Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Dames

Ook even een berichtje van mij.

Ben nu 19 weken zwanger en begin toch wel wat zwangerschapskwaaltjes te krijgen. Vorige week een week ziek thuis geweest omdat ik erg veel hoofdpijn had, blaasontsteking en te vaak harde buiken. Gelukkig uit echo bleek dat het allemaal goed is met beebje. Helaas is de blaasontsteking alweer terug maar de harde buiken en de hoofdpijn niet dus is het goed uit te houden. Wel loop ik net als marietje bij de bekkenfysio. In mijn vorige zwangerschap heb ik hier helemaal niet zo'n last van gehad maar nu wel. Blijkt dat ik teveel de spieren aanspan, last van SI gewricht en stuitje. Tja, proberen toch maar goed te bewegen en te ontspannen.

Ik heb mijn 20 weken echo pas bij 21 weken (werd ons aangeraden omdat ze dan nog beter alles kunnen zien). Bij de "extra echo" vorige week hebben we nog wel gevraagd naar geslacht maar was nog te vroeg.

Ook ik voel het beebje wel af en toe. Nog niet erg aan de buitenkant maar beweginkjes van binnen. Wel bleek weer uit de echo dat de placenta aan de voorkant maar ook ver onderin ligt. Gyn dacht nu: net niet voor de uitgang, maar zei ook dat het allemaal nog te vroeg voor conclusies was dus ik maak me er nog niet al te druk over.

Verder zijn we nog niet bezig met de kinderkamer, ons zoontje krijgt straks een andere kamer en het babykamertje vind ik nog steeds mooi dus hoeft niets aan te gebeuren. Spulletjes hebben we verder allemaal al, tja moet nog wat terug komen van vriendinnen. En daarbij durven we er nog niet teveel mee bezig te zijn tot na de structurele echo.

groetjes Ursela

• Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Marietje, wist niet dat ze die echo's ook 's avonds doen, beter! Hoef je er geen vrij voor te nemen. En mooi dat alles goed is! Nu nog even de foto's over 2 weken, leuk dat je dus snel weer terug mag komen! ;-)

@Urs, balen van je kwaaltjes, daar ben je waarschijnlijk ook nog niet 123 vanaf.. En die harde buiken, ik heb af en toe een trekkerig gespannen gevoel, is dat het? Hangt dat nou altijd samen met te druk zijn?

Ik zit trouwens (al) bij zwangerschapsyoga (kadootje van mn schoonmoeder), maar daar doen ze ook veel makkelijke oefeningen voor de bekken. En het is niet zweverig ofzo, juist heel ontspannend.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb de kwaaltjes van Urs gelezen en herkende de hoofdpijn ervan en inderdaad na een dagje werken elke keer thuis een harde buik! Urs..., hebben ze tegen je gezegd waar die hoofdpijn toch vandaan komt, ik hab namelijk nooit hoofdpijn voordat ik zwanger was, mischien doordat er meer bloed in ons lichaam zit nu? Ook urine test gehad voor eventuele blaasontsteking maar dat gevoel heb ik niet dus hoop niet dat ik die heb want kan je daar medicijnen voor innemen met zwanger zijn?

Urs ik wens je veel beterschap...

Gisteren met spoed naar de gynecologe, ik had opeens een buikpijn niet normaal! Vroeg ze aan mij of ik toevallig veel gegeten had die dag daarvoor...en dat was dus zo want ik had vrij van mijn werk en heb 2 keer die dag een etentje gehad...dus had ik een verstopping en niet zo zuinig! Nu flink aan de vezels, fruit ect en minder eten in één keer maar gewoon de hele dag door kleine beetjes.

Ik voel nog geen beweging helaas, mischien wel al gevoeld maar niet weten dat dat de baby was. Zie helemaal uit naar de echo 28 sept in Holland, wil zooooooo graag weten of het een jongetje of een meisje is!

Marietje wat heb jij al een hoop spulletjes, leuk om allemaal uit te gaan pakken en een plaatsje te geven...word allemaal zo spannend! Fijn dat alles goed was met de echo....vanaf nu gaan de buiken echt groeien...!!

Groetjes van Dinky

Geplaatst

Hallo allemaal,

Leuk om alle berichtjes te lezen (behalve natuurlijk de kwaaltjes)! Ik heb nog helemaal niks gekocht! Ben vorige week voor het eerst in een winkel met babykamers geweest (daar rende ik eerst altijd hard voorbij...). Maar wat een saai aanbod! Het lijken wel steriele kantoormeubelen en keukenkastjes met die ijzeren handgrepen. Het mag voor een babykamer allemaal wel wat vrolijker. Dus we gaan alles los kopen (ook 2e hands en verven). Of heeft iemand nog leuke tips? Die zijn namelijk erg welkom.

Knoer: wat betreft kleding heb ik mijn weg al wel gevonden: ik vind zelf het merk Mamalicious wel leuk en ik heb een feestelijke zwarte tuniek van glansstof van het merk Noppies voor de bruiloften gekocht. Beetje op de groei, maar dan kan ik 'm met de Kerst ook nog aan.

Alles verder goed hier! Over 2 weken weten we of het een jongetje of meisje wordt. En o ja, gisteren kennismakingsgesprek bij de kinderopvang en gelukkig is er plek op de dagen die we willen. Je hoort soms van die verhalen dat je een jaar moet wachten, maar gelukkig hebben we daar geen last van.

Groetjes,

Neel

Geplaatst

Hey meiden,

Hahahah hier in februari slaat nu ook de nesteldrang toe. Inderdaad bekijken oordelen en ideetjes opdoen. Heerlijk. Ik heb zelf gekozen voor een MALM ladekast van ikea als commode. Een vriendin had hem en was er heel enthousiast over. Verder maak ik alles kleurig met decoratie en verf op wanden.

Voor de kleding ben ik geslaagd bij Miss Etam positie. Nu moet ik nog 13 weken werken, dus heel veel ga ik niet emer aanschaffen. Maar ja, kon vanaf 8 weken mijn eigen broeken al niet meer aan!!! En toch ben ik maar 3 kilo aangekomen in al die weken, dus dat gaat netjes!!!

Ik heb de kinderopvang al in de 6e week moeten regeln en nog kunnen ze me niet garanderen dat het gaat lukken. Dat hoor ik pas 2 maanden voor de daadwerkelijke datum dat de kleine er naar toe gaat! Gelukkig is oma in de reserve positie, maar wel vreemd allemaal hoor!!!

Geplaatst

Hoi dames

Even reageren op Dinky.

De harde buiken kunnen dus van de blaasontsteking komen. En ja daar mag je medicijnen voor hebben met de zwangerschap alleen doordat deze niet te zwaar mogen zijn werkt het niet altijd goed. Daarom had ik het na 2 dagen alweer. Ben nu van de medicijnen af maar heb nog niet goed gevoel over dus laat maandag bij huisarts even checken of het nu echt weg is, aangezien ik weer harde buiken heb af en toe. Op zich kunnen die nog niet heel veel kwaad, maar toch.

Het kan idd ook door te druk zijn komen, maar ik heb dat gevoel niet dat ik te druk ben op mijn werk. ik werk 32 uur en moet jammer genoeg nog wel veel daarbij reizen, dus zit toch al snel op 40 uur.

De hoofdpijn kan bij mij weer uit het stuitje komen. Gyn dacht misschien ook aan migraine maar dat is het echt niet want ik ken mensen die dat hebben en dat is vele malen erger.

Nou dames op naar een paar heerlijke zwangere maanden zonder teveel ziekenhuisbezoekjes.

Ursela

Geplaatst

Hoi Urs,

Bedankt voor je uitleg, dinsdag moet ik bellen naar de gynecologe voor de uitslag van de urine test dus dan zal ik weten wat het is.

dinky

Geplaatst

Hoi hoi Dames

Sorry heb een tijdje niets van me laten horen maar hadden ff geen laptop en om zo'n verhaal nou met je mobiel te typen daar had ik niet zo'n zin in

Maar alles is hier goed heb de kleine al gevoeld maar dat is al 3 weken zo zelfs hubby heeft hem al gevoeld.

Ik heb donderdag de 20 weken echo gehad en alles was goed er zitten 10 vingertjes en teentjes aan en de rest was ook allemaal aanwezig dus weer een zorg minder haha

Het geslacht wil ik niet weten hubby wel maar die heeft nu pech en vond het eigenlijk ook wel goed zo als hij of zij maar gezond is.

We gaan bijna beginnen met de babykamer mijn zoontje is nu verhuist naar de andere kamer en we kunnen nu onze gang gaan we hebben alles al in huis en het wordt een winnie de pooh kamer.

We hoeven gelukkig niet te veel aan te schaffen alleen een paar kleine dingetjes zoals een aankleedklussen en hydrofielluiers.

Kwaaltjes zijn er bijna niet ben vorige week iets te fanatiek geweest op werk waardoor ik de hele week last van mijn bekken heb gehad maar dat is nu ook weer over, verder mag ik niet klagen.

Geplaatst

Hey Lonki,

Fijn dat alles goed gaat! Houden zo hoor. Hier wordt druk gesausd op plafond en wanden. Helaas dekt de kleur niet in één keer, dus morgen nog mar een keer! Kan eindeliujk alles op zijn plek. Wordt hier zo langzamerhand een pakhuis met al die spullen hahaha.

Geplaatst

Hoi dames

Fijn dat jij ook een goede echo hebt gehad Lonki. Ik heb gister met 21 weken de echo gehad. Was erg zenuwachtig maar gelukkig was alles goed. Ennnnnnnnnnn we krijgen een dochtertje. Had me stiekem al ingesteld op nog een zoontje maar toen de echoscopiste het zo hardop uitsprak was ik gelijk ontroerd en eigenlijk ook direct helemaal gelukkig. haha. Papa was ook erg blij want hij had stiekem een voorkeur voor een meisje. maar het feit dat het er uit ziet dat het gezond is maakte ons het allerblijst.

Aan de babykamer veranderen we niets, die vind ik nl. nog steeds mooi. Maar we moeten nu wel starten met de andere kamer zodat mijn zoontje over kan naar die kamer. Eerst moet hij nog over naar een ander bedje. Ben benieuwd, was wel heel makkelijk zo dat hij niet uit zijn bedje kon.

Ursela

Geplaatst

Hey Urs

Fijn dat de echo goed is gegaan en dat alles erop en eraan zit.

Vond het ook wel een gerustelling vorige week helemaal omdat hubby een nier probleem heeft maar de klein heeft ze allebei.

Ik wou het geslacht niet weten hubby wel maar vind het nu wel ok hij denk dat het een meisje wordt en ik een jongetje

We hebben voor beide de namen alleen de meisjesnaam is nog ff een discussie punt maar daar komen we ook wel uit, jongen is wel zeker.

We hebben eindelijk het kamertje leeg geruimd en nu moet er van alles gedaan worden daarna ga ik wel kijken wat ik allemaal nog nodig heb.

Nou doe rustig aan en geniet er lekker van ik voel me in ieder geval helemaal toppie.

Geplaatst

Hoi meiden,

Inmiddels weer terug van de vakantie in Holland en heel veel verwend met cadeautje door de familie, het was fijn om ff terug te zijn!

Ik had een echo in Holland laten maken als verrassing samen met mijn moeder, dus daar werd ons dus gezegd dat het een MEISJE is....moeders en ik helemaal ontroerd natuurlijk!!! (echo staat op mijn profielfoto) Eenmaal weer thuis de 21 weken echo gehad en alles is goed, voel hier of daar een beweging maar het zal wat langer gaan duren want bij de echo hebben ze gezegd dat ik een vrij dikke placenta heb en dat de baby meer naar achteren ligt ipv buikwand. het word nu allemaal zo spannend, we zijn nu bezig met schilderen van de huiskamer en daarna door met de babykamer maar net zoals Marietje al zei...het lijkt hier ook wel een pakhuis met alle spullen!!!

Urs: Ik had inderdaad en mini-blaasontsteking maar toch vreemd dat ik dat niet gemerkt had want normaal gesproken doet dat heel zeer! Afin medijnen gehad en woensdag weer terug met urine. iedereen veel succes met het de babykamer inorde maken.

Groetjes Dinky

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik had vorige week ook de 20 weken echo en wij krijgen ook een meisje! En natuurlijk het allerbelangrijkste: alles ziet er goed uit ziet. Ik begin haar nu ook echt goed te voelen. Ik was wel zenuwachtig, want ik ken in mijn omgeving 2 stellen die erg slecht nieuws hebben gekregen bij de 20 weken echo.

Ik vond het zo bijzonder om haar te zien! Het blijft een wonder vind ik. Ik voel me zo speciaal. Maar dat hebben jullie natuurlijk ook. Alsof je de eerste vrouw ter wereld bent die zwanger is.

Groetjes

Neel

Geplaatst

Jeetje wat een meisjes allemaal haha lijkt wel een meisjes maand te worden.

Maarfijn datalles weer gezond is stelt je toch weer gerust.

Ik ken inderdaad ook een stelletje dat geen goed nieuws kreeg met die echo met alle gevolgen van dien.

Het maakt mij niet zo heel veel uit heb wel een voorkeur maar als het maar gezond is.

Heeft iemand trouwens nog iets van Zonnetje gehoord ze is al een tijdje niet actief geweest maar haar ticker staat wel bij het zwangerschapsoverzicht????

Verder is alles goed de kleine is erg actief wordt een druk kindje in vergelijking van wat ik bij mijn eerste zwangerschap heb ervaren.

Geplaatst

Hey meiden,

Nee al een tijdje niets van zonnetje vernomen. Geen idee.

Ik ben weer naar verloskundige geweest. Alles goed alleen laag Hb dus drankje gekregen en moet woensdag suikercurve prikken. Zit in familie en krijg lichte verschijnselen dus maar even doen. Verder zit baarmoeder al hoor twee vingers onder borstbeen, maar moeder en kind maken het goed hoor! Fijn dat bij jullie ook alles lekker gaat!!!

Geplaatst

Inderdaad een hele lading meisjes. Ik ben inmiddels ook helemaal gewend aan het feit dat we een dochtertje krijgen. Was eigenlijk al na 5 minuten hoor. Maar kwam omdat ik mezelf zo had ingesteld op een jongetje. Stiekem ook wel leuk want dan kan ik toch ook nieuwe kleertjes kopen haha. Ik zal ook eens proberen om mijn ticker in het zwangeroverzicht te krijgen maar blijft het lastig vinden die rare tickers.

Ik ga volgende week voor de eerste keer naar de VK. Gyn zag geen reden om perse bij hem te blijven en aangezien hij toch niet kan garanderen dat hij de bevalling doet ga ik liever naar de VK.

Trouwens had ik al gemeld dat mijn placenta netjes omhoog is gegroeid (3 weken geleden dachten ze nog dat het problemen kon opleveren). Volgens gyn kan het niet meer slechter worden alleen beter, dus keizersnede is om deze reden niet nodig pfffffffff opluchting. Wel hebben we nog via hem kunnen regelen dat we met 30 wkn nog extra echo hebben om mij gerust te stellen. Hij zei dat hij dan wel tegen een sjachie echoscopiste aan moest kijken omdat er eigenlijk geen medische reden is maar dat had hij wel voor ons over.

groeten Ursela

dev040pr___.png

Geplaatst

Hoi allemaal,

Even een vraagje, heeft iemand van jullie ook dikke voet(ten) of enkels? Ik heb elke avond na het werk 1 dikke voet. Ben inmiddels al zoutloos gaan eten en het is nu iets minder geworden.

Groetjes Dinky

Geplaatst

Hallo,

Fijn om te lezen dat alles goed gaat bij iedereen! En inderdaad veel meisjes. Ik heb inmiddels al wat echte meisjesdingen gekocht. Zooo leuk! Vorige week ook nog bij VK geweest en alles helemaal prima in orde. En Dinky: ik hou ook al wat vocht vast; volgens mij hoort dat er gewoon bij. Ik kan het zien aan mijn ringen en als ik sokken aan heb zie ik de afdruk daarvan in mijn onderbeen.

Hoeveel zijn jullie al aangekomen? Ik inmiddels een kilo of 6.

Groetjes

Neel

Geplaatst

Hoi hoi allemaal

Fijn dat het met iedereen goed gaat

ben nu ongeveer 4 kilo aan gekomen en zie dat ook alleen terug in bui verder nergens vocht hou ik nog niet vast maar dat komt nog wel als ik boven de 35 weken kom in ieder geval bij mijn vorige zwangerschap niet eerder last van gehad.

verder vandaag nog bij de huisarts geweest heb de eer weer een lichte schimmel infectie te pakken en moet morgen urine inleveren om te testen of ik geen blaasontsteking heb maar verwacht het eigenlijk niet.

Geplaatst

Hoi allemaal

Nou gelukkig geen blaasontsteking had het ook niet verwacht

moet volgende dagcurve doen voor de glucose dus we zullen wel zien wat daar uitkomt.

En hoever zijn jullie met het babykamertje wij schieten al wel op maar tis nog niet klaar maar we gaan er een beetje haast achter zetten we krijgen over 6 weken een nieuwe cv ketel en daar moeten wat lelidingen voor verlegt worden dus dat wordt de zolder opruimen.

Zijn jullie al begonnen met het geboorte kaartje uit te zoeken

Wij laten ze zelf ontwerpen maar moeten nog wel ideeen inleveren daarvoor.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben hard bezig met kamertje en kaartje ligt al klaar. Ook eigen ontwerp, ben er heel blij mee. Moet het alleen nog naar drukker brengen. Hoop morgen een eind in het kamertje te komen. Alleen de wieg moet nog worden bekleed dan. Maar dat doet oma!!!

Lonki fijn dat je geen blaasontsteking hebt! Succes met de dagcurve! Hier volop aan het curven! Waardes zijn te hoog, maandag contact opnemen met ziekenhuis hierover.

• 3 weken later...
Geplaatst

Jeetje wat een saaie bedoening hier.

Maar alles zal wel goed gaan want geen bericht is goed bericht haha

Hier is alles goed de babykamer is bijna klaar moeten alleen nog 1 muurtje behangen en dan kan de zooi erin maar ja kan zelf niet behangen dus moet wachten tot paps een keer tijd heeft.

Veder gaat het redelijk moet woensdag weer naarde VK en ga toch aangeven dat ik minder wil gaan werken omdat het toch welzwaarder wordt ook omdat ik veel afwisselend werk heb met vrij veel staan en dat werkt me een beetje op de bekken en ik ben gewoon moe moe en nog eens moe, ik zit om 12 uur al te gapen dus halve daagjes lijkt me wel prettig.

Nou ik hoor van jullie ga me weer bij het mannetje op de bank voegen (voetbal is eindelijks afgelopen)

tot hoors

Geplaatst

Hey Lonki,

Inderdaad stille bedoening hier. Hier alles goed, kamertje nagenoeg klaar, alleen laatste hand aan wiegje. En dan alles nog ff wassen pffff en strijken hahaha mijn hobby hahaha. Moet er wel een beetje vaart achter zetten. Ik blijk zwangerschapsdiabetes te hebben, spuit nu insuline en wordt daardoor twee weken eerder ingeleid. Dus half januari is het zover!!!! Heb door suiker ook harde buiken dus ben nu ruim een week thuis, mag niet werken van gyn. Pas als harde buiken over zijn dan mag ik eventueel halve dagen werken. Maar goed, dat duurt nog even. Eerst van de week naar internist voor de suikerwaarde. Moet nog een beetje bijgesteld worden.

Succes met de laatste dingentjes in het kamertje!!!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Marietje; de tijd gaat nu wel snel voor jou! Gaat het verder allemaal goed? Heb je erg last van die diabetes?

Ik moet bekennen dat ik ook niet echt fanatiek meer ben op het forum. Na mijn werk + reizen met de trein heb ik niet altijd nog de puf om achter de computer te kruipen...Heb al wel een flinke buik en dat sleep je natuurlijk ook mee. Verder gaat alles goed. Ik voel erg veel beweging. Ze is erg actief kan ik wel zeggen. Hoe ervaren jullie dat? Ik vind het wel een heel bijzonder gevoel en geniet van elke minuut dat ik zwanger ben. Ik ben nog helemaal niet aan het aftellen of zo. Het gaat zo snel. Al weer 25 weken zwanger! Ik ben wel benieuwd naar jullie buiken. Ik wil zelf wel een foto bijvoegen maar op de een of andere manier lukt het me niet.

Groetjes

Neel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden