Ga naar inhoud

Hoe gaat het met je baby? en jou? enzo


niki

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita

He Diana wat zie ik daar, gaan jullie ook voor een brusje. 9 oktober intake. Spannend hoor waarom zeg je er helemaal niks over haha

 

 

 

Renaat fijne vakantie en probeer er lekker van te genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hey meiden,

 

 

 

Ja wij gaan inderdaad ook op voor een brusje. We hebben het al een tijd geleden besloten, maar de wachtlijst is erg lang in Alkmaar.

 

Oktober hebben we de intake, en dan is de wachtlijst voor de behandeling nog zeker 4 maanden.

 

Dat zou dan betekenen dat we in februari weer zouden beginnen, maar dat is dezelfde tijd als bij Jamillah, dus dat stellen we dan nog liever 1 a 2 maandjes uit.

 

 

 

Renaat; ten eerste alvast een hele fijne vakantie toegewenst, die rust heb je wel even nodig denk ik!! Geniet ervan!!

 

Jeetje straks naar de revalidatie, heb je er "zin" in? Beetje raar om zo te zeggen maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.

 

Vervelend dat je weer aan de medicijnen moet, maar het is voor een goed doel. Ik hoop dat het je voldoende kan ondersteunen in deze moeilijke tijd. Heel erg veel succes en sterkte!!!!

 

 

 

Liefs Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Jeetje Diana wat een wachtlijsten zeg. Dan heb ik wel erge mazzel zeg. Het lijkt mij juist wel handig als je kids in dezelfde periode jarig zijn. Maar als jullie nog "kunnen" wachten moet je dat vooral doen. Ik kan dat niet hoor. Jens was ook pas de 2de keer raak en je hebt maar 3 pogingen en ik wil het altijd dan ook gelijk haha. Ongeduldig dat ik ben.

 

 

 

Wat een leuke vakantie foto's trouwens zeg. Zo te zien hebben jullie het lekker naar je zin gehad ondanks de luieruitslag van Jamilah.

 

 

 

Ik ben dus nu ongesteld geworden en jan wil liever dat ik nog 1 maand wacht dan op de bruiloft een spuit zetten. Ook gezien we waarschijnlijk op 20 feb op wintersport gaan. Maar ik wil dat niet. Ik heb nu die beslissing genomen en dan wil ik er ook meteen voor gaan. Ik zet dan wel als wij 's avonds thuis komen de 1ste spuit. Is wat later dan dat ik dat gewoon elke avond wil doen, maar ja het is de 1ste spuit maar en niet ergens halverwege de behanding. En als ik zwanger ben dan kan ik toch gewoon skieen. Toen ik zwanger van Robbie was ben ik ook gewoon op wintersport gegaan. En ik heb ook Robbie en Jens dus veel van skieen komt er niet van.

 

 

 

Maar ja eerst maar eens zien of het wel lukt de 1ste keer toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es,

 

 

 

De december periode is voor ons wat te druk.

 

Wij beginnen oktober met neefje 1, november hubbie, mijn mama, en neefje 2, dan december natuurlijk sinterklaas, mijn verjaardag, Jamillah, neefje 3, trouwdag van mijn ouders, en dan kerst, nieuwjaar en januari mijn broer.

 

Dus om daar ergens nog een verjaardag in te hebben word ons wat te gek.

 

 

 

Wachten is natuurlijk niet leuk, en inderdaad is er best kans dat er meer behandelingen nodig zijn, maar dat dachten we de eerste keer ook, hahaha!

 

 

 

Liefs Diana

 

 

 

p.s. komen jullie nooit in de chatbox? Ik zie er nooit iemand :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

haha ja je kunt het toch een beetje plannen he dat maakt het weer makkelijk

 

Bij Robbie was het de 1ste x met IUI raak dus ik hoopde dat bij Jens natuurlijk weer. Maar 8 x IUI haha. Dus zo kan het ook en dan duurt wachten zo lang.

 

 

 

Chatbox??????????? Ken k helemaal niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden