Ga naar inhoud

De klets tantes II


Seetje

Aanbevolen Berichten

he dames,

 

ik zat te kijken of er ook een plekje is om dingen over voeding enzo in te zetten, t kan in t babbelhoekje onder maart-april mama;s maar ik kan ook een apart topicje maken, wat vinden jullie? is wel makkelijk als je van iemand een schema van een bepaalde leeftijd terug zoekt...

 

lis

 

ennu ga ik echt foto's zoeken hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Leuk hoor dat topic lis......kun je altijd even terug kijken en hoef je niet het andere topic helemaal uit te spitten!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Goed ideeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

als je nog meer ideeén hebt...leef je maar uit hoor!

 

 

 

En lis.....een half jaar alweer............jeetje..gefeliciteerd meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee Lis!

 

Zeker handig hoor,het wordt tenslotte allemaal wat lastiger met de voedingen nu hihi.

 

Spannend idd dat Ebbe naar 4 flessen mag en alweer 6 maanden tsjonge jonge, ik weet nog dat je schreef dat je je mandje in de Hema had laten staan omdat je gek werd haha en hups daar was Ebbe ineens hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ja meisje ik ben er weer hahaha.

 

Hetwas heerlijk bij de fysio! ik had al een week of 2 een beetje hoge rugpijn. Er zat een rib of 3 niet goed bleek nu haha, dus heb massage gehad en zo . Gister pas gebeld en ik kon nu al terecht, ze belde om 10 uur goed he??? Get gloeit als een gek maar wel lekker hoor.

 

Heb meteen vis gehaald op de markt, lekker mosselen, en kibbeling deze week haha

 

wat eten jullie? ow ik heb nu al trek erin!

 

 

 

Weet jij of ze jonkman hebben bij de sligor, das een sauzenmerk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

jonkman weet ik niet..........en auw een rib verkeerd...jeetje zal pijn hebben gedaan!

 

 

 

ik heb uit de diepvries een bak met rode wijn spaghetti gehaald......helaas hier geen vis....jheroen is pas straks thuis en dan gauw eten en dan moet ie weer weg..........en dan is de vis koud....is zonde...haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook lekker spaghetti! maar ik heb nu ook koude vis hoor, flikker het gewoon in de oven haha, lekker even grof gezegd hihi.wat is het rustig hier he? pfff, ik ben er tt 3 uur vandaag en dan ga ik Caro halen en naar muti. Ben ik mooi weer vroeg terug ook.

 

Misschien morgen een trip trap stoel kopen, leuk!!!!

 

 

 

ja en dat van die rib deed behorlijk pijn ja haha, ze heeft me gekraakt, auw!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ekker hoor, vooral met en rooseetje erbij, hey open maar vast een topic voor jezelf voor een verlanglijstje haha. Want een kado hoort er natuurlijk bij als je gaat trouwen

 

 

 

 

 

verjaardag19.gif

 

 

 

wat een gepiel zeg, grrrrrrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden