Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He hier in den Bels zenden ze ook zo CSI uit. Wel een lekkere tv avond. Eerst Las Vegas, dan NCIS, dan CSI en dan medical investigation. Nou dat ga ik dus niet allemaal kijken hoor.

Famke ligt nu lekker te ronken, hubbie te werken en ik surf wat rond totdat CSI begint. Dan lekker vroeg naar bed, heb een beetje last van keelpijn en wil niet dat het erger wordt.

Het gras ligt er weer goed bij hoor, en José, je zou bijna zeggen dat het binnen lichter is...ha ha. Wel een gedoe om dat iedere keer bij te houden. Volgende keer nemen we asfalt, zegt hubbie altijd. Had ik naast dit huis een huis met asfalt achter gevonden, was dat ook weer niet goed. Ach, ja dan maar maaien he? Het is wel lekker als er kids komen dat ze lekker kunnen ravotten en voetballen!

Allemaal alvast weltrusten en tot morgen!

Liefs Corine :toothy9:

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

by the way, wie zou pietje zijn? Is het wie ik denk dat het is? Spioneren? Of heb ik iets gemist van een intro van hem/haar?

Corine

Geplaatst

Hey weer,

Lekker geklept vandaag over helemaal niets hahaha.

Corine, Robbert maait braaf iedere week het gras hier, dus geen bush bush hier.

Onze kat is dus nog steeds verdwenen. maak me nu wel beetje zorgen hoor.

Ze zijn 's nachts altijd binnen en overdag in de buurt van het huis. In omringende schuren gekeken. Ben bang dat ze gestolen is en ik haar niet meer terug zie....Had haar al 6 jaar.

Verder weinig nieuws hier. Op tv is weinig te zien, dus ben ik hier haha.

Ook geen idee wie Pietje is, ben wel nieuwsgierig, dus Pietje, als je dit leest; stel je voor!

Knuffels Laura

Geplaatst

Laura,

balen van je kat. Heb het zelf ook gehad, dus weet hoe het voelt. Wie weet is hij op groot avontuur en staat ie ineens weer voor je deur. Heb ik eens gehoord van de kat van een vriendin. Stond ie weken later helemaal vermagerd voor de deur. Ik help het je hopen meid! :good1:

Liefs Corine

Geplaatst

even een opheldering...haha

Pietje is jheroen......zo kan hij af en toe kijken hoe jullie de dingen zien, want als webmaster zie je de dingen net iets anders!

En corine nu hoef je de lamp niet meer aan te doen overdag...hahahahahahaah

Wij hebben gelukkig geen gras!

Hier ook hoor......onze poes kwam na 1 week weer thuis!

hoelang is ie nu weg laura?

Geplaatst

hoi meiden, zelfs na 1 of 2 dagen geen tot weinig forum is het niet bij te houden hoor...ik ben ook elke keer in de war want dan geeft ie met nieuwe berichten aan dat er 1 pagina is en dan zijn er een stuk of 5 nieuwe pagina's met berichten??!

Als je als gast de topics bekijkt heb ik een hele andere volgorde van pagina's? nu is de laatste pagina waar op geschreven is de eerste zeg maar en als gast is het precies andersom, logischer volgorde eigenlijk? niet pietje? hahaha

Ik heb dan ook niet alles gelezen ben ik bang haha.

Vandaag een druk dagje hier, er komt strals een vriendinnetje op bezoek en ik wil nog het e.e.a. opruimen bah! Maar het moet haha.

Dus ik ga straks nog even lezen en beantwoorden hihi en reageren, maar voor nu: snaveltjes toe.....62j2j61.jpg

Geplaatst

Sab ...goede morgen!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat ik dus doe als ik weer online kom is home-nieuwe brichten-dan zie je alle topics waar er nieuwe berichten staan!

Dan klik ik op het topic en dan links in het hoekje op de gele balk zie je staan bekijk eerste ongelezen...en dat doe ik met elk topic wat ie aangefft...zo sla ik niks over!

Is dit te volgen...hahahahahahahah

Geplaatst

Goooooooooood meuning Seeeeeeeee!

Ja dat is zeker te volgen, maar ja wij hebben dan ook maar 1 woord nodig he? hahahah

hoe is het daar?

zag ene leuke fotoa van A-M, lief die kleertjes zeg, lekker luchtig idd voor de vakantie, welke maat is het?

Geplaatst

Maatje 68.........en dat heeft ze voor de breedte ook echt nodig.....de mouwtjes zijn een beetje lang....maar die rollen we gewoon op!

HOE IS HET DAAR MEIS?

Geplaatst

groot gelijk, dan kan ze er nog even mee he? en zo groot vind ik het niet hoor!

Hier gaat het wel aardig, mijn mams ligt nog steeds in het ziekenhuis en dat gaat eigenlijk helemaal niet zo goed. Vandaag weer onder de scan, dus weer afwachten, blehhhh.

Carolijn wil vandaag weer niet drinken dus daar zit ik weer mee hahaha. Er komt zo een vriendinnetje langs en ik weet niet precies hoe laat, dus ik zit te wachten en ondertussen hoor ik boven gepiep hahaha. ow ze is alweer stil, pfew......kan zijn dat ik ineens weg ben hoor haha.

Eet Am wel een beetje?

Geplaatst

Is goed hoor.................hier drinkt ons wijffie ook niet best hoor!

gezellie joh een vriendin!

Ik heb nog meer kleertjes gekocht voor haar.....ik moest wel.......wel jammer want zomer word het hier niet echt meer!

Ik hebhier nu al twee vandie grote blauwe zakken vol met kleertjes die ze niet meer aan kan..zonde joh!

Geplaatst

ja dat is zeker zonde he? hier ook hoor, en wat betreft die jurkjes, ik gooi er straks gewoon een truitje met lange mouwtjes onder of een maillootje haha.

Even uitkoken hihi

Geplaatst

ja maar ik heb ook van die echte zomerjurkjes.....daar kan gewoon geen maillot onder!

He sab zet je ook nog even je recept in de goede topic.......kan jheroen die andere eruit gooien!

Geplaatst

ik was toch al een kleuter? hahaha, ik weet het niet meer joh, ach waat maakt het uit, was ook al geen queen hahaha

Geplaatst

ok iedereen off-line???

nou dan straks maar weer

milan wordt trouwens steeds drukker

hij brabbelt heel de dag

en maakt zelfs schreeuwende geluidjes!!

wel heel leuk hoor!!

groetjes en tot straks!!

Geplaatst

ha die roos...alles goed meis?

al een trouwjurk uitgezocht?

hahahahaha

Wil jij ook je recepten even kopiëren naar het goede topic...kan jheroen de andere verwijderen!

Ik moet zo mijn autootje ophalen...hij heeft weer een beurt gehad!

dus ik ben zo weg!

Geplaatst

hahahha nee,

nog geen trouwjurk uit gezocht!!

maar ik heb het net geprobeerd maar het lukt me niet!!

ik zal wel weeer wat fout doen maar het lukt me echt niet

anders verwijder hem maar dan plaats ik wel nieuwe ben nu toch op dreef!!

groetjes rosalie

Geplaatst

he rosalie, ga je echt trouwen? wat leuk!!!! (of is dat hier gewoon een grapje?) ik vond de jurk uitzoeken echt helemaal te gek. ik heb een tante die trouwjurken kan maken dus gingen we lekker jurken passen en zochten we daarna (een eeuwigheid) naar de goeie stof en combineerden we van alles tot de jurk die ik wilde. ik zou t nog wel een keer willen.

sab, wat vervelend van je moeder! bah, ik hoop dat t straks echt wel beter gaat!

ik kook t flesje trouwens nog maar 1 of 2 keer per week uit.

verder was ik het erg grondig met heet water, maar zonder afwasmiddel, zou dat erg zijn? ik vind dat zo zeepig voor die kleine... (paranoia)

ja zonde van die jurkjes, ik heb dat probleem natuurlijk minder...wel 1 heel lief hempje dat hij 1x aangehad heeft. verder veel t-shirtjes met korte mouwen met een romper met lange mouwen eronder...dat vond ik toen t zonnig was ook wel handig ondanks de warmte...

er is niemand... :( jammer, mijn timing is anders...

groetjes!

lis

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden