Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik had geen idee waar ik dit moest plaatsen en omdat ik zelf aan de ISCI moet maar hier gedaan.

Wilde even kwijt dat ik zo ontzettend blij ben met dit forum.

Gewoon lekker van me af tikken, even mijn gevoel delen.

Met iedereen mee hopen dat het allemaal goed gaat.

Weet je het forum is het enige waar ik kan praten over de ISCI en wat het met mijn gevoel doet.

Mijn man is helaas geen prater en zegt dus geen woord erover.

het enige wat hij zegt is dat hij het k*t vind en verder niets.

En ik wil juist zo graag praatte over het hoe en wat ik me voel en wat ik denk.

Meiden ik ben echt heel blij met jullie.

Moest ik even kwijt.

Mijn kaarsje blijft elke avond branden voor ons allemaal.

Posted

hallo,

dat moet niet makkelijk voor je zijn... mijn man luistert heel goed dat heeft hij ongelooflijk goed geleerd in het afgelopen jaar. Luisteren kon hij daarvoor al maar een man komt nogal snel met praktische oplossingen aandraven en hij heeft moeten leren dat ik aan oplossingen geen boodschap heb noch dat hij ze kan oplossen, hij luistert troost en geeft me moed en dat is heel belangrijk. ik vind dat hij te weinig praat over zijn eigen gevoelens maar heb me daar bij neergelegd. af en toe pols ik zelf of laat ik een goeie vriend polsen of het allemaal nog wel goed zit, of hij het niet verdringt maar sofar so good

Het forum is idd een zegen, hier heb je niet veel nodig, hier worden geen oordelen geveld, het is idd heerlijk en moeilijk te begrijpen voro een buitenstaander

Heel veel sterkte en goeie moed :)

Posted

Goed gevoel ook dat er in zoveel huiskamers kaarsjes voor ons allemaal branden en dat we met elkaar mee hopen, voelen, ...

Dat moet me toch een hoop positieve energie vrijmaken zo.

Idd blij met dit forum!

Posted

hoi,

mijn vriend is ook geen prater, het is gwoon heel moeilijk ook! wij gaan nu voor onze derde en laatste poging. as vrijdag heb ik punctie in utrecht, heb morgen lekker vrij genomen van het werk en probeer te onspannen.maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan, het is voor iedereen heftig. Heb je hiervoor ook al andere behandeling ondergaan? ik hoop dat het goed gaat voor je !

edith 42 jaar

-------------

iui 6 x mislukt 2008

ivf 2008 1 x mislukt [ geen bevruchting plaatsgevonden]

icsi 2008 [ 1 eicel] iui geen optie volgens gynacoloog ivm leeftijd [ geen celdeling]

punctie 6 februari 10.00 uur [ als het goed is 5 follikels]

dus duimen !!!!!!!

x esther

Posted

Dit is onze nou ja mijn eerste behandeling.

16e mag de eerste deca erin, Ga maandag mijn receptje inleveren.

En dan moet ik geloof plaats maken in de koelkast!

De kaarsjes blijven hier elke avond branden hoor.

En met het forum en mijn icsi dagboekje kom ik er wel zullen we maar zeggen:)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use