Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier is 'bloed' in aantocht. Weliswaar ver weg maar ik weet het zeker. Ik spot 'bruin bloed' en ik voel lichte menstruatiekrampjes. Dus ik denk dat ik mijn eerste IVF officieel als mislukt mag zien.

Komt het ooit nog goed met mij? Klotezooi. :icon_pale:

Hoe is het met de rest?

Liefs.

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Josephine,

Bruin bloed en krampjes zeggen niet altijd wat hoor. Had ik ook tijdens mijn 1e ICSI poging en toen bleek ik zwanger te zijn. Bij mijn cryo poging had ik alleen enorme last van mijn borsten en verder geen bloed tot 3 weken na TP toen was het niks, dus geef de moed nog niet op. Succes met wachten en hopelijk wordt je geduld beloont.

Groetjes,

Hanneke

Geplaatst

Ik heb sinds vandaag ook echt het gevoel dat m'n menstruatie eraan zit te komen.

Het zegt natuurlijk nog niet zoveel, maar het is zo'n onbetrouwbaar gevoel ! Maakt je toch wat onzeker hè. Nog twee nachtjes dan mag ik de thuistest doen !

Joke, jij hebt de terugplaatsing 1 dag later gehad, maar moet toch langer wachten tot de test. Is 4 sept. je bloedtest ? Mag je dan ook 3 sept. al een thuistest doen ?

De laatste dagen zijn wel echt het lastigste hè. Morgen de hele dag maar goed bezig blijven, lekker op pad met de kids.

Wij hebben al 2 zoontjes, van 6 en 7 (bijna 8). We zijn al zo'n 5 jaar bezig (met wat tussenpozen). 6 iui's zijn intussen mislukt en nu dan de 1e ivf ! Spannend hoor !!!

Geplaatst

Dames, een ongi gevoel zegt echt helemaal niets. Ik wist ook zeker dat het mislukt was, omdat ik dat gevoel had, maar inmiddels ruim zeven maanden zwanger met een lief trappelend kind in mijn buik, dus altijd moed blijven houden, tot het tegendeel bewezen is...

@ Josephine, dit kan ook oud bloed zijn dat je lichaam nog wilt verwijderen......dus ook niet de moed verliezen...

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben inmiddels over de helft van de wachtweken.. A.S. vrijdag/zaterdag mag ik testen.. Het is zo spannend nu... Vandaag ook mn laatste Utrogestan bolletjes.. Ik ben wel 'blij' dat ik daar dan mee klaar ben.. Ik had gister zn hoofdpijn en nu ook wat gerommel in mn buik.. Wat een onzekerheid.. dan ga je meteen weer denken.. het zal toch geen menstruatie zijn he die in aantocht is.. Wel enorme gevoelige opgezette borsten dat is dan weer een teken..... Afwachten maar..

Ik moet dinsdag weer beginnen met werken.. misschien toch wel een goede afleiding..

Josephine en Joke jullie mogen morgen toch testen.. Succes denk aan jullie? Hoe is het met de andere..

Liefs Peggy

6xiui mislukt

1ste ivf-->17eitjes-->maar 1 bevrucht TP 21augustus

5 september testen

Geplaatst

Hoe is het vandaag Josephine en Hope hope??? We duimen voor jullie, het kan nog alle kanten op hoor!

@ Peggy, ik had gister ook zo'n hoofdpijn in combi met darmkrampjes (hele week al last van). Ook had ik soms ongikrampen, maar die zijn weg nu. Nog wel af en toe felle steken in mijn liezen, vermoederlijk mijn darmen die tegen mijn nog beurze eirerstokken aanduwen. Ik moet trouwens doorgaan met de bolletjes t/m de uitslag vrijdag. Nog een klein weekje en we hebben duidelijkheid.

Sterkte iedereen, wat is geduld toch een moeilijke zaak soms!

Liefs, -M

Geplaatst

Hey allemaal

Bij ons hadden ze wel gezegd als er bruin dloedverlies is dat er nog geen reden tot paniek hoeft te zijn , omdat er nog bloed kan uit de aangeprikte eicellen komen . Ik hoop echt dat alles nog in orde is voor jullie ! Peggy Waarom mag jij al stoppen met de bolletjes ? Ik moet ze blijven doornemen ook in geval van zwangerschap . Ik mag pas testen op 4 sept ,bloedtest en op 6 september pas de thuistest .

Ik wens voor iedereen nog het beste toe !!! We gaan voor meer Groen in de lijst he ;-)

Geplaatst

He Joke, wat een verschil he met die bolletjes (ook de dosis, zie andere topics hierover!). Is dit voor jou een cryo ronde wellicht? In dat geval zou ik in ons ziekenhuis ook doormoeten met de Utrogestan t/m de 12e week. Nu dus stoppen na de uitslag vrijdag de 4e...

Geplaatst

Hallo dames

ik zit niet op het wachtbankje maar omdat ik als het goed is in sept. / okt.weer ga starten dacht ik ik ga eens kijken hoe het de dames vergaat. Moet zeggen dat ik wel geschrokken ben van de vele rode namen!!! Ik wil daarom ook iedereen bij wie het niet gelukt is onwijs veel sterkte wensen, de dames die eindelijk zwanger geworden zijn van harte feliciteren en de dames die nu in de vreselijke onzekere wachtweken zitten een hart onder de riem steken, houd hoop en moed en hele veel geluk gewenst!!!

Ow meiden wat is het toch een slopend en oneerlijk proces....

liefs

Meiske74

Geplaatst

Ik ben hartstikke ongesteld. Einde 1ste IVF-poging. Toch nog verdrietiger dan ik dacht dat ik zou zijn. Zit weer effe in een dip. F*ck!!

Dank voor jullie bemoedigende woorden trouwens. Heel lief!

Liefs, Josephine

Geplaatst

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger, 20 aug miskraam bij 6 wk en 4 dgn

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

Nellas, ICSI, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar helaas mk (5wk5dg)

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen, positief getest maar daarna toch vroege miskraam

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen, negatief getest

Hanneke, Cryo, 28 juli TP, 18 aug testen

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

Luna, 2 cryo's van 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen, 24 aug ongi

Agnes, 2 e cryo, 11 aug TP, 25 aug testen

Sandy(01), 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Emma, 2deICSI, 11 aug TP, 25 aug. testen

Josephine, TP van 2 embryo's op 17 aug, testen op 31 aug. 30 aug. menstruatie :-(

Madelief, IVF, 16 aug TP, 30 aug testen,ongi geworden

Hope hope, 20 aug TP, 31 aug. thuistesten, 1-9 bloedtest

Joke, IVF/ICSI, 21 aug TP, 4 sep testen

Miki, IVF, TP 21 aug, 4 sep bloedtest

Peggy, IVF, 21 aug TP, 5 sep. testen

Ursela, IVF, 26 aug TP, 9 sep.testen

Geplaatst

Ahhhhneee, wat balen voor jullie!!! Ik weet wat voor 'n impact dit heeft. Hou je taai dame. Niet te ver vooruit kijken hoor. Ff dit hier en nu doorheen komen. Sterkte.

Geplaatst

Josephine wat vreselijk oneerlijk!!! Wat een teleurstelling!! Neem je tijd om dit te verwerken.. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Leef met je mee!!! Sterkte!!!! XXXXXXXXXX

Ik weet niet waarom ik al mag stoppen met de bolletjes. Ik denk inderdaad ook gewoon ander beleid per ziekenhuis.. Ik heb wel meer bolletjes medicatie hier liggen.. Maar ik hou me er maar aan dat vandaag de laatste dag is.. Ik moet ook gewoon thuis testen en er zijn er ook veel die in het ziekenhuis met een bloedtest mogen testen.. Elk ziekenhuis is weer anders.

Ik heb inderdaad het zelfde gevoel als jou miki.. Laten we hopen dat het voor ons goed uitpakt.. Het is zo oneerlijk en je leeft zo mee als je dan josephine's berichtje krijgt..

Liefs Peggy

Geplaatst

hee meiden,

Josephine, heel veel sterkte. Ik herken dat gevoel wel, van de iui's, dat het me (gek genoeg) meer verdriet deed dan ik vooraf verwachtte. Als je je dat beseft, wordt je NOG verdrietiger hè.

Tja, ik heb nog steeds de buikkrampen, gaat en komt weer. Nog maar 1 nachtje voor de thuistest. Ze zei in het ziekenhuis, bij de laatste folikelmeting, (de punctie en terugplaatsing waren in een ander ziekenhuis), ALS je het WILT, mag je 31 aug. de thuistest doen. Toen ze dat zo zei, dacht ik: NATUURLIJK doe ik dat !!!! Maar van de ene kant twijfel ik best wel een beetje. Bang voor een negatieve uitslag natuurlijk. Zolang ik niets weet, heb ik nog een kans haha. Nou ja, we zullen het zien. Dit forum is wel heel fijn zo zeg. Met al die iui's heb ik nooit op forums meegedaan. IVF is toch wel heeeel veel heftiger inderdaad.

Nou, ik wens iedereen veel sterkte !!!!! En heel veel succes voor Miki, Ursela, Peggy en Joke !!!!!

Geplaatst

josephine wat een rot nieuws zeg. Had zo een goede hoop voor jou met al die rode regels (sorry dames) er moeten toch nu een aantal zwanger gaan worden anders kloppen de statestieken niet meer.

hope kom op, zet hem op, Gooi er een testje tegen aan. Kan geen kwaad. is hij negatief dan wacht je tot de bloedtest. Er is dan nog geen kruid verschoten.

Sterkte allemaal en de zwangeren van harte proficiat

Geplaatst

Vanavond meer krampjes... Dit gaat nog een lange week worden.. Het maakt je zo onzeker.. Maar het kan nog alle kanten op. Straks de laatste utrogestan bolletjes...

Zijn er meer meiden die krampjes hebben gehad en toch zwanger bleken te zijn.. Waarschijnlijk wel.. Maar je denkt gewoon echt 'wat is dit' is dit fout/goed.. Gek wordt je er van.. En je kunt niet meer doen dan afwachten:clock:

Groetjes Peggy

Geplaatst

Dank jullie allemaal heel erg! Doet me goed. Ik ben heel de dag in een mineurstemming. Je voelt je zo machteloos he, in dit proces.

Peggy, toen ik eventjes zwanger was-vorig jaar juni/juli- had ik ook last van mentstruatie-achtige krampjes. Ik lees dat veel zwangere dames dat hebben. Maar ja, het zegt allemaal niets, de een heeft krampen, de ander weer niet, de een voelt haar borsten, de ander weer niet, de een lust al direct geen koffie meer, de ander lust het nog wel.

Afwachten is het Peggy, ik weet het, het is een kwelling. Maar ik ga een ding voor jou doen: ik ga heel enorm hard hopen voor jou! Sterkte met nog even afwachten.

Liefs.

Geplaatst

Dankje Josephine! Je bent een schat! Ik vind het zo rot voor je!! Mn man leefd ook helemaal mee met de meiden op de wachtbank en met jou josephine!! Voor jou eerst maar eens bijkomen van dit heftige proces. Het is zo oneerlijk..

Had jij nog cryo's?

Ik heb nog steeds krampjes... Gister ook niet zo goed gegeten, misschien dat het daar van komt. Kan inderdaad niet anders dan afwachten..

Ik ga nu weer proberen te sporten even wat afleiding.

Liefs Peggy

Geplaatst

Nou, ik heb de thuistest gedaan, die was helaas negatief.

Ik heb ook echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Ik gebruik trouwens de utrogestanbolletjes tot de dag van de bloedtest.

Die is dus morgenochtendvroeg en om 12.15 uur krijg ik dan de uitslag !!!

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

VEEEEEEEEEEEL sterkte allemaal !!!

Geplaatst

Hei Hope Hope,

Aaarg, een negatieve thuistest...wat zal jij nu in de zenuwen zitten voor morgen. Fijn dat je meteen de uitslag krijgt van de bloedtest morgen, ik moet helaas 1 of 2 dagen wachten op de uitslag.

Ik hoop dat je kan morgen kan melden dat die thuistesten een slechte uitvinding zijn en dat de bloedtest een positieve uitslag geeft!

Ik ben die ondersteunende hormonen, crinone, helemaal zat. Ik wil wel weer weten of ik het nou ben of dat het hormonen zijn die mijn humeur bepalen en of het nu mijn eigen buikpijn is (ik krijg altijd maagproblemen van spanning) of dat ik zwanger ben of dat het een effect is van de punctie of een bijwerking van de hormoonzalf. Grmbl. afwachten dus. Niets anders.

Nogmaals, veel succes morgen!

Geplaatst

Ja, dat kan je wel zeggen haha. Ik weet gewoon niet wat ik moet. Nog 26 uur ruim !! Wat balen dat jij zo lang moet wachten zeg op die uitslag ? Ik moet overigens ook wel 's ochtends voor 08.00 uur bloedprikken, anders halen ze het niet. Maar goed, ik vind die 4 uur wachten al lang !!!! We wachten wat af zo hè !!! Telkens weer !!! Mijn humeur is de laatste 2 dagen ook zwaar onder peil. Balen hè ! (ook voor de rest hier in huis haha). Wat de testen/uitslagen is mijn ziekenhuis wel een van de snelste, voorzover ik het hier lees. Misschien dat daarom m'n test ook niet positief was ? Dat hopen we dan maar.

hope hope hoopt !!!!!!!!!

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger, 20 aug miskraam bij 6 wk en 4 dgn

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

Nellas, ICSI, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar helaas mk (5wk5dg)

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen, positief getest maar daarna toch vroege miskraam

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen, negatief getest

Hanneke, Cryo, 28 juli TP, 18 aug testen

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

Luna, 2 cryo's van 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen, 24 aug ongi

Agnes, 2 e cryo, 11 aug TP, 25 aug testen

Sandy(01), 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Emma, 2deICSI, 11 aug TP, 25 aug. testen

Josephine, TP van 2 embryo's op 17 aug, testen op 31 aug. 30 aug. menstruatie :-(

Madelief, IVF, 16 aug TP, 30 aug testen,ongi geworden

Hope hope, 20 aug TP 1e ivf, 31 aug. thuistest negatief, 1-9 bloedtest

Joke, IVF/ICSI, 21 aug TP, 4 sep testen

Miki, IVF, TP 21 aug, 4 sep bloedtest

Peggy, IVF, 21 aug TP, 5 sep. testen

Ursela, IVF, 26 aug TP, 9 sep.testen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden