Jump to content

uitgerekend in februari 2010

zonnetje2
 Share

Recommended Posts

• Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Urs,

Tsja ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben. Heb de tp 3 dagen eerder dan jou gehad. Weet jij al wat, wanneer ga je op controle??? Ik ga morgen voor echo, dan kijken ze of het op de goede plaats zit en wil ik gelijk vragen hoe het zit, ben volgens mij ergens eind januari of begin februari uitgerekend. Wil gewoon weten hoever ik ben, 5 weken, 5 weken en een dag hahahaha ben weer eens ongeduldig!!!!

Ik ben nu 4 weken en 4 dagen!

Volgens internet ben ik uitgrekend op 6 feb!

Ik heb 6 juli pas mijn eerste echo, mijn waardes in mijn bloed waren zo goed!

Spannend morgen dus voor je meid, succes

Hey Maatje,

Zodra ik weet wanneer ik uitgerkend ben zet ik mezelf erbij!!!

En Urs, zal wel mijn verleden zijn, heb al 2x een buitenbaarmoederlike zwangerschap gehad. Als ik mijn datum uitreken vanaf punctie kom ik op 31 januari vanaf TP op 3 februari, vraag morgen wel waar hun op uitkomen! Dus als het goed is vandaag zeker 5 weken zwanger! Spannend hoor!!! En ik wil ook wel graag weten hoeveel het er zijn.

Hoeveel cryo's zijn er bij jou teruggeplaatst?

hoi hoi

Ik heb vanmorgen positief getest en moet zo het zh terug bellen

maar zoals heter nu uit zit wordt het rond 8 februari (zo dat klinkt ver weg) ben volgens mijn telling 4 weken en 2 dagen zwanger (gemeten vanaf de punctie)

Spannend Lonki, gefeliciteerd!!!! Ik mag morgen (einde van de middag, dus laat), ben benieuwd!!!! Ben door verpleegkundige al gewaarschuwd dat ik geen hartslag zal zien, maar het gaat er puur om dat ze willen weten waar het zit en hoeveel het er zijn. Ben gewoon een beetje nerveus! Heb zoveel vragen, ga vanavond alles opschrijven, lijkt me wel zo handig!!! Vergeet al zo veel de laatste dagen, anders weet ik nog niks.

He Marietje voor jou morgen een spannende dag dus.

Ik moet nog ff wachten maar mijn gevoel is goed ga vrijdag nog wel een keer testen omdat ik nu een vaag streepje kreeg.

maar zit ook nog errug vroeg in mijn normale cyclus normaal heb ik een cyclus van 31 a 32 dagen en zit nu op 30 dagen maar zal wel komen door al die hormonen in mijn lijf

Ik heb alleen te horen gekregen dat ik de bolletjes moet gebruiken totdat ze op zijn dus tot zondag bah bah bah maar het is voor een goed doel dus we hebben het er maar voor over

Wat een verschillen he, ik moest er gelijk mee stoppen na de bloedtest! En mijn thuistest telde helemaal niet voor hun!

Oh wat ik zo al even wil weten, hoeveel weken/dagen ben ik, hoeveel zijn het er, moet (verschillende operaties aan buik gehad) ik in het ziekenhuis of mag ik thuis bevallen (moet hier, dorp, alles -kraamzorg- altijd snel opgeven, anders pies je naast de pot), mag toch wel op vakantie, ivm leeftijd wat voor testen moet/kan ik doen enz enz, nou die ratel ik al zo op, laat staan als ik er even voor gaat zitten!

Oke, dus dan moet je wel. Hier hebben we keuze tussen kraamzorg thuis, kraamhotel of een combi daarvan. Maar voor alles geldt heel snel opgeven anders heb je niets!!! Je kan daar ook bevallen als je wilt, maar dat kan ook thuis of in ziekenhuis. Het heeft hier niets met ziekenhuis te maken het kraamhotel.

Gefeliciteerd meiden!! Fantastisch en onwerkelijk allemaal he?! Inderdaad heel veel verschillen per ziekenhuis en per land. Bij ons is ook een echo gedaan tussen de 5-6 weken omdat ze willen zien of het op de juiste plaats zit. Ik heb gisteren echo gehad en op 23 juni hebben we weer een echo. Ik moet 3 x 200 mg Utrogestan blijven gebruiken tot 12 weken zwangerschap. Ik heb gelezen dat je door de hormonen van de IVF weleens te weinig progesteron kan aanmaken. Ik baal ook wel dat ik ze moet blijven opsteken, maar zoals gezegd....goed doel! Ik hoop zo dat jullie allemaal mogen meemaken wat ik gisteren heb meegemaakt. Het is een wonder!!! Succes allemaal!

Hey Urs,

De krampjes kunnen je echt onzeker maken, dat had ik ook.. af en toe heb ik er nog steeds last van en dat schiet ik gelijk in de stress.

En kwaaltjes jeetje.............

Van week 6 tot week 11 misselijk en vreselijk moe geweest en vanaf week 12 leek alles als sneeuw voor de zon verdwenen en voelde ik me totaal niet zwanger meer.

Nieuwe kwaaltjes: Bloedneuzen, onrustige benen (lange leven de voedingskussenes), jeukende tepels, veel plassen s' nachts, overeind getrokken moeten worden door het mannetje.. hahahaah

Iedere fase heeft weer wat nieuws voor ons...

Groetjes van Daan

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• @Heleen79 Jeetje, wat een verdrietig bericht 😞 Hoopte zo dat jou het geluk ook was gegund! Dikke knuffel! Een miskraam hakt er -zoals Kitje zegt- altijd in: Maakt niet uit hoeveel weken je zwanger bent. Je bent aan de ene kant blij omdat je een positieve test hebt en aan de andere kant blijf je altijd die angst houden. Net als Kitje was die angst pas ook bij mij voorbij toen ik haar dagelijks ging voelen en een lieve echoscopiste zei: 'Owh, maar dit kindje gaat echt wel geboren worden hoor!' Pas toen durfde ik er een beetje in te gaan geloven.  Wat jullie zeggen: Misschien is het inderdaad nog eens goed om een gesprek met die fertiliteitsarts aan te gaan. Ik merk inderdaad dat zij nog vaak in mijn gedachten verschijnt. Zeker nu rond deze tijd weer.  Ze heeft me heel vaak het gevoel gegeven dat ik 'achterlijk' was, dat ik iets fout had gedaan, ik het gesprek over dat we maar 1 IVF poging zouden doen niet goed had onthouden, gezegd dat ik te oud was en maar eerder had moeten komen, want dat zij dan meer kansen had gehad etc. Nou durf ik wel te zeggen dat ik niet de domste ben en mijn man ook niet, maar dat zij ons het gevoel wel heeft gegeven dat het onze eigen schuld was, terwijl het om zo een gevoelig onderwerp gaat! Aan de andere kant hebben we toen tegen elkaar gezegd: Streep door dat ziekenhuis en we gaan verder kijken. Aan de andere kant zou ik er wel andere vrouwen mee kunnen helpen: Vrouwen die niet zo weerbaar zijn of die het geld niet hebben om verder te gaan bij een kliniek.  Heb zelfs nog even overwogen om in een ander ziekenhuis te gaan bevallen om deze reden. Gelukkig werkt zij op een andere afdeling en verwacht ik haar niet tegen te komen en anders is het misschien maar beter voor haar als ze niet bij mijn bevalling aanwezig is 😜  Inmiddels hier alweer 2 weken met verlof en een spannende tijd breekt aan. Het meisje is nog steeds te groot en ze heeft volgens mij nog genoeg te eten in m'n buik, want ze maakt nog geen aanstalten om uit huis te gaan 😉 Over 5 dagen krijg ik een doorverwijzing om te worden ingeleid. Ik vind het heel spannend, maar kijk er ook naar uit om haar te ontmoeten 💗
    • Te vroeg geroepen. Gisteravond en vanmorgen weer zeurende buikpijn en lage rugpijn... Ik denk dat dat een voorbode is van niet veel goeds.... Ik bewaar mijn rust en probeer vooral te berusten... Er is toch niks wat ik kan doen... geen bloed geeft moed, maar verwacht het een dezer dagen...
    • Zondag avond nog buikpijn en maandag ochtend maar verder niet meer. Ik ben nu wel heeel erg moe... dus so far, so good🤞🏻 Ik ben zooo benieuwd... ik hoop het zo enorm.
    • Wat spannend meis! Ben hard voor je aan het duimen dat deze mag blijven  Hoe voel je je nu? Nog buikkrampen?
    • Oei dat is balen zeg! Pijnlijk! Wat voorn werk doe je? Wat een heerlijke geruststelling dat alles goed is met de kleine! Ja dat hoop ik ook en dat het 9 mnd mag blijven groeien en gezond geboren mag worden. Het is wel echt een spannende tijd zo na de miskramen. Als ik zwanger ben dan zal ik tot en met 13 weken niet echt heeel relaxed zijn.... Maar goed, eerst maar eens een positieve test😇
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use