Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee Denise, wat jammer. Maar gelukkig dat je zelf niet zo teleurgesteld bent. Gelukkig heb je nog wat kansen te gaan.

Tja, ik hoop niet dat Lexa gewoon is gaan werken en denkt dat wij wel wachten tot vanavond.... Hahahaha.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

LEXA?????

Ook bij mij was / is het zo dat ik veel meer bloed verlies nadat ik met acupunctuur ben begonnen.

Er was een vraag waar de naaldjes gezet worden: bovenop mijn hoofd, tussen mijn ogen/vlak boven mijn neus, in mijn handen, 3 in mijn buik, de rest in mijn schenen, voeten en tussen mijn tenen.

Wat gaat dat verlof toch snel he? Ik weet nog dat we met zijn allen elke dag dit forum gingen checken en nu al bijna weer aan het werk! Geniet nog maar even van deze paar weken!!!!

Poppie; ook gefeliciteerd natuurlijk, fijn voor jullie hoor!

Met de kruik; ik heb ergens gelezen dat een te hoge temperatuur ook niet goed voor je is als je zwanger wilt worden of dat net bent. Het lichaam denkt dan dat er een ongezonde situatie is ontstaan (lees'koorts) en dat kan een negatieve uitwerking hebben.

Gewoon je kraan aanzetten en warm water uit de kraan in de kruik is denk ik het meest handige.

Oke, ga nu weer aan het werk en probeer later nog effe te checken ivm lexa...

gr zomer

Geplaatst

Lexa, je moet toch vibes voelen van mensen die allemaal (virtueel) jouw naam uitroepen?

Zomer, ik denk dat ik vrijdag het boek naar je toestuur ok? Ik meld het dan nog wel even definitief.

Enne, ik heb mijn kruik al iets minder warm gemaakt. Van de sauna wist ik al, maar dat een warm bad of een warme kruik ook te warm kon zijn, dat wist ik dan weer niet.

Mijn naaldjes gingen links en rechts in de onderbuik, in de rechterpols, in mijn rechter enkel, rechterscheen, en linkerknie (althans daar in de buurt).

Nou ik ben wel benieuwd naar die menstruatie dan. Ik heb altijd een superlichte, maar dat kwam volgens haar omdat ik te weinig leverbloed had. En dat was weer nodig voor die baarmoeder. We gaan het allemaal meemaken.

Geplaatst

Hahaha, dag meiden, ben vandaag vrij maar virtueel m'n bed uitgesleurd door jullie. Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven. Vanochtend om 7 uur getest en weer negatief op dag 31. Wat zal ik doen? Gewoon maar afwachten of het zh bellen en vragen wat zij aanraden? Ga zo even jullie bijdragen over zwaardere en latere menstruaties lezen, maar dan zijn jullie voor nu op de hoogte. Tot zo, schatten!!!

Geplaatst

@Denise: wat jammer dat je iui is mislukt, maar het scheelt je die slopende wachtdagen en je kunt meteen door.

Wat betreft de naaldjes: eentje in m'n voorhoofd, tussen ogen boven neus, schijnt een relax-plek te zitten, twee in m'n buik maar niet altijd, twee in iedere hand, 1 bij m'n tenen, 1 naast m'n enkel. Als ik er zo over nadenk, alleen maar in de uiteinden.

Geplaatst

Hee Lexa. Nee dat is gek hoor. En als je negatief test word je meestal direct daarna alsnog ongesteld, en dus denk je dan: had ik maar niet getest. Maar bij jou gebeurt dat nu niet... hmmm bijzonder.

Ik geef de moed nog niet op. Jij ook niet hoor.

Is dit trouwens je eerste cyclus sinds de acupunctuur? Ik dacht dat het al je tweede was, eigenlijk?

Geplaatst

Net het ZH gebeld, haha, die lieve schat wilde me al feliciteren toen ik zei dat ik overtijd was. Ze stelde voor nog 2 dagen af te wachten en dan mag ik do. ochtend langskomen voor een hcg-bloedtest. Beter. Vanmiddag overleg met de acupuncturiste. Fijne dag allemaal en nogmaals bedankt dat jullie zo meeleven, jullie zijn toppers!

Geplaatst

Nou, dan vind ik het nog steeds erg spannend hoor! Maar bloedtest klinkt goed. Donderdag.... pfffttt..... nog even geduldig zijn dus!

Geplaatst

Hey dames!

Helaas, ik ben net ongesteld geworden. Geen wondertje voor ons deze maand.

@denise, wij lopen goed gelijk op zo. Wat goed dat je niet zo teleurgesteld was. Ik had deze maand voor het eerst sinds lange tijd weer de echte hoop dat het zou kunnen lukken. De teleurstelling is toch wel heel groot. Wanneer denk jij dat jullie weer aan de beurt zijn? Ik denk dat we ons woensdag de 17e weer mogen melden. Spannend.

iedereen veel succes met wachten, voorbereiden, accupuncturen ( werkt dat echt zo goed?) etc, etc.

Liefs Leentje

PS Ik zag een waarschuwing in het Xenos krantje, voor de kruiken met fleecejasje. Zouden gevaarlijk zijn als er water boven de 40 graden ingaat. Let op dus. Je mag ze overigens terugbrengen als je het niet vertrouwd.

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ik ben een tijdje niet geweest maar ik zag dat dit toch wel vruchtbare site begint te worden want Men je bent zwanger!!!!! jij zat toch al te wachten op het IVF traject als ik het goed heb??. Men het is echt geweldig nieuws zeg.

Lexa wat een spanning weer allemaal voor jou. Nog niet ongi jeetje en tot donderdag stress. Toch ga ik voor jou duimen hoor. En natuurlijk ook voor alle andere dames.

Nou hier is de rust weer terug en voel mij weer goed. Helaas het pijnlijke ruggetje nog niet helemaal over maar wel stukken beter dankzij de twee fysio's.

Was achteraf toch bekkeninstabiliteit wist zelf niet dat dit kon al zo vroeg in een zwangerschap.

En het vervolg van de behandelingen heb ik nog steeds geen zin. Ik moet zeggen dat ik even druk ben met andere dingen. Nou meiden zet em op allemaal ik lees af en toe nog wel dus ik blijf jullie volgen.

Groetjes, Zonneschijn

Geplaatst

@leentje

Jammer dat jij ook ongesteld bent geworden en idd we lopen zo wel gelijk op. ff balen mag hoor, en dan bij de volgende behandeling weer beide schouders eronder zetten.

Ik heb Geertgen alweer gebeld. 15de echo voor de fm en dan verwacht ik idd de 17de of 18de de insiminatie...

Op naar ronde 2...

Trouwens, ik ben eind deze maand jarig, er zou geen mooier kado zijn dan een positieve zwangerschapstest...

Dikke kus

Denise

Geplaatst

Hee Keentje, wat balen voor jou. Net als voor Denise. Maar put hoop uit alle mooie succesverhalen hier. Er zijn nog kansen die we allemaal gaan grijpen.

Zonneschijn, nee dat had ik toch ook echt nooit geloofd dat dat al zo vroeg kan in de zwangerschap. Zo zie je maar weer hoe iedereen andere verschijnselen krijgt bij dat zwanger zijn. Jij dus ook (nog steeds) geen zin in het hele circus. Snap het heel goed, en wilde je niet ook weer gaan studeren?

Lexa, ik heb besloten dat je echt zwanger moet zijn. Ik wil het gewoon!!! En ik vind bij een zodanige overtijd, dat het ook wel mag. Nee moet!

Heb je je trouwens wel al gerealiseerd dat je dan ook nog wel vette kans maakt op een meerling :laugh: Nou ja, eerst maar bewijs dat je zwanger bent, dan komt de rest wel daarna.

Geplaatst

Ik reageer niet zo vaak op dit forum, maar lees wel altijd mee hoor..:laughing4:. ik wilde toch even Lexa veel succes wensen.. ik duim ook voor je mee hoor...:toppie:

Ik heb morgen mijn eerste follikel meting, ben erg benieuwd of de hormonen een beetje aanslaan.....heb wel de hele dag honger, weet niet of dit normaal is??? ik spuit 75cc puregon en dan straks pregnyl... het valt me tot nu toe erg mee allemaal.... maarja ik begin ook nog maar net...

De rest natuurlijk ook gefeliciteerd en succes!! erg leuk om al jullie verhalen te lezen..

groetjes sharon

Geplaatst

Hey dames,

Lexa wat spannend zeg,die ongi klachten wilt niks zeggen heb ik nou namelijk nog steeeds afentoe(maar dan knijp ik hem wel hoor,100x na de wc)

Leentje en denise jammer dat het is mislukt..................volgende x meer geluk!!!!

Tammy ik heb 24 februari de eerste echo,ze hadden me eerst 8 maart gepland vonden we(vooral mn moeder :laughing9:) echt te laat.

Ik vind het echt zo spannend kan eigelijk niet wachten,kan het eigelijk ook nog steeds niet geloven,pas als ik de eerste echo heb gezien!!!!!!!

Kammie je kan nou toch nog niet weten wat het word,omdat er bij jou jongetje staat?????

Ladies suc6

XXX

Geplaatst

Heeej Lady's.

Lexa; Wat is dat toch met jou??? Cylcusdag 31,negatief getest,en GEEN bloed. (dat geeft moed!!!!)

Spannend hoor,hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt,en dat je gewoon harstikke zwanger bent!!!

Denise en Leentje; jammer dat de iui niet is gelukt! Altijd toch weer een teleurstelling,ook al ga je weer snel verder. Dat is ideaal met de iui; je gaat gewoon heel snel weer door.

Evy; Toen ik mijn 1e acupunctuur had gehad,en ik daarna ongi werd was het gigantisch veel! Leek wel een slagveld.:mad:. Maar moet zeggen dat t daarna weer normaal was. Gelukkig.

Toen ik weer ongi werd na dat ik GEEN hormonen meer gebruikte,was de ongi wéér zo heftig. Effe schoonmaken waarschijnelijk haha.

Sharon; gezellig dat je ook hier meekletst!

Zonneschíjn; Wat fijn dat het steeds beter met je gaat en je rug!

Wat betreft die kruik; eigenlijk wel een logica. Te heet bad,en sauna niet goed; dus ook die kruik niet te heet. (wist t ook niet hoor).

Nu ook maar warm kraanwater in de kruik gedaan; Wel een verschil hoor.

Eigenlijk best hilarisch dat we bijna allemaal s'avonds met een kruikje op onze buik liggen....Lange leve de tips!

Geplaatst

He meiden, wat is er lekker veel geschreven vanavond! Bedankt voor al jullie lieve wensen. Ja, geen bloed geeft moed maar ik wil nu OF bloed, OF een positieve test!w8

@Leentje, wat jammer dat je eerste IUI mislukt is, maar ik zie dat zowel jij als Denise iig snel door kunnen naar de volgende ronde, dat is al over twee weken. Goeie tip van je over die kruiken. Je zal wel denken: Wat zitten al die meiden toch te beppen over acupunctuur, inmiddels doen een aantal van ons er al aan. Weet je wat het is? Als je het niet doet en je wordt zwanger, dan denk je: Zie je nou wel, nergens voor nodig. En als je het wel doet en je wordt zwanger, dan denk je: Hah! Dat komt door de acupunctuur. Maar het kan geen kwaad, en je wordt er lekker ontspannen van. Het hangt helemaal af van wat voor soort behandeling je krijgt, bij mij is die voornamelijk gericht op het bevorderen van de doorbloeding. Bloed is goed, zeg maar, haha.

@Sharon: Je eerste FM, spannend, meid! Nee, ik kreeg geen extra honger van de hormonen, je bent gewoon een snaaierd. Eet maar lekker door, daar krijg je gezonde dikke baby's van.

@Men, wat leuk je eerste echo en wat grappig dat je moeder als oma in spe de oorspronkelijke datum te laat vond. Haha, kan me dat zo voorstellen.

@Evy: Een meerling? Are you kidding me?? Heb ik net het idee van 1 kind verkocht aan m'n vent. Dat zal met een meerling niet lukken.

@Zonneschijn: wat leuk om weer van je te horen en wat fijn dat het beter met je gaat. Geniet ervan, meid!

Ik heb vandaag aan de acupuncturiste gevraagd of mijn behandeling verband kan houden met m'n lange cyclus, maar ze kon er geen eenduidig antwoord op geven. Het kan, maar het hoeft niet. Het is niet zo zwart-wit en je kunt Chinese Traditionele geneeskunde niet 1 op 1 vertalen naar de Westerse. Ik omschreef m'n klachten en ze zei dat dat op stagnatie wees, maar toen ze m'n pols voelde, zei ze dat ze dat niet kon voelen in m'n lijf. Ze heeft vandaag niet bij m'n buik geprikt, dat durfde ze nu niet. Mocht ik zwanger zijn, dan worden de behandelingen opgeschort tot ik er aan toe ben, en zo niet, dan niet. Mocht ik wel ongesteld worden, dan ga ik volgende week weer.

Oke, tijd voor de warme kruik :laughing9:, ik spreek jullie morgen weer, liefs!

Geplaatst

Zo, ik meld me ook weer eens...

Wat is er veel geschreven hier!

Spannend Lexa! Zou toch super zijn als je straks een positieve test hebt...

Hier is het weer wat vaag allemaal. Ik zit vandaag op dag 31 van m'n cyclus. Nou is dat niet zo gek. Want ik heb wel vaker een langere cyclus.

Maar wat ik wel gek vind is dat m'n temperatuur zo raar doet. Normaal heb ik voor m'n eisprong een temp onder de 37 graden en na m'n eisprong erboven. Nu heb ik al sinds ik ben gaan temperaturen deze cyclus (ik dacht dag 10 ongeveer) een temp van 37.0 of 37.1. Dat vond ik al raar, maar nu ging een paar dagen geleden m'n temperatuur om hoog naar 37.4. Dus ik dacht: misschien dan nu pas m'n eisprong? Maar nu is m'n temp weer 37.0. Oftewel ik snap het niet meer. Normaal was het altijd heel duidelijk te zien (ik heb al vele maanden getemperatuurd en schrijf het niet eens meer op, omdat ik uit m'n hoofd weet hoe m'n cyclus verloopt). Sinds een paar dagen heb ik wel menstruatiekrampjes en last van m'n borsten.

Herkenbaar voor iemand? Een wijs advies?

Stiekem krijg ik nu hoop dat ik misschien toch zwanger ben, maar ja... Ben bang dat ik mezelf weer gek maak en en dat m'n menstruatie vanzelf wel gaat komen...

Geplaatst

hoi meiden

helaas van deze kant heb ik minder mooi nieuws..ik ga het even snel mailen naar jullie want zo komt hier alles weer binnen druppelen..

er is heel wat gebeurd de afgelopen dagen, afgelopen maandag een escape iui gehad in sfg r.dam, de ivf werd afgeblazen ivm maar 1 eitje dat goed zichtbaar was en helaas verder niets ondanks de hoge dosering hormonen die ik al kreeg

afijn na de iui dus maandag op weg naar huis werd ik in de auto al niet goed..eenmaal thuis ging t echt mis...zacht uitgedrukt t ging zo mis dat ik op de eerste hulp terrecht kwam van t ziekenhuis hier in zeeland

ik had zulke helse stekende pijnen in mijn onderbuik , t leek wel of ik moest gaan bevallen!! ik ben 3 keer bevallen dus weet hoe dat voelt!

ik kon niet meer staan zitten etc..kreeg gelijk een infuus met morfine en bloed werd afgenomen etc..

nu ben ik na 2 dagen gelukkig net weer thuis, de echte pijn is weg maar de buikpijn blijft heel erg aanwezig, zonder paracetamol red ik het helaas nog niet!

de artsen snappen niet wat t nu echt kan zijn, op een echo is niets vreemds te zien buitenom het feit mijn linkereierstok al een poos niet zichtbaar is..

de mededeling is hier nu , neem contact op met r.dam en bespreek hoe nu verder!!

nou we zijn nu erg aan het twijfelen wat we moeten doen dat snap je want dit wil ik niet nog een keer meemaken zon pijn heb ik gehad!!

en dit terwijl iui eigenlijk echt niets voorsteld...

ik denk dat weinigen dit herkennen , maar mocht dat nu wel zo zijn dat hoor ik graag hierover..

liefs ik ga nu snel weer liggen..gr gibelomo

Geplaatst

Hoi Mob, jij ook al zo traag ;-)? Sorry, ik kan je niet helpen met je temperatuurverschillen, ik heb het welgeteld twee maanden volgehouden toen het moest van de gyneacoloog. Maar als je temp pas in de laatste week omhoog is gegaan, zou dat wel een heeeeeel lange cyclus betekenen, toch? Heb je deze cyclus hormonen gebruikt? Kan dat de temp beinvloeden? Voelde je je misschien niet zo lekker op de dagen dat je hoger testte? Kruikje te warm? Haha, sinds we allemaal aan de kruiken zijn ga ik ervanuit dat jij dat ook doet. Snap dat je overweegt te testen... Misschien toch maar gewoon doen.

Gibelomo, jeetje wat een verhaal! Het lijkt wel of je een of andere allergische reactie hebt gehad, of zo, dat je zo heftig reageert. Maar waarop dan? Heb je al eerder een IUI gehad? Kan denk ik geen kwaad als je je laat onderzoeken in Rotterdam, of in ieder geval vraagt om een second opinion. Wat zul jij geschrokken zijn, zeg! Sterkte ermee.

Geplaatst

Kammie je kan nou toch nog niet weten wat het word,omdat er bij jou jongetje staat?????

Bij de 12-weken echo was de gyn vrij overtuigd dat ze het kon zien. In sommige gevallen schijnen heel ervaren gyn´s het al vroeg te kunnen zien. Maar wij denken zelf nog steeds dat het een meisje is. Ach, we wachten gewoon af, klinkt cliché maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond ter wereld komt!

Geplaatst

Ja Lexa, ook traag helaas.... :-)

Ik heb geen hormonen gebruikt. We hadden deze maand even rust, omdat de gyn wil zien of de zaadkwaliteit nog wat gaat verbeteren. Ik ben er deze maand wel vrij ontspannen mee omgegaan, minder druk gemaakt om het zwanger worden enzo....

Mijn cyclus is soms wel tussen de 6-8 wkn, en andere keren weer precies 4 wkn. Dus er is echt niks van te maken! Tijdens temperatuurverhoging niet ziek geweest.... Wel aan het begin van m'n cyclus. En geen kruik.... Hahaha, heb jullie gesprekken helemaal gevolgd en heb bedacht dat ik het ook maar eens moet doen, maar het is er nog niet van gekomen.

Maar nu ik aan het twijfelen ben gebracht door mezelf wordt ik toch weer onrustig... Aaaah, ik wil ook gewoon bloed of een positieve test ;-)

Ben benieuwd wat mijn temperatuur morgen is.

@gibelomo Ik herken het ook niet.... Maar wat rot zeg! Ik zou het ook idd wel verder laten onderzoeken! Zoveel pijn is toch niet normaal....

Ikzelf heb een keer heel veel pijn gehad in m'n buik, kon ook niet lopen van de pijn. Naar de huisartsenpost geweest omdat ik dacht dat ik een blindedarmonsteking had... Later bleek dat het m'n eisprong was. Maar ja, als dat het bij jou ook zou zijn is het wel gek dat de pijn zo lang aanhoudt en zo heftig is dat je er morfine voor moest krijgen... Sterkte ermee!

Geplaatst

Hai allemaal,

zal me even keurig voorstellen... Chantal, 34 jaar en sinds juli bezig. Eerst Clomid, maar dat werkte niet echt lekker.Sjaggo, huilbuien, enorm aangekomen... en ongelooflijke opvliegers. Nu sinds janauri aan de Puregon. Wat een verademing. Voel me weer helemaal oke. Afgelopen 2 weken al regelmatig een echo gehad. Morgen weer voor een echo en als de follikels groot genoeg zijn (ik had er dinsdag 2, eentje van 13mm en eentje van 15mm), dan krijg ik ook gelijk de Pregnyl. Vrijdag dan onze eerste IUI. Zo spannend, vooral omdat wij er nog niet eerder mee van doen hebben gehad (ook niet in mijn omgeving).

Misschien raar om dat zo te zeggen.. maar het voelt goed om te lezen dat er meer meiden zijn die in een soortgelijke situatie zitten. Geeft zeker moed, en vooral als je leest dat er toch verschillende zwanger zijn geworden.

Sterkte iedereen...

Geplaatst

Hoi Chantal ik weet wat je bedoelt, hier weten we allemaal hoe het is om in de MMM te zitten en dat verbind ons toch met elkaar!

Welkom in ieder geval.

LEXA, ik denk morgen aan je! Hoop dat je nog een beetje relaxed eronder bent!

Mob, ik weet het ook niet, sterkte met wachten.

Gibelomo, wat een verhaal zeg! echt niet meer normaal. Ik heb het hier geloof ik nog neit eerder gelezen, wat een pech!

Gr Zomer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden