Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey ,lis

nee het is geen grapje ik ga echt trouwen!!

maar die jurk kan nog wel ff wachten hoor!!

hoe issie het met de kids?

groetjes rosalie

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi hoi,

Nou voor een dag niet geweest te zijn kan ik nog aardig meelezen, maar 3 blz. ofzo moest ik eer ik alles gelezen heb; valt mee meiden!

Sab; Wat vervelend van je moeder zeg! Ik hoop echt dat het beter gaat en dat ze zich weer beter gaat voelen. Voor jou ook moeilijk je moeder zo te zien.

Sterkte!

lau; Ik hoop dat je kat weer snel komt. Je hoort het wel vaker dat ze ineens weer voor de deur staan en ik hoop dat het jou ook gebeurt.

Misschien zit ze opgesloten bij iemand die net op vakantie is ofzo? Ik hoop dat zoiets het is en dat je haar snel weer terugziet!

Joos; Wel leuk die zomerkleren, maar jammer idd dat ze ze niet meer aankan straks. Misschien kun je ze verkopen volgende zomer?

Ze heeft ze tenslotte maar een paar keer aangehad.

Ik hoorde laatst van iemand die de kleren van haar kinderen ook via marktplaats verkoopt, m.n. merkkleding doet het heel goed.

Is je auto weer goedgekeurd?

Lis; Leuk dat je er bent. Hoe is het met Ebbe?

Roos;Die gaat gewoon lekker trouwen! Helemaal super zeg!

Weten jullie al een beetje hoe jullie het willen?

Had je een drukke dag vandaag?

Ben je aan het werk of was je vrij?

Geplaatst

oh de foto van beau!!!!

wat een scheetjes! lekkere bolle koppies en lachebekjes! gaat t goed met ze?

met ebbe alles goed! t wordt echt een jongetje!

laura, arg, je kat weg, of is ie al weer terug? ik hoop t, naar he... wij hebben t ook een keer gehad, toen hebben we in het hele blok (in de stad) briefjes in de bussen gestopt en bleek ze in iemands tuin te zitten en te hoog om er weer uit te komen... ik hoop dat t bij jou ook goed komt.

sterkte!

rosalie, wanneer gaat het dan gebeuren? en hoe? weet je al wat?

liefs, lis

Geplaatst

Het gaat prima met de meiden!

We genieten zo ontzettend van ze!

Het zijn gewoon heerlijke meiden al zeg ik het zelf.

De foto van Ebbe vind ik erg mooi Lis, wat kijkt hij lief!

Leuk hè dat het dan echt een jongen wordt zeg maar.

Die meiden van mij worden echte meiden, leuk om dat te zien hè?

Geplaatst

Lekker he onze babies, zijn jullie nou ook elke dag nog zo blij of zijn wij de enigen die ons kind zozwat doodknuffelen hahaha.

Laura: mijn ex-collega heeft een kat en die is vorig jaar 3 maanden!!!!!!!!!!!!! van huis geweest, de hele zomer! Zomervakantie gehad? haha. Nee serieus, die was al weg toen ik daar nog werkte en pas terug toen ik er niet meer werkte. Echt ruim 3 maanden!!!

Houd hoop hoor meisje!

Corine, jullie hebben toch een trip trap? hoe bevalt ie?

Nou ik ga weer even theeleuten haha, tot later of tot morgen

Geplaatst

haha nee hoor, hier is t ook een geknuffel van jewelste.

vandaag was t mij gelukt wat meer tijd tussen de fruithap en de flessen te krijgen (zodat ebbe om een uur of 9 zn laatste fles krijgt) en dus sliep ie al toen manlief thuis kwam. die vond dat heel erg! sneu he. ja die kinderen van ons krijgen volgens mij lekker veel aandacht (ook al zitten wij hier ook wel erg vaak...;)

lis

Geplaatst

Ja dat is wel waar Lis dat we hier vaak zitten hahaha.

Maar wij knuffelen ons hier ook wezenloos hoor; heerlijk!

Goed idee Sab van de thee, doe lekker met je mee.

Tot later!

x

Geplaatst

Jeeeeeeeeeeeeeee......ben ik even werken en moet ik weer een half uur bijlezen.......hahahaahah

Ik ga hier maar even koffie doen als jullie het niet erg vinden.....hahahahah

Roos ik heb ook een nep tummy hoor...en daar stond op dat ze er tot 12 maanden in kunnen!

Ja sab die in een kasteel woont heeft een echte...nu snap ik ook waarom carolijn zo groot lijkt.....de nepper is groter...maar is niet duur hoor roos....maar 12 euries...hahahaah

Beau wat een leive foto weer!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sab ik doe a-m in haar kamertje in bad.....maar in de badkamer is eigenlijk een veel beter idee!

Zo ik krijg van mijn mannetje een kopje koffie...en die ga ik eens even lekker opdrinken.....hahaahahahha

Tot Later!!!!!!!

Geplaatst

Hoi weer,

Roos, Thomas klept ook de oren van ons hoofd. Nu heeft ie weer iets nieuws ontdekt; hele hoge gilgeluidjes maken. Zodra hij ziet dat ik kijk, komt de grote glimlach en gaan de decibels omhoog. Charmeur!!

Beau, leuke avatar heb je weer. Poppedopjes

Jos, lekker gewerkt?

Lis, mijn span heeft dagelijks last van een glimmend hoofd; ik heb labello pearl&shine haha

Onze kat is nog niet terug. Hebben net bij buurt briefje in de bussen gedaan. Ze kan overal zitten, aangezien het hier alleen maar boerderijen zijn met kilometers weiland...

Werd net gebeld door een mw. van paar huizen verderop; haar kat was na een week gehavend terug gekomen, net als de kat van haar buren.....week nodig gehad om bij te komen. er schijnt hier ook een vos te lopen die al een paar kippen soldaat heeft gemaakt...

Geplaatst

goeiemorgen! Jaja ik ben er vroeg bij haha. En erwas niet zo heeeeeel veel bij te lezen dus ja hihi.

Lau: is ie al terug? Bedoelde je met die vos dat je bang bent dat ie opge$%%$ten is? neee toch??? Ach dat haar komt wel hoor Lau, hier zit er wel wat op maar tis ook nog niet reuze veel, hoewel het wel gaat groeien nu.

Jose: ik heb een echte tummytub inderdaad, maar ook die is gekregen hoor!!!! hahahaha. Heeft me dus niks noppes nada gekost, handig he? Dat krijg je als je als laatste met kindjes bent haha. Heb ook nog 2 tassen met kleertjes en schoentjes staan (zelf iutgekozen hoor, want ik hoef natuurlijk niet alle troep haha)

Maar het scheelt behoorlijk in de maat he? met een echte tummy of een meppert

Bo, wat een poepige avatart zeg!! echt leuk hoor, maar ze waren nog wel klein toen he?

Roos: weet je al wat je gaat doen? Je kunt er altijd 1 kopen en als ie het niks vindt breng je hem gewoon terug hahaha.

Is er nog iemand??

Hoe is het met Cynthia eigenlijk? en waar is de rest?

Plien, Amanda, Angela, Corine...?

Geplaatst

rustig haha, enne...ik geloof dat het tijd wordt voor een foto van mijn huis!!! ik heb geen kasteel, alleen veel trappen!!!!!!!!!!!! hahahaha, ff een foto zoeken!

Geplaatst

hey beau,

we weten er nog geen fluit van hoe wanneer en wat en waar!1

oh jawel waar weten we wel!!

in helmond

wanneer = waarschijnlijk volgend jaar

hoe=?????

hey lis,

tja.. hetzelfde he!!

we hebben nog geen flauw idee!!

hahahahhahhaha

het jose,

nep of echt ik vind die tummy super !!

ziet er zo schattig uit allemaal!!

ik wil ook!!

hey laura,

nou wat thomas doet dat doet milan dus ook!!

stelletje aandacht trekkers!!

hahaha,lief hoor!!

groetjes rosalie

Geplaatst

ben bezig hoor haha, enne...21 juni is wel een mooie datum hahaha. hebben jullie niet een bijzondere datum of zo?

Geplaatst

Foto-E46VMLY3.jpg

nou meiden, hier is dan de foto van mijn "kasteel" nou ja de voorkant dan, hij staat er niet helemaal op, we moesten kiezen of het "bordes" of de "torenkamer". zie hier onze keuze hahahah

Geplaatst

zie je nu dat het geen kasteel is?

Mmm misschien ook een paar foto's van het interieur maken haha. Volgt later dan.

Jaaaaaaaaaaaaaaa, ook een foto van jullie huis en de rest natuurlijk ook dan hè? hahaha

Vandaag ben ik er niet zo heel veel want ik hen straks een afspraak bij een werving en selectieburo ivm werk. Ben benieuwd.....Ik neem nog een koffietje en dan moet ik wat doen, zonnenbanken en zo hahaha

Geplaatst

hhahhahah, jij bent echt gek hoor!!!! in je pyama hahahaa. dt zou ik niet durven hoor, veel te druk in de straat hahaha

Geplaatst

foto=ntfoeadi

en tja.. mn interieur wil je nog niet zien hoor

we gaan eind dit jaar alles verbouwen

dus dan komen de foto's!!

maar dit is dus de voorkant van ons burgertrutten huisje!!

vers van de pers!!

Geplaatst

Ohhhhhh Roos, wat leuk!!! Het lijkt wel een beetje buitenlands! ik hou hier wel van hoor, die stijl. Leuke voortuin ook!!!

Volgens mij heb ik het van binnen weleens gezien toen je nog zwanger was hahaha, toen zei je: let niet op de troep, ik heb geen nesteldrang ahahahaha

Geplaatst

hahahahh ja dat klopt!!

inmiddels is boven alles klaar maar moeten we beneden nog beginnen!!

including de meubels!!

nou ja nieuwe bankstellen,vloer,keuken,aanbouw etc!!

ik heb gezegd eerst nieuwe rommel in huis anders wordt er niet getrouwd!!

hahahahaha,slecht hoor

maar wel bloed serieus:icon_rendeer:

groetjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden