Ga naar inhoud

wie in afwachting van cryo tp?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Noa ook ik zit in de wachtweken en heb op 4/3 een tp gehad hier nog steeds alles goed heb tot nu toe nog geen teken van bloed( was de vorige keer wel anders op wachtdag 7) dus ik hou nog steeds goede moed.

Laika, wij krijgen helemaal niks te zien in het UMCU daar doen ze het zonder een echo. Meis hou hoop en wees positief.

Azu gaat het nog een beetje met dat wachten nog een paar vreselijke lange dagen voor je weet of ze het gered hebben meid mijn duimen draaien overuren.

Liefs

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja het moet maar heh hihi.

En het zijn geen ze ;) het is maar eentje nog:( daarom pieker ik ook zo.

Maar jij hebt ook bewezen dat het kan hihih.

Wat goed nog geen bloed! hihihi Helemaal top!

Geplaatst

He Chantal en Chablis, bedankt voor de opbeurende woorden. Het is natuurlijk ook zo dat in veel ziekenhuizen helemaal niet met een echo wordt gekeken...Ach, het is gewoon heel spannend allemaal. Jullie begrijpen het wel :-). Chantal, klinkt goed bij jou, houden zo!

Arzu, voor jou ook heel spannend, ik duim voor een goede ontdooiing!

Geplaatst

Laika, succes in de wachtweken!!

Ik word vanochtend tussen 8 uur en 9 uur gebeld of het ontdooien van de cryo's gelukt is. Spannend!!

Geplaatst

AHHH Marli,

Wat een tereurstelling zeg kan mij heel goed voorstellen dat je nu erg verdrietig bent.

Meis laat het even toe om dit te verwerken.

Liefs

Geplaatst

Nee marli!!!!

Ohw nee wat afschuwelijk om te horen:(

Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord onvoldoende kwaliteit?

Pffff dikke knuffel meid:blowkisses:

Geplaatst

marli wat verschrikkelijk...:censored2:

bij mij is t nu ook weer klaar.

had 3/3 mijn tp gehad van 2 cryo's en mocht 17/3 testen...

dit heb ik niet gehaald. laatste dagen wat krampjes en rozige afschijding, toen nog goede hoop dat t van innesteling zou zijn.

maar vanmorgen was t echt weer helemaal mis!!!:sweat:

flink ongi :angryfire:geworden met erg veel buikkramp.

helaas...

Geplaatst

wel heb ik nog even een vraagje...

ik heb wel eens gehoord over dat de zuurgraad van de baarmoeder niet

goed zou kunnen zijn wat er ook voor kan zorgen dat t niet goed gaat.

nu ben ik (en mijn vent) helemaal door de medische molen geweest en ze konden

niets vinden, maar ze hebben nooit een zuurgraad gemeten.

iemand die hier ervaring mee heeft?

en of dit daadwerkelijk invloed heeft?

XX

Geplaatst

nora

ik lees in je handtekening

dat je tig cryo's verloren hebt door een bacterie in het water

heb je daar ooit vergoed gekregen op wat voor manier dan ook?

dit is toch een fout van het ziekehuis

en het zijn een hoop kansen die door hun schuld nu niet lukken

of was het ja jammer niets meer aan te doen u heeft pech, is een risico waarmee u rekening moet houden

Geplaatst

hoi Pleun,

ja, t is een beetje lastig.

we zijn daar nog steeds mee bezig (alsof we niets anders aan ons hoofd hebben)

ze zijn aan het kijken of ik eventueel een 4e ixci behandeling vergoed krijg van hun.

ze zijn nu aan t uitzoeken of het een bacterie is die door domme pech in steriel water kan groeien en een risico is van de behandeling of niet.

als dat zo is dan is t zoals ze zeggen domme pech en is er "gewoon" een behandeling verloren die ik niet meer terug krijg omdat ik er wel 1 tp van heb gehad na de puntie.

erg lastig dus allemaal.

er was destijds toe gezegt dat ik de 4e behandeling vergoed zou krijgen, maar toen ik vroeg of ik dat op papier kon krijgen werd t een ander verhaal...

Geplaatst

in mijn ogen is steriel water niet steriel meer als er bacterien in zitten

of ben ik dan heel dom

hopelijk heb je geen 4e nodig maar als at wel zo is dan hoop ik dat ze jullie die vergoeden want dit is toch wel een ernstige fout van hun kant denk ik

Geplaatst

Marli, Ik lees net je verhaal, wat zonde zeg. Bah, je kijkt er toch naar uit en dan zo'n boodschap. Veel sterkte meid!!!Joy1

ps.Voor mij ook allemaal spannend hoor want ik heb de laatste cryo's en dan is het stoppen.....(Toch anders dan de meesten omdat we alle 2 wondertjes hebben.)

Geplaatst

Hey Joy,

ook al hebben jullie twee wondertjes het blijft dan voor jullie toch ook echt een gemis ik hoop dan ook dat jullie er nog een wondertje bij krijgen.

Liefs

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties!!

Er wordt altijd gewaarschuwd dat het mogelijk is dat het ontdooien van cryo's niet goed gaat. Maar als er dan gebeld wordt dat er niet teruggeplaatst kan worden, komt het toch hard aan.

Nu gaan wij volledig voor adoptie. Eigenlijk zou ik dan ook niet meer op dit forum moeten kijken, maar dat wordt even afkicken denk ik......

Iedereen heel veel succes!!

Geplaatst

Marli,

Tuurlijk mag jij nog wel op deze site kijken je hebt waarschijnlijk toch een band opgebouwd met een aantal mensen.

meis vind je erg sterk, ook wij hebben ons al aangemeld voor adoptie omdat het voor ons toch al een lot uit de lotterij is dat wij tp hebben.

Meis gaat je goed en heel veel sterkte

Geplaatst

Groot gelijk dat je je ook al aangemeld hebt voor adoptie, Chantal. In adoptieland zijn immers lange wachttijden.

Maar de kans dat wij via adoptie een kind krijgen is altijd nog stukken hoger dan via "de normale weg".

Geplaatst

laika, wij hebben nu nog 7 cryo's over in 4 rietjes dus hopen op een volgende poging...afwachten maar weer.

pleun, je hebt helemaal gelijk maar er schijnen dus enkele bacterien te zijn die dat kunnen zonder dat ze daar wat aan kunnen doen. zal je altijd zien, die pech hebben wij weer.

maargoed, nu eerst deze vreselijke dagen door en kijken hoe snel we weer verder kunnen gaan met een cryo tp.

Xx

Geplaatst

Marli, het was je laatste poging begrijp ik, Nou, dan is het nog beroerder!!!!!!!Tjonge, wat een verschrikkelijk nieuws dan zeg. Je weet dat het ondooien kan mislukken maar.....de werkelijkheid komt dan wel erg hard aan want je hoopt /verwacht dat dat bij jou natuurlijk niet zo zal gaan toch? Shit man.

En nu een adoptieprocedure. Ik wens je ook heel veel succes hierbij. Het lijkt me heel bijzonder om op deze wijze een kindje te ontvangen. En als je hier wilt blijven (lezen) dan doe je dat gewoon! Joy1

Geplaatst

Marli

Helaas komt dat besef ook bij ons steeds meer dus vandaar.

Zijn jullie al lang ingeschreven? Wij pas een 2 maanden dus deze weg zal voor ons ook nog heel lang duren.

Meis heel veel succes

Geplaatst

Lieve Marli01,

Ik wil je heel veel sterkte wensen bij het volgende traject, hoop dat je rust kan vinden in al het gebeurde.... Ik kan mij half (of heel) niet voorstellen hoe dit voor je voelt.

Je komt heel sterk over!

Probeer de kracht die je tijdens dit traject had ook weer te stoppen in het volgende! Ik wens je echt het allerbeste!!!

Andere meiden, trekken jullie het nog?

Groetjes,

Kaykay

Geplaatst

Jeetje Marli! Dit is bij je laatste poging wel het laatste dat je zou mogen overkomen. Hoeveel cryo's hadden jullie als ik het vragen mag?

Goed dat je je blik op de toekomst richt en verder gaat met adoptie.

Ik heb in mijn omgeving wat ervaring met adoptie dus ik weet hoe geweldig dat is. Succes en ik hoop dat dat traject niet heel erg lang gaat duren.

Dikke knuffel

Geplaatst

Goedemorgen vanessa!

Allereerst nog gefeliciteerd met jouw dochter Bo!

Ik vind het bijzonder dat jullie meteen doorgaan voor een volgend kindje. Leuk! Je hoort het weinig en dat is ook waarom ik het bijzonder vind. Is het altijd een wens van jullie geweest om kindjes te hebben die met leeftijd dicht bij elkaar liggen? Het is nieuwsgierigheid, hoor! Mijn zusje heeft dat ook en die wens was heel groot!

Sorry voor mijn nieuwsgierigheid! xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden