Jump to content

De kletstantes 4

Sab

Recommended Posts

• Replies 644
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ah wat leuk.....verder heb ik niks te melden....hahahahaha

Heeeeeeeeeee...sab...je bent online...is sander niet thuis......???????????

IK zit me net te bedenken hè

5 april onze meiden geboren

Beide meiden

28 oktober zijn we getrouwd

beiden namen met de zelfde beginletters...S en S ...........J en J

Zelfde laptop.

Beide even zw...slank....hahahahah

Wat was er nog meer....hahahahah

dan ga ik proberen de eerste te zijn...zal t lukken?

Het schiet lekker op, nummer 4!

Vonnie, wat raar, huilen vanaf 5 uur. Gaat t nu weer beter?

Fijn dat jullie een mooie ‘doopdag’ hebben gehad!

He dus nog even wachten… grrr, je wilt t toch graag achter de rug hebben he.

Sab: wat grappig van dat doekje. Ebbe doet al een tijdje zelf dingen op zn hoofd leggen en dan eraf trekken en lachen. Zal dat net zoiets zijn? Ziet er raar uit he, dat zo’n kindje zelf iets op t hoofd legt…

Hoe is t met je bloed? Al geprikt, jij bent ook een lekkere hoor, ik heb al mn bloed nodig, hihi, zoveel zullen ze toch niet nodig hebben of wel?

Grappig dat je zo druk doet, ik merk ook dat ik de dagen thuis druk vind ook al doe ik bijna niks! (niet dat jij niks doet hoor...;)

Joos hoe is t nou met anne-meya? Ik stond wel even versteld toen jij zei dat ze eigenlijk bijna nooit huilde. Ik heb t even aan ebbe doorgegeven, maar hij doet er niet echt iets mee haha.

Jij zei trouwens nog dat ie veranderd is in zn koppie, dat is zo ja. Ik zie t af en toe… maar vooral dat ie een flinke bolle toet krijgt…

Amanda hoe is t met Len? Nog koorts? Was t erg hoog? Ik hoop dat t al een beetje gezakt is.

Haha beau, ik vind t ook pas sinds kort leuk, kinderverjaardagen, alhoewel ik het nog steeds wel snel erg druk vind hoor…maar wel gezellig, vooral met babies, haha.

Hier is ebbe vorige week in de lappenmand geweest, ook koorts, nu weer wat beter, maar het befaamde hoestje komt weer terug... zo zielig!

En de moeder is heel naar geweest zondagavond en eergisteren. heel erge hoofdpijn (hamers en messen zeg maar) en koorts en misselijk... bizar gewoon. gelukkig gaat t nu weer beter.

Ik hoor de voetbal al, ik ga lekker kijken, alhoewel lekker, trap ik daar nou echt weer in?

Lis

Sander is idd niet thuis Joos, meeting en morgenavond ook niet dan zit ie in E'hoven, grrrr. Ach ja, kan ik mijn gang gaan haahha. Ik ga zo Caro eten geven en dan...tsjaa...Het Blok neem ik maar op want met Caolijn mis ik toch de helft hahaha

Ja eng zijn wij he? Joos en ik bedoel ik hahaha.

Verjaardagen? behalve San die is in dec jarig haha.

Lis: grappig dat Ebbe dat ook heeft met dat doekje.Erg he dat ziek zijn ik word er soms wel eens een beetje kriegel van hoor, ze is nu al bijna 3 weken weer snotverkouden!

Oh ja en Lis.....Carolijn huilt ook nooit....zeg nooit nooit maar in dit geval......

Morgen komt mijn zusje trouwens met Olivier, gezellig foto's maken hahaa

hahahahah.....die lis...ga jij hem schrijven die film....hahahahhaha

5 april onze meiden geboren

Beide meiden

28 oktober zijn we getrouwd

beiden namen met de zelfde beginletters...S en S ...........J en J

Zelfde laptop.

Beide even zw...slank....hahahahah

En we zijn alle twee in september jarig.......hahahahahaha

Nog meer??????????????????

Lis voetbal.......niks aan joh....hahahahahah

Sab slaapt carolijn nog niet?

hier wel ...het gaat weer goed gelukkig....alleen moet ik haar wel straks nog even wakker maken en dan drinkt ze 230 cc...die moet ze hebben van CB.

haaaaaaalllo

ben er weer 2 dagen gewerkt.....net pas thuis want de deur van de zaak ging kapot..glaspui dus wachten op een monteur...die uit antwerpen moest komen!!

ach ja, morgen weer vrij...

bij dat slank zijn pas ik ook bij hoor...........

Ik denk dat jullie familieleden zijn die om wat voor reden dan ook apart zijn opgegroeid en er na jaaaaaaaren achterkomen dat ze zusjes/nichtjes zijn hahaha. Dit is echt het script voor een huilfilm! Een echte tranentrekker.....

Ze zeggen dat alles ergens goed voor is (ik geloof daar niet helemaal in en soms helemaal niet zelfs) maar door alle 'ellende van het medische circuit' hebben jullie allebei een prachtige dochter en elkaar getroffen zeg maar.

Dus er zijn zeker goede dingen uit voortgekomen!

Ik had dat met Ann (je weet wel misschien nog van de ivf-site) die ontmoette ik op de meeting vorig jaar en wij hadden ook zoveel dingen met elkaar gemeen! Typisch is dat dan hè? En dat je zo veel in iemand herkent zonder dat je elkaar echt kent. (mmmm duidelijk opgeschreven :)

Lis; wat vervelend dat jullie zo ziek zijn geweest zeg!

Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Veel plezier met de voetbal, ik hoop voor je dat het beter gaat dan zaterdag.

Sab; veel plezier met je zus morgen! Leuk dat ze op visite komt met Olivier.

Nou ik ga nog ff rondkijken hier! Tot snel.

hahahah...die beau.....een echte huilfilm....hahahahahah

Ja hoor duidelijk....:-)

En ja waar dit goed voor is beau...we wachten af!

Ja sab ik dacht al....carolijn niet sl;apen...had ik dus verkeerd begrepen...hahahahah

Lis wat ik lees nu pas dat jullie ziek zijn geweest...vervelend joh!

Dat het beter gaat dan zaterdag...dit gaat toch niet over voetbal beau...hahahahahaah

En beau.....al een tandfoto...hahahaha

Okee sab ga je meisje maar gauw eten geven!

Bescheiden hoor Cynthia dat je niet veel geld vraagt haha.

Joos, de tandenfoto wordt lastig.

Alleen ondersteboven doet ze haar mond zo open dat ik de tand kan zien.

Dus dan moet ik haar ondersteboven fotograferen hahaha wordt erg lastig.

Maar zodra ik hem goed in beeld krijg, komen hier de 1e foto's te staan!!!!

Meiden, ik ga nu stoppen.

Hubbie is ook thuis en we hebben elkaar al niet echt veel gesproken de laatste tijd dus we gaan lekker samen :bf_nonew: doei doei :icon_salut:

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use