Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hahaha, goed zo meisje!

Trouwens wat een leuk stoeltje is dat waar Milan op zit. kan hij al zo goed rechtopzitten???

Nou ik ben er later vandaag nog wel even, ik moet nu wat dingen doen.

Groetjes, fijne dag en tot later!!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja dat is het stoeltje van de prenatal!!

en meneertje wil alleen nog maar zitten

liggen vind tie maar saai worden!

nou fijne dag en tot laterzzz!!

groetjes rosalie

Geplaatst

Hallllllooooooooo

hier effe snel,

ben na 4 dagen weg weer thuis maaarrrrrrrr zit nu op mijn werk,

ja hoor bezig bijtje...

Sab, jouw kasteel lijkt meer op 3 hoor achter hahahaha nee hoor mooi huisje net als Roalie..

verder lees ik bij als ik tijd heb(sorry Arke) en meet jullie vanavond weer ouderwets!

Liefs Cynthia

Geplaatst

he Roos,

ze zijn nu op het KDV, Remko brengt ze altijd en haalt ze op ideale man hahahah, hij gaat om 18 uur weer werken en dan ben ik weer thuis.

Fijne dag allemaal..later..

Geplaatst

Jeetje Lis,

wat eet Ebbe veel! Ik krijg bij Famke met moeite 3 flessen melk naar binnen. Kreeg ik net een mailtje van nutricia, staat daar een eetschema in met maar 2 flessen op een dag. 's Morgens en 's avonds voor het slapen. Anyway, volgens de kinderarts was het geen probleem, zolang ze maar minimaal 500 ml binnenkrijgt en dat is geen probleem.

Beau,

leuk dat we een foto van de meiden kunnen zien. Wat een scheetjes. En ook al zoveel knuffelen. Dat doe ik ook de hele dag hoor. Gelukkig maar dat ik geen lippenstift gebruik, anders had ze een gekleurd hoofd. Ik kan soms gewoon janken van geluk als ik naar haar kijk!

Sab,

wij hebben inderdaad een tripp trap en die bevalt erg goed. We hebben ook een verkleinstuk erbij gekocht, zodat ze er nu al in kan zitten. Als we 's avonds eten zit ze erbij en dat vindt ze helemaal geweldig!

Rosalie,

wij hebben nog een tummy tub over, die mag je wat mij betreft overnemen. Mij is het niet zo goed bevallen. Toen ze nog zo klein was moest je het met z'n tweeen doen, anders ging ze kopje onder en aangezien hubbie niet vaak thuis is, heb ik hem niet vaak gebruikt. Maar als ik Carolijk er zo in zie zitten, ziet het er wel schattig uit!

José,

ik moet hier ook de kleertjes gaan uitzoeken hoor, er is al zoveel te klein. Ben van de week naar Ikea geweest voor opbergdozen. Ga zo maar eens aan de slag. Dan kan ik gelijk kijken of ze genoeg in maatje 68 heeft. Van shoppen voor haar krijg ik geen genoeg hoor!

Gister met Famke naar de KA geweest voor de laatste spuitjes. Ik ben echt apetrots op haar, want ze heeft geen kik gegeven. Echt geweldig!!!! Ze woog 7,1 kilo en was al 69 cm lang. Het wordt een lange dunne, zei de kinderarts. Qua eten deed ik het ook goed, en ze mag nu ook vlees, vis en eieren eten. Wat gaat dat snel zeg.

Ik hou het even kort, ga hier rommelen, dan naar franse les en dan shoppen voor een jurk voor een bruiloft. Ik kom vanavond weer even gluren hier!

Liefs Corine :clock:

Geplaatst

heb dus een hele blz. gemist. Die van al die kastelen! Leuk he, rosalie dat stoeltje. Wij hebben hem in het rood voor Famke. Kan ik ook weleens proberen om haar erin te zetten.

Cynthia, was jou helemaal vergeten. Werk ze vandaag en we zien je vanavond weer.

Laura,

balen dat je kat nog steeds weg is. Wie weet kan iemand in de buurt inderdaad helpen. Helaas zijn er ook nog steeds veel kattenhaters.......Ik hoop in ieder geval dat het succes gaat opleveren.

Doeiiii

Geplaatst

haha wat leuk huizen kijken!!

Sab, hoe hoog is jullie huis??

Wauw, jullie hebben vast heel veel plaats!

Rosalie, jullie huisje is ook leuk! Wie is er zo vlijtig in de tuin?

Amanda

Geplaatst

sab....en dat is geen kasteel.........jeetje man.............zijn al die ramen van jullie of t/m de derde naar boven................wauw!

He ik wil die man van jou beter zien.......volgens mij ziet ie er heel goed uit...hahahahahahah

Roos 21 juni is een mooie datum...speciaal of heb ik dat gemist?

En ik zou de tummy dan toch maar gewoon kopen....voor die 12 euries....verkoop je hem straks toch weer....of gaan jullie nog een keer proberen?????????

En ik vind jou huis ook leuk hoor........wij hebben ook een rijtjes huis....en ook al verbouwen roos....waar je zin in hebt...hier gaan we wel nieuwe meubels kopen.....ik had alles al uitgezocht maar ben toch weer gaan twijfelen!

We hebben nu alles koloniaal en ik wil naar licht hout!

Cynthia wat ben je druk...wanneer gingen jullie nou op vakantie?

En wat heb jij je man goed opgevoed....hahahahaha

Laura ik voed alleen nog snachts inderdaad en ik dacht dat ik al niet veel meer had...anne-maya kwam om 3 uur en ik dacht ik geef haar eerst de borst en dan haal ik wel een flesje...nou dat was dus helemaal niet nodig...ik had geen pad in dus hele dekbed nat.....hahahahahha

hoe vaak kolf jij nu dan nog?

Is je poes al terug?...is het een poes of een kat?

Corine hier ook zo`n stoeltje....leuk hoor om ze nu erop te zetten en een foto te maken!

En ik heb er ook geen hekel aan hoor om te shoppen voor ons meisje...geen probleem...alleen nu moet ik voor de vakantie nogmaals zomerkleertjes kopen...ach ja...erg hè..hahahahah

en 69 cm dat is al een heel eind ja...ik moet vrijdag weer naar het cb...ook weer spuitjes!

Oh je werkt bij arke cynthia...nee dan kon je ook niet kijken hoe laat we vliegen...maar die tijden heb ik inmiddels binnen...en dat was erg schrikken.

Vonnie aan het genieten van je vakantie???????????????????

Bianca ook toch??????????????

En beau........heb ik weer gemist dat je weg was vandaag!

Plien hoe is het met je borstontsteking meis...ik ga zo even kijken of je op het andere forum al wat heb geschreven!

En amanda hoe woon jij...ook in zo`n kasteel....hahahahaah

En ik zag natasja ook al voorbij komen...welkom meis leuk dat je er bent!

En de rest hoe gaat het?????????????????

Sab je bent stilo vandaag...ik ook hoor maar ik moest dan ook jheroen helpen met het probleem scrollen...hahahaaha...is opgelost als ik het goed heb!

Zo ik ga even koffie pakken!

Ben zo weer terug!

Geplaatst

hahahahahahah...waar was je?????????????????????

aan het genieten van die mooie foto van je hubbie en je meisje zeker...hahahahah

Geplaatst

ik ben nog steeds aan het bijlezen...is niet bij te houden...hahahaahahah

wat ben je aan het doen...toch geen spelletjes hè...hahahahaah

Geplaatst

hahahanee joh, Caro is op het kdv en ik had een afspraak bij een werving en selectieburo! Moet wel weer aan de bak ooit he? hahaha, dus dat duurde even en nu ben ik er weer!

Hoe is het daar met jou en je boobies? hahaha.

Leuk he die huizen foto's? Ik was het zooooooo zat over dat gezemel van mijn kasteel dat ik dacht hey ik heb nog wel een foto haha. Dan is t meteen afgelopen, maar niet dus haha.

Ik heb geen idee hoe hoog ons huis is....Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de 2 ramen naast de voordeur zijn van ons en dan die van de 2x3 erboven. onder het trappetje die ramen zijn van het soutterain, daarom zei ik, heeeeeeel veel trappen hahaha.

En t is ook gewoon een rijtjeshuis hoor haha, waar zijn jullie foto's? hihi

Geplaatst

nee joh, geen spelletjes, ik moet natuurlijk wel even fatsoenlijk antwoorden, heb me gister al met een leien dakje ervan afgemaakt haha.

en ik moest volgens mij een foto vergroten???!!!

Geplaatst

mijn huis heb je toch al gezien bij perter r de vries...van binnen en van buiten.....had je maar moeten kijken...hahahahahahahaha

ik zal eens zoeken!

met mijn boobies gaat het goed....ze waren lek vannacht..hahahahahah

Geplaatst

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....nu

ik kan hem niet goed zien...die andere van jullie twee heb ik groot op de p.c.....maar deze blijft klein...hahahahahah

Geplaatst

ja ik las het net, vandaar mijn vraag hahaha, lekker lekken!!! ik heb nog wel een doosje pads voor je hihi.

enne...tsja dat huis,...ik had het opgenomen toen, maar tis er niet van gekomen om het te kijken......waren we toen niet bijna bevallen of zo?

Geplaatst

wat een lekker ding...uhhhhhhhh ........ik bedoel natuurlijk carolijn.,......hahahahahah............en carolijn lijkt op hem............Wat doet hij voor werk....ik denk........in de it branche

Geplaatst

volgens mijheb ik iets gemist?

wat ga ik 21 juni doen?

ik weet alleen dat nemanja dan jarig is maar verder???

oh jose,

wij gaan het juist anders om doen

wij hebben alles licht en ik wil naar het koloniale toe!!

groetjes

Geplaatst

ja goed he? doe ik expres zo klein haha, nee hoor,en waar is jouw langharige foto????? please...wantik was er niet toen!

Dat was trouwens wel een heeeeeele schetige foto van Anne-Meya jouw avatar!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden