Jump to content

Recommended Posts

Posted

Afgelopen donderdag 8 januari mijn eerste terugplaatsing gehad via ivf. Heel spannend allemaal, ik voel me toch wel zenuwachtig. Gelukkig heb ik het druk op mijn werk, dan kan ik het even vergeten. Graag klets ik met iedereen die ook nu zitten te wachten en misschien heeft er iemand tips die dit reeds doorgemaakt heeft. Tot snel.:yeswink-1:

PS op mijn veertigste verjaardag (20 jan) moet ik een zwangerschapstest doen. Mits ik natuurlijk niet ongesteld ben geworden. Dat zou me toch een cadeau zijn zeg...............

Posted

Hoi Desiree,

Zal ik zeker doen en ook jij heel veel succes met de komende behandelingen he.

En natuurlijk gefeliciteerd met je aankomende huwelijk, heerlijk om naar uit te kijken.

Wanneer is de grote dag?

Groetje Evelina

Posted

Heej Evelina,

Ik heb helaas geen tips voor je. De eertse week gaat vrij snel voorbij, maar de 2de! Dat is een complete ramp. Dat vond in iig... Ik be ook iemand die helemaal geen geduld heeft, maar mijn geduld heeft geloond :-D

Ik ga heel hard voor je duimen dat je een mooi verjaardags cadeau krijgt!

Liefs Elke

Posted

Mee eens, de 1e wachtweek ging nog wel maar hoe dichter het op de dag van testen aankwam... succes!

Hoop idd dat je een mooi kado krijgt op je verjaardag!

(mócht dat niet zo zijn... bedenk dan hoe je je verjaardag wel/niet wil vieren; zelf was ik zo overstuur toen ik ongi werd... ik had geen visite kunnen ontvangen die dag!)

Posted

Hoi Evelina,

Zit ook op het wachtbankje dus kunnen we samen zenuwen. Moet zeggen dat het nu nog een beetje langs me heen gaat. Heb er eigenlijk nu nog weinig last van. Inderdaad de tweede week had ik er de vorige keer ook meer last van. Zag dat je een dag eerder de tp heb gehad. En 3 dagen voor mij mag testen. Mazzelaar!!!! Ik wens je veel succes en geniet van de mogelijkheid dat je misschien wel zwanger bent nu. Je weet maar nooit!!!

Posted

Evelina, Marietje, veel sterkte in de wachtweken. Hopelijk wordt jullie geduld beloond en krijg jij Evelina een prachtig verjaardagscadeau.

Posted

Hoi meiden op het bankje,

Ook ik wil jullie veel geluk en sterkte wensen in deze moeilijke wachtweken!

Liefs,

Jane

Posted

Evelina, heel veel success en geduld vooral op de tweede week. Hou je eigen lekker bezig met andere dingen. Jouw gedachten zullen toch altijd bij je " baby" blijven maar zo is het eenmaal. Doorbijten en hopen!!

Zal idd een super mooi kado verjaardagkado zijn voor je!

Ps. ik kom gezellig op het bankje zitten eind Januari.....:bye:

Posted

Hallo allemaal,

Bedankt voor het meeleven. Probeer ook niet teveel op het forum te komen, want dan ben ik er alleen maar mee bezig. Super druk weekend gehad, dus dat kwam mooi uit. Op woensdag ben ik vrij, en ben ik met mijn huis bezig, soppen soppen. Maar ja het zit toch constant in mijn hoofd, soms wrijf ik ff over mijn buik dat ie vooral moet blijven zitten. Wel net zo warm hahaha. Hoe gek kan je zijn....... Wat me wel vreselijk lijkt, als ik 20 januari niet ongesteld ben, dan ga je er toch wel stiekum vanuit dat je zwanger bent. Ohhhh wat zal dat een tegenvaller zijn zeg... Op 24 januari heeft mijn vriend een groot feest georganiseerd buiten de deur voor mijn verjaardag. Dat zou dan mooi uitkomen, hoef ik niemand 20 januari onder ogen te komen.

Marietje ik zal ook voor jou duimen, tjee nooit gedacht dat dit zo heftig zou zijn.

Een vraagje (ook aan iedereen) ik heb regelmatig last van mijn buik. Zo'n ongesteld gevoel vanaf het begin. Zaterdag twee steken en ook regelmatig last van mijn linker eierstok. Hebben jij (jullie) daar ook last van?

Ik ben benieuwd..............

Kris tot over een paar weken, succes met alles meid.

Groetjes Evelina

Posted

Hi Evelina, het is heel normaal hoor dat je over je buikje wrijft en vanalles denkt en voelt !!!

Ik ben 2x pas ongesteld geworden 3 a 4 dagen na de bloedtest dus niet van te voren.

Ik kan me inbeelden dat je je zorgen maakt over je verjaardag en hoe je gaat vieren maar wacht nu maar even af, voor hetzelfde geld wordt het een mega dubbel feest !!

Ik voelde bij IUI vanalles, bij IVF eigenlijk niks. Af en toe ongesteld gevoel naar einde toe, last in onderrug maar het is heel moeilijk om er iets van te zeggen. Ik denk dat we zo gevoelig zijn dat we het allerminste al voelen en ons ook deel inbeelden.

Beste raad is dus rustig afwachten

groetjes

Posted

hallo dames op het wachtbankje..

hoe gaat het? begint het al spannend te worden?

zet em op he!

liefs

Desiree

Posted

Hoi meiden,

Moet zeggen wachten duurt lang!!! Maar goed volgende week vrijdag weet ik meer.

Heb een vraagje, misschien kunnen jullie me helpen. Mijn borsten begonnen van de week (maandag) te jeuken. Vanmorgen zag ik witte natte rommel op mijn tepels. Als ik in mijn tepels knijp komt er wit vocht uit. Iemand dit ook gehad?? Gebruik Porgynova en Utrogestan. Kan er niets over vinden in de bijsluiter of ik moet er overheen hebben gelezen.

Hoop dat jullie het weten.

En Evelina hoe vergaat het wachten jou??? Jij mag de 20e al testen, laat je het snel weten??

Posted

Sorry Evelina,

Had je berichtje niet gelezen. Ik moet eerlijk zeggen geen last te hebben van mijn buik. Wel ontzettend moe. Lig gewoon twee uur eerder op bed en lig gelijk in coma. Verder wit vocht uit mijn tepels, maar geen andere dingen. Borsten wel een beetje gevoelig, maar alleen als ik er aan zit of stoot.

Spannende dagen!!!! Ik duim zeker ook voor jou!!

Posted

Hoi Marietje,

Nou ik wil niet veel zeggen, maar dat zijn toch zeker zwangerschapsverschijnselen??

Ohhhhhh dat zou toch geweldig zijn zeg, ik duim voor je.

Ik moet zeggen dat ook ik erg moe ben, maar we hebben dan ook veel achter de rug.

Volhouden en duimen, hopen etc.......

Spannend!!!!!!!!!!!!!!

Posted

Hoi Evelina,

de steekpijn kan ook innesteling pijn te zijn. Ik heb het ook gehad. MAAR! het was toen helaas geen inneseteling...

Wat ik hiermee wil zeggen vooral blijf hopen maar laat je eigen niet gek maken door allerlei verschijnselen.

Ik duim voor jou ( en ook voor Marietje natuurlijk!!) en relax meiden!!

Posted

Hallo,

Nou nog twee nachtjes te gaan, nog niet ongesteld maar wel geregeld die vreemde buikpijnen. Elke keer denk ik ongesteld te worden.

Afwachten dan nog maar. Ik ga in ieder geval niet eerder een test doen. Dinsdag op mijn verjaardag zoals gemeld doe ik de test. Mocht ik niet zwanger zijn en donderdag nog niet ongesteld dan maar de tweede, en tja daarna op naar poging twee.

We kunnen er helaas niet meer en niet minder van maken.

We blijven hopen hier.................

Groetjes Evelina

Posted

Hoi Evelina,

Ik herken je gevoel. Denk ook iedere keer ongesteld te worden, frustrerend gewoon. Maar inderdaad het is gewoon afwachten. Probeer op dit moment niet te veel na te denken bij alles wat ik voel. Maar toiletbezoek is iedere keer weer spannend.

Nou succes dinsdag, ik duim voor twee streepjes!!!!!

Posted

sterkte nog in de laatste wachtdagen...

het is vreselijk hé elk toiletbezoek :)

maar je kan idd enkel maar afwachten en duimen

Posted

Helaas, het lijkt erop dat ik ongesteld ben geworden. Gisteren voor het eerst na de terugplaatsing sex gehad en een bloeding gekregen. Misschien is er een bloedvat geraakt, maar nu aan het eind van de dag toch een klein beetje bloed bij de bruine afscheiding. Ga morgen nog wel een test doen, je moet het tenslotte zeker weten.

Voel me nog wat gelaten, maar morgen zal de dip en teleurstelling groot zijn.

En dan ook nog jarig, het had zo mooi kunnen zijn.:tearyeyed:

Evelina

Posted

Hey getver zeg, en ik had nog wel zo met je mee zitten duimen!!!! Oh wat ontzettend kl..e voor je zeg en dan zo'n domper voor je verjaardag morgen :gatekeeper::gatekeeper::gatekeeper::gatekeeper::gatekeeper::gatekeeper::gatekeeper::gatekeeper:.......waarom doe je nu de test niet, dan weet je het tenminste zeker, die ene dag maakt nu toch niet meer uit???

Heel heel heel erg veel sterkte meid, zal aan je denken, vooral morgen

Marielle

Posted

Oh nee, ik had t zo gehoopt voor je!

Sterkte!

Liefs,

Jane