs ,

lentezon

Geplaatst

wouw sim

gefeliciteerd met je 2 meiden!!!

geniet ervan

en jeetje schrik er een beetje van

dat je en gewoon en keizersnede

hebt gehad,heftig hoor

fijn dat met de meiden alles goed is

en nu maar hopen dat ze snel naar

huis toe mogen

liefs steph

Geplaatst

Sim! Wauw van harte meis, en heel veel sterkte en geluk de komende tijd!

:occasion16::occasion16::occasion16::occasion16::occasion16::occasion16:

Lentezon, bedankt, ik heb het idee dat ik minder vocht vasthoud dan tijdens mijn zwangerschap (nog wel een beetje) dus misschien dat dit wat anders is.. ik kijk het nog wel even aan en anders toch maar even naar de dok of de fysio ofzo..

Liefs Pien

Geplaatst

Sim,

van harte gefeliciteerd met je 2 meiden!!!!! Fijn dat het goed met ze gaat en de grootte/zwaarte is ook goed zo te lezen. Hebben ze nog gezegd hoelang je dochters in het ziekenhuis moeten blijven? Hoe is de bevalling eigenlijk van start gegaan bij jou?

Omdat ik me toch wel extra verbonden voel met jou en Lentezon, zou ik je graag persoonlijk een kaartje willen sturen. Als jij dat leuk vind om te ontvangen, wil je dan je adres dmv persoonlijk bericht achterlaten? Aan jou de keus hoor!

Heel veel sterkte en vooral geluk met je 2 meiden!!!!!

liefs,Stéphanie

Geplaatst

Update nav groeiecho + afspraak gyn:

Het eiwit is dus weer veeel te hoog.

Groei meisjes wel goed, ene wat ondergewicht 2300gr en ander is 2400 gr.

Ik had gisteren bij urine inleveren al gezegd; er moet ook bloed worden geprikt, maar dat stond niet aangevinkt.

Resultaat: eiwit is t ehoog maar nier - en leverfunctie nog onbekend. Ik moet dus wachten !!!!!!!!!!!!!!!!! Vorige keer hadden ze mij opgenomen hiervoor. toen was de waarde 0.46..paar dagen erna 0.27 (m0cht naar huis ) , week erna 0,30 ( grens ) en nu dus 0.46.

Nou ik had t gevoel dat eea helemaal niet gestegen was..maar ik heb het dus mis. Ikhad gehoopt nog ca 2 weken onbezorgd zwangerschapsverlof te kunnen doormaken, maar dat gaat vast niet lukken...

ik heb dus zw. vergiftiging, ookal is de bloeddruk wel goed..

Weet niet wat ze gaan doen..afwachten nog een paar uurtjes..

Geplaatst

Sim en partner

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 meisjes.

Flinke meisjes voor een tweeling, fijn hoor!

Hopelijk hebben jullie ze dan ook snel thuis

Succes met alles

Liefs Claudia

Geplaatst

Lentezon,

weet je al meer? Wel vervelend hoe het is verlopen vanmiddag. Hoop voor je dat je niet weer het ziekenhuis in moet.

Zelf vanmorgen bliksembezoek aan verloskundige spoed gebracht. Klinkt ernstiger dan het is; het was een bezoekje aan een verpleegkundige die nauwelijks mijn verhaal kende. Bloeddruk gemeten en hartjes laten horen. Toen konden we weer gaan. Moest nog bloedprikken voor hb en schildklierhormoon. dit duurde helaas (maar niet verrast) langer. Uitslag zal ik volgende week bij bezoek gynaecoloog wel horen. Eerstvolgende bezoek VK (volgens afspraak) is 24 april.

Gister toch (eindelijk!) naar Arnhem geweest voor positiekleding. Mijn vader heeft mij gezelschap gehouden, want alleen durf ik niet meer. Een zomerbroek en 2 bloesjes gekocht bij H&M. Bij de Bijenkorf een muziekmobiel voor boven de box en 2 bijtringen (alles van Nijntje) uitgezocht, we hadden nog steeds een cadeaupas. Tussendoor een terrasje gepakt. Eind van het shoppen ging ik toch wel steeds langzamer lopen en gisteravond liep ik helemaal te hinken vanwege pijnlijke linkerlies. Toch blij dat ik weg ben geweest, ik word gek van alleen maar thuis hangen.

Vanmorgen geen last meer van mijn lies. Vanmiddag heel voorzichtig naar de supermarkt gefietst (hooguit 3 minuten afstand maar te ver om te lopen). Ging best goed zolang ik maar heeeel rustig fietste. Zal straks wel van manlief op mijn donder krijgen vermoed ik. Toch loop ik niet mank na het fietsen.

Laat je, zo mogelijk, nog wat van je horen Lentezon?

liefs,Stéphanie

Geplaatst

Hoihoii,

ja ik sluit me aan bij stephanie: hoe is het met Sim en de meiden??

En stephanie,

Fijn is dat he..ff van huis weg en ff 'normaal 'doen ( winkelen is toch vrij normaal?? hihihi) ! Blij dat je geslaagd bent! Zwaar he.. zo weinig mobiel zijn!?

Bij jou is het dus weer even rustig, dwz tot de volgende uitslagen dan...

ik weet hoe dat voelt dus...

Hier het volgende: morgen mij om 0900u melden bij Triage afdeling, weer voor urine en bloedonderzoek. Hierop gaan ze of opname ( wat ik vermoed ) of thuismonitor baseren. Dus ja misschien de laatste avond met mannetje thuis voorlopig?Hij baalt als een stekker: morgen in spannig op zijn werk en dat is hier 1,5 uur OV-en vandaan ( heeft geen rijbewijs, wil geen rij bewijs ).

Zie er al iets minder tegenop...ben wat beter vorobereid zeg maar. Verwacht wel dat ze me gaan houden dan tot de bevalling/ opwekken..

Het is me wat! Niet de zw. verlof die ik in gedachten had gehad..maar goed!

Hey meid, hang in there, ik laat morgen wel wat weten, en als ik opgenomen word kan ik misschien af en toe beneden in de hal internetten..

liefs lentezon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden