Ga naar inhoud

Mijn 2de cryo poging

Gast Connie67

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nog 5 :occasion5: hihi spannend word het weer

Groetjes Connie

• Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jahoor buiten dat ik echt ongeduldig aan het worden ben en allerlei doemscenario's alweer voorbij zie komen zoals: geen goed cyclus, geen plek in het VU voor het ontdooien, is ons al 1 keer gebeurt of ze storten meteen in met het ontdooien enz enz. maar verder gaat het goed met me hoor hahaha erg ben ik he, terwijl ik normaal echt positief denkend ben hoor.

Ppffff die onzekerheid en dat wachten dat kan zo vreten aan je he, maar ja daar zullen jullie ook wel vanalles af weten.

Liefs Connie

Geplaatst

ja erg he connie........ik weet precies wat er door je hoofd gaat....vreselijk!

Maar toch proberen positief te blijven...hahahahaha...jajajaja

de duimen draaien hoor meis!

Geplaatst

Ik word er al helemaal kriebelig van hahaha, als ik het goed heb berekend heb ik donderdag de 25 mijn eisprong en dan 3 dagen later de 28 ste tp van 1 of 2 cryootjes pppfff zo spannend :nerves:

Groetjes Connie

Geplaatst

Het begint al lekker op te schieten meis, nog een klein weekje.Breng maar lekker veel tijd door hier, dan schiet het tenminste een beetje op voor je. We slepen je er wel door heen!

Geplaatst

Eerst was ik nog aan het wachten op het weer kunnen starten en nu is het ineens weer zo dichtbij, gelukkig word ik ook veel afgeleid door mijn kids thuis en mijn baan, maar ben blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan want mensen begrijpen het pas als ze in hetzelfde schuitje hebben gezeten en dat is te begrijpen natuurlijk.

Geplaatst

Nog 1 nachtje :36_2_63:

Moet er morgenochtend om 08:10 er zijn dus dat word vroeg uit bed, daarna moet ik meteen door naar mijn werk tot 13:30 en dan naar de tandarts bbrrr. Dus het word rond de klok van 3 denk ik om jullie verslag uit te brengen hihi.

Ben al wel begonnen met de ovulatietesten dan kan ik de opbouw van de eisprong in de gaten houden. Dat moest de vorige keer ook dus denk begin alvast maar hahaaha

Groetjes Connie die zo hoopt dat ze volgende week om deze tijd 2 mooie eskimootjes in haar buik heeft. :pray:

Geplaatst

oh connie, wat een heftige dag morgen.

ja die heb je soms, poepoe.

ik hoop ook dat alles goed gaat. ik heb nooit cryo's gehad, maar het lijkt me heel moeilijk dat proces, met als ultieme moment het telefoontje of ze goed ontdooid zijn... veel sterkte meid.

Lis

Geplaatst

Ik wacht ook met smart af.................

Of heeft de tandarts je zo'n zeer gedaan dat je nu in je bedje ligt?

Groetjes Laura

Geplaatst

Hee meiden sorry sorry sorry, ben net thuis uit het ziekenhuis, niet voor mijzelf maar voor mijn dochter van bijna 18. Zondagavond kreeg ze buikpijn even aangekeken maar het werd zo heftig dat ze (mijn dochter en haar vriend) naar de dokterspost zijn gereden en van daaruit naar de eerste hulp. Daar werd ze naar onderzoek weer naar huis gestuurd met de mededeling om sóchtends om 9 uur weer terug te komen voor verder onderzoek.

Heb dus eerst mijn afspraak gehad, daarna meteen door naar de eerste hulp we waren er om half negen en ben nu net een klein uurtje thuis.

Ze had een blindedarm ontsteking en is vanavond eraan geopereerd.

Maar oke dat was ff helemaal off topic, bij mij is het volgens het boekje ze zijn nu te klein ze heeft ze ook niet opgemeten en woensdag moet ik terugkomen. Hopenlijk zien ze dan wat meer zodat we het een beetje kunnen gaan plannen.

Voor nu duik ik mijn bed in want ben doodop

Liefs Connie

Geplaatst

Owjah tandarts dus afgezegd daar moet ik nu morgenochtend heen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden