Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op vakantie????

Ooooh wat heerlijk!

Fijn dat jullie zo genieten.

Wij gaan over 3 weekjes, nog even doorbuffelen dus.

Neem een ijsje op ons en geniet nog even lekker van het mooie Frankrijk en van elkaar.

Liefs,

Vanessa

• Reacties 886
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Tweelingmama,

Zalig met vakantie! Hebben jullie mooi weer? Wat fijn dat jullie die kinderwagen krijgen, want die kosten een smak geld hebben wij mogen vaststellen. Nou ja, alles voor het beebje, toch?! Ik heb overigens geen plopjes meer gevoeld :-(en ik voel me hartstikke onzeker of alles wel goed zit. Ik ben blij dat ik woensdagochtend weer naar de gyn mag..... pfffff

@Vanes

Weten jullie al waar jullie heen gaan met vakantie?

@Honey

Ik moet de afspraak voor die echo nog maken hoor, want ik twijfel toch of we niet beter week 20 kunnen nemen. Ik wacht gewoon even af wat mijn gyn zegt volgende week en wanneer ik bij hem mag terugkomen. Als daar weer 4 weken tussen zit, wat ik wel denk want dan zit ik op de mijlpaal week 20!, dan ga ik toch voor eerder een echo afspraak maken. Ik vind het zooooo lang duren allemaal haha. Wanneer mag jij eigenlijk weer naar de gyn?

Liefs

Geplaatst

tweelingmama, heerlijk op vakantie. ben jaloers!!! geniet ervan samen! en wel lekker dat jullie de kinderwagen krijgen, zoals renee zegt mscheelt dat wel flink. die krengen kosten nogal zeg!

vanes, goeie tips van je zus! kunnen wij ook wel wat mee. is wel prettig he, om 't met een ervaringsdeskundige te kunnen bespreken :wink:

nog drie weken en dan heb jij ook al vakantie. lekker hoor!!

renee, het duurt ook heel lang allemaal. ik ben ook nog steeds wel wat onzeker. lijkt me logisch als je de ervaring hebt dat het mis kan gaan. maar sowieso geldt het wel voor mensen die er meer moeite voor moeten doen. je weet dat 't niet vanzelfsprekend is, dus ben je veel meer bewust van 't feit dat 't allemaal zo fragiel is. elke keer als we iets kopen dan is dat nog steeds best eng. want je weet maar nooit....

gelukkig kunnen we die gedachte ook snel weer laten vervliegen en genieten we van 't winkelen en de praatjes over volgend jaar enzovoorts.

wij hebben vorige week de grote dingen gekocht. ledikantje (met matrasje en hoeslaken van aerosleep), commode, kast, wandplankje, box, kinderwagen en maxicosi.

al het kleine grut moet nog en dat is nog erg veel als ik onze uitzetlijst zo zie. ik ga 'm zondag met mams doornemen, om te zien wat er vanaf kan en wat er eventueel nog niet opstaat.

en verder vandeweek voor mezelf geshopt, een goeie spijkerbroek, wat leuke shirts, een zomerbroek, een tuniek en ondergoed en meegroei/voedingsbeha. de basics dus. want ook hier gaat er nog flink bijgeshopt worden!

renee, je vroeg wanneer wij weer naar de gyn mogen. nou, we hoeven niet meer naar de gyn, we mogen naar de verloskundige. dus na de 12 weken echo, is de volgende de 20 weken en dat duurt nog zo lang!!!! vk is elke vier weken, zijn vorige week geweest, dus over drie weken zijn we weer aan de beurt. ik ben er ook nogt niet helemaal uit wat ik met de pretecho wil, maar zal snel moeten keizen. mijn man zegt dat het hem niet meer zoveel uitmaakt, hij begrijpt ook wel god dat ik de bevestiging nu eenmaal erg prettig vind en de wachttijd van 8 weken nogal stressy vind.

ik heb me voorgenomen dit weekend een beslissing te nemen, zodat ik eventueel maandag kan bellen voor een afspraak rond week 17 of 18 (als ze niet al helemaal vol zitten natuurlijk).

Geplaatst

Ik heb van de week ook ondergoed gekocht, want het ging echt niet meer. Ik had al van een aantal BH's de beugels eruit gehaald, maar ze zijn me nu echt te klein. Ik had voor zwangerschap 75B en nu 80C, dus ik vind dat ik aardig gegroeid ben. Ik heb niet de mooiste gekocht, maar ze zitten heeeeerlijk (merk Anita). Het zijn idd ook voedingsbh's en ik verwacht niet dat ze nog meer gaan groeien hoor. Anders moet ik weer op pad. Ik heb strings gekocht van Noppies en deze zitten ook heerlijk. Ik ben maar voor het comfort gegaan en niet voor de schoonheid. Ik vind mezelf nu niet echt aantrekkelijk, maar ach...wat maakt het allemaal ook uit.

@Honey, laat me weten wanneer je gaat he?! Ik ben zo nieuwsgierig of we gaan zien wat het is. Mogen wij het van jullie ook weten of wil je het liever geheim houden. Bij ons mag iedereen het weten.

Liefs

Geplaatst

Oh ja, waar vind ik een 'uitzetlijst'? Ik heb dringend behoefte aan een lijst met zaken die je zeker in huis moet hebben. Als ik dan iets tegenkom dan kan ik het kopen.

Liefs

Geplaatst

hier mogen jullie het wel weten. maar verder gaan we het waarschijnlijk niemand vertellen, hoewel we daar nog niet helemaal uit zijn. ben bang dat ik m'n mond voorbij praat :wink:

en ja, natuurlijk hou ik je op de hoogte!!

als je googled op baby uitzetlijst vind je er een heleboel. maar ook in de gidsen van de grote babyspeciaalzaken vind je ze vaak wel. wij hebben uiteindelijk voor we gingen shoppen voruge week er snel één uit een gids van babypark gescheurd. en we hebben er één opgeslagen op de computer, die hebben we met behulp van een programmaatje met vragenlijsten op prenatal.nl gemaakt. maar dan nog laat ik 'm "redigeren" door mams, hihi...

Geplaatst

Bedankt voor de goede tips. Ik heb al wat lijsten gevonden, alleen weet ik van de helft niet wat het allemaal is en waarvoor het dient...hahaha. Waarschijnlijk komen we daar nog wel achter. Je stapt ineens een hele nieuwe wereld in. Geweldig en spannend!

Overmorgen mag ik dan weer een kijkje nemen in de buik. Ik heb gisterenavond volgens mij wat? gevoeld. Ik legde mijn hand op mijn buik en ik voelde iets rommelen/bewegen? Mijn man voelde ook iets...? Ik weet nu niet of het mijn darmen zijn of beebje, maar het was wel een raar gevoel. Ik leg nu wat vaker mijn hand op mijn buik in de hoop weer wat te voelen. 's Avonds in bed is het beste tijdstip want dan ben je lekker ontspannen.

Vraagje: Ik heb wel de laatste dagen vaak last van een zeurderige pijn in onderbuik en ook in mijn rug. Hebben jullie dit ook? Vreemd, maar het zal wel het rekken van het de banden zijn.....?

Liefs

Geplaatst

dat zeurderige gevoel heb ik ook sinds iets meer dan een week. zijn inderdaad de banden. heb 't erger als ik moe ben of als ik een onverwachte beweging maak. en bij niesen (als ik 't niet op kan vangen).

donderdag heb ik de kleine ook zeker weten gevoeld, er werd ineens geklopt op de binnenkant van m'n buik :wink:

duurde even voor ik het registreerde, maar heb toen gelijk m;n man gebeld. moest 't ff delen, haha! en ik voel de laatste dagen wel vaker iets, beetje kietelend of duwend gevoel. heel gek, maar wel erg leuk! mag van mij wel vaker en nog duidelijker!! als je twijfelt, ga er maar vanuit dat 't de kleine is hoor...

die lijsten is wat he. heb 'm gisteren met m'n moeder doorgenomen, de helft kan er af en kreeg gelijk allerlei goeie tips! mams is helemaal door 't dolle heen volgens mij, want heb 'r al heel lang niet meer zo enthousiast gezien. vind dat echt zo leuk om te zien. en eindelijk durfde ze het aan om de rompertjes te geven die ze weken geleden al gekocht had (bleek dus). kon er wel om huilen, zo lief vind ik dat. maar goed, luierhempjes en omdslaghempjes enzovoorts, hoeft dus in principe niet. rompertjes doen 't net zo goed en hebben dezelfde functie.

net als maatje 50-56, hoeft ook niet, want daar zijn ze binnen vier weken uitgegroeid. twee of drie rompertjes of luierpakjes (met lange mouwtjes en pijpjes) in die maat is genoeg zei ze. dus de rest lekker in maat 62-68 en groter. en de eerste tijd schoppen ze sokjes zo uit, dus zijn pakjes met vaste voetjes veel handiger.

en nog meer hoor, maar heb de lijst niet bij me, dus zal 't straks even nakijken :wink:

hebben jullie al tips gekregen?

Geplaatst

Ik heb eigenlijk helemaal nog geen tips gekregen. Ik krijg die nu van jou ;-). Ik heb de lijst ook nog met niemand doorgenomen.

O wat leuk dat je de kleine al gevoeld hebt! Fantastisch! Ik heb ook al wel een paar keer een rare 'druk' gevoeld. Zou dat ook het beeje zijn...? Ik ga vanavond weer op mijn gemak mijn hand op mijn buik leggen. Ik hoop zo dat ik weer iets voel. Het mag van mij ook snel wat duidelijker worden.

Wat denken jullie? Zouden ze woensdag al wat van het geslacht kunnen zien? Als het een jongetje is en het ligt goed dan kunnen ze het misschien wel zien heb ik me laten vertellen. Ik ben zo benieuwd en anders ga ik in week 18 pretecho laten maken, 4D echo lijkt me fanatastisch! Heb jij al een afspraak gemaakt Melissa?

Liefs

Geplaatst

Mijn zus zei dat ook al van die maten.

Ze vliegt zelfs voor mij even naar de winkel als de kleine geboren is. Even kleertjes halen voor een jongetje of een meisje. Als je een beetje een groot kind krijgt dan is maat 50 al helemaal niet nodig.

Best handig een ervaringsdeskundige bij je in de buurt!

Geplaatst

Hey meiden,

Nou moet zeggen dat ik al een berg zooi in de aanbieding heb gehad! Kan de kinderwagen ophalen (bugaboo nogal liefst), twee !! maxi cosi met voetenzak, kruiken, badje, commode en kast heb ik al. Mijn wieg van vroeger wordt opnieuw bekleed, moet alleen een nieuw matrasje in. Kleertjes stromen ook binnen. Heb eigenlijk geroepen dat iedereen even moet wachten. Na de vakantie het kamertje in orde maken en dan kan alles verzameld worden. Oh het enige wat nog op mijn verlanglijst staat is een witte box. Andere kleuren wel voorradig, maar wil graag een witte. Nou asl dat het enige is wat er gekocht moet worden dan valt het mee. Ach alles bij elkaar kost het straks toch weer een boel centen!!!!

Succes met shoppen meiden, ik loop vlak achter jullie aan!!!

Geplaatst

Wij hebben ook een Bugaboo gekocht. De wagen lijkt me super handig en ik geloof dat deze nu het meest verkocht word, maar wat een geld he?! Jij bent al lekker bijna klaar. Ik hou me nog steeds een beetje in. Wij hebben ook een oude wieg waar mijn man in gelegen heeft, maar deze zal ook opnieuw bekleed moeten worden. Ik vind het wel heel leuk om ons hiermee bezig te houden. Zalig!

Welterusten

Geplaatst

@Honeybee,

Ik heb dat zeurderig gevoel heel erg van het weekend gehad en wat blijkt....ik ben donderdag en zaterdag pas om 1.30u. naar bed gegaan en dat is gewoon TE laat denk ik. Ook heb ik zaterdag meegedaan met het spel WII. We hebben gebowled en getennist en ik was vrij fanatiek. Misschien toch even minder meedoen...? Ik vind het zooooo leuk!!! Hahahaha, ik had ook gewonnen!!

Ik heb nu zaterdag weer een feestje, maar ik ga echt proberen om om 24.00u. naar huis te gaan. We moeten gewoon naar ons lichaam luisteren.

Verder geen nieuws. Morgenochtend om 10uur heb ik afspraak bij de gyn. Ik hoop zo dat alles in orde is. Ik voel en zie het in ieder geval groeien dus dat zal wel goed zitten.

Liefs

Geplaatst

Nog een vraagje.... ik wil gewoon een simpel wit ledikantje en commode waarop ik zelf teksten kan schilderen (door mijn vader, want die kan dat heel goed!) Waar vind je nu simpele witte meubeltjes voor een normale prijs? Ik vind het leuk om dit simpele te combineren met een oude kast en een oude kapstok boven de commode. Ik heb ook een zeer oude lampenvoet die ik graag een kleur wil geven. Op die voet komt een gekke kap van kunstboer. Lijkt me helemaal geweldig! Op het moment dat we weten wat het is dan ga ik lekker creatief aan de slag. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Liefs

Geplaatst

@vanes: ja, jouw zus had dat ook al gezegd, das waar! ik vind die tips wel erg prettig moet ik zeggen... kunnen we ze hier ook weer lekker uitwisselen, zijn wij straks allemaal heel erg goed voorbereid :wink:

@marietje: zo, de halve boel is al bij mekaar verzameld als ik 't zo lees. wij hebben alleen de hele grote spullen nog maar, en niks te verzamelen om ons heen. of al helemaal vergaan zo oud of nog steeds volop in gebruik, hahaha!

@renee: hahaha, dan snap ik dat je een trekbuik krijgt! ik heb al weken niet gesport, omdat ik zo beroerd was, maar nu wil ik vandeweek weer gaan. dat wordt lastig om me in te houden ben ik bang. en de wii ben ik helemaal fanatiek mee, is maar goed dat wij die zelf niet hebben. beetje rustiger aan mogen we wel, moeten we zelfs, maar das soms verdomd lastig!

ik heb trouwens besloten om de pretecho's (ja twee) pas na de 20 weken echo te plannen. heb in de 18e week nog een afspraak met de verloskundige en twee weken laten de 20 weken echo. dat moet met een groeiende en bewegende beeb wel uit te houden zijn denk ik. voel nu elke dag af en toe wat kietelen of zachtjes porren.

veel plezier bij de gyn morgen en succes met je creatieve plannen, klinkt erg goed! meubeltjes, misschien bij ikea, of tweedehands winkeltjes?

Geplaatst

Wij hebben zelf ook geen WII, maar daarom is het zo leuk!

Ik voel de beeb helemaal niet meer :-( Ik ga het vanavond weer even proberen met een hand op de buik. Nog een paar uurtjes en we zitten bij de gyn.

Geplaatst

Hey Melissa,

Ja ik heb mazzel. Ben zo'n beetje de laatste in de vriendenclub, dus zo'n beetje alles is wel aanwezig.

Vriendin is in januari bevallen van eerste, wil in toekomst graag een tweede. Gaat op vakantie met auto, is nu toch achter de nieuwe Romer safe baby sleeper of zoiets aan. Ze wil deze graag voor de vakantie en later voor de tweede. Ze belde vanmiddag, als ze hem koopt of ik hem dan ook wilde lenen, moet iedere dag nogal stukje in auto naar werk. Tsja tegen zulke dingen zeg ik geen nee. Nu maar wachten of ie inderdaad gekocht wordt. Begreep dat ze niet goedkoop zijn!

Tsja en zo moet ik eigenlijk soms ho stop roepen. Anders heb ik wel heel veel ledikantjes staan straks!!! Gewoon heel leuk zoals iedereen meedenkt en met dingen en ideeen aan komt dragen. Na de vakantie staat het verven en inrichten van de babykamer op de planning. Heb er nu al zin in!!!!!

Geplaatst

Marietje, wat een geluk heb jij zeg! Ik ben al zo oud! dat al mijn vriendinnen grotere kinderen hebben of geen. Erg jammer, maar helaas. Wij zullen het allemaal zelf moeten aanschaffen.

Vanmorgen naar de gyn geweest en alles was goed! SUPER om je beebje weer zo te zien. Hij kon nog niet goed zien of het een meisje of jongetje is, maar hij gokte op een meisje. We moeten echt wachten tot een volgende keer. Ik mag pas over 5 weken terugkomen, dus ik ga snel baby-image bellen voor een afspraak over 2 weken. Misschien kunnen zij dan wel zien wat het is.....? Ik ben zo nieuwsgierig! Ik moet vrijdag even bloed laten nemen en dan wordt alles gecontroleerd. Ook wel weer spannend, want ik heb negatief bloed en mijn man weet zijn bloedgroep niet. Ik geloof wel dat ik antistoffen in mijn bloed heb, maar check check dubbelcheck. Ook op toxoplasmose en andere zaken zal het worden onderzocht.

Julie zijn weer helemaal bij met de nieuwtjes aan deze kant.

Liefs

Geplaatst

Ik kan 10 augustus terecht bij het echobureau. Ze gaan proberen een 3D te doen, maar ze zegt wel eerlijk dat het misschien nog iets te vroeg is voor een 3D. Als dit zo is dan doen we gewoon een 2D echo. Het maakt mij niet zoveel uit, als ik ons beebje maar nog een keer kan zien en ik niet zolang hoef te wachten.

Ik voel heeeeel afentoe iets in mijn buik en ik denk dat het het kindje is. Ik kan niet wachten tot we het duidelijker voelen.

Hoe gaat het met jullie? Het is hier erg rustig......

Liefs

Geplaatst

Daar zijn we weer! Niemand intussen wat leuks te vertellen....? Het is net een dagboek van mezelf...hihi. We hebben een fijn en druk weekend achter de rug. Morgen of overmorgen krijgen we de uitslag van mijn bloedtesten. Ik vind het toch weer spannend.

Liefs

Geplaatst

Hier zijn er heel wat afspraken voor niets geweest, verschoven etc.

Morgen mag ik dan toch voor de uitgebreide echo.

Ik hoop dat dit goed gaat, want ze zijn hier in het ziekenhuis een beetje in de war.

De afspraak is weer verzet omdat wij zaterdagavond een cruise geboekt hebben. Volgende week woensdag (5 aug) gaan we weg. We gaan vanaf Amstedam naar; Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, Rusland en Estland. Super de luxe boot (5 sterren) die 2 maanden in de vaart is.

Gaaf!!!!

Maandag en dinsdag het kozijn erin en dan de koffers pakken!

Geplaatst

Ow wat gaaf Vanes!:bf_new: Dat is toch een beetje anders dan Duitsland;-) Hoelang gaan jullie? Super! Geniet er maar lekker van! Morgen kun je ook weer naar jullie kindje kijken. Laat even weten hoe het was.

Liefs

Geplaatst

We gaan 13 dagen. Mazzel dat we tegen die aanbieding aanliepen.

Laat jij even weten als je de uitslag van je bloedonderzoek hebt?

P.S. Ik vind het best leuk om jouw dagboek te lezen hoor!

Geplaatst

Hey VanessA,

Dat klinkt lekker die vakantie. Geniet ervan, met een kleintje op cruise is toch echt wat anders, meer iets voor samen. Dus geniet samen!!!!!! Had trouwens bij Nickname nog gereageerd op je vraag. Super vervelend als het zo loopt in ziekenhuis. Hoop voor jou dat het beter gaat met die afspraken. Ik mag gelukkig naar verloskundige. Even wilde ze ivm vele buikoperaties in het verleden me nog onder controle houden, maar mag nu toch over! Ben er blij om!

Tsja Renee, herkenbaar, je komt steeds dezelfde namen tegen. Betrap mezelf erook op dat ik langere tussenpozen tussen zijn bezoekjes laat zitten. Denk dat het ook te maken heeft met de drukte van de vakantie! Volgende week ga ik bijna 3 weken weg. Heb er zin in!

Geplaatst

Marietje heb je antwoord gelezen, we zaten inderdaad in het verkeerde topic.

Ik dacht dat er bij ons veel mis ging maar jullie hebben er ook een abonnement op.

Vanaf nu gaat alles gewoon volgens het boekje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden