Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Allemaal,

Nu zag ik topic uitgerekent nov, jan en febr.

Maar geen December?? :-(

Dus heb er een op gestart.

Ik zelf ben erg benieuwd.

Ik ben officieel op 19-12-09 uitgerekent van een tweeling.

Ze geven aan dat ik wel eerder zal gaan bevallen.

Het wordt dus nog spannend.

Groetjes Mariëlle

Posted

Volgens het zwangerschapsoverzicht zijn er wel dames uitgerekend in december maar misschien kletsen die lekker mee bij januari?

Posted

Ik ben officieel uitgerekend in januari.

Door mijn diabetes zal ik zo goed als zeker ingeleid worden rond 29 december (als de kleine niet zelf eerder komt).

Anders klets je lekker mee in het topic van januari?

Posted

ikke ikke ikke ben uitgerekend op 10 dec!!

jaja toch iemand in dec. ik vroeg me het zelf namelijk ook al af maar kon even niet vinden hoe ik hier iets moet plaatsen. dus bij deze.. Ik wordt vast en zeker een dec mama!

zijn er nog meer?

liefs

Desiree

Posted

Hallo Dees gefeliciteerd met je zwangerschap. Ben zelf voor 19 dec maar uitgerekent van een tweeling dus zal die datum niet precies worden.

Hallo Vanessa Ook nog gefeliciteerd je je zwangerschap. Dat wordt dus ook spannend voor jou. Voor mij is het ook afwachten daar het er twee zijn. De 19de ga we niet ga halen wat vrij logies is ze denken eerder aan eind november begin december.

Tot nu toe verloopt me zwangerschap goed. Ben van de week wel ff flink geschrokken. Daar ik wat bloed had. Nou heb ik al veel gelezen en weet dat het wel vaker gebeurd. Maar toch het is allemaal niet van zelf gegaan. Heb ff met zh gebeld die hebben met elkaar overleg gehad. Ze belde terug mocht gelijk komen. Bij controle bleek baarmoedermond wat donkerrood/licht geirriteerd te zijn. Is wel uitvoorzorg een uitstrijkje gemaakt. Echo gehad placenta's waren ook goed. Het tweetal maakt het gelukkig goed heb ze zien bewegen hartjes gehoord. Mamma in spee ook weer gerust.

Gr Mariëlle

Posted

Oh schrikken is dat dan! Ik heb in week 15 en 16 een aantal bloedingen gehad en telkens slaat de angst je dan weer om hart, bij mij kwamen de bloedingen ook gelukkig niet bij het beebje weg maar uit adertjes van de placenta, het is dan wel fijn om toch even die bevestiging te hebben dat het met de beebjes goed gaat.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use