Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden,

Ben ik ook weer eens!

Na 4 dagen en 3 nachten van huis gisteravond weer teruggekomen.. wat was ik blij mijn mannetjes weer te zien!

Vanmiddag spontaan thee gedronken met Mariek, we wonen ten slotte maar 20 minuten bij elkaar vandaan. Was erg egzellig en Morris en Yinthe vonden elkaar gelukkig erg lief!

Foto-67H3JQIX.jpg

We moeten ook echt snel weer eens met zijn allen afspreken! Lijkt me leuk om iedereen weer eens te zien! Wat mij betreft is Amsterdam ook prima hoor, en als Myranda geen probleem vind is dat natuurlijk net zo makkelijk!

Morris kan trouwens klap eens in je handjes en op je boze bolletje zooo leuk:

Foto-MVKWAKIQ.jpg

Foto-GELSHNCJ.jpg

Tot snel!

Liefs Pien

• Reacties 735
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een leuke foto's van Morris! En hij kan het echt, ik heb het met eigen ogen gezien ;-)

Dit heb ik op mijn blog geschreven:

"Gisteren zijn we naar Schagen afgereisd voor een rendezvous met Morris. Ze schelen maar 2 weken, maar je kunt je geen twee meer verschillende kindjes voorstellen.

Grote, stevige Morris, die nog niet kruipt en alles lekker over zich heen laat komen en het allemaal wel best vindt wat zijn grote broer met hem uitspookt en slanke Yinthe die de hele kamer door kruipt, zich overal aan optrekt en alles onderzoeken wil en duidelijk laat merken als ze het er niet mee eens is.

Morris klapt in zijn handjes en zwaait vanuit zijn kinderstoel (waar hij nog nét in past ;-)) en Yinthe komt erachter dat de deur naar de gang open staat en zoef! weg is ze! Morris zit zoet stil op de bank voor de foto en Yinthe is alleen maar aan het bewegen en probeert zich van de bank af te laten zakken. Gelukkig heb ik nog net 1 leuk plaatje kunnen schieten van de twee boefjes:"

4feb_morrisenyinthe_x.jpg

Ik vind Amsterdam ook prima. Was er nog niet aan toe gekomen om de datumprikker in te stellen, ga ik zo doen.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Wat een leuke foto's! En wat fijn dat jullie zo dicht bij elkaar wonen. Dan wip je wat sneller aan.

Hilde, nog twee daagjes en je meisje wordt 1 jaar. WOUW! Alvast fijne dag gewenst.

Ik houd het even kort. Is wat gezeur binnen de familie waar ik nu even een beetje chagerijnig van ben. Bah.

Amsterdam lijkt me prima. Ik ben niet zo'n autorijder dus voor mij is dat ver genoeg eerlijk gezegd......zijn jullie kleintjes de buggy ook zat? Isis wil er de laatste tijd allemaal uit, maar ja, dat gaat natuurlijk niet....

Toedels!

Geplaatst

Hilde, misschien een idee om af en toe naar een gediplomeerde masseur/masseuse te gaan? Die kan je rug en schouders goed los masseren en je misschien wat oefeningen meegeven die je thuis kan om om ze soepel te houden. Als je het via de huisarts kan regelen krijg je het waarschijnlijk nog vergoed ook.

Nora, wat vervelend.... gezeur in de familie is naar, weet er helaas te veel vanaf. Sterkte!

Leeuwtje, hoe gaat het met de sollicitaties?? Nog nieuwe ontwikkelingen?

Geplaatst

Dank voor de tip, Mariek,

Heb van de huisarts ook al een telefoonnummer van een haptonoom mee gekregen. Daar moest ik maar eens over nadenken, en ook aan welke activiteit mij ontspanning biedt.

Wat leuk dat jullie effe bij elkaar langs zijn geweest Mariek en Pientje! Hahah, zulke spontane acties zitten er van mijn kant niet zo in... maar leuk hoor... Vooral dat die 2 van jullie het samen ook goed kunnen vinden. Ik denk dat Thirse gezellig mee was gegaan met Yinthe op ontdekkingstocht. Hoewel ze ook wel even had mee gedaan met klap eens in je handjes.....

En eh, Nora, hoop dat het bij jullie in de familie allemaal weer snel een beetje behapbaar is... Ken het ook wel.... gezeur in de familie. Kan erg veel energie vreten!

En Leeuwtje, hoe was het woensdag op het kinderdagverblijf???

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hee dames,

Ben benieuwd wannneer we elkaar weer gaan zien! Leuk hoor, ik heb er zin in. Isis vind andere kinderen ook heel erg interessant dus dat wordt dolle pret dacht ik zo.

In de familie is de rust weer terug, voor nu dan. Ik heb inmiddels ook geleerd om de dingen wat makkelijker los te maken. Heb nu eenmaal andere prioriteiten in mijn leven: zoals mijn meisje!! Nog 3 weken en 1 dag en dan is ze jarig! Niet te geloven een jaar voorbij.

Hilde, hoe was de verjaardag van je kleine, grote meid. Hier een plaatje van Isis.

MiniFoto-33J8GE44.jpg

Tot snel! Liefs, Nora.

Geplaatst

Jaaah, veel beter, wat een lekker poppetje. En wat ziet ze er nog heerlijk als een baby uit zeg, vind je zelf niet? Fijn dat de rust er weer is in de familie, nooit leuk als er toestanden zijn.

Hilde, gefeliciteerd nog met je dochter, ik heb wel aan jullie gedacht hoor, maar door het weekendje weg even niet hier geweest. Leuk feestje gehad? En wat vond ze van de kadootjes en nieuwe kleren?

Mariek en Pien, wat is het toch een knap stel, die 2 van jullie. En inderdaad, wat een verschil zeg, die grote man en dat kleine wijffie... ;-)

Hier gaat het goed, het kdv ging gisteren ook prima. Wel is Tessa een beetje ziek geworden afgelopen weekend. We zaten met m'n ouders en broer met z'n vrouw in een hotelletje net over de grens, helemaal leuk. Lekker gewandeld, gezommen, gegeten en gedronken, en natuurlijk lekker bijgekletst. Opa en oma vonden het natuurlijk super, hun kleindochter 3 dagen om zich heen. Tessa dus een beetje ziek, spuitpoep, bijna niet eten, maar wel redelijk drinken, hangen bij mamam en gewoon 4 (!) keer slapen vandaag. Morgen even kijken hoe het dan gaat, ze heeft nog geen 38 graden verhoging, dus ik maak me niet teveel zorgen. En ja, het werd wel een keer tijd, dat ook Tessa eens ziek zou worden. Sollicitaties lopen lekker door, morgen en vrijdag weer een gesprek, en vandaag weer op 2 vacatures gereageerd. Genieten dus nog steeds, van zoveel vrije tijd.

Liefs,

Leeuwtje.

Geplaatst

Leeuwtje, ik kan wel iemand gebruiken bij het opzetten van het kdv.... kom je solliciteren? ;-)

Dames, op Hilde na heeft iedereen gereageerd op datumprikker. Volgens mij wordt het zondag 21 maart. Hilde, kan jij dan ook of weet je je rooster voor Maart nog niet? Leuke datum... dat is de dag dat Pien en ik uitgerekend waren.

Nora, wat een schatje! Inderdaad nog echt een babietje met d'r kale koppie en lekkere bolle toet.

Leeuwtje, ben bang dat Tessa de komende tijd nog wel vaker ziek zal zijn nu dat ze naar de opvang gaat... gelukkig is haar immuunsysteem gerijpt inmiddels en kan ze het goed aan.

Hilde, leuke verjaardag gehad?? Benieuwd naar de foto van de jarige Thirse!

Hier verder alles z'n gangetje. 11-maanden sprongetje, denk ik. Ze eet wat slechter weer, wil niet slapen tenzij ik haar meeneem naar het grote bed en er naast ga liggen (en daar ga ik ook direct weer mee stoppen voordat het een slechte gewoonte wordt!!). Heb ook begrepen dat de kindjes vanaf nu gaan beginnen met 'manipuleren'. En dat ze in principe nu ook zelfstandig moeten kunnen eten, dus dat we ze niet meer moeten voeren met het lepeltje. Pfff... zal een lekkere kliederboel worden als ik Yinthe los laat met haar yoghurt en lepeltje ;-)

Hoe doen jullie dat?

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hee meiden,

Ook hier weer een snotterug mannetje hoor! Wel erg vrolijk en gewoon lekker slapen gelukkig. Was gisteravond even bang dat het om zou slaan, longetjes begonnen weer te piepen en zijn oogjes stonden zo mat, was even bang dat hij weer echt ziek zou worden, maar met een pufje ventolin en een paracetamolletje is hij heerlijk gaan slapen en werd hij vanmorgen weer een stuk beter wakker. Ik heb dus echt het gevoel dat zijn weerstand wat beter is nu.

Heb nog geprobeerd om door de sneeuw te komen maar ben omgekeerd en werk lekker thuis.. was echt geen doen! En nu sneeuwt het weer dus mijn beslissing was de juiste..

Spannend Leeuwtje, al die kansen en mogelijkheden! geniet er inderdaad nog maar even van om thuis te zijn, het kan zo voorbij zijn!

En wat is kleine Isis een heerlijk pretbekkie zeg, prachtige pretoogjes, heerlijk!

Mariek, zo lang het wordt geaccepteerd blijf ik lekker voeren, als je eenmaal begint met zelf laten doen willen ze het altijd zelf doen en dat duurt zooo lang! Misschien zijn meiden er beter in, maar Thijs heeft echt heel lang vreselijk geknoeid! Ik vind het dus geen probleem nog een paar maanden te wachten haha.. Ik heb wel laatst een koeka slab met mouwen gekocht, die is wel heel handig, ook met Koekjes enzo want daar smeren ze ook altijd hun mouwen mee vol..

Hilde, alsnog van harte met de kleine meid! Hebben jullie het leuk gehad? Heeft ze lekker taart gegeten? Leuke cadeautjes gehad? Wat hadden jullie voor haar? Ik had na die eerste verjaardag de neiging een speelgoedwinkel te beginnen bij Thijs...

Nou ga maar eens aan het werk, ik hoop dat de 21ste gaat lukken, lijkt me een mooie datum!

Tot snel!

Liefs Pien

Geplaatst

dat smeren op de mouwen (en verder eigenlijk overal) komt me heel bekend voor... hier een fotootje van Yinthe, gisteren genomen... en dan hebben we het alleen nog maar over een liga... Ga je tip in overweging nemen ;-)

9feb_liga1.jpg

Geplaatst

Heee,

Vooralsnog geef ik Isis zelf eten hoor. Wat Pien zegt, je komt er straks niet onderuit dat ze het toch echt zelf willen doen maar tot die tijd......

Leuke foto! Dit liga smeren komt mij ook heeel bekend voor. Het is tegenwoordig na elke maaltijd boenen geblazen. Ben trouwens begonnen met 's ochtends vroeg ook wat brood te geven. Flesje en een halve boterham. Eigenlijk alleen het flesje geven herinnert nog aan de babytijd. Ik hoop het daarom nog eventjes erin te houden!

Fijn weekend!

Liefs, Nora.

Geplaatst

De 2e ronde komt in zicht: we hebben ons weer aangemeld! 30 maart het intakegesprek bij het VU. Benieuwd of er een wachtlijst is. We gaan het merken. Spannend weer!!

Geplaatst

Yeah, spannend!!!

Alvast heel veel succes gewenst, maar ik ga er vanuit dat je ons hier op de hoogte houdt van de ontwikkelingen.

You go girl!

Geplaatst

ohhh wat gaaf en spannend! Ik hoop dat je idd niet al te lang hoeft te wachten! Spannund!

Verder alles goed meiden? Hier een beetje een boevig mannetje de laatste dagen, meneertje gaat ´s avonds keihard brullen als ik hem naar bed breng.. beetje verlatingsangst ofzo denk ik... of oorpijn... of last van zijn 3 (!) doorkomende tandjes.. pff ik weet het niet meer.... Uiteindelijk op schoot in slaap gevallen... en gisteren ook al... gaat de goede kant op hahaha... wat kan die vent gillen zeg..

Nu nog even werken en dan gauw mijn bedje in.. Woensdag eerste TV opnames.. wish me luck!

Liefs Pien

Geplaatst

Mariek, wouw! Spannend! Ik wil eind dit jaar eens praten over de tweede ronde...

Ik heb echt een drama weekend achter de rug, zat gistermorgen zelfs nog op de huisartsenpost. Na een zaterdag braken en diarree, en zondag de hele dag heftige diarree, was Isis gistermorgen totaal zonder energie...ze kon zelfs niet meer zitten. Voor de zekerheid langs de dokter gegaan, maar gelukkig was ze niet uitgedroogd. Vandaag gaat het gelukkig stukken beter! Da's dan toch het mooiste verjaardagscadeautje (jajajaja, 32 jaartjes alweer) wat je je kunt wensen!

Pien, wat voor opnames?

enneh, wat doen we nu met onze date dames?

Groetjes, Nora.

Geplaatst

Hey Nora, stiekum jarig geweest? ;-)

Doe ik zo m'n best de verjaardag van de kindjes te onthouden...

Gefeliciteerd hoor, 32 jaar, dat is lang geleden voor mij ;-)

Vervelend zeg, zo'n drama-weekend, maar gelukkig geen ernstige gevolgen. Je gaat haar nu zeker lekker laten aansterken met hapjes en drankjes? Sterkte!

Pien, succes morgen met de TV-debuut, wanneer is de eerste uitzending?

Tja, hier business as usual, Tessa gaat lekker, het kdv gaat heel goed, ze is helemaal gewend (in tegenstelling tot mama, haha). Verder alleen af en toe wakker 's nachts, maar na een knuffel in het donker in haar eigen kamer slaapt ze weer verder. En op de warme hap na gaat alles erin, ben benieuwd naar de maten en gewicht, de 26e weer naar het CB. Nora, ook hier een kind dat niet in de buggy of auto wil gaan zitten hoor, maar als we eenmaal wandelen of rijden is alles ok. Misschien heeft Isis zin om snel te leren lopen? Hoe staat het trouwens daarmee bij jullie? Hier nog helemaal geen behoefte in lopen, het is al heel lang gewoon lekker kruipen, staan (soms wel heel even los) en overal langs lopen.

O ja, morgen ga ik naar de 9-maanden beurs, Tessa is uitgenodigd voor een bijzonder ontbijt, een sponsoractie van Kruidvat voor Orange Babies. Ze krijgt dan met heel veel andere baby's tegelijk een fruithap. Ik zal wel foto's maken en verslag doen.

Mariek, begin je weer opnieuw of had je nog cryo's? Ben ik even vergeten, sorry!

Enne, ik help je graag hoor, met de opzet van je kdv, zeker zolang ik nog geen baan heb. En iemand moet straks toch jouw honneurs waarnemen als je met zwangerschaps verlof bent? ;-)

Onze date? Tja, ik vind het allemaal goed hoor, kom gewoon lekker naar mij toe!

Liefs, Leeuwtje.

Hilde: alles goed met je? Al een foto van een taart-etende Thirse?

Geplaatst

Hee meiden,

Nou, life is what happens when... blabla bla... gaat dus allemaal niet door, lig in bed met mega buikpijn.. had alweer weken een zeurende pijn in mijn onderbuik maar die is de laatste dagen flink erger geworden.. Net toch maar naar de HA gegaan en echt alles wat hij deed liet me de tranen over mijn wangen lopen.. Hij heeft een soort zwelling gevoeld naast mijn baarmoeder / tegen mijn baarmoeder en wil dat de gyn zo snel mogelijk kijkt.. Daar moet ik morgenochtend heen dus mijn collega doet de TV opnames... jammer, maar op dit moment niet erg belangrijk natuurlijk....

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Pien

Geplaatst

Getver Pien, is dat de endometriose die je (weer) parten speelt? Balen zeg.

Wat heeft de arts gezegd vanochtend?

Beterschap!!!!!!!!!!!!!!!!!

De 9-maandenbeurs was geweldig vanochtend, ik zal de foto's snel plaatsen!

Geplaatst

Hee meiden,

Ben net terug uit het ziekenhuis. Ik blijk inderdaad een cyste op mijn eierstok te hebben van 6 cm doosnede dus geen wonder dat dat pijn doet. Door mijn endometriose is het een zooitje in mijn buik en zien ze opereren nog even niet zitten. Ik wacht nu op de uitslagen van een bloedonderzoek en als er geen tekeningen van onsteking zijn mag ik thuis afwachten of het uit zichzelf afzakt en moet ik dit weekend met de pil beginnen en deze een paar maanden doorslikken om mijn cyclus stil te leggen.

Als er wel een ontsteking is moet ik terugkomen en opgenomen worden.

Al met al lekker irritant dus en de vakantie is waarschijnlijk kansloos. Er bestaat nl ook nog een klein risico dat je eierstok kantelt onder het gewicht vd cyste en dan moet je wel meteen geopereerd worden en dat risico icm met de lange autoreis ernaartoe is het probleem.

Door alle onderzoeken en de reis etc verga ik nu echt van de pijn dus ik ga even plat op de bank. Ik hou jullie op de hoogte! Bedankt voor jullie medeleven en lieve berichtjes..

Liefs,

Pien

Geplaatst

6 cm doorsnede?!? Shit zeg, dat is geen kleine jongen. Wat vreselijk balen. Ook van je welverdiende vakantie. Sterkte, meid. Hoop dat de hormonenbehandeling de cyste doet slinken.

Nogmaals, als ik iets kan doen, gewoon bellen he!

Geplaatst

Ja pretty huge he...! Gelukkig geen tekenen van ontsteking dus hoef niet terug naar het ziekenhuis.. Nu maar afwachten of het snel een betje opknapt.. ben al wel gewaarschuwd dat het wanneer mijn menstruatie start (waarsch zaterdag) wel eerst wat erger zal worden, maar dan met de pil ook wel redelijk snel weer minder..

En Mariek, je bent een schatje!:hugs2:

Liefs Pien

Geplaatst

Ow, Pien, wat een ellende!!! Heel veel beterschap.... En wat enorm balen van je vakantie!

Even een hele grote stap de andere kant op: wat enorm gaaf dat jullie al weer een afspraak hebben staan, Mariek!

Nora, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat fijn dat jullie meisje toen tenminste weer een beetje was opgeknapt!

Hier is op het moment ook een klein verkouden meisje. Ze is ondanks dat wel redelijk vrolijk (wanneer eigenlijk niet)... Maar ze komt me meer opzoeken.

Foto's van haar verjaardag heb ik bij het item foto's neergezet.

Het was een leuke dag. Met onze gezinnen van afkomst met de kinderen erbij en de buren waren het meer dan genoeg mensen. Ze heeft leuke kado's gekregen (gelukkig niet te groot en niet te veel toeters en bellen). Ze heeft heerlijk onder de tafel zitten spelen met haar nieuwe schatten en genoot van de aandacht. Lekker taart gesmikkeld... Het was een fijne dag. Ze was s nachts al een beetje aan het jammeren. En toen we in het donker even met haar over de gang liepen, had ze de ballonnen al opgemerkt. Het is ook zo'n wakker ding.

Ow ja, en eh, ze staat steeds vaker een tijdje zonder zich ergens aan vast te houden. Ze zakt dan na een poosje door haar knietjes, op haar hurken om dan weer te gaan zitten. Het duurt wrs. niet erg lang meer voordat ze gaat lopen. We poberen haar daar ook wel een beetje toe uit te dagen, maar dat gaat haar nog net een stapje te ver!

En Leeuwtje, is er al wat uit de sollicitatiegesprekken gekomen????

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

Pien wat een ellende! Echt balen.

Ik had deze week ook een relaxweek moeten hebben, maar daar is weinig van terecht gekomen. Isis begon gisteren weer te spugen en is zo jengelig als wat. Ook mannetje nog eens ziek geworden....

Ga nu hard aan het werk. Druk!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden