Ga naar inhoud

IUI-dames hangplek


Honeybee

Aanbevolen Berichten

Haha, jullie proberen me over te halen en natuurlijk wil ik testen. Maar ja, ben ook weer bang voor de teleurstelling...

 

Ik heb al zwangerschapstesten besteld, komen morgen binnen...

 

Mijn cyclus is wel vaker langer... dus ik ga toch maar proberen te wachten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Ja ging snel achteraf.Maar mijn paps is bijna 2 jr geleden ook overleden dus dan ben je echt met hele andere gevoelens bezig lange tijd.

 

Tja een samenlevingstest..heb gehoord dat ie vwel vaker achter elkaar wordt gedaan voor de zekerheid.Maar bij ons was het zo dat er veel te weing zaadjes achtergebleven zijn na sex,of dat ze wss niet eens naar binnen zijn gekomen.

 

Ging allemaal heel snel toen.

 

Maar verder was alles goed eigenlijk.Manlief zn zaadjes etc,en ik mankeerde verder ook niks.Eisprong mooi op tijd etc.Dus we zullen gaan zien meiss!

 

En als je huilen wil of wat..gewoon doen hoor!!:happy3:xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal

 

Ik bestel ze bij http://www.zwangerschapstest.nu

 

Ze zijn dan snel in huis in een discrete envelop :-)

 

Ik heb nog nooit een positieve test gehad, maar ben ook nooit zwanger geweest. Dus ook geen vals-positieve test gehad. Het bevalt mij prima, is een stuk goedkoper en makkelijk in huis te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Chantal,SUCCES MORGEN HE!!!!:happy8:

 

Spannend hoor!

 

En Lexa,je zei het een beetje zoals ik dacht;klopt ook.Maar begrijp wel wat Chantal bedoeld hoor.Het eindelijk zwanger willen zijn,die mooie dikke buik etc.En soms zal het ook wel flink frustrerend zijn..gelukkig voelt het niet zo voor mij,ook nooit gehad binnen die 4 jaar.Heb een beetje zoiets gehad van,bij ons komt het gewoon wanneer het mag,de tijd rijp is ofzo.Vind ik ook wel een beetje bevoorrecht hihi

 

Iedereen een dikke knuffel van mij!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen Lexa.... op naar de volgende behandeling! het lijkt me toch wel een teleurstelling elke keer.:mad:. ik moet zaterdag voor mijn eerste iui, wel erg spannend, ik verwacht er maar niet teveel van... de kans is toch erg klein dat het gelijk zal lukken, maar aan de andere kant is er ook wel weer een heel klein kansje dat het wel kan lukken!! :happy2: spannend, pfff!

 

 

 

Chantal heel veel succes morgen, we gaan een beetje gelijk op, ik heb het dus zaterdag!... kunnen we samen op het wachtbankje... in welk ziekenhuis zit jij?ook puregon en pregnyl?

 

 

 

groetjes sharon

Link naar reactie
Delen op andere sites

FEBRUARI OVERZICHT

 

 

 

Chantal: 05-02-2010 1e iui

 

Sharon: 06-02-2010 1e iui

 

Britt: 13-02-2010 testen na 1e iui

 

Denise:15-02-2010 echo fm 2/3dgn later 2de iui

 

Leentje: 17-02-10 2e iui

 

Mob: 25-02-2010 intake ivf

 

 

 

Mezelf er ook maar even bijgezet. Weer aftellen naar de 2e poging. Maar eerst nog even carnavalvieren. Das dan meteen het enige voordeel van de mislukte IUI. Kan ik met een gerust hart een wijntje drinken. Alaaf!

 

 

 

Ik speel ook met het idee om eens te informeren naar een accupuntuur behandeling. Merk wel dat de hele toestand met de mmm me meer doet dan ik dacht. Ben een beetje gejaagd van binnen. Heeft er nog iemand tips mbt lectuur? Dan kan ik me eens inlezen.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sharon,

 

dank je wel hoor.. jij ook sterkte zaterdag. Hahha, wel zo gezellig he op dat bankje.

 

ik loop in het Haga in Den Haag. Jij???

 

ik heb sinds 17 januari Puregon gespoten, en vandaag dan de Pregnyl... wat ik zo raar vind is dat jij al op 28 januari de Pregynl hebt gehad, en dan zaterdag pas de IUI. normaal gesproken heb je dan toch binnen 24-36 uur een eisprong??

 

 

 

Ik ga nu maar proberen te slapen... morgen een spannende dag.

 

 

 

groetjes,

 

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk, ik had het verkeerd, de 28ste ben ik begonnen met puregon... en gisteravond de pregnyl gespoten. :icon_smile:

 

 

 

Ik zit bij het medisch spectrum twente in enschede.

 

Heeeeeel veeeeel succes vandaag!! laat je even weten hoe het is gegaan?

 

 

 

Ik ga voor je duimen..:toppie:

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOW! Wat een info.

 

 

 

Lexa, wat jammer, ik heb de site goed in de gaten gehouden en zelfs met een mobiel internet in de gaten gehouden omdat ik zo benieuwd was. Ik had zo'n hoop voor je...

 

 

 

Succes voor de meiden die deze dagen gaan voor de IUI, hoop dat de 2 weken snel voorbij zijn en jullie een positief resultaat hebben.

 

 

 

Mob, als je klaar bent om te gaan testen; veel succes. Ik begrijp geheel wat je tegen kan houden. Soms is het fijn om het nog niet te weten, omdat je de negatieve uitslag nog niet wilt horen....

 

 

 

Ik heb ook soms zo'n steek in mijn lijf; dat ik denk "Ja, dat wil ik ook". Maar ik wil inderdaad niet de baby van een ander en ZEKER niet het leven van een paar meiden om mij heen die zwanger zijn.

 

Dan kies ik toch echt voor het leven wat ik nu heb samen met vriendlief!

 

(en dat is best een fijne gedachte!)

 

 

 

Het lijstje:

 

FEBRUARI OVERZICHT

 

 

 

Chantal: 05-02-2010 1e iui

 

Sharon: 06-02-2010 1e iui

 

Zomer: 11-02-2010 startgesprek IVF

 

Britt: 13-02-2010 testen na 1e iui

 

Denise:15-02-2010 echo fm 2/3dgn later 2de iui

 

Leentje: 17-02-10 2e iui

 

Mob: 25-02-2010 intake ivf

 

 

 

Alvast een fijn weekend, ga nu even langs de acupunctuur, dan snel naar A'dam om op de Zeedijk koffie te drinken met lieve (zwangere) vriendin. Dan morgen een weekendje weg met hotel en sauna, ontspannen dus!

 

 

 

Gr Zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOW! Wat een info.

 

Lexa, wat jammer, ik heb de site goed in de gaten gehouden en zelfs met een mobiel internet in de gaten gehouden omdat ik zo benieuwd was. Ik had zo'n hoop voor je...

 

 

 

Nou Zomer, wat ontzettend lief van je! Dank je wel. Of ben je misschien gewoon een beetje forumverslaafd? :laughing4:

 

 

 

Jij gaat een lekker weekend tegemoet zeg, dat doe je goed! Ik ga ook een nachtje in een hotel plannen met m'n vriendje. ''Are you hoping to get lucky", zei hij, haha. Ik wilde dat heel romantisch met Valentijn doen, maar toen bedacht ik me dat de loodgieter nog STEEDS niet is geweest dus ik durf het niet te riskeren dat hij net dat weekend voor de deur staat, dus wordt het hotel een weekje later. Ja, romantiek boven alles.

 

 

 

Morgen ga ik voor 't eerst naar een Thaise ontspanningsmassage. Ze schijnt je menstruatie op te kunnen wekken. Zou ze dat doen door met haar hoge hakjes op je buik te gaan dansen, vraag ik me dan meteen af. O, dat is wel heel gemeen van me.

 

 

 

Sharon & Chantal: laten jullie horen hoe het gegaan is? Ik zit hier heel druk te duimen voor jullie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen iedereen...

 

dank jullie wel voor het meeleven.. doet de mens goed hoor.

 

Gister zijn mijn vriend en ik maar even een stukje langs het strand gaan lopen.. even de gedachten op wat anders. Vanmorgen is hij al om half 9 zijn potje in gaan leveren, daarna heeft hij een heerlijk ontbijtje voor me gemaakt, de lieverd. Nu klaar om te gaan..

 

Zenuwachtig ben ik zeker wel... maar een beetje gezonde spanning kan geen kwaad, denk ik altijd maar.

 

 

 

Lexa: geniet van je massage.. is altijd zo lekker ontspannend, heerlijk.

 

Diaantje: Ohhh, ik hoop zo voor je dat je je vandaag goed blijft voelen, en dat die nare misselijkheid weg blijft.

 

Sharon: Ik duim voor je morgen.. ik laat je weten hoe het vandaag is gegaan hoor..

 

 

 

Succes vandaag iedereen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes Chantal! Hoop dat alles goed gaat! En dan de 2 spannende wachtweken....

 

 

 

Hier nog steeds niks. Temperatuur nog steeds hoog, menstruatiekramp, maar geen bloed te zien...

 

We wachten maar rustig af. En ik stel me in op negatief, want dat is altijd al zo geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden! Ik hoor allemaal goede weekendplannen! Heel goed.

 

Ik ben vanochtend (keurig volgens schema) ongesteld geworden. Ik deed deze ronde ook echt niet mee voor mijn gevoel omdat we geen IUI deden, dus ik vind het niet erg. Ik denk dat we nu weer een poging gaan wagen, hoewel ik aan de andere kant ook nog wel een paar keer acupunctuur zou willen, voordat dat zover is. Maar deze maand komt het nog net mooi uit voor de vakantie. Dus...

 

 

 

Lexa, die Thaise vrouwtjes die wegen helemaal niks dus denk niet dat het helpt als ze over je heen wandelt.

 

Zomer, heerlijk weekendje voor de boeg dus.

 

Mob, doe het lekker op je eigen tijd, wij duimen door voor je.

 

 

 

Chantal hoe is het gegaan? Sharon komt je morgen vergezellen op het wachtbankje.

 

 

 

Balen dat je (nog) misselijk bent Diaantje.

 

 

 

Hier een drukke dag nog even voor het weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai, zijn we weer... De IUI is prima gegaan hoor. Moesten wel lang wachten, waardoor mijn zenuwen nog erger werden... Haha, achteraf nergens voor nodig. Was echt in 3 minuten gepiept, daarna nog een minuut of 10

 

blijven liggen. Daarna maar gezellig koffie gaan drinken. Nu wel een raar beurs gevoel, een soort zeurende rug/buikpijn. Even lekker rustig aan dus. Sharon, succes morgen... Laat even weten hoe het bij jou is gegaan. Groetjes Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemiddag lieve dames

 

 

 

ik heb net een klein beetje teruggelezen, voor ieder die positief is ecfht super nieuws hoor!! geniet ervan ...

 

 

 

voor de overige dames veel sterkte he dit weekend xx

 

 

 

hier gaat het redelijk na de ziekenhuis opname van deze week die onverwachts kwam na de 5e escape iui..ik ben thuis maar doe heel erg rustig aan..

 

as maandag bellen ze van t sfg rotterdam op en dan wil ik even een goed gesprek hebben over hoe nu verder en wat zij in dit hele verhaal er nu van vinden

 

 

 

fijn weekend allemaal

 

liefs gibelomo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evy; geen punt hoor! Als ik je berichten de afgelopen maanden lees heb je best een lekker druk gevulde agenda en dan snap ik geheel dat zoiets er niet van komt. Volgende week is prima!

 

 

 

Gibelomo, goed om te lezen dat het iets beter met je gaat. Inderdaad goed om even met het ziekenhuis verder hierover te praten en evt duidelijkheid te krijgen!

 

 

 

Chantal; gezonde spanning kan natuurlijk geen kwaad, het is nu eenmaal een spannende periode in ons leven....

 

 

 

Lexa; ik moet vaak zo lachen om jouw stukjes. Je hebt een hele leuke manier van ons op de hoogte houden, waarvoor dank!

 

En nee.... ik ben echt niet verslaafd, maar gewoon verschrikkelijk nieuwsgierig. En zeker rondom jou de afgelopen dagen...

 

Ben benieuwd hoe dat gaat zo'n massage, ik heb er nog nooit van gehoord. Maar als het helpt om een dame met hoge hakjes over je buik te laten lopen.... we doen al zoveel rare dingen (kruikjes, hormonen, acupunctuur enz enz ) dan kan dat er ok nog wel bij hahahahahahaha

 

 

 

Gr Zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh, Zomer, dat van die kittige hakjes op de buik was een grapje, dat weet je toch wel, he? Of zeg ik nou iets heel doms? Bij Thaise massagesalons steken bij mij meteen de vooroordelen de kop op, oepsie.

 

 

 

Dit is gewoon een keurige Thaise mevrouw die me een even keurige ontspanningsmassage met olie gaat geven. Heb haar gisteren aan de telefoon gehad en mijn situatie uitgelegd, en ze zei dat ze via bepaalde drukpunten in de voet een menstruatie op gang kon brengen. Ze geeft ook specifieke zwangerschapsmassages waarbij je op zij ligt om je buik te ontzien. Maar zover is het nog laaaaang niet.

 

 

 

Evy, ben gewoon jaloers dat je ongesteld bent geworden. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.

 

 

 

Mob: Hou ons zolang in spanning als je wilt. Je moet pas testen als je er klaar voor bent. We kennen allemaal de teleurstelling van een negatieve test. Soms is het fijner om het niet te weten.

 

 

 

Chantal: Blij dat het meeviel. Goed zo! Nu begint het Lange Wachten maar troost je, die eerste week is zo voorbij.

 

 

 

Tot snel!!

 

 

 

Gibelomo: Fijn dat het beter met je gaat. De schrik zal er nog wel goed inzitten, he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden