Ga naar inhoud

De kletstantes 4


Sab

Aanbevolen Berichten

hahaahahah...was een grapje.....omdat julloie het over desp h w gaan hebben....hahahaha

 

 

 

Ja ze zit echt helemaal alleen....ze probeerd ook al vanuit buiklig alleen te gaan zitten.....ik kan nu ook echt weglopen bij haar als ze zit...van de week is ze 1 keer voorover gevallen omdat ze iets wilde pakken wat te ver weg lag...ze ging zo op haar dop...huilen joh...zo zielig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

dat is inderdaad heel zielig...

 

Lieve gaat nu half staan aan de tafel en dan gaat ze wiebelen en soms wil ze dan ook nog drinken pakken.......2 handen los op haar knieén en dan dus hard vallen op de houten vloer......gillen dan, dan haalt ze bijna geen adem!

 

 

 

het is wel lekker dat je effe kan weglopen nu, helaas die kleine rat hier zit dan in de dvd speler of aan de houtkachel(staat uit maar toch)

 

mijn moeder noemt haar de schooier..

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wij hebben de houtkachel aan...maar gelukkig gaat ze nog niet snel de kamer door...meer rondjes.......maar nog niet kruipen gelukkig!

 

 

 

Auw ja dat is hard vallen.....maar wel goed dat ze dat al kan...leuk hoor.....fotooo!!!!!!!!!!!...hahahahah

 

 

 

Ah die schooier......zo noem je je kleinkind toch niet...wel lachen hoor...ik ben blij dat ze hier nog niet zo ver is...hahahahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Faasje beweegt ook alleen om zijn as.......

 

de kachel wacht ik nog effe mee nu, met die 2 heb ik nu alles veilig opgeborgen, ik had zo'n enorme houten schaal die had ze ook al te pakken, en faas grijpt naar alles als hij in het loopwagentje zit...

 

 

 

 

 

waar speelt ze nu graag mee? hier nog vooral met plastic dingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat overal aankomen in de loopstoel doet anne-meya ook!

 

 

 

Mee spelen!

 

 

 

NU graag...folders.....de kerststal van little people....de trommel van chicco...daar kan ze dingen in doen en uithalen......de hollebol van de tupperware......en de babywalker!

 

En verder is nijntje en baby boo rn kenny en goorie haar t.v favo.....als ze de muziekjes hoort dan begint ze al te lachen.

 

 

 

En die van jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik loop dus echt achter DHW is idd al afgelopen, heb het de laatste weken ook zo druk gehad en nu heb ik een keer weer tijd, is het afgelopen !

 

 

 

Als iedereen weg gaat ga ik ook maar slapen en weer lekker dromen over die heerlijke spuit van morgen !

 

 

 

Slaap lekker allemaal !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

 

 

Hehehe ben er weer.

 

 

 

Ik heb het meeste gelezen maar weet niet alles meer.

 

 

 

DHW is inderdaad afgelopen. Zo balen! Voor mijn gevoel was het nog maar net begonnen. Net als met Gooise Vrouwen! Jammer!

 

CSI is ook al herhaling op maandag.

 

Weet iemand trouwens waarom CSI Miami niet meer wordt uitgezonden?

 

Die vond ik zo leuk!

 

Alleen volgen we hier nog robinson eiland.

 

 

 

Sab; hoe is het met jou? Even een :hug: van mij voor jou!

 

Joos; jij bent ook al zo heerlijk thuis in al dat speelgoed. Ik vind ook zo veel dingen leuk! Hoe is het met Anne-Meya?

 

Amanda; druk zeg zo voor je met werken! Lekker op tijd te bed vanavond!

 

Cyn; hoe is het met jouw schatjes?

 

Roos; leuk dat we mogen komen op je wedding! Hou wel van feestjes hihihi.

 

Lau; hoe is het met jou? Lukt het allemaal een beetje met het opzetten van je eigen bedrijfje of hoe noem je dat precies?

 

Isa-beau: leuk dat je meekletst hiero!

 

Lis; hoe is het met Ebbe?

 

Vonnie; hoe gaat het met de verbouwing?

 

Hopenlijk ben ik niemand vergeten!

 

 

 

Hier gaat alles prima. Meiden heerlijk; kruipen heerlijk het hele huis door.

 

Dus ik blijf zelf ook goed in beweging hahaha. Ze slapen wel veel minder overdag dus ik heb helaas ook niet veel tijd om hier te komen als ik thuis ben.

 

Heb beneden wel een laptop en dan kan ik wel lezen hier op de site maar de berichtjes kan ik wel verzenden, maar worden dan op een of andere manier niet de op de site gezet. Hopenlijk kan hubbie daar een oplossing voor vinden want dan kan ik hier weer ff vaker komen!

 

 

 

Nou ik spring onder de douche, tot laterrrrrrrrrrrrrr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemde laptop......hahahahahah

 

 

 

Kruipen heerlijk de kamer door.....moet een leuk gezicht zijn...en jij erachteraan...hhahahaha

 

Ga je nou vanalles wegzetten beau....of hoe doe je dat?

 

 

 

Hier gaat het heel goed met anne-meya...tandjes zijn door en ze heeft nergens meer last van.

 

Wil alleen nog maar zitten...kruipen gaat gelukkig nog niet......ja om de as maar verder niet...houden zo maar een poosje nog...hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de tandjes doorzijn!

 

Leuk hè dat ze dan zo zit.

 

Blijft een geweldig gezicht!

 

 

 

Hier heb ik wel het e.e.a. weggehaald.

 

En de stopcontacten beveiligd.

 

De rest laat ik gewoon staan hoor.

 

Maar het blijft een fantastisch gezicht als ze met zijn 2en op tocht gaan hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt beau, wat leuk dat die 2 al kruipen van jou! Niets is veilig meer dan he.

 

Als ik de krant per ongeluk laat liggen vinden we hem door t hele huis....

 

 

 

net weer de boel in bad gedaan en nu effe in bedje, weer een hele onderneming maar wel leuk.

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan me voorstellen cynthia dat dat een hele ondernemeing is...is hier elke avond al met 1tje...hahahaha

 

Maar daarna heerlijk slapen...lekker hè!

 

 

 

Beau ja goed idee...stopcontacten...ga het meteen op mijn briefje schrijven...en een traphekje moet ik ook gaan kopen.

 

En ja ik merk wel nu ze kan zitten dat ze zo leuk kan spelen...is heel anders dan dat ze op de buik liggen...zo lief!

 

Ook merk ik dat ze minder interesse heeft om te gaan kruipen en dat vind ik helemaal niet erg,....hahahaah

 

Nou beauuuuuuuuuuu....fotooooooooooooo....van je kruipende meisjes...leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meiden geniet nog even van de rust, als ze gaan kruipen is het over.. en lopen, helemaal....

 

 

 

Maar het is zó leuk!!!

 

Ik heb alleen (gevaarlijke) dingen weg gezet, zoals glazen vassjes die op de salontafel stonde, kaarsen, de rest laat ik staan. Len blijft overal redelijk goed van af, probeert het uiteraard wel, soms wel 100 x, pff, hhahaha, maar als ik nee mag niet zeg dan blijft hij er meestal we vanaf.

 

Behalve de tv en dvd speler, dat ding heeft zo'n mega aantrekkingskracht.. en staat natuurlijk net op de goeie hoogte...............

 

 

 

Als ik Len beneden neerzet, zodra we van boven (bed) komen, loopt hij regelrecht naar het tv meubel.. het liefs zou hij de tv meteen aan hebben.

 

(heeft hij van zijn vader haha ssst)

 

 

 

oooo dat vallen, ik vind het zo zielig.. toen Len net ging lopen rende ik er achter aan, was zo bang dat hij hard zou vallen, ook dat went (een beetje) maar het blijft zielig.

 

Als Len echt heel hard gevallen is, houdt hij ook zijn adem in, brr, eng hoor. Gelukkig niet lang..

 

Hij is ook zo ruw en wil veel te snel..

 

 

 

Zijn alle zieke kindjes weer beter? Ik hoop het..

 

 

 

Ik heb lekker 2 dagen vrij.. morgen even naar de stad en vrijdag lekker niksen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij is alleen carolijn nog ziekjes!

 

 

 

En ja dat vallen...wij hebben hier een dekbed op de grond liggen...dus echt heel hard vallen doet ze niet....maar ja soms gaat ze er net naast....hahahha.....wel zielig...maar met vallen en opstaan worden ze groot zei mijn oma altijd....hahahah

 

 

 

Meteen de t.v aan doe ikzelf ook...sssssssssstttttttttttttttt.....hahahaha

 

Maar ik kijk dan altijd even het journaal...daarna mag anne-meya even baby t.v kijken...kan ik even rustig ontbijt maken.......ja soms is het ff handig!

 

Maar met eten gaat ie uit...wat er ook op is!!!!!!!!!

 

 

 

Ja heb je al een traphekje op het ook bo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ff gekeken voor een traphekje.

 

Bij de gamma of karwei zijn ze in de aanbieding trouwens deze week!

 

 

 

Maar wij willen een witte, aangezien onze trap ook die kleur heeft.

 

 

 

Ben al op zoek geweest, kan het nog ff niet zo vinden.

 

 

 

Dus kijk nog ff verder,

 

 

 

Amanda, lekker 2 dagen vrij heerlijk!

 

Lekker shoppen hihihhi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden