Ga naar inhoud

Carolijn ziekjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Carolijn is weer helemaal her oldself!! Goed he? Lekker vrolijk lachebekje is het weer en zonder huilen haar bedje weer in. Nu alleen nog weer wat langer doorslapen want doet ze ineens niet meer. Ook weer een late fles, zo rond 21 uur en dan om 5 uur en soms 6uur half 7 wakker, hebben jullie tips......???

Geplaatst

veel laten spelen echt moe maken

dat doe ik met milan ook als hij niet wil slapen

gewoon op een kleed leggen met veel speelgoed flink laten rollen

en dan naar bed

Geplaatst

Bedankt voor t meedenken Roos, maar als ik dat doe raakt ze over haar toeren?!! En dan is ze zo moe dat ze niet meer in slaap kan komen, dus die truc werkt helaas niet...

Geplaatst

mischien ff lekker vast houden???

ja ik weet het ook niet

vandaag milan een zetpilletje gegeven en daarna de lamp uit gedaan met een muziekje van toen hij net geboren was

en dat werkte wel...

Geplaatst

Hoeraaaaaaaaa, ze slaapt weer lekker langer!!! Alleen krijgt ze nog wel een avondfles haha, maar ja beter dat dan dat ze wakker wordt om 4,5 of 6 uur....thanks girls xxx smak

Geplaatst

Fijn voor je sab!

Hier is het nu bal...afgelopen nacht om het uur wakker...jeetje...dit is toch wel zo`n moment dat ik wilde dat ik behang had....hahahahahah

Geplaatst

?ahhhhhh zielig voor jullie haha, en voor haar natuurlijk, en waarom si ze zo wakker elke keer? Gaat ze dan ook huilen?

We gaan naar Zeeland met z'n 2-tjes en Carolijn gaat 2 nachtjes logeren bij opa en oma en wij gaan ons lekker laten verwennen in het hotel met behandelingen en lekker zwemmen etc..hmmmmz heerlijk. heb ik wel verdiend na 3 dagen werken hahahahahaha

Geplaatst

lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..............ja zeker na drie dagen werken...dan ben je vast heel moe...hahahahahhaah

Geplaatst

ik denk het wel haha, heb tenslotte bijnaaaaa een jaar niet gewerkt!!! haha, nou t gaat best wel hoor na een dagje ploeteren hihi.

Carolijn is net een zeehond, die blaft joh, zo zielig weer en weer hoge koorts, 39.4, pffff houd t eens op???

Geplaatst

jeetje...heeft ze soms een allergie voor het kdv!

Nee ff zereneus.......kan het niet zijn dat er iets op het kdv waar ze allergisch voor is.......jeetje joh alweer hoesten en koorts.

Geef haar maar een dikke knuffel!

En fijn dat je dag goed is geweest!

Geplaatst

opa en oma zijn geweest en er heerst een virus, jaaa alweer. Alles is rood en ze mag een zetpilletje tegen de onsteking en de pijn. Net geen antibiotica maar als het na t weekend nog zo is dan moet ze weer terugkomen, zielig weer he??

Dus geen allergie Joos hahaha

Geplaatst

Nou even een hele dikke :hug: voor jullie dochters van mij!!!!

Hopenlijk knappen ze dan snel weer op!

En slapen ze dan lekker door vannacht!

Geplaatst

geef ze maar een dikke pakkerd van mij!!

en schop die dokter verrot

dat hij gaat kijken wat er met dat kind aan de hand is!!

veel te zielig zo...

succes xxx roos

Geplaatst

vanuit hier ook een dikke knuffel voor de zieke meisjes. wat een ellende he. ja en eng ook wel, je gaat je toch onredelijk zorgen maken. vooral wij moeders is mijn ervaring. ik de hele tijd een knoop in mn maag, hub helemaal niet...

sterkte meiden,

lis

Geplaatst

roos wat ben je weer duidelijk....hahahahahahah

ik heb echt een lieve dokter hoor...hahahahahahahaha

sab meis...beterschap maar weer met je meisje...het houd bij jou ook maar niet op!

Geplaatst

ja is toch zo...

ik zou er helemaal tureluurs van worden!!

milan huilt nu sávonds heel erg veel!!

ik denk zijn tandjes maar weet het niet zeker

Geplaatst

Hahaha, Roos, gek wijf!! Nee de dokter is heel aardig hoor en hij vond het helemaal niet erg dat we er weer waren (om de 3 weken hahaha). Beter 1x teveel dan 1x teweinig is zijn motto hahaha. Maar hij kijkt haar wel na hoor, t heerst gewoon heel erg, ze hoest en daar heeft ze nu druppels van, van VSM. DAt is het enige dat ze mogen hebben....

Roos, ik denk dat die fase bij Milan ook van korte duur is, klinkt erg bekend hihi

Geplaatst

tijmsiroop(is geen hoestsiroop mogen ze ook hoor)

Ik ben wel eens Sab, echt 4 x in een week bij de hA geweest, voor lieve 2x, voor faas en voor mezelf..de week erna was er weer iets, ik durfde niet meer te gaan is hub gegaan.....

beterschap aan iedereen,

cynthia

Geplaatst

Echt waar? Tijmsiroop? Hmm okee, nou dan weet ik dat voor de volgende keer. Thanks voor de tip, ik schrijf m meteen op!!!

Hopelijk gaat t met Lieve en Faas wat beter nu?!

Sab xx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden