Ga naar inhoud

Angst en onzekerheid bij zwangerschap


Stéphanie

Aanbevolen Berichten

Dank je Stephanie. Ik heb gisteren heerlijk onder de infra rood gelegen en ben weer helemaal soepel :biggrin: Ik ga er van uit dat de infra rood geen kwaad kan itt de stralen van de zonnebank. Ik zal zo eens even Googelen.

 

 

 

Misschien dat ik voor die steken even bel, maar voel me net zo'n overbezorgde moeders zo. Maar ja, ze zullen wel wat gewend zijn in het ziekenhuis denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

ha meiden,

 

Ook ik ging graag eens per week zonnebanken. Maar nu met de 3e poging wilde ik alles op alles zetten, en geen risks nemen, dus ben daarmee gestopt al voor de behandeling.

 

 

 

Ik mis het wel, en in april 2009 bv met de 1e zonnestralen zou ik gerust pontificaal in de zon gaan.

 

 

 

wel uitkijken voor zwnagerschapsmasker.

 

Maar toch: advies over de zonenbank zijn de meningen over verdeeld, iniedergeval de laatste maanden uitkijken.

 

 

 

Is ieder persoonlijk, ik doe het toch maar niet. En anderen doen het toch weer wel.

 

 

 

Ik haal de schade wel weer in :icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny: in mei, ma de bevalling als het lekker lente is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Stephanie!

 

Hoe reageerde de visite gisteren???

 

Toen ik zwanger was van een tweeling had ik ook last van bloedverlies t/m de 10e week.

 

Je wordt er gigantisch onzeker van!!!!

 

Hopenlijk stopt het bloeden snel en kan je er lekker van gaan genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De visite reageerde verrast, bevestigend en met vreugdetranen. Echt super. Ben blij dat we het verteld hebben en merk dat ik er nu ook zelf meer in kan gaan geloven. Samen met anderen fantaseren over de toekomst.

 

Als die bloedingen bij 1xpw. een toiletbeurt blijven kan ik het wel aan. Gister ook gehoord dat een vriendin de hele zwangerschap door bloedingen heeft gehad, van een eenling. Niet leuk natuurlijk, maar andermans ervaringen stellen mij wel gerust.

 

 

 

Liefs, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een avond en dag van euforie gisteravond weer een flinke domper. het voelde alsof de gebakken aardappeltjes zwaar vielen en op het toilet verloor ik een bloedprop. Ik schok me een ongeluk. Ziekenhuis, afd Verloskunde gebeld en zij raadden mij aan om even langs te komen. Ik was snel en vriendelijk geholpen en na de echo was liepen de tranen over mijn wangen van opluchting. Ze zitten er allebei nog.

 

Bij mijn vader en man mijn zorgen besproken en mijn vader luisterde heel lief. Voor 2 mannen is het natuurlijk best een ver van je bed show, maar meer dan een luisterend oor had ik niet nodig. Mijn eigen man zat op een beurs.

 

Na de bloedprop nog wel nabloeden, maar het was helder en ik heb geen krampen gehad (wel gerommel in de buik).

 

De artsen hebben er geen verklaring voor. De een krijgt na de eerste bloeding al direkt een miskraam, de ander heeft bloedingen gedurende de zwangerschap. Vermoedelijk ben ik al gevoelig voor bloedingen en wordt dit met een tweeling versterkt. Ik kan het me niet voorstellen dat de hartjes van de kleintjes er ineens mee zouden stoppen. Laat me alsjeblieft met die gedachte.

 

Vandaag voel ik me al wel weer beter, rustiger. Geen bloeding meer en (voorzichtig) enthousiast met mijn schoonzusje over de zwangerschap gesproken.

 

 

 

Liefs, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey steph,

 

 

 

Jeetje ik kan mij voorstellen dat je je rot geschroken bent! Pffff het is niet niks hoor.

 

Ben erg blij voor je dat er niks aan de hand bleek te zijn. En nu maar hopen dat het ook gewoon niet meer gaat gebeuren! Dat geeft veel meer rust.

 

 

 

Liefs Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag naar vriendin geweest, van alleen thuis blijven werd ik ook niet beter. Haar moeder het goede nieuws van de zwangerschap verteld en niet veel later kreeg ik van haar 4 rompertjes (zij was in de stad toen ik belde). Ben er echt blij mee, helpt me zeker bij het vertrouwen krijgen/behouden. Natuurlijk ook wel mijn zorgen uitgesproken,maar dat stond even op een lager pitje. Gelukkig!

 

 

 

liefs, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stephanie, hoe is het nu met je? Heb je nog bloedingen gehad? Ik moest nog aan je verhaal denken van de week.

 

 

 

Dinsdag op mijn werk dacht ik een miskraam te hebben gehad. Enorm bloedverlies en ik voelde een groot rond ding wegfloepen. Een soort ballon met vocht er in. Daar achteraan een hoop bloed. Gelijk het ziekenhuis gebeld en zij dachten ook dat het een miskraam was. Wat een verdriet en dat anderhalve dag lang. Tranen met tuiten, hulpeloos en hopeloos. Gisteren aan het eind van de middag konden we eindelijk in het ziekenhuis terecht, bleek het vruchtje te zitten waar hij moest zitten MET een kloppend hartje! En wij in de waan dat ik het was verloren! Wat een achtbaan van emoties, niet te geloven. Het was waarschijnlijk een enorme bloedprop die ik verloor.

 

 

 

Vandaag nog een dagje uitrusten, heb nog een gevoelige buik, maar maak me om een ding toch nog zorgen.

 

Sinds gisteravond plas ik voor Moeders voor moeders en zien nu dat de donkerbruine afscheiding niet een nabloedinkje is, maar de laatste druppels van mijn urine is. Soort donkerbruine cola kleur. Heeft iemand enig idee wat dat kan zijn? Ik heb al gegoogeld en ben zo veel tegen gekomen (en eigenlijk ook weer niets). Ben daarbij ook goed misselijk en daar heb ik zetpillen voor gekregen. Misschien zegt dat wat?

 

 

 

Groetjes, Elaine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(tjemig zeg heb dit hele topic dus gewoon over het hoofd gezien....???wowLOL)

 

 

 

gekleurde urine

 

ja had/heb ik ook maar geen colakleur

 

bij mij meer sinassapkleur. maar dit is dus een heel duidelijk teken dat ik te weinig drink, dus kijk aldoor naar mijn urine ( ja gaat ook vanzelf want ook hier moeders voor moeders!) en kan gelijk zien of er wat vocht bij moet.

 

maar colakleur

 

hm

 

tja zou denk ik ook kunnen van bepaalde voedingstoffen.

 

maar als je het niet vertrouwd gewoon even huisarts bellen, heb ik ook gedaan met mijn sinassapplas! haha

 

 

 

Stephanie vervelend die bloedingen hoor, hou je toch een soort angst, maar ik weet dat bloedingen tijdens zwangerschap geregeld voor kunnen komen.

 

Zelf heb ik nog helemaal geen bloed gezien maar broekloeren doe ik toch.

 

(zou je daar ooit nog vanaf komen?? hahaha)

 

en

 

Elaine, wat een schrik en verdriet en dan toch weer blijdschap

 

tjemig dat is echt een 8-baan van emoties hoor

 

 

 

ja hier ook angsten en onzekerheden

 

weer wat meer last van mijn darmen dus ja dan voel je vanalles onderin je buik.

 

en hoe langer geleden de laatste echo hoe meer onzekerheid weer binnen komt sluipen.

 

leeft hij/zij nog?? klopt het hartje nog wel

 

gaan we niet gewoon heel erg naar nieuws zien op de 12 wkn echo

 

misschien b-moeder leeg

 

2de emmie die ik in mijn buik had is ook gewoon weg.

 

heb geen bloeding gehad echt helemaal niks geen roze niks, mijn afscheiding is neit eens extreem...........

 

dus ga je denken misschien dat dit vruchtje ook afsterft en weer door mijn lichaam word opgenomen.

 

nou ja je gaat soms rare dingen denken want ja je kan niet effe checken he

 

( oh een echo apparaat thuis dat zou wat zijn !!!)

 

 

 

en de angst voor miskraam blijft

 

want kan nog steeds

 

en ja zelfs na die 3 maanden kan het nog steeds misgaan

 

soms vind ik het moeilijk om echt happy zwanger te zijn hoor

 

terwijl het de meeste tijd wel lukt hoor :bf_new:

 

 

 

groetjes en sterkte ieders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elain,

 

wat een verhaal en emoties he? Lang leve de zwangerschap, althans dat hoop je dan. De kleinste dingen, bv bloedingen en kriebels in onderbuik kunnen je al van de wijs brengen. Bij de laatste bloeding kon ik binnen een uur in het ziekenhuis (verloskunde) terecht, misschien een tip. Want geruststelling is goud waard.

 

Daarna heb ik geen bloed meer gezien of iets wat er in de buurt komt.

 

Gister de 9 wkn echo en alles was goed. Ergens in mij heb ik het gevoel van: deze 2 pak je niet van me af moeder natuur, ze zijn van MIJ!!!!!

 

 

 

Lila,

 

begrijp ik het nou goed dat ze bij jou 2 emmy's hebben terug geplaatst, waarvan er 1 in het niets is verdwenen? Dat is bijzonder en spijtig ook wel. Alle hoop nu op deze vestigen. het zal wel goed gaan.

 

Garanties zijn er de hele zwangerschap niet en krijgen we helaas ook niet.

 

 

 

Proberen te genieten van de momenten die wel goed gaan.

 

Liefs,Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stephanie ja bij mij zijn ook 2 emmies teruggeplaatst en bij de 7 weken echo was dus een emmie heel duidelijk met mooi hartje en de andere was .......tja.......de meting gaf aan dat hij 4 dagen jonger was dan die met hartje, maar daar dus geen hartje.

 

ze zeiden toen dat ik in week 8 wel terug mocht komen als ik dat wou om te zien of er misschien toch wat te zien was, want zo zei de dok. misschien is de ontwikkeling wat langzamer, dat zou kunnen.

 

maar met 9 wkn doen ze zowiezo echo

 

dus ik kon kiezen

 

en ik heb gewoon voor de 9 weken gekozen

 

de kans was klein en met 9 wkn zou er alleen maar meer te zien zijn

 

en ja met 9wkn was het andere vruchtje dus helemaal weg

 

daar waar je eerst twee aparte ruimtes ziet met elk een vruchtje was nu nog maar 1, met een heel mooi beebje! :-)

 

hield nog wel rekening met 2 en was ook heel even wel wat verdrietig van binnen, maar ben heel erg dankbaar voor mijn beebje.

 

en misschien heeft dat andere vruchtje wel bijgedragen aan een goede hechting van beebje...

 

had enkel ook wel rekening gehouden met bloedverlies, dat zeiden ze in het ziekenhuis dus ook dat dat zou kunnen komen als dat vruchtje er uit zou komen zeg maar.

 

maar helemaal niks echt heeeleeeemaaaal niks, geen druppel

 

tja

 

het lichaam is zoiets wonderlijks

 

 

 

oh en ik ben er van overtuigd dat ik toch afentoe de beeb kan voeln

 

ja weet

 

nog veel te vroeg

 

maar voel het zelfde als wat een vriendin van me voelde in haar tweede zwangerschap. zij omschreef het en ik dacht 'verrek das wat ik voel, ships hee dat is dus de beeb'

 

vorige week 3 keer en gistern avond heel licht

 

kan me niet schelen wat dokters zeggen

 

ik ben er van overtuigd dat het dat is

 

voelt als een soort trilling, vlindervleugels aan de binnenkant van je baarmoeder, een trilling van een klein spiertje zoals je soms ook wel hebt onder je oog.........

 

heel plots heel even en dan weer weg

 

maar ja dan krijg je dus ook ; ik voel het nu niet meer dus leeft het nog wel???

 

(die vriendin me weer gerustgesteld dat het heel normaal is dat je dat niet constant voel is nog zo vroeg in de zwngerschap)

 

ach ja

 

wat moet je als je je nergens meer druk over kan maken he LOL

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het wel eens tegen gekomen op internet, dat er een emmy in het niets verdwijnt. Blijft toch gek.

 

Het lijkt me heel bijzonder en mooi om je baby te voelen. Ik heb zelf nog geen (voor)gevoel gehad, zelf niet met 2 ;). Maar wat niet is kan nog komen. Voelde me vandaag opeens wel veel meer zwanger. Marvin heeft van de week al een foto van mijn buik gemaakt. Dacht zelf dat je alleen mijn eigen gekweekte buikrand zou zien, maar op de foto lijkt het toch al meer op een klein zwangerschapsbuikje. Joepie, kan ik toch nog een keer trots worden op mijn buik. lol.

 

 

 

liefs, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lila, wat erg dat er een emmie is 'verdwenen', maar zo fijn dat er nog een klein ukkie op zijn plek zit. Ik snap je onzekerheid, denk dat iedereen hier op het forum dat kan begrijpen. Ik merk dat ik het pas echt kan begrijpen sinds ik zelf zwanger ben. Bijzonder dat je je kleintje voelt. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me erg bijzonder. En zoals je zegt is het lichaam iets wonderlijks.

 

 

 

Stephanie, leuk dat je al wat ziet. En nu maar foto's blijven maken en kijken hoeveel je buik groeit. Spannend hoor twee, hartstikke leuk! Fijn dat je geen bloed meer hebt gezien en dat het verder goed gaat met de kleintjes. Wanneer krijg je de volgende echo?

 

 

 

Ik had na die bloeding het ziekenhuis meteen gebeld en zij zeiden dat het w.s. een miskraam was, maar kon niet eerder terecht dan 1,5 dag er na. Wist ik veel dat je na een miskraam verschrikkelijke buikpijn kreeg, maar ben nu op de hoogte.

 

 

 

Ik weet dat ik niet mag klagen, maar voel me nu al een tijdje zo beroerd, zo misselijk. Heb al zetpillen en st al langzaam op na ontbijt op bed, maar de zweetparels staan de hele dag op mijn voorhoofd en ik bibber de hele dag. Ik eet wel de hele dag door om een beetje op de been te blijven, maar het gaat niet best. Ben een paar dagen thuisgebleven, maar kan niet een paar weken thuis gaan zitten. Zelfs van thuiswerken kwam niets. Hopelijk gaat het snel beter en ik weet, ik mag niet klagen en voel me ook schuldig als ik dat doe. Als de eerste periode achter de rug is zullen we met volle teugen gaan genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je je zo rot voelt. De baby is hard aan het werk, denk ik maar. Nog weer bloedingen gehad sindsdien? Ik hoop het niet voor je. maar je weet nu wel dat je zonder krampen en koorts je je direkt geen zorgen hoeft te maken.

 

 

 

30 okt is mijn eerstvolgende bezoek aan het ziekenhuis. Dan ben ik bijna 12 wkn. Zou fijn zijn als we die eerste 3 maanden door zijn. Geeft toch meer rust.

 

 

 

Beterschap!

 

 

 

Liefs, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elaine wat vervelend dat je je zo rot voelt.

 

Veel misselijk ook?? STerkte meid.

 

Die eerste tijd wil je zo graag aldoor blij zijn maar dan voel je je zo belabber dat het gewoon niet gaat.

 

Hier vooral moeheid, gewoon niet leuk meer, kan wel de hele dag slapen.

 

Misselijkheid savonds rond etenstijd is er nog maar is dragelijk/ te doen, maar niet leuk.

 

 

 

Stephanie..........30 oktober mag ik ook naar ziekenhuis!!!

 

12wkn echo plus nekplooimeting

 

en me mannetje is jarig dan dus we hopen op een leuk bericht!!!

 

 

 

heb nog gebeld met Vk ziekenhuis of 12wkn echo een buikecho of inwendig was/is want mijn dochtertje ( bijna 6 ) wil nou zo graag een keer mee en de baby zien op de echo!! ( en bij inwendig mocht ze er aldoor niet bij zijn dus)

 

maar nu dus wel want het is een buikecho

 

zeiden ze nog; ja het mag wel maar alleen als ze rustig is.

 

nou mijn meidje is altijd super rustig en geduldig bij de dokter enzo dus no problemo........

 

heb het nog wel een keer tegen haar gezegd dat ze dus rustig moest zijn en netjes moest blijven zitten/staan, want de dokter moest heel secuur kijken naar de baby dus mama moet ook heel stil liggen!!!

 

nou heel ernstig knikkend dat ze dat wel begreep en ook zou doen hoor!!!

 

haha het is zo een scheet ook.........en ze wil al zo ontzettend lang een broerjte of zusje ( ja liever zusje he maar goed ik zei dat ik daar niks aan kon doen, kan het niet terugstoppen als het een jongen is LOL)

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je dochtertje mee wilt. Spannend voor haar allemaal., vooral dat stil zitten. Goed nieuws zou mooi zijn op de verjaardag van je man. maar daar gaan we toch wel van uit, niet?

 

 

 

Ik heb geen idee of bij mij de echo inwendig of uitwendig is. Nog maar 11 dagen.

 

 

 

liefs, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat blijft het toch allemaal een spannende toestand dat zwanger zijn.. En met bloedingen erbij, wordt het helemaal superstress... Ik weet er alles van, bij mij ging het toen helaas wel mis. Dit keer gelukkig niet.

 

 

 

Maar ja, er gebeurt ook al niet niets daar in het vooronder. Het is en blijft een superwonder hoe daar een leven wordt gecreëerd en iedere dag wordt gebouwd.

 

 

 

Ik hoop dat alles goed blijft gaan bij jullie allemaal!

 

 

 

En natuurlijk ook bij mezelf.

 

 

 

groetjes, niki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

 

 

Ik ben nieuw op deze site en heb 17 oktober gehoord dat ik zwanger ben. Via de eerste cryo poging, dit geluk werd wreed verstoord door een hevige bloeding nog geen 5 uurtjes na het geweldige nieuws. Het ziekenhuis gebeld en die konden niks voor me doen. Moest het maar afwachten. De bloeding heeft zes dagen voortgeduurt.

 

 

 

Ik zou mijn echo pas op 27 oktober hebben en kon gewoon niet zo lang in onzekerheid zitten. Ben naar de eerste hulp gegaan die hebben een echo gemaakt en bloed geprikt. Volgens de verloskundige afdeling was mijn hcg hormoon laag dus volgens haar zou het een miskraam worden.

 

 

 

Ben dus maandag 27 oktober geweest voor een echo en er was wel een vruchtzakje te zien. Maar nog heel klein. Ik zou volgens de arts 5 weken en 5 dagen moeten zijn. Ze dacht dat het niet klopte en haalde er een collega bij, zie bevestigde dat het om een IUG ging een zwangerschap die zich in de baarmoeder afspeelt. Maar volgens de arts nog steeds klein. De enige verklaring die de arts mij kon geven is dat misschien de innesteling later had plaatsgevonden. Of dat het niet goed zou aflopen. Ik moet maandag 3 november weer terug voor een echo kijken of het vruchtje is gegroeid?

 

 

 

Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt, zit best wel in spanning

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nanda,

 

 

 

Helaas kan ik je niet helpen, maar je alleen veel sterkte wensen in deze spannende tijden. Goed dat je naar de eerste hulp bent gegaan, want ik vind het van de zotte dat je zo lang moest wachten.

 

 

 

Ik duim voor je en hoor graag hoe het verder is verlopen.

 

 

 

@ Niki: ja, zo is het wel he; er gebeurt een hele hoop in je lichaam en alles moet maar mooi op elkaar aansluiten en alle radertjes moeten maar werken. Het is een wonder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Nada, ik kan me de spanning goed voorstellen. Je weet totaal niet waar je aan toe bent. heb je ook heftige buikpijn en krampen gehad gedurende je bloeding(en)?

 

Ik wens je veel sterkte de komende dagen. Toch maar maandag afwachten. laat je het nog even weten hoe het is geweest dan?

 

 

 

liefs, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Nada, ik kan me de spanning goed voorstellen. Je weet totaal niet waar je aan toe bent. heb je ook heftige buikpijn en krampen gehad gedurende je bloeding(en)?

 

Ik wens je veel sterkte de komende dagen. Toch maar maandag afwachten. laat je het nog even weten hoe het is geweest dan?

 

 

 

liefs, Stéphanie

 

 

 

Ja had wel veel krampen idd. Maar als het een miskraam zou zijn heeft het in iedergeval niet doorgezet aangezien het vruchtzakje ernog is en hij is 4 mm.

 

 

 

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden