Mirthe Geplaatst 23 Juli, 2009 Geplaatst 23 Juli, 2009 Door Mirthe - Donderdag 23 juli 2009, 13:51 Goedemiddag, vanmorgen moest ik bloedprikken om te kijken of de 1e ivf succesvol lijkt te zijn. Ik mocht vanmiddag tussen half 3 en 3 uur bellen voor de uitslag. Afgelopen weekend ben ik geworden, dus ging uit van een negatieve test. Tot ik zojuist gebeld werd door de verpleegkundige. De bloedwaarden zijn wel iets verhoogd, dus willen ze dat ik maandag nog een keertje ga prikken. Mij zeggen die waarden helemaal niets ik had 36, en bij duidelijk zwanger zou het 50 moeten zijn. Wie heeft hier informatie over, of ervaring mee? (ik wil niet te positief zijn, maar dit geeft toch wel weer een klein beetje hoop) Liefs Mirthe Quote
MichelleM Geplaatst 23 Juli, 2009 Geplaatst 23 Juli, 2009 Hi Mirthe, Bij een goede zwangerschap moeten de waardes per 48 uur volgens mij verdubbelen. Misschien moet je daarom opnieuw testen zodat ze kunnen zien of dit gebeurt, want dan zou de lage waarde van nu verklaard kunnen worden door een late innesteling of bevruchting (was het IUI of IVF/ICSI?)??? Ik heb een bloedtest gehad op 18 dagen na de punctie en mijn bloedwaarde was toen volgens mij 246... Sterkte met wachten en ik hoop voor je op goed nieuws! Groet, Michelle Quote
sasje Geplaatst 23 Juli, 2009 Geplaatst 23 Juli, 2009 hey mirthe wat michelle zegt klopt bij een zwangerschap moeten de waardes iedere 48 uur verdubbelen maar dit is helaas ook zo als je een bbz hebt!! ik had op een gegeven moment een hsg waarde van 2500 en dit betekent dat er geen twijfel meer mogelijkwas dat je zwanger bent!. sterkte en ik hoop dat het een goede afloop heeft Quote
Otjes Geplaatst 23 Juli, 2009 Geplaatst 23 Juli, 2009 Hoi, hoi, Ik heb ook nog een keertje extra moeten laten prikken omdat mijn bloedwaardes te hoog waren, maar niet hoog genoeg. Mijn uitslag was negatief. Sorry dat ik je niets anders kan melden. Suc6. Quote
Mirthe Geplaatst 28 Juli, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 Juli, 2009 @ Otjes, helaas zijn bij mij de bloedwaarden ook gezakt :lac:. Straks in september eerst een weekje Griekenland, en dan in november vol goede moed aan poging 2 beginnen. Ik zal voor je duimen :notworthy:, sterkte op 05-08 Mirthe Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.