Jump to content

Carolijn ziekjes

Sab

Recommended Posts

Vanmiddag om 16uur gebeld door het kdv dat Carolijn helemaal overstuur wakker is geworden en een beetje paniekerig was en helemaal niet zichzelf. Ben haar gaan halen en lekker naar huis gegaan. Daar bleef ze ook maar huilen en elke keer als ik haar neerlegde (net als met haar oorontsteking) dan was het brullen...zo zielig. Aangezien ze nooit huilt moest er wel wat zijn en het waren niet haar oortjes (had ik al aan getrokken namelijk). Uiteindelijk in haar mondje gekeken en ja hoor, 2 hele grote witte punten in haar mondje. Na de paracetamol ging het wel weer, ware het niet dat ze vlak na haar fles alles onder spuugde...zo sneu..voor mama haha, alles zat onder, halve kamer, mama en Carolijn zelf hihi.

Ik wist niet dat dit bij het krijgen van tandjes hoorde....nu slaapt ze nog en we maken haar om 23uur wakker en kijken dan hoe het met haar is en of we haar wel of geen paracetamolletje geven......

:icon_rabbit:

• Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hallo sab

wat erg zeg als je kindje ziek is

heel veel beterschap ermee

geef haar maar een dikke knuffel

van TIM,hoop dat ze snel weer

beter is

liefs steph en TIM

Oh wat zielig voor carolijntje....en ook voor mama.

Gaan ze ook spugen dan als ze tandjes krijgen...of heeft ze wat anders.....en trekken aan de oortjes....ik heb altijd geleerd dat je onder het lelletje moet drukken en als ze dan gaan huilen of de oogjes dicht knijpen dan kunnen het de oortjes zijn!

Geeft haar maar een dikke knuf van mij!

Ahhhhhhhhhhhhhh

Wat zielig Sab!!

Heb je al chamodent op de tandjes gesmeerd?

Is van VSM.

Helpt bij mijn meiden prima.

Als ze spuugt is ze misschien ook wel wat grieperig?

Had mijn dochter ook van de week.

Overgeven en veel last van diarree.

Schijnt weer te heersen nu.

Sterkte ermee en een hele dikke knuffel van mijn meiden en mij voor Carolijn maar ook natuurlijk voor jou! Moeders hebben het ook niet makkelijk als hun kind ziek is!

thanks meiden!!

Beau, heb ik vorige keer gegeven met haar oren, maar toen ging ze meteen overgeven. Had ze ook met dat cinebaby tegen krampen dus heb t meteen de prullenbak ingegooid!! haha, stom he? Gebruik nu dentinox.....helpt ook goed volgens mij hoor....we gaan zo kijken boven bij die lieve schat.

xx

hoe gaat het met Carolijn?

Een beetje geslapen vannacht?

Heel veel beterschap! Volgens mij heerst het weer, hoor het vaker.

hoi sab,

hoe is het met carlolijn?

wat voel je je toch machteloos he, met zo''n ziek kindje.

kan ook toeval zijn, dat spugen erbij. deed ebbe laatst ook ineens.

maar je weet t niet he, da's het lastige.

ik hoop dat t al wat beter gaat!

Lis

Sab, vervelend zeg, dat ze er zo ziek van is.

Misschien combinatie van tanden met griep?

Ik was gister ook ziek en mijn span was ook beetje ziekjes.

Hopelijk gaat het vandaag beter?

Sterkte!

Groetjes Laura

ha meisjes, bedankt voor jullieberichtjes! Het gaat gelukkig allemaal wat beter en het zijn echt de tandjes geweest...2 dikke witte stippen en nu maar afwachten he? ze heeft wel rode konen elke keer maar ze eet gelukkgi weer goed hhaha.

ik ga haar nu ophalen, eens kijken hoe ze er aan toe is hihi.

hoi hoi, nou 3 helse dagen gehad hier. Carolijn had hoge koorts en naar de weekendarts geweest, ja alweer haha. En vandaag naar de h.a. en madammeke heeft ontstoken neusamandelen....tsjaaa, daar doen ze niks aan tot een kindje 1 jaar is. Vandaag voelt ze zich wel wat beter en de koorts is ook wat minder maar ze is erg huilerig en aanhankelijk. Eerste tandje is ook door en hopelijk is ze niet elke keer ziek als er een tandje doorkomt.

Mams is ook het hele weekend ziek geweest en hier afwezig geweest, ik ga proberen bij te lezen maar dat zal niet meevallen. Hopelijk ben ik er snel weer (bovenop hihi).

tot snel meisjes xxx

• 2 weeks later...

Niet te geloven maar Carolijn is WEEEEEEEEEEER ziek....weer 39.4 graden koorts en huilen en huilen.Zal hopelijk het 2de tandje zijn. Daar heb ik een vraagje over. Geven jullie de kids elke dag dentinox en chamodent, ongeacht of jullie weten dat er een tandje aankomt?? Ik vind het zo vreselijk om haar zo ontroostbaar te zien (huilen). Zewil alleen maar bij mij liggen/zitten en begraaft haar hoofdje zowat in me, ik weet t niet meer hoor...

HELP!!!!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use