Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal

Heeft iemand enig idee of er een forum is voor de mannen die in dit traject zitten. Ik heb namelijk veel steun aan het forum en mijn man zou zoiets ook wel prettig vinden. Zijn ervaringen delen met andere mannen die hetzelfde mee maken. En vooral een klaagmuur zou hij erg leuk vinden.

Ik hoor graag van jullie!

Posted

Marchan,

mijn man las ook wel mee hier, anders hield ik hem wel op de hoogte. Hij heeft meegeleefd in blijdschap en bij verdriet hier op het forum.

Bij NCRV- Babyboom heb ik in het begin ook geschreven. Uiteindelijk vond ik hier meer aansluiting, dus andere verwaarloosd. Weet ook niet of het nog bestaat, maar weet wel dat daar ook een topic Vaders was.

liefs, Stéphanie

Posted

Marchan, mijn man leest hier ook mee. Hij weet mijn gebruikersnaamm en inlogcode en gaat er af en toe echt voor zitten om eens lekker bij te lezen.

Af en toe plaatst hij wel een reactie,, geen problemen mee hahaha

Weet verder niet of er iets speciaal voor mannen is eigenlijk.....

Groetjes van Daan

Posted

Hoi Marchan,

Heb een beetje voor je gegoogled, heb wel iets gevonden, dat is in principe een forum voor vaders, maar je hebt ook een subcategorie voor medische zaken. Dit is de website: www.ikvader.nl en dan ga je naar 'forum' en vervolgens naar 'CB en medische zaken'

Dit is helaas het enige wat ik heb kunnen vinden! Succes...

x

Posted

Ik heb zitten kijken op die site. Ik d8: dat is wat voor mijn mannetje! Maar de laatste reactie in de topic is uit 2007!!! Alleen de klaagmuur wordt bijgehouden :-)

Misschien een idee om het op deze site een apart topic van te maken?

Posted

En daar ben ik dan weer :waiting:

Is dit serieus, een mannendeel op het forum? Ik vindt het een prima idee.

Het enige is dat we even moeten bekijken welke fora er dan onder het 'vadergedeelte' moeten komen (titels)

Dus forum "IVF Vaders" (bijvoorbeeld) en daaronder dan een aantal categorieën, laat maar horen ik zorg wel dat het er komt.

:people:

Posted
Ik heb zitten kijken op die site. Ik d8: dat is wat voor mijn mannetje! Maar de laatste reactie in de topic is uit 2007!!! Alleen de klaagmuur wordt bijgehouden :-)

Misschien een idee om het op deze site een apart topic van te maken?

Oeps daar heb ik dan weer niet opgelet...!

x

Posted
En daar ben ik dan weer :waiting:

Is dit serieus, een mannendeel op het forum? Ik vindt het een prima idee.

Het enige is dat we even moeten bekijken welke fora er dan onder het 'vadergedeelte' moeten komen (titels)

Dus forum "IVF Vaders" (bijvoorbeeld) en daaronder dan een aantal categorieën, laat maar horen ik zorg wel dat het er komt.

:people:

Ik zou er een mmm vaders van maken.

en dan categorieën behandeling,klaagmuur.

Ik denk dat veel mannen willen praten over hoe het voor hun als partner is.

Mijn man (en met hem vele andere) vind het heel moeilijk dat hij maar zo weinig kan doen.

en de klaagmuur voor de mannen zodat ze ook eens hun ei kwijt kunnen.

Tis maar een idee hoor!

Posted

Ben benieuwd welke man de eerste stap gaat zetten.

die van mij zegt ik kijk het ff aan.

Haha hij is bang om ruzie te krijgen als ie hier over me gaat zeiken LOL

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use