Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nou daar gaat ie dan maar.

Niks spannends te melden maar dacht laat ik toch maar topic openen.

wou eerst de oude er bij pakken maar dacht is misschien niet overzichtelijk meer dan.

anyhoot

dan maar een deel 2 er van gemaakt.......alhoewel er natuurlijk nog een flink aantal dames tussen zijn bevallen

maar ja beesie moet toch een naampie hebben

hier dus verders rustig

afentoe wat krampies in mijn onderbuik alsof er een flinke ongesteldheid aan zit te komen

beeb is nog steeds druk met heen en weer draaien ( blijft wel netjes met zijn/haar koppie naar beneden ) en schopt en port aan alle kanten dat ik soms denk dat ie op zoek is naar de uitgang maar um niet kan vinden.

;-) hahaha

ik ga proberen elke dag te melden maar t kan ook zijn dat ik het zo een dagie vergeet hoor.........

solly alvast

en ja hopelijk gauw nog iemand anders die zich ook komt melden??

veertje staat boven mij op de lijst maar volgens mij is ze al lang niet op het forum geweest ( of vergis ik me??)

en tja de tweeling zwangeren gaan me allemaal voor.........dus die zal ik hier niet tegen komen :-)

en heb verder niet in mijn hoofd wie er nog meer richting bevalling aan ut gaan is...........

groetjes voor nu

van een nog steeds rustige lila2002

• Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hoi Lila,

Nou, dan meld ik me ook aan!

Jij bent een weekje verder dan ik, maar je weet maar nooit.

Hier ook nog een drukke baby met het hoofdje braaf naar beneden.

Gisteravond veel krampen gehad, maar die werden gelukkig steeds minder, waardoor ik wist dat het een soort van voorweeen geweest moeten zijn. Ik kneep m wel, dacht heel even dat t ging beginnen...

Niet echt een lekker nachtje hier, zie ook de tijd van dit bericht;) maar verder gaat t wel goed. Bij jou ook?

Groetjes en ik ben ook benieuwd of er nog wat zwangeren met de laatste loodjes bij komen!

Lis

Posted

He Lila en Lis (L&L ;-) ),

Leuk om weer een meld-topic te hebben, spannend! Heel veel succes met de laatste loodjes, de krampjes, voorweeen en overige ongemakken die deze laatste weken met zich meebrengen. Ga elke dag even kijken hoe het met jullie is!

liefs,

Mariek

Posted

ja gelukkig niet alleen

ja solly was ut overzicht helemaal kwijt hierzo

dus echt geen idee meer wie wat waar hoe en wanneer enzo

wist wel zeker dat er nog een paar meiden vlak bij me zaten

hehe

ja die krampies he

hier ook

vooral savonds trouwens

overdag eignelijk niet

maar niks dat ik denk van hey dr gaat iets gebeuren

nee

is echt nog maar voorbereidend werk

ja spannend

maar moet zeggen dat ik er redelijk rustig onder ben

lees ook geen bevalingsverhalen van anderen

heb echt iets van

t komt wanneer ut komt en ja het gaat zoals ut gaat

kan er niks op voorbereiden in die zin

ja ontspannen en je ademhaling

maar hoe het gaat lopen

????

dus laat ut maar gewoon over me heen komen

denk maar zo

tis zo een kort moment op je hele leven

echt dan is het net als 2 keer met je oog knipperen en dan is het voorbij

1 dag op mijn hele 42 jaartjes

pff en dan al die honderduizend miljoen weet ik hoeveel vrouwen die me voor zijn gegaan

voel ik me stoer

denk ik hey

als zij het kunnen ,..........kan ik ut ook!!!!!!

sterkte Lis

jij kan het ook

gaat helemaal goed komen

en dan is het voorbij

en dan heb je het mooiste wonder van de wereld in je armen

en dan zou je het zo nog een keertje doen !!!

k ga eten maken

oepsie morgen weer schooltijd dus de kleine meid moet op tijd naar bed.........

ja mama vakantie weer voorbij

Guest Amanda
Posted

oooh ik ga jullie in de gaten houden!!

Succes met de laatste loodjes!!

Posted

Nou, meteen maar weer melden dan...Wat leuk dat jullie ons hier komen volgen.

Hier alles nog helemaal rustig. In de buik, maar ook in huis want ebbe is naar t kdv. Wat een luxe he. En gelukkig vindt hij het zelf erg leuk.

Kan ik nog even wat strijken, opruimen, uitrusten, laatste dingetjes winkelen...

Wat goed dat je zo positief bent Lila, over de bevalling.

Ik probeer het ook over me heen te laten komen, maar gisteren vroeg de vk hoe ik erover dacht en ik merkte dat ik toch wel erg opzie tegen de bevalling. En dat terwijl het vorige keer erg snel ging. Te snel, te heftig, te weinig controle over wat er gebeurde denk ik. En wat mij betreft veeeeeeeeeeeel te veel pijn. Maar goed, aan de andere kant heb ik ook goeie hoop dat t nu anders gaat. Dat t vanzelf begint (geen inleiding, dus niet vastzitten aan slangetjes en draadjes vanaf het begin), dat het daardoor wat geleidelijker gaat, dat ik wat pijnstilling krijg (staat nu op de kaart van de vk), dat ik weet dat ik de vk moet bellen als het in het ziekenhuis niet gaat zoals zou moeten. ('nee mevrouw, we kunnen nu geen pijnstilling geven want er is niemand die dat spuitje mag zetten', en dat een paar uur volhouden...)

Nee, ik had dat gevoel van ik zou het zo weer doen en ik ben het alweer vergeten echt niet de vorige keer. Ik voelde me de volgende dag alsof ik op straat in elkaar was geslagen en iedereen maar een beetje had staan kijken...

Maar zoals ik al zei, dat wordt dit keer hopelijk echt anders. Ik weet wel dat t hard werken wordt, dat hoort er nou eenmaal bij! En ja, uiteindelijk hou je dat wonder in je armen, daar heb ik zo'n zin in!

Sorry voor het bevallingsgezeur, ik denk dat t voor mij bij de voorbereiding hoort. Maar ik probeer wel de leuke dingen wat meer aandacht te geven hoor. Zoals de laatste dingetjes wassen etc. Heerlijk.

Groetjes allemaal!

Lis

Guest Amanda
Posted

Lis, kan me zo voorstellen dat je ertegen op ziet!!

Maar moet zeggen dat je wel "goed voorbereid" klinkt.

Het zal vast anders lopen dan verwacht, em op het moment denk je "waar ben ik aan begonnen"...

Maar probeer je te focussen op het prachtige beebje dat steeds dichter bij komt!

Succes!! (Lila, jij ook natuurlijk)

Posted

doe ik amanda, ik ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet!

nou, weer een nachtje zonder enig spoor van een bevalling. We gaan gewoon vrolijk door.

Vandaag weer een 'echte' verlofdag, ik ga zo nog een kruik lenen, gezellig weer even naar een babietje kijken tegelijkertijd...

Groetjes!

Lis

Posted

ff snel melden

dat er niks te melden is

haha

zag wel meer afscheiding met wat bloedsliertjes

???

heb ik hele zwangerschap niet gehad ( en nee geen sex gehad dus dat is ut niet )

misschien toch eerste tekenen??

krampjes

hmm weinig tot niks

bij vk vanochtend en alles prima

bloeddruk en hartslag waren wat hoog

135/89 en pols was 108

maar eenmaal thuis was ie weer normaal

128/67

volgende week vrijdag weer

maar ja misschien gebeurt er eerder wat??

dit is de laatste officieele week van mijn zwangerschap

ik zit gewoon in week 40 weet je

echt amazing

zo bizar

wow

Guest Amanda
Posted

spannend Lila! Lijkt toch wel een begin misschien (slijmprop..?)

Succes!!!

Posted

he lila, ja wie weet. bloedsliertjes, zou het...?

hier nog niks!

waarschijnlijk gaat ebbe dit weekend uit logeren bij zn opa en oma zodat we nog 1 weekendje kunnen (proberen) uitslapen, heerlijk.

Wel rare timing, zo met moederdag en t voelt een beetje raar omdat ebbe straks natuurlijk ook al even opgevangen moet worden. maar hij vindt logeren bij opa en oma echt een feestje dus we gaan het toch maar doen denk ik. Ik merk dat we t nodig hebben beide...

Lila, ik ben benieuwd! Misschien moet jij maar 2 keer per dag je melden, haha!

Lis

Guest Amanda
Posted

Lis, je niet schuldig voelen hoor. Ebbe heeft nog geen benul van moederdag (vier je dat gewoon maandag ofzo), en jullie hebben het straks zo druk dat je het nu wel kan gebruiken om even bij te tanken.

Lila?

Guest Dani
Posted

Het wordt hier wel weer spannend hoor! De laatste zware loodjes, ik kom elke dag even kijken ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Posted

Bloedsliertje.. spannend hoor. Zou best eens een teken kunnen zijn dat het binnenkort gaat gebeuren (evenals verhoging van bloeddruk..)

Lis, geniet van je weekend. Kan me goed voorstellen dat je nog even de rust opzoekt!

liefs,

Mariek

Posted

Je hebt gelijk amanda, thanks. Even lekker bijtanken!

En ja, dat berichtje van lila was van gisteren! pff spannend!

Toen ik de vorige keer ben bevallen duurde het echt wel een paar dagen voor ik weer online was, dus ik ben benieuwd!

Lis

Posted

Ja, lila, da's al een paar dagen nu. Ik gok toch wel op een bevalling!?

Hier een dagje weggeweest, maar alles nog steeds rustig. nog 10 dagen op de teller, dus t kan nog best lang duren;)

En wat een heerlijk weertje! Ebbe is uit logeren en we hebben heerlijk lang zitten ontbijten met de cryptogram erbij op ons dakterras, mmmmmmm. Even bijtanken hoor.

Ik hou t alleen nooit zo heel lang uit in de zon, heb ondanks mn verlof nog steeds witte benen...

Ik hou jullie op de hoogte!

Lis

Posted

Inderdaad, ze was hier vorige week donderdag voor het laatst! En t is ook nog volle maan geweest ;)

Spannend Lila, ik hoop dat alles goed gaat en is gegaan...

Hier nog steeds alles rustig. lekker saai, fijn hoor.

Gisteren op een feestje met nog een zwangere, die was al over de uitgerekende datum heen. Naast haar viel mijn buik compleet in het niet. Het leek wel minimaal 2 maanden verschil, terwijl het maar 12 dagen was. Ik kon ook wel merken dat t voor haar wat zwaarder was. En ze hadden de baby opgemeten en die was al meer dan 4 kg... Ai, heftig hoor...

Ik denk dat die van ons 3-3,5 is. Ebbe was 3 met 37 weken. En nu al bijna 39, dus deze zal wel iets zwaarder zijn.

Ik geniet hier nog even lekker.

Groetjes!

Lis

Posted

Lila is vast bevallen! Ben heeeel benieuwd!!!

Lis, spannend meid. De laatste loodjes. En ben maar blij dat je niet zo'n mega groot kindje in je buik hebt... het mannetje moet er ook nog uit tenslotte, haha. Gaat helemaal goed komen.

Lekker dat je nog even kon genieten van een rustig weekend.

liefs,

Mariek

Guest Amanda
Posted

Lis, lekker genoten van jullie weekend zo te lezen! Laat de jongeman maar komen zou ik zeggen hihi.

Ja Lila is echt aan het genieten denk ik! Ben benieuwd...

Posted

solly solly solly meiden

ja een tijdje niet online

helaas

maar niet omdat ik bevallen ben helaas

maar omdat ik dus weer een mega Meniere aanval had ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Meniere )

echt waardeloos

en ja kan dan dus niks

enkel liggen

ogen dicht

en ja lekker veel kotsen

( kans dat ik er last van heb tijdens de bevalling is minimaal want meest komen de aanvallen in periodes van rust,.........dus )

hier dus verder echt helemaal niks he

dacht ook aan volle maan

maar ja toen hing ik dus kotsend boven een emmer

ben vandaag pas weer voor het eerst ff er uit geweest

( dochtertje van school halen en hond uitlaten )

verders geen krampen

geen bloed of slijm meer

niks eigenlijk

ja een drukke beeb die duidelijk last heeft van ruimtegebrek

want het is me een gepor daarbinnen wow

dus helaas

ik zit nog lekker op de bevallingswachtbank

woensdag is D-day

dus wie weet .........zou leuk zijn

groetjes ga weer stopppen want kan niet zo lang naar scherm kijken nog