Ga naar inhoud

wie in afwachting van cryo tp?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje dus het bms was wel op 2 dagen gegroeid van 6 naar 8,5??

Dat geeft nog beetje hoop dan....

Ik had de eerste tp bms van 8mm op cd 11, maar 3 lagend en dat was perfect.

Wat is nu loos pfffff

Ergeren ;)

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meis probeer je toch een beetje te onspannen( makkelijke gezegt dan gedaan) mij is uitgelegd dat het gewoon elke maand anders kan zijn want je bent ook niet elke maand even heftig aan het menstueren werd mij gezegt dus het kon geen kwaad in mijn geval.

Ik geloof zeker dat de progynova jou helpt en dat je gewoon de volgende keer een mooie bms hebt, geeft de moed niet op hè.

Ik moet wel zeggen dat mijn FSH hoog is en ik begin dan ook te merken dat het bij mij nog al eens wisseld met de menstuatie.

Geplaatst

Mmmm nee dat heb ik niet, hebben ze ook nogmaals getest dat was goed.

En mijn ongi is altijd hevig hihihi.

Ja ik weet het moet me inderdaad ontspannen,mijn man zegt dat ook.

Maar klinkt gek ik had na mijn miskraam altijd zoiets ik kan dan een tp krijgen en dan voelde ik me een stuk beter, maar nu die waarschijnlijk niet doorgaat.

Valt me die miskraam extra hard op mijn dak

sorry voor het zeuren meiden!!

Geplaatst

Kan ik mij ook wel vorstellen hoor en zeuren doe je niet!!!!!

wij zijn er toch ook om dit verdriet delen en je weer een beetje moed te geven dus meis als jij het zeuren vind zeur dan maar lekker hard hier.

Ga zo weer even een kaarsje branden bij ons in de kerk en zal er ook een voor jou op steken.

Liefs

Geplaatst
Vanessa, ik gebruik ook Progynova.

Twee stuks (van 2 mg) per dag.

En bij ons is de 1e FM altijd op cyclusdag 10, 11 of 12.

Ik heb nog 2 cryo's.

Heb jij al meerder FM's gehad met een cryo-cyclus? Was je bms dan niet goed?

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb een vraagje.

Mijn 1e IVF poging is 4-2 misgegaan.

Vandaag mijn evaluatie gesprek om door te gaan voor een cryo TP, maar ik ben nog niet ONGI geworden.

Nu lees ik overal dat je cyclus na een mislukte IVF langer is/kan zijn.

Iemand ervaring hiermee?Ik zit nu op dag 33 van mijn cyclus

Geplaatst

Dat is inderdaad mogelijk vanwege de invloed van de hormonen op je lichaam. Je lichaam moet zich opnieuw aanpassen. Overigens moet er na een mislukte ivf/icsibehandeling altijd een wachtmaand (1 cyclus) tussen zitten voordat je je weer kunt aanmelden.

Geplaatst

Ja,dat klopt dat weet ik. alleen rekende de IVF arts dat ik nu al op dag 4 van mijn nieuwe cyclus zou zitten.

Dan konden we de eerste echo voor de cryo tp plannen.

Benieuwd wat ze vanmiddag zegt.

Geplaatst

Volgende week maandag heb ik mijn eerste echo voor de cryo-behandeling. Ik had nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een ongi.

En nu ben ik benieuwd of ik nog op het wachtbankje van maart kom of dat het april wordt. En dan ga ik er maar vanuit dat het ontdooien goed gaat; positief blijven is het beste volgens mij.

Geplaatst

Succes ChrisH, positief blijven is zeker heel belangrijk!

Ik heb goed nieuws: de progesteronwaarde in mijn bloed was goed en ik heb woensdag de tp! Hij is nu dus twee dagen vervroegd omdat ik zaterdag al mijn eisprong heb gehad.

Woensdagochtend eerst bellen om te kijken of het ontdooien goed gelukt is....

Geplaatst
Succes ChrisH, positief blijven is zeker heel belangrijk!

Ik heb goed nieuws: de progesteronwaarde in mijn bloed was goed en ik heb woensdag de tp! Hij is nu dus twee dagen vervroegd omdat ik zaterdag al mijn eisprong heb gehad.

Woensdagochtend eerst bellen om te kijken of het ontdooien goed gelukt is....

Heel goed dat ze het dan inderdaad toch vervroegd hebben!

Geplaatst

Laika, wat goed dat je woensdag al een tp hebt. Succes!!

Mijn BMS was vandaag 8,1 (3-lagig).

Als het ontdooien goed gaat, heb ik vrijdag 12-03 de tp.

Ik start vanavond met de Utrogestan.

Geplaatst

He Marli, bij jou ook goed nieuws dus! Heb jij pregnyl moeten zetten?

Bij mijn bms was ook heel goed te zien dat ie uit drie lagen bestaat, dat schijnt belangrijk te zijn he, dus dat is mooi.

Succes!

Geplaatst
Laika, wat goed dat je woensdag al een tp hebt. Succes!!

Mijn BMS was vandaag 8,1 (3-lagig).

Als het ontdooien goed gaat, heb ik vrijdag 12-03 de tp.

Ik start vanavond met de Utrogestan.

Huh? Moet je voor de tp al met utrogestan beginnen?

Geplaatst

Ik moet zometeen weer voor de meting.

Ik heb er zelf niet zoveel vertrouwen in en baal ook echt!

Volgens de acupuncturist gisteren kwam het dus WEL van de miskraam.

Vooral omdat het altijd heel goed was geweest.

Afwachten dus en anders naar mei:(

Geplaatst

Hey meiden,

hier ben ik weer.

Vandaag een man, ik had zoiets ooooooohw jee hihihi.

Toen ik binnenkwam vroeg hij mij, en hoe is het?

Ik : tja niet zo geweldig het bms was zondag te dun 3,8 , tja en of dat in 1 dag met progynova genoeg gegroeid is??

We gaan eens kijken zei die toen.

Hoeveel was het zondag ook alweer?

3,8

Nou het is prachtig nu hoor: 8,8!!!!!!!!!!!!mm

Nou zegt ie tegen de stagaire wat er ook bij stond, zo'n mooi bms hebben we toch nog niet gezien vandaag heh.

Ik kreeg zelfs een foto hihih.

Het was ook 3lagig dus gewoon perfect volgens hem.

Ongelooflijk!!!

Ik ben zo happy, straks pregnyl, ben benieuwd wanneer de tp.

Die zal wel wat verschoven zijn waarschijnlijk.

xxxxxx

Geplaatst

Arzu, wat een goed nieuws! 8,8 mm, hartstikke mooi zeg! Weet je ook hoe groot je follikeltje was vandaag? Als je vanavond de pregnyl spuit dan zouden ze in het ziekenhuis al moeten weten wanneer je de teurugplaatsing hebt. Dit is afhankelijk van de 'leeftijd' van je cryo (of drie dagen of vijf dagen). Ben benieuwd!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden