Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik heb de handtekening gemaakt.... ff kijken of ie het doet.. en nu ook snel reageren...

ja, ik leer het nog wel..

haha

aman

Geplaatst

maar geen handtekening.... nogeens proberen..

Geplaatst

Huh?? Nog steeds niet, heb hem wel opgeslagen.... hmmm.... :tongue11:

ik snap d'r niks van.......

Geplaatst

waar staat ie dan? Ben ik zo scheel?? hahahaha

Geplaatst

1ste ICSI: vroege miskraam; enige cryo: ZWANGER. sinds 19-10-2006 trotse mamma van Len

Dit staat er bij amanda

Groetjes,

Vonnie

:smileylooker:

En dit bij jou vonnie

Geplaatst

oja, nu zie ik hem ook, maar net echt niet ....

je hebt toch niet stiekem iets verandert hé? Grapje

x Amanda

Geplaatst

ja heeft jheroen wel...jullie hadden hem alletwee verkeerd staan...hahahahahah...jheroen zit jullie al te volgen...hahahahahaha

Niet op een vervelende manier hoor...hij wil alleen maar helpen...hahahahahahah

Geplaatst

Toch niet weer een big bos he, hihihihi. Nee prima hoor, jheroen, doe ons maar lekker helpen.... wij demente 6 maanden geleden bevallen mama's (ik spreek nu voor mezelf) snappen het allemaal nog niet zo goed....

Geplaatst

hahaha bedankt Jheroen!

Maar wat had ik verkeerd gedaan?

trusten Amanda

Geplaatst

de handtekening stond op uit...hahahahaha

En de avatar is de schermafbeelding.....hahahaha...voordat je daar mee begint...hahahaha.....wacht maar even jheroen gaat die optie nu avatar noemen....ja ook wij moeten nog wel eens wat aanpassen...hahahahahaha

Geplaatst

ik heb denk ik weer iets verkeerd gedaan, sorry jheroen..

Ik heb mijn schermafbeelding ingevuld, ik zie ook de foto daar waar ik het moet invullen maar op het forum zelf zie ik de foto niet?

Snap je het nog?

Misschien duurt het ff voor je hem ziet ofzo?

Zo krijg je de tijd wel om met mij hé?

Amanda

Geplaatst

ja amanda zo krijg ik geen aandacht meer...hahahahahahaah

het heet nu avatar...heb je dat gezien...je hebt wel in je profiel een afbeelding staan van len staan...hahahaha.......je moet in avatar zijn....hahahah

Geplaatst

kan de avatar nergens terug vinden, dacht dat het bij profielafbeelding moest staan. Nouja geeft niet, ik ga me er morgen in verdiepen, ik heb toch de verkeerde foto......

Nu is het bedtijd (roep ik al een uur..)

TRUSTEN Amanda

Geplaatst

ik moet wel om jullie lachen hoor meiden...jullie roepen allemaal al een uur trusten...hahahahaha

hoezo forum junks...hahahahahaha

Ik ga een wijntje inschenken!

Geplaatst

Da's jullie schuld hoor!! Het is hier veeeel te gezellig...

PROOST :occasion14:

Geplaatst

hahahahaha...ja nou hebben wij het gedaan...nou dan moet je ook maar een forum openen!

dan ga je weer op tijd naar bed!!!!!!!!!!!!!!!....hahahahahahahah

Geplaatst

Dat zal me een forum worden, als ik dat ga openen. Ik weet nog net hoe ik de laptop op moet starten en een berichtje typen gaat ook nog wel, maar verder houdt het toch echt op.... dus ikke blijf lekker hier!!:naughty:

Geplaatst

hahahaha...doe maar ja...blijf maar lekker hier...heb je al gekeken bij wijzig mijn avatar?

Ik zit aan een wijntje maar hij komt een beetje hard aan.....pffffffffffffffffff

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden