Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hrey Neel

Fijn dat alles goed gaat en heerlijk he dat bewegen in je buik! Dat maakt het slepen met de extra kilo's weer goed.

Alles gaat hier zijn gangetje, heb nu 3x per dag mijn insuline shot en voel me gewoon een stuk beter daardoor. Sta nog steeds onder controle maar dat blijft. Harde buiken heb ik als ik iets te veel heb gedaan. Maar ja nu ik wat meer energie krijg, ga ik ook weer meer bewegen, dus moet nu echt aan de rust denken. De tijd gaat inderdaad ineens snel, nog en week of 10 en dan is het voor mij zover!!! Spannedn hoor!!!

Succes meiden!!!

• Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi hoi

Nou ik heb het voor elkaar ik ga vanaf maandag minder werken had veel last van harde buiken dus overleg gehad en was geen probleem ze hadden het al wel een beetje zien aankomen.

Dit weekend wordt de babykamer behangen en dan kan ik eindelijk beginnen alles in elkaar te zetten en inrichten

Kheb van de week al een paar nieuwe spulletjes gekocht niet te veel want ik heb nogzoveel maar is toch altijd weer leuk om dat kleine spul in de hand te hebben.

Ik ga ff het mannetje wakker maken hadden gister een feestje waarbij de nodige alcohol werd genutigd en ik mocht natuurlijk weer bobben maar nu wordt het toch wel tijd dat hij er uit komt anders komen er nooit boodschapjes in huis.

Tot laterzzzz

Geplaatst

Hey Lonki,

Welkom bij de thuiszitersclub. Ook al ben je dan dan parttime lid ;-)

Ik merk duidelijk verschil nu ik thuis ben. Harde buiken zijn een stuk minder!!

Geniet van de rust en veel succes met de boodschapjes ;-)

Geplaatst

Ik wil toch kijken of ik dit een beetje draaiende kan houden zeg want ppfff saai hiero lees al met andere maanden mee omdat er hier niets te beleven is maar ja meelezen is natuurlijk nog niet meetypen omdat het niet de maand is waar je bij hoort en als ik nou kon zeggen dat ik er eerder klaar mee zou zijn maar ik weet gewoon dat ik echt in februari pas ga bevallen zelfs pas na de uit gerekende data. dus ja zit niet veel anders op dan dit een beetje draaiende te houden.

Maar de babykamer is behangt dus nu kan het inrichten gebeuren nou ja de zolder moet nog eerst een beetje leeggepakt worden daar we over 2 weken een nieuwe cv ketel krijgen en er ontzettend veel rommel op de zolder staat.

verder gaat het hier goed het minderwerken bevalt me tot nu toe prima ben minder moe en heb ook minder last van harde buiken en dat voelt goed.

nou ik laat weer van mij horen heb morgen lekker vrij en kijk wel of er nog iemand is langs geweest haha.

Geplaatst

Hahahaha ik herken het wel hoor. Ik ben ook actief in januari omdat ik 31 januari uitgerekent bleek te zijn, maar daar is meer actie!!!

Ik moet alleen nog wachten opde wieg. Heb zondag een babyshower en daarna ga ik alle spulletjes wasse en op zijn plek zetten. Kamertje krijgt de accentkleur van een jongen of meisje en dat zou al te veel verraden hahahah. Maar na het weekend ga ik dus alles lekker in orde maken, Tas voor de kleine inpakken voor ziekenhuis en alvast dingetjes zoals badslippers enz in boardcase doen voor mezelf. Kan maar vast klaarstaan. Moet hier ook nog zolder opruimen, komen ook voor ketel en ik moet logeerbed klaarmaken. Je weet maar nooit of die nodig is. Pffff hoop te doen nog. Maar goed dat ik thuis ben hahahahaha

Geplaatst

Hallo,

Laten jullie je inenten tegen de Mexicaanse griep? Of heeft iemand dit al gedaan? Ik vind het erg moeilijk om te beslissen wat het beste is. Uiterlijk dinsdag moet ik een beslissing genomen hebben, want de inentingen vinden maandag en dinsdag plaats bij mijn huisarts. Kans dat ze daarna op zijn, dus ik moet een van die dagen gaan.

Hebben jullie een oproep gehad? Ik heb zelf moeten bellen naar de huisarts en hoorde toen wanneer de inentingen plaatsvonden. Als ik volgende week had gebeld zou ik mooi te laat zijn. Vind het maar raar lopen allemaal.

Groetjes,

Neel

Geplaatst

Hey Neel,

Ik ben geënd tegen de mexicaanse griep en de gewone griep. Dit heeft meerdere redenen. Ik heb astma, ben diabeet, ben zwanger en mijn vader is ernstig ziek waardoor het hele gezin opgeroepen werd voor vaccinatie. Ik vond het een moeilijke keus, zorgen om kindje en zorgen om vader. Heb uiteindelijk in overleg met gyn, huisarts besloten het wel te doen. Ook mijn neefje van 4 heeft hem gelijk gehad. Geen van allen is gelukkig ziek geweest en ik heb echt angstig afgewacht hoe het in mijn buik zou zijn. Gelukkig is daar geen verandering, er worden nog steeds rotschoppen uitgedeeld!!!! Veel succes met het maken van je keuze. Het is en blijft lastig!

Geplaatst

Hoi,

ik zou als ik niet zwanger zou zijn niet tot de risicogroep behoren. Dat maakt het juist zo moeilijk. En ik heb me begin oktober al 3 dagen erg grieperig gevoeld. Alle symptomen, behalve hoge koorts, alleen een beetje verhoging.

Had je nog bijwerkingen van de inenting?

Neel

Geplaatst

Hoi Neel

Ik zit zelf ook nog een beetje in de dub weet het nog niet de ene helft van me zegt ja doen en de andere helft zegt nee niet doen, ben nooit ziek maar aan de andere kant tja ik loop altijd wel als ik al de griep heb achter de feiten aan en ben als een van de laatsten ziek en dat is dan meestal in januari februari. en dat kan ik volgend jaar natuurlijk niet gebruiken.

ze zeggen wel dat je kindje de eerste maanden er ook profijt van heeft, dus tja echt moeilijk.

succes met je keuze

Geplaatst

Hoi Lonki,

Ik zit ook nog in twijfel. En die heeft te maken met de vraag of de vaccinatie niet schadelijk is voor ons ongeboren kindje. Ik ben wel bang dat het een negatief effect kan hebben op b.v. haar weerstand of zo. Een vriend van ons heeft 2 broers die huisarts zijn en die geven allebei aan dat je je wel moet inenten. Mijn eigen huisarts 'mag' geen advies geven. Dus daar heb ik niks aan.

Ik moet uiterlijk maandag de knoop doorhakken.

Neel

Geplaatst

Hoi meiden,

Sorry dat ik niet eerder wat heb geschreven maar ik kon er op een of andere manier niet inkomen, gaf elke keer aan dat ik een fout paswoord has, afin zal wel aan de computer op de zaak gelegen hebben.

Ik ga niet voor de griep-prik. De reden daarvoor is dat ik het niet vertrouw, voor mijn gevoel is er nog te weinig mee getest en hier in Spanje word ie toch niet verplicht. Ik eet mijn eigen gek aan gezonde dingen en wens dat ik op die manier de A-griep (zo heet ie hier) uit mijn buurt kan houden. De griep is niet schadelijk voor de baby maar voor ons, het probleem is dat je geen antibiotica kan slikken en daar dus het gevaar ligt als je een goede ontsteking ergens heb opgelopen. Dit is wat er hier verteld word, ik weet ook niet meer wat ik moet geloven maar ik ga er niet voor iniedergeval!

Op het ogenblik erge pijn in de rug en bij het middenrif en ribben, dus ik denk dat ik volgende week ga stoppen met werken want dat 8 uur per dag zitten op een oncurant stoeltje is niet meer op te brengen, ik voel me beter als ik sta....pfffftttt!!! Gelukkig had ik geen zwangerschaps-diabetes want ik heb 2x de "curve" moeten doen omdat ze niet zeker waren.

Volgende week gaan we aan de babykamer beginnen want ik begin nu ongeduldig te worden en wil de kleertjes in de kan zien hangen, ik heb zelf heel weinig gekocht maar heel veel cadeau gehad. Volgende week ook een aanbetaling voor de kinderwagen doen want dat word de bugaboo camaleon...blijf ik toch een beetje een Hollands gevoel houden in Spanje....! Het komt allemaal nu zo dicht bij, ik kan niet wachten tot het zover is, wil mijn meisje zien en aanraken want voelen doe ik haar elke dag met dat getrappel in mijn buik..hhahhahahaha.

Iedereen succes met de keuze voor de griepprik...

Dinky

Geplaatst

Hey ladies

Nou ik heb de knoop door gehakt en kan de mexicaanse vaccinatie nu zo ophalen had gister gebeld en de assistente zei dat het dan tijd werd dat ik m ophaalde vandaar dat ik m nu kan ophalen..

Neel succes met je keuze

Vandaag eerst de sint intocht en daarna nog ff in de beeb kamer prutsen heb echt een beetje last van nesteldrang.

We zijn ook begonnen met het uitzoeken van een geboortekaartje maar pppffff wat een hoop keuze zeg bij ons is alleen het probleem dat we sommige kaartjes echt leuk vinden maar die zijn dan weer niet voor beide geslachten dus we moeten of 2 kaartjes uitzoeken of toch maar een kaartje die je wel voor beide kunt gebruiken.

De eerste week van minder werken was ook geweldig voelde me al meteen een stuk beter en had s'avonds een stuk meer energie over voor andere kleine dingetjes.

Dinky wat jij hebt met het willen vasthouden van je kleintje heb ik ook wel ben gewoon benieuwd hoe ie eruit ziet,maar aan de andere kant vind ik het ook nog wel ff goed zo ben er nog niet helemaal klaar voor je leventje veranderd drastisch en die omschakeling ben er nog niet helemaal klaar voor.

nou tot een volgende keer en doe rustig aan

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb me ook laten vaccineren. Flink getwijfeld, maar uiteindelijk toch de knoop doorgehakt. Ik dacht in een keer dat ik natuurlijk ook ziek kan worden vlak voordat ik ga bevallen en aangezien mexicaanse griep nogal op je longen slaat (longontsteking), leek me dat wel een risico.

Verder druk met babykamer. We hebben meubeltjes via marktplaats gekocht, omdat ik de meubels in de winkels echt niet mooi vond. Alles was wit en saai. Ze zijn inmiddels geschilderd (roze + rood + roosjes) en het is supermooi geworden! Geboortekaartje is in de maak, mijn nichtje is illustrator en zij maakt het kaartje. Heeft ze ook voor onze trouwkaart gedaan. Ben ik wel blij om want er is inderdaad zo veel keus.

Ik werk denk ik tot 6 weken van te voren. Het is erg druk op mijn werk en het reizen met de trein wordt ook wel wat zwaarder. Helemaal als ik geen zitplek heb, zoals gisteren. Grrrrrrrrr

Groeten

Neel

Geplaatst

Hey meiden,

Hier ff update van mijn kant. Ik heb vaccinatie ook gehad, gelukkig geen bijwerkingen!

Weet af en toe niet of ik dingen hier al verteld heb hoor! Schrijf natuurlijk ook op januari, dus als het dubbel is, vergeef mij ;-)

Ik heb ineens stress, alles moet klaar, voel allerlei zeurtjes en pijntjes in rug en buik, dus had ineens zoiets van en nu opschieten. Maar bijna alles gewassen en gestreken, ben hard bezig met het bekleden van de wieg, dan is voor de baby alles klaar.

Dit alles gaat tussen rusten door, ben al een paar weekjes thuis en de harde buiken blijven, dus afwachten wat de gyn er van zegt vanmiddag.

Verder zelf geboortekaartje ontworpen, zit nu te wachten op de prijsopgave van de drukker, ook weer spannend. Maandag komen ze van de kraamzorg voor de intake. De rest van de week ga ik een tas klaarzetten en er langzaam allerlei zooi ingooien voor de bevalling. Er liggen overal al dingetjes klaar, dus kan het net zo goed in tas zwiepen.

Denk zelf dat als ik dat allemaal gedaan heb, ik misschien iets rustiger wordt. Heb zo sterk het gevoel dat het eerder gaat komen. Dus wil alles gewoon klaar hebben!

Nou succes weer allemaal!!

Geplaatst

Hey ladies

Ik heb mij zaterdag ook laten vaccineren en heb tot nu toe ook geen last van bijwerkingen.

De babykamer schiet ook mooi op we hebben net de gordijnen besteld dus die zijn er met een week of 3 ook.

Vandaag nog ff wat kleine dingetjes doen op de kamer en dan kunnen de spulletjes in elkaar gezet worden eindelijk. haha

Maar heb het niet zo erg als Marietje dat alles klaar moet ik denk namelijk zelf dat deze veel langer blijft zitten dan de bedoeling is.

Dus ik maakmenognietzo druk ja in mijn hoofd spookt het maar ik kan maar 1 ding tegelijk dus dat doen we dan ook maar.

Nou tot de volgende update

Groetjes

Geplaatst

Hoi meiden,

Inmiddels hebben wij de het slaapkamertje ook "uitgemest" en willen we volgende week nu echt beginnen met schilderen! Waarschijnlijk ga ik ook de ziektewet in want ik kan bijna niet meer goed zitten van de rug en borstpijn. Ik zit op een heel klein krukje waar de bips niet eens meer op past dus ze willen geen goede stoel voor mij kopen, tja dan hebben ze pech! Mijn werkcontract loopt op 23 december af dus waar ga ik mijn eigen dan nog druk over maken! Ik ga lekker genieten het meisje dat in mijn buik groei en alsnog naar zwangerschapsbijeenkomsten of hoe noem je dat. Volgende week omt mijn moeder op vakantienaar mijn in Spanje en ga we saampjes de kinderwagen kopen en meerdere dingen die ik nog nodig heb...gezellig, heb er helemaal zin in. Een vraagje: wanneer is de volgende echo want dat weet ik nu niet meer na de 20 weken echo....hebben jullie er alweer een gehad na de 20 weken?

Groetjes van Dinky en ...???

Geplaatst

Nou meiden vandaag de groeiecho. In lengte loopt de kleine een week voor, in buikomvang twee weken. Mijn diabetes heeft dus wel invloed gehad op de groei. Nu duimen dat het daarmee beperkt. Verder een echo gehad van baarmoedermond, deze is helaas in drie weken tijd van 4.4mm naar 2.9mm gegaan en staat een klein stukje open!!! Das voor 29,3wkn veel te vroeg. Kreeg het dringende advies veel rust te nemen. Verder denken ze dat mijn klachten zoals het rare gevoel en het gezuer in buik en rug, tegelijk met het gevoel van een sinaasappel tussen mijn benen te hebben, dat het het indalen van de kleine is geweest (kleine drukt nu tegen baarmoedermond) en dat ik toch enige weeenactiviteit heb gehad. Afspraak is rustig aan te doen, volgende week belafspraak met uitslagen urine en bloed en wat er besproken is over mij in het team, over 4 weken een afspraak gyn met groeiecho en direct komen als ik het weer voel. Dus op de bank dan maar! Alles voor de kleine!!!

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik ben in de veronderstelling dat ik geen echo meer krijg, zo lang ik geen klachten heb. Een groeiecho zegt mij ook niks. Is dat wel standaard, Marietje of heeft dat te maken met het feit dat je diabetes hebt? Zo te lezen moet je echt rustig aan doen!!! Hier weinig klachten. Ik voel wel aan mijn buik als ik te druk ben geweest. Dan komt er een enorme spanning op te staan. Dat is vaak aan het eind van een drukke dag/avond.

Ik heb nog geen kriebels dat alles klaar moet zijn. Ik verwacht namelijk ook dat ze later komt, omdat mijn zus en ik ook twee weken te laat waren. We wogen bijna (ik) en ruim (mijn zus) 9 pond, dus ik verwacht dat van onze kleine ook. Mijn vader woog zelfs 10 pond toen hij werd geboren. Dus als ze mijn genen heeft...:-).

Groetjes

Neel

Geplaatst

Hey Neel,

Die echo is inderdaad omdat ik diabetes heb. Anders had ik ooik geen echo meer gehad.

Ene die big babby's herkenbaar hoor, hoor ook allemaal 9 ponders en mijn vader ook 10 pond pfffff, doe mij maar een onsje of wat minder hahahaha

Geplaatst

Hoi allemaal

Ik was tot gister ook in de veronderstelling dat ik geen echo meer zou krijgen maar niets is minder waar.

Was gisteren bij de VK en ze waren aan het kijken of ze de ligging van het kindje konden voelen zou toch moeten met 29 weken maar ze konden het niet goed bepalen de baarmoeder is wel groot genoeg maar nu denken ze dus dat het een klein kindje is dat ook nog eens in de stuit ligt nou is dat nog niet zo erg want tijd heeft ie nog wel.

Maar ze vonden het toch nodig om een groeiecho te laten maken over 2 en halve week we zullen zien ik vind het niet erg hoor even spieken bij het kleintje haha.

De baby kamer is ook bijna klaar alleen de gordijnen nog en dan alles schoonmaken en de kleren wassen en dan zijn we er klaar voor.

Schiet nou lekker op met alles nogeen paar weken en we zijn voor de 2e keer mama heerlijk haha

Groetjes

Geplaatst

Hoi,

Een groeiecho heb ik ook vaker gehoord, maar volgens mij ook niet standaard, toch? Wel leuk; ik zou ook wel weer even willen gluren! Ben zoooo benieuwd hoe onze kleine erbij ligt! Ze beweegt in ieder geval genoeg!!

Onze kamer is nu ook bijna klaar. Morgenavond gaan we de grote slag slaan bij Prenatal: alles 15% korting. We waren er afgelopen vrijdag, maar toen hoorden we van de sale en dus hebben we een paar dagen gewacht. Wel wat duurdere dingen apart laten leggen zoals matras en maxi cosi. Als het goed is hebben we dan alles in huis. Fijn idee!!

Willen jullie thuis of in ziekenhuis bevallen?

Ik graag in ziekenhuis.

Groetjes,

Neel

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels alweer een weekje in de ziektewet en dat bevalt prima, voel mijn eigen gelijk stukken beter. De babykamer is vrijwel af mischien alleen nog wat aan decoratie maar daar hebben we de tijd voor en moet ik nog voor op zoek. De kleertjes zijn gewassen, beddegoed allemaal klaar (hier in Spanje is alles anderematen en heel truttig dus heeft mijn moeder die hier op vakantie is alles genaaid met leuke lapjes) alles netjes opgeruimd en elke keer maar terug naar het slaapkamertje met het ongeloof da ik hier binnenkort de baby ga verschonen ect.

Gisteren weer bij de gynecologe geweest voor bloed en urine te geven en controle, vanaf nu elke 2 weken. Met 34 weken heb ik de laatste echo (5 januarie) en dan word het aftellen!

Ik ga in het ziekenhuis bevallen want hier bestaan geen thuisbevallingen dus ik vind het prima zo.

Groetjes Dinky

Geplaatst

Hoi hoi

Alles goed hiero.

Ben sinds maandag grotendeels in de ziektewet moest vanuit mijn werkgever en het UWV me melden bij arbo arts.

Geen idee wat me te wachten stond en die vertelde me doodleuk dat ik te veel werkte en nogmaar minder moest gaan werken was al heel wat minder gaan werken van 29 uur naar 19 uur maar zit nu op 12 uur.

Ik vind het niet erg hoor kan nu tussen de middag ff lekker dutten heerlijk.

Vandaag even de stad in geweest alvast wat extra luiers en doekjes gehaald heb het liever al in huis dan dat ik te laat ben en man lief alles straks nog moet gaan doen.

Hoi Neel

Nee de echo is niet standaard maar vind het wel erg spannend.

Hoi Marietje

Jij doet het nu toch wel rustig aan he die kleine moet nog wel even blijven zitten.

Je moet maar een weekje korter dan mij en nu is geen goed moment.

Hoi Dinky

Nog even de laatste dingetjes bij elkaar scharrelen ben ik ook mee bezigzoek nogeen leuke winnie de pooh klok en moet de nachtlampjes ook nog ophangen maar zo langzamerhand komen we er wel en net wat je zegt we hebben nog even.

nou we houden elkaar op de hoogte

groetjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden