Jump to content

Helaas geen posi test meer....

Recommended Posts

Posted

Dames,

Ik weet het, ik moet nog naar het ziekenhuis bellen, maar ik moet het toch even kwijt.

Ik heb gisteravond nog een keer een digitale test gedaan van Clear Blue en deze gaf aan "Niet zwanger".

Toen ik de strip eruit haalde bleken er nog wel 2 strepen op de test te staan.

Vanmorgen nogmaals gedaan, weer "Niet zwanger" maar wel 2 strepen.

Ik ga zo maar even het IVF secretariaat bellen en kijken of ik misschien langs mag komen en of ze misschien een bloedtest kunnen doen.

Ik weet het even niet meer...

Ik hoop dat ik langs mag komen.

Straks meer meiden..

Groetjes van Maatje

Posted

Laten we hopen dat er iets mis is met de test en dat ze je in het ziekenhuis snel uit deze onzekerheid kunnen halen.

We duimen met jullie mee.....

Liefs,

Vanessa

Posted

Oh maatje wat vreselijk, die onzekerheid terug...

Maar wacht de resultaten van het ziekenhuis af, die geven je uitsluitsel en idd alles kan nog goed zijn !

We duimen voor je

Posted

Nou, Erasmus MC gebeld en ik mag niet langs komen.

Ze doen geen echo of bloedtest en ik moet gewoon 24 oktober afwachten.

Echt onvoorstelbaar!!!

Gevraagd of ik nogmaals kan testen: nee hoor mevrouw, doet u dat maar niet, als hij negatief is zegt dat nu nog niets...

Jeetje, wat schiet ik daar nu weer mee op :waiting::waiting:

Mannetje maar gebeld, zat ook in zak en as en zou zo naar huis gaan.

Ik maak hier ook de nodige dingen af en ga dan ook lekker naar huis..

Mijn moeder zou nieuwe testen halen, gewone van de predictor en dan maar even kijken wat deze aan geeft.

ppff, sorry hoor voor mijn gezeur maar moet het ff kwijt..

Posted

Het is geen gezeur!!

Ik vind het raar dat je niet even langs mag komen. Eigenlijk idioot.

Toch een kleine moeite zo'n bloedtest.

De kosten hiervoor zijn ook te verwaarlozen denk ik dan maar.

Via de huisarts misschien?

Sterkte!

Vanessa

Posted
Dames,

Ik heb gisteravond nog een keer een digitale test gedaan van Clear Blue en deze gaf aan "Niet zwanger".

Toen ik de strip eruit haalde bleken er nog wel 2 strepen op de test te staan.

Vanmorgen nogmaals gedaan, weer "Niet zwanger" maar wel 2 strepen.

Misschien kijken op de website van clear blue of ze eventueel bellen?

Guest Simone1972
Posted

Wat een prettig ziekenhuis... (not). Die onzekerheid is verschrikkelijk!!! Ik zou proberen om via huisarts bloed af te laten nemen en dan eventueel twee dagen later nogmaals.

Heel veel sterkte!

Posted

zeuren, zeuren, dat is helemaal geen zeuren, maatje! Kan me voorstellen dat je daar helemaal van in de stress schiet!!! Dat zou ik ook doen!!!

En jammer dat het ziekenhuis dan niet het inlevend vermogen heeft om je een bloedtest af te nemen, zodat je weet waar je aan toe bent!

Sterkte vandaag!!!

Groetjessssssssssssssssss

Posted

hallo,

Ik ben het helemaal met de andere dames eens.. het is geen zeuren. ik kan me voorstellen dat je nu heel erg onzeker bent!

en wat raar dat ze geen bloedtest willen doen. bij umcg doen ze ook niet standaart een bloedtest hoor.

heel veel suc6 gewenst...! kop op.

liefs

Desiree

Posted

Het is helemaal geen zeuren!!!

Het is gewoon onwijs balen (en dan zeg ik het nog netjes!) dat je niet mag komen bloedprikken.

Je kan toch onmogelijk nog 2 weken in onzekerheid gaan zitten?

Een beetje medeleven was wel op zijn plaats geweest.

Ik snap dat niet hoor.

Ze weten daar dondersgoed in het ZH hoeveel moeite je er voor moet doen en hoe erg die onzekerheid is. Kunnen ze nou niet een beetje medeleven tonen denk ik dan??? Grgrgrgr.

Ik zou het via je huisarts proberen te regelen. Misschien kun je daar bloedprikken.

Sterkte!

Posted

Nou dit is echt geen gezeur hoor!

Jeetje wat een behandeling van het zkh, niet netjes.

Zoveel moeite is zo'n bloedtest niet lijkt, er zijn zat ziekenhuizen die dat wel doen, pfffff. Als het jou geruststelling geeft, wat maakt hun het dan uit? Alsof ze het uit eigen zak moeten betalen, grrrr.

Zelfs ik maak mij er boos over.

Maar misschien een hart onder de riem, ik teste op de testdag ook negatief met die testen. En nja zoals je ziet, ben toch echt zwanger.

Succes ik duim voor je en denk aan je!

Liefs Diana

Posted

Hallo Maatje,

ik zo inderdaad even de test doen die je moeder meebrengt.

En misschien kun je ook even de assistente van de h.a bellen en even uitleggen.

Bij ons zou het dan zo zijn dat je langs mag komen met urine en hun de test even doen.

Dan heb je in ieder geval meer zekerheid.

twee weken wachten is niet te doen hoor.

Maar ben je dan ongi geworden ofzo of heb je tekenen dat het niet goed zou zijn ??

Posted

Hoi maatje,

Ik zal gewoon weer bellen en idd het hele verhaal uitleggen. Daarnaast zou ik ook de huisarts bellen en vragen of zij een bloedtest kunnen regelen (en dan bij een ander ziekenhuis).

Zo heb je in iedergeval binnen een paar dagen alsnog een uitslag van een bloedtest.

Héél véél succes meis, ik duim voor jullie......

Greetzzzzz,

Elena

Guest estrhalita
Posted

He Maatje,

Ik heb ook in het EMC gelopen en inderdaad daar doen ze geen bloedtest, maar ik denk wel dat je het niet getroffen hebt aan de telefoon met het persoontje, want zo ken ik ze helemaal niet. Ze zijn juist heel meegaant (normaal gesproken dan) met je. Ik zou anders gewoon nog een keer bellen en gewoon zeggen dat je niet 2 weken in onzekerheid wil zitten. En anders om je gyn vragen aan de tel.

Succes meid en ik duim voor je.

Posted

Maatje

Ik heb het ook gehad, eerst posi testen en toen ineens negatief zonder enige aanwijzigingen, ook zh gebeld SFG die samenwerkt met EMC en deden ook geen bloedtest, maar mocht ten alle tijden wel komen voor urine test van het zh zelf of echo 1 week eerder, maar ik gaf zelf aan een echo een week eerder geen optie was omdat ze dan toch nog geen kloppend hartje kunnen zien met 6 wk en dat beaamde ze.

Wij hebben toen maar gewacht op de echo maar dat is nog erger dan de 2 wachten tot het testen pfff slopend echt waar.

Succes meid geef de hoop niet op er gebeuren veel wonderen hier!!!!

Liefs, Claudia

Posted

he maatje,

wat een rot nieuws zeg!

heb je al getest met de predictor?

wat een raar mens dan wat de telefoon opnam, zo gewetenloos!

je laat toch niemand nog 2 weken in spanning zitten!!

meid, we duimen vor jullie!

Posted

Stephanie

Wel een hartje te zien met 6 weken inderdaad maar meestal dan nog niet kloppend!

Dus dan zit je alsnog die week in spanning.

Liefs, Claudia

Posted

Hoi Lieve meiden....

Zo, na een dag flink naar de kl$%e te zijn geweest gaat het nu weer een stukje beter.

Ik ben gisteren om half 10 lekker naar huis gegaan en mijn mannetje was denk ik een half uur later thuis.

Samen even op de bank gezeten en flink zitten balen...

Mijn moeder had testen meegemomen, ik heb er 1 gedaan, huismerk DA, maar deze gaf ook niets aan.

Toen zijn we er maar mee gestopt.

We hebben besloten om toch maar gewoon te wachten tot de 24e, het zal moeilijk zijn, maar we gaan het toch proberen.

Ik had al sigaretten gekocht ( heel slecht! ) omdat ik helemaal niets meer voelde, maar mag niet roken van het mannetje... eigenlijk heel slecht, ik weet het, maar heb me toch in kunnen houden.

Volgende week maandag gaan we heerlijk naar Marco Borsato, dus de remmen gaan daar helemaal los!

Heb gisteren heel schattig de nieuwe CD gehad van het mannetje om me te troosten..

Mannetje moet van dinsdag tot vrijdag op dienstreis en dan is er inmiddels weer een week voorbij.

Nicolas, ik heb 2 oktober bruin bloed verloren, s'avonds een test gedaan en die was posi.

3 en 4 okotber was het bloed helder en daarna gewoon weer oud.

Normaal gesproken als ik ongi ben geworden barst ik van de pijn, maar nu nergens last van gehad.

Ook heb ik een paar jaar geleden een miskraam gehad en die pijn vergeet je ook nooit meer...

Ik wil jullie in ieder geval heel erg bedanken voor alle lieve berichtjes!

Echt toppie en een knuffel voor jullie allemaal..

Ik hou jullie op de hoogte, maar ik heb helaas nog steeds geen internet in mijn nieuwe huisje.

Ik hoop dat het pakket van ziggo vandaag eindelijk bezorgd zal gaan worden.

Guest Simone1972
Posted

Ik begrijp je drang om nu te gaan roken (als ik vandaag een negatieve test heb, ga ik een fles wijn soldaat maken!). Maar zolang je nog niet ongesteld bent is er nog een beetje hoop. Ik blijf in ieder geval verschrikkelijk voor je duimen!!!

Posted

Simone,

als ik jou was zou ik die fles wijn maar bewaren voor de dag dat je echt ongesteld bent geworden, ook al is ie nog zo lekker. Of om uit te delen op de dag dat je weet dat je zwanger bent.

Sterkte.

liefs, Stéphanie

Posted

Wij zouden a.s. maandag ook naar Marco Borsato!

Lijkt me na een eventuele punctie onder narcose niet echt een optie, of wel?

Liefs,

Vanessa