Jump to content

Heel veel bloed verloren

Recommended Posts

Posted

Maandag op het werk bloed verloren, ik kon gelijk naar huis. dat was om 15.20

Ik had de verloskundig gebelt over het bloed, als ik nog meer bloed verloor moest ik bel, ik had ook een afspraak staan voor dinsdag.

Ik ben naar mijn schoonzus gegaan wilde niet alleen thuis zijn maar bij haar kreeg ik buikpijn, het was toen 16.15, ben naar de wc gegaan het bloed stroomde er uit, heb wat opgevangen met allemaal dikke dingen er in, heb de verloskundige gebelt en kon nog even komen om 17.15, mijn man is nog snel gekomen, bij de echo zag ik dat het vruchtje er nog zat, en het hartje klopte ook nog. wat een opluchting was dat. We werden vertelt dat met mischien een tweeling was waar er een van af gekomen is, maar dat kon ze niet meer zien.

De dag erna nog een echo gehad en het was nog steets goed met de kleine.

Het kan nog steets mis gaan maar het ziet er nu goed uit, moeten over anderhalve week weer voor een echo, 28 nov.

Het gaat nu goed met mij wel nog wat last van mijn buik en donker bruin bloedverlies. Nu maar duimen dat het goed blijft gaan.

Liefs Nicole

Posted

hallo nicole..

dat was natuurlijk even schrikken!

Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan.

op naar de echo..

liefs

Desiree

Posted

Oei Nicole, wat een verhaal... je moet zo bang zijn geweest. Gelukkig is alles vrij snel gegaan en heb je snel goed nieuws gekregen.

Duimen dat alles goed gaat nu hé! probeer je te onstpannen en alle vertrouwen te hebben:yeswink-1:

Posted

Jeetje Nicole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat zul jij bang geweest zijn !!!

weet even niet wat ik moet zeggen

lieve meid, heel veel sterkte de komende tijd

liefs

fleur

Posted

fijn dat je even kon langskomen!!

en dat er gewoon een hartje klopte!!

Posted

Wat een verhaal, Nicole, wat zal je zijn geschrokken!!

Gelukkig gaat het goed met de kleine. Hoop dat je geen last meer hebt van bloedingen en dat je 28 november gewoon weer het vrolijk kloppend hartje te zien zult krijgen.

Posted

Hallo allemaal,

Bedankt voor die lieve worden allemaal.

Met mij gaat het wel, ben wel heel bang dat het weer gebeurt,

en dat dan echt mis is, ik hou me heel rustig maar dat is best moeilijk met een dochter, moet niet te zwaar tillen, maar dat is best moelijk moet haar toch op en af de fiets halen, maar in huis moet ze veel zelf proberen te doen.cole

Liefs Nicole.

Posted

Dat is schrikken Nicole. Toen ik je verhaal las had ik, op de buikpijn na, een soort van flashback. Ik kan me je schrik dus heel goed voorstellen en ook de geruststelling toch weer het kloppend hartje te zien. Heftige emoties zo kort bij elkaar. Heel veel sterkte! Op naar de 28e, hoe lang dat ook lijkt te duren.

liefs, Stéphanie

Posted

Poehee, naar verhaal. Gelukkig zit er in ieder geval nog één vruchtje die zich niets van het hele gebeuren aantrekt! Houden zo. Liefs, niki

Posted

poe nicole, wat is dat schrikken zeg.

gelukkig dat je een paar goeie echo's hebt gehad, dat geeft weer wat vertrouwen he.

ik hoop ook dat t echt echt echt niet meer gebeurd!

Lis

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use