Ga naar inhoud

De klets tantes II


Seetje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

haha, nu ben ik er weer effies en dan is iedereen weg. Ik heb net heerlijk met Carolijn op bed tv zitten kijken haha. zo heerlijk tegen me aan en dan kijkt ze zo af en toe van: gezellig he mam? hahahaha.

 

nou tot straks misschien, en anders iedereen een fijne avond, Joos werkse meis, toedels xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deel 2 alweer?

 

Schiet lekker op hahaha!

 

 

 

Roos; leuk nieuwe foto's! ga straks even kijken.

 

Sab; heerlijk samen bij elkaar liggen en wat lief dat ze dan zo naar je kijkt!

 

Joos; werkze! Of misschien ben je al klaar?

 

 

 

Dit was ook gelijk mijn laatste berichtje van vandaag.

 

Ik ga zo lekker naar bed, ben niet helemaal super.

 

Beetje last van mijn buik, zal wel de naderende ongesteldheid zijn denk ik zo....

 

 

 

Ben er morgen ook niet; ben de hele dag weg en 's avonds ga ik uit eten en stappen met vriendinnen! Erg leuk :) :) :)

 

 

 

Dus ik hoop morgen nog ff langs te wippen en anders tot zaterdag....

 

Jeminee denk ik nu; hoe ga ik het in hemelsnaam uithouden een dag hier niet te komen?!?!? Een paar uur kost me al moeite hahaha! (ik lach wel maar het is serieus!)

 

 

 

Dikke kus, beau

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die beau....zaterdag?????????????????????????....jeetje dat word afkicken....hsahaha

 

 

 

toch niet ziek worden meis???????????????...kruip maar lekker onder de wol...ben je ook snel weer de oude!

 

 

 

beterschap!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Sab leuk he samen t.v kijken....ze worden al lekker wijs hè?

 

 

 

Roos je was er ook nog even...is dat de nieuwe wipper van milan??????????....en hoe is het met zijn tandje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie hebben al aardig wat afgekletst hier!!

 

Gezellig hoor, ik moet me er nog even in verdiepen, maar ben geloof ik nu al verslaafd aan dit forum *oeps*

 

 

 

Ik las ergens "foto's " dus die ga ik eens zoeken..

 

 

 

Tot snel, Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

he hallo allemaal!!!!!

 

ben ik weer, zeg maar ook addicted..

 

De kroos ligt erin, mama heeft weer tijd want mannie is er natuurlijk weer eens niet!

 

Amanda, gezellig hoor.. alles goed? Met Lenn..?

 

 

 

beau, slaap lekker, we zullen je missen hoor.

 

Ga een sbijlezen op de andere topics.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, alles goed met Len en paps en mams.

 

We hebben vakantie dus alles lekker rustig aan.

 

 

 

Ik zie allemaal "bekenden" hier, leuk!

 

'k ga nog even verder lezen... :good1:

 

 

 

liefs Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker vakantie wij nog 2 maanden waaaaahhh

 

Jose, heb net maar een broodje kipsalade gegeten ipv vette hap na mijn piza voel ik me niet meer slank..

 

 

 

Zitten er nog slanke recepten bij..net trouwens de nieuwe delicious gekregen kadootje van hubbie met lekkere recepten, zal eens er eentje opplaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo weer!

 

 

 

Ik wilde al toelichten wat een dubbele b ilplooi is, maar dat hadden jullie al uitgevonden.

 

De CB-arts zei dat een bilplooi geen HD hoeft te betekenen. Als er HD is, zit er wel altijd een dubbele bilplooi bij. Volgen jullie het nog, haha.

 

Maar ze heeft een beetje zitten duwen en trekken aan haar beentjes en zei dat er bij Iris geen sprake is van HD Hopelijk heeft ze het goed. Mijn neefje van 3 moest met 9 mnd nog een 2 maanden met zo'n broek lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens zeer onverantwoord pizza gegeten vandaag......

 

Ga ook even gluren bij de recepten zo.

 

 

 

Trouwens, ze waren tevreden over mijn span hoor. Thomas is steeds al ruim een kg groter; die drinkt tegenwoordig 4x 210water met 7 scheppen. Iris drinkt 180water/6 schepjes.

 

 

 

Beau, hopelijk wordt je niet ziek en ben je morgen weer beter. Zou natuurlijk zonde zijn van je stapavondje hè!

 

 

 

Roos, hoe gaat ie verder met je kanjer?

 

 

 

Cynth, wat goed zeg, dat lopen voor het kankerfonds!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, eerst dacht ik, de arts zit al 30jaar in het vak, dus ze zal ongetwijfeld goede diagnoses kunnen stellen. Nu begin ik toch een beetje te twijfelen door jullie ervaringen. Thomas moet eind deze maand voor een nacontrole naar de kinderarts, voor dat ruisje, wat eigenlijk al weg is. Ik kan vragen of die arts even snel naar Iris kijkt? Is meestal ook een assistent bij, dus probeer dat gewoon even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, sorry, verkeerd onthouden dat jullie fietsen en niet lopen..... Waarschijnlijk associeerde ik het met die man die 365 marathons heeft gelopen / gefietst voor zijn overleden vriendin.

 

 

 

Manuela, ja leuk hè, al die bekende "gezichten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen Faasje nog een Faasje was...........hahaha (was ie aardig om te zien....dat liedje ken je vast hahaha).

 

Dus bij jullie is het verschil nog groter! Lieve is ook al een aardige dame hoor. Iets langer dan Iris (59cm) en bijna even zwaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is José...... ben je de webmaster aan het spelen hahahah

 

 

 

faasje blijft gewoon enorm wij lachen erom maar hij is wel echt heel erg grappig..

 

 

 

Lieve is zo beweeglijk, die moeten we echt insnoeren maar faas zit er gewoon naar te kijken ..

 

 

 

is het bij jou nu ook zo dat ze lachen naar elkaar...ze zien elkaar nu meer en meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

he pizza dag hier vandaag....lekker hoor.....maar ik heb gezond gedaan...goe hè...hahahahah

 

 

 

Hé manuela heb je hem gevonden die smiley...leuk is ie hé...hahahahaha

 

 

 

:eekout: ik vind deze ook wel leuk...hahahaha

 

 

 

Laura ik twijfel ook wel eens aan de artsen hooor...ik heb zoveel ziekenhuis en atsen gezien en ook die elkaar tegen spraken dat ik soms wel eens denk....ze weten ook niet alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is ook weer raar......ik hoop dat het bij A-M goed is bij de volgende echo...ze was een rand gevalletje..........brrrrrrrrrrrrr

 

 

 

Manuela..lukt het allemaal...kom je er een beetje uit hier....hahahaha....wennen hè...heb ik ook nog steeds hoior!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Cynth ze lachen naar elkaar, duwen elkaar van het speelkussen en af en toe gaat er wel eens een hand het verkeerde mondje in. Te leuk om naar te kijken ja.

 

Maar de hond blijft nr. 1 om naar te kijken voor beiden. Zodra ze in beeld komt, zie je de ogen al opglimmen en de handen uitsteken. Ik denk dat ze nu al aan het bedenken zijn hoe ze haar gaan aankleden; sokjes aan, mutsje op en hop in de kinderwagen mee uit wandelen haha

 

 

 

Iris draai trouwens soms van rug naar buik, en Thomas juist andersom, net als bij de meiden van Beau. Thom trekt zijn knietjes op naar kruipstand en laat zich dan omvallen,. Komisch gezicht hoor

 

 

 

Ja José, ik begrijp wat je bedoelt. Daarom zal ik aan de arts vragen of ze even snel naar Iris kijt en desnoods vraag ik nader onderzoek aan. Enne, ik zit nu ook tussen 2 topics…..poeh, vingers draaien overuren hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden