Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Thanks. Net even gebeld; Isis voelt zich weer wat beter (en houdt haar eten binnen), mijn mannetje niet. Morgen mag m'n meissie even naar oma toe, want moeke zit er doorheen (eigenlijk voor het eerst in een jaar dus dat is geen slechte score). Nu heb ik ook nog eens sores met een vriend/collega over journalistieke werkzaamheden. Heel vervelend. daarom moet je dus werk en privé gescheiden houden. Dit, met deze week en de familieomstandigheden ben ik het even helemaal beu. Morgen eens geld in de stad uitgeven. Daar wordt blij van!

Hilde, leuke foto's van Thirse! Wat zijn onze kleintjes groot aan het worden! Jij al een idee wanneer de tweede ronde komt? Ik heb nu weer even mijn twijfels......

Pien, hoe is het vandaag?

Leeuwtje, nog sollicitatienieuws?

Enneh, hoe zit het nu met onze date? kan ik hem wel of niet in mijn agenda zetten?

Liefs, Nora.

• Reacties 735
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik durf er nog niet zo erg een maand aan te noemen. Het gaat langzamerhand steeds beter met me. Ik lijk ook weer wat meer vet op mijn lijf te krijgen. Maar ik ben nog regelmatig moe. Nu ook. En eh, mijn libido begint wat aan te trekken, maar is nog niet zo als het was....

Nou ja, we wachten rustig af.....

En eh, denk jij een beetje aan jezelf Nora, te veel te gelijk is niet echt plezierig!!!

Sterkte!!!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Hey meiden,

Ook vanuit A'dam beterschap gewenst. Pien, ik hoop dat de pijn wegtrekt en je toch van je welverdiende vakantie geniet. Isis, snel beter worden hoor! Nora, balen van het gedoe, eerst in de familie en nu weer op je werk, pffff...

De sollicitaties lopen door, deze week verwacht ik een voorstel, op 1 maart weer een 2e gesprek en op 2 maart een 1e gesprek. Zal het in maart dan toch een keer raak zijn?

Als beloofd wat foto's van de 9-maandenbeurs gisteren, waar Tessa en ik waren uitgekozen voor een ontbijt, gesponsored door Kruidvat, voor het goede doel: Orange Babies. Tessa moest even wennen, maar at toen haar fruithap toch op ;-)

Foto-4Z43VVVG-D.jpg

Foto-6RCQBRJ7-D.jpg

Foto-4RWVA8TW-D.jpg

Foto-XTB4SD7G-D.jpg

En hier de eerste foto van Tessa met oorknopjes, vandaag laten prikken:

Foto-ZITZBVAX-D.jpg

Zo, dat is een hele rits... ach, ik hoop dat ik jullie er een beetje mee opvrolijk!

Enne...ik zit te denken om een topic te openen waar je aanbiedingen, die je hebt gezien en wilt delen, kwijt kunt. Dus, 3 pakken luiers voor de prijs van 2, foto-album gratis bij aankoop van een fles badschuim, je kent het wel. Is dat reclame of zou de moderator dat goed vinden? En wat vinden jullie van dit idee in tijden van crisis? ;-)

Liefs,

Leeuwtje

PS Onze date? Wie maakt 'm definitief? Ik heb al toegezegd voor maart én april, en mi casa es tu casa!

Geplaatst

Wat is het toch een dotje, die Tessa! Ook al een hele meid aan het worden. Mooi die ontwikkeling.

Nora, beterschap gewenst voor je thuisfront. En vervelend zeg van je werk. Dat soort dingen gebeuren altijd als je even niet lekker in je vel zit, he.

Hilde, ik herkend dat wel, dat moe zijn. En van het libido ook. Maar wat ze zeggen klopt wel, af en toe moet je gewoon even zin maken, dan stijgt het niveau vanzelf weer ;-)

Nu we de datum hebben staan in het VU begin ik het ineens een beetje benauwd te krijgen. Opeens klinkt een verschil van 3 jaar tussen de ukkies ook heel erg goed... afgelopen dagen uitgebreid van H over gehad. Ik ben iemand die blind afgaat op mijn gevoel en mijn gevoel zegt dat we nog even moeten wachten. Het is toch te snel allemaal. H zou het liefst meteen doorgaan voor een 2e, maar ja, hij heeft makkelijk praten ;-) We zijn er nog niet over uit.

Wat de afspraak betreft, volgens mij hebben we 21 maart staan. En ik vind het prima om bij Leeuwtje af te spreken. Rest akkoord?

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hi meiden.

ja is prima wat mij betreft de 21ste. Ik moet dan natuurlijk wel opgeknapt zijn en ik moet ook eventjes afwachten wat we gaan doen wat betreft de vakantie. Als ik me weer wat beter voel willen we toch graag nog even een weekje naar de bergen en dat zou ook rond die tijd uit kunnen komen natuurlijk.. Maar voorlopig moet ik daar niet aan denken, ik verga van de pijn.. heel irritant!

Liefs Pien

Geplaatst

Hee Pien balen, hopelijk voel je je snel weer beter! Is moeilijk om dan nog een heel huishouden te runnen....

Mariek, eerlijk gezegd moet ik nog even niet aan een tweede denken. Het komende jaar wordt een tropenjaar. En ik ben door verschillende ervaren moeders aangeraden om er minimaal 2,5 à 3 jaar tussen te hebben. Ik wacht dus nog even. Deze week is mijn gevoel alleen maar bevestigd.

Leeuwtje, wat heb je een prachtige dochter! Wat een snoes, wat een plaatje! Zo leuk om haar en de anderen binnenkort weer in het 'echie' te zien. Ik zet de dag vast in mijn agenda en bij Leeuwtje lijkt mij weer helemaal oké.

Liefs, Nora.

Geplaatst

Ja, wat een schatje he? Al heb ik van vriendinnen wel afkeurende opmerkingen gekregen over de oorbellen hoor ;-)

Wij kijken ook uit naar de 21e, gezellig dat jullie allemaal hier komen.

Ik zal zorgen voor koffie, thee, taart, fruithappen, liga's en een fris bedje voor het geval je ukkie een tukkie wil doen. Gezellig!

Pien, wat een narigheid zeg. Beterschap!!! Trek je het een beetje?

Liefs,

Leeuwtje.

Geplaatst

Fijn dat je alles wilt regelen. Hoef ik geen campingbedje mee te nemen?

Geplaatst

Hee meiden,

Gezellig hoor, heb er erg veel zin in! Hier schiet het nog niks op, ik heb nog evenveel last en ben ook nog steeds niet ongesteld dus ook nog niet met de pil kunnen beginnen.. Vandaag toch maar even naar de gyn gebeld en ik mag woensdag nog even op de poli langskomen maar ze waarschuwden al dat ze waarschijnlijk weinig voor me kunnen doen, behalve wellicht sterkere pijnstillers maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan, ik krijg er alleen maar last van mijn darmen van en dat is het in mijn hele onderbuik oorlog..

Ik slaap ook erg slecht dus heb van ellende alle schaatswedstrijden gezien. Daar ben ik gek op maar niet zo gek als op slapen dus daar was ik normaal nooit voor opgebleven, maar nu lag ik toch wakker...

Ook thuiswerken lukt niet echt, het is lastig een comfortabele houding te vinden waarin ik langer dan een half uurtje achter de laptop kan.. het is dus met name op de bank en in bed half op mijn zij voor de buis hangen.. heel lekker voor een dagje, maar nu, na 6 dagen, ben ik het spuugzat!

Goed, tot zoverre mij klaagzang! :devilcollection:

Morris gaat lekker, wel weer oorontsteking vrijdag dus weer eens bij de HA geweest en die gaat hem over een paar weken doorverwijzen naar de KNO.

Verder gaat hij heel hard nu, constant met zijn wijsvinger in de lucht eeeejaaaa roepen (1 jaar) en verder oooooomaa maaaaaama en af en toe papa.. nog niet gericht naar de juiste persoon maar hij probeert duidelijk alle klanken na te doen, zo leuk!

Verder kan hij eindelijk van liggend naar zittend en probeert hij in de box zich op te trekken.. Kruipen lukt ook bijna en op zijn loopautootje kan hij nu zelf vooruit komen. Hij is dus hard aan het werk om zijn achterstand in te halen..!

Tot snel!

Liefs Pien

PS mijn schoonzusje is gisteren bevallen van haar vierde kindje. Na 3 jongens (en ook nog 2 hier) hebben mijn schoonouders eindelijk een kleindochter.. Ze heet Noortje, was er binnen een uur en is absoluut prachtig!

Geplaatst

Pien gefeliciteerd met je nichtje! Wat een leuke naam:)

Echt balen van je buik! Is dat een kwestie van afwachten? Is er niets wat ze kunnen doen? Enneh, Morris gaat als een razende zeg! Hier ook handjes in de lucht, op het bolletje en klappen. Momenteel is mamamamamamaama weer favoriet. Heel prettig. Isis krijgt van haar (schoon) familie een blokkenwagen dus die zal binnenkort ook door de woonkamer zoeven. Enneh, beginnen jullie kleintjes ook eenkennig te worden? Hier namelijk wel. Ik ben als kind heeel erg eenkennig geweest, mijn vader werd nog net getolereerd. Ben dus een beetje bang......zou het in de genen zitten?

Vandaag met mijn moeder en Isis shoppen in de Bijenkorf. De schade van vorige week in halen toen is het er allemaal niet van gekomen. Nu is ze trouwens weer snotverkouden....grrrrr. Ik zal blij zijn als de lente en het zonnetje komt.

Liefs, Nora.

Geplaatst

Hi Nora,

Nee vaag he, je zou toch zeggen, holle naald er in en aftappen, maar zo werkt het blijkbaar niet.. Zou er nu zelfs een "punctie" voor over hebben om er van af te komen...

Morgen horen we meer..

XX

Geplaatst

Hi,

Als de kindjes niet tegelijk gaan slapen, is een campingbedje niet nodig, maar ik zal de mijne voor de zekerheid die dag opmaken en in onze slaapkamer zetten.

Pien, dat klinkt allemaal niet zo mooi, wat moet jij een pijn hebben zeg. Ik hoop dat er toch een oplossing voor komt. Kunnen ze het niet opereren? Of anders het alternatieve circuit?

Leuk kado, Nora, wij dachten eerst aan een Ikea keukentje, maar die heeft de hele wereld al, neemt nogal wat plek in in onze keuken (waar ze het liefst met mama vertoeft) en is denk ik nog iets te hoog voor ons kleintje. Het zou hier dus ook best wel eens zoiets kunnen worden. En houten speelgoed is natuurlijk altijd goed. Wat doen de rest van de meiden?

Het eenkennige is hier niet meer of minder dan anders, Tessa is altijd wel een beetje van bij mama blijven als er vreemden in de buurt zijn, maar een lachje kan er meestal nog steeds wel vanaf. Hier wel ook een snotneus (tja, gisteren naar het kdv geweest) net als Isis. Straks lekker de stad in, bakkie koffie doen. Vrijdag gaan we weer naar het CB, hebben jullie kleintjes de 11 maanden vaccinaties al gehad?

Liefs,

Leeuwtje

Geplaatst

Jeetje Pien, dat klinkt heftig hoor. Ik vond mijn punctie namelijk vrij pijnlijk.....je bent er mooi klaar mee.

Een keukentje is, denk ik, leuker als de kleine een jaartje ouder is ofzo. En inderdaad, neemt ook zoveel ruimte in. Ik heb al twee lagen van een (kleine) kast ingeruimd voor het speelgoed dat ze nu al heeft.

Isis heeft zich keurig gedragen in de Bijenkorf. Ik heb voor mijn verjaardag een mooie tas van mijn moeder gekregen en ik heb zelf nog een leuke riem gekocht. Kortom, geslaagde dag. En ideaal, vanuit de parkeergarage loop je zo de winkel in. Ga nu maar eens met het hondje wandelen.......

Liefs, Nora.

Geplaatst

Hey meiden,

Spannend Nora, jouw meisje is nu als eerste jarig. Zin in haar verjaardag?

Nou, het is hier toch (ook) een blokkenwagentje geworden hoor , een hele schattige met een klein konijntje erachter. Meteen in elkaar gezet, met hulp van Tessa natuurlijk. Wel nog even inpakken en wegzetten tot 25 maart, maar ik kan nu al zeggen dat het een geslaagde keuze is...

Verder op het CB geweest, alles is prima in orde, als verwacht een klein dippie in lengte en gewicht, in plaats van op (lengte) en iets boven (gewicht) het gemiddelde zit Tessa er nu met allebei net onder, 8610 gram en 71.5 cm. De middagfles is er sinds gisteren ook meteen af, die ging op het kdv al moeizaam en hoeft nu helemaal niet meer. Over het niet willen eten van groente hoef ik me dus als verwacht geen zorgen te maken, ik blijf gewoon aanbieden en tot onze grote vreugde hebben we ontdekt dat paprika er wel in gaat (naast dat ene potje dan). Ach, daar zitten toch heel veel vitamine in? ;-)

Verder wel een beetje koorts van de prikken, dus we hangen maar een beetje rond in en om het huis, en slapen bij. Lange leve de paracetamol!

Geniet van jullie weekend!

Liefs,

Leeuwtje

Geplaatst

Hee meiden,

Hier weer even een berichtje van mij, het gaat helaas nog steeds niet echt goed met me dus ook weinig puf voor achter de computer. Ik heb nog steeds veel pijn en nu ik ook nog ongesteld ben en die krampen er ook nog bij heb is het echt afzien geblazen..

Woensdag weer in het ZH geweest en daar nogmaal te horen gekregen dat ze echt weinig anders voor me kunnen doen dan pijnbestrijding of me opnemen en dan nog sterkere pijnstillers maar dat zag ik uiteraard niet zitten.

Ik moet dus geduld hebben en slijt mijn dagen tussen de bank en mijn bed en heb het af en toe helemaal gehad.

Voor Morris zijn eerste verjaardag wil ik hetzelfde gaan doen als voor Thijs, namelijk een fotoboekje maken van stof, met daarin fotolijstjes met fotootjes van ons, Thijs, de opa's en oma's en zijn neefjes en nichtjes. Beetje lastig uitleggen, maar als alles lukt en ik weer een beetje opknap zal ik het de 21ste meenemen. Thijs heeft er wel 2 jaar dagelijks in zitten kijken dus ik hoop dat Morris het net zo leuk vind. Zal alleen wel iets meer werk worden want toen had Thijs nog maar 1 neefje en nu zijn het er 7 in totaal!

Vandaag de foto's besteld en nog wat leuke bandjes en knoopjes enzo (heeft bij wat te friemelen) en dan hopenlijk van de week wat stof gaan halen.. Pff.. ik hoop echt dat ik snel een beetje opknap want ik wil weer eens wat kunnen doen!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Pien

Geplaatst

Hey Pien,

Wat een leuk en origineel idee, zeg! Complimenten hoor, knutselen terwijl je zo beroerd bent. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Beterschap!!!!!!!!

Kus,

Leeuwtje.

Geplaatst

Hee meiden,

Nou, om te kunnen knutselen moet ik nog wel ietsje opknappen maar vandaag voor het eerst weer ietsje beter dus dat geeft de burger moed! Tegen het einde van de week moet het vast wel lukken! (En dan heb ik nog een week)

Mariek, ook hier nog even, van harte! Nog vele jaren meid!

:sexymama_1: :CYBER_HUGS: :confettistars: :occasion14:

:birthday:

Liefs Pien

Geplaatst

Hey, is onze super-lieve-mooie-sexy-ondernemende-mama jarig vandaag?

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Smak! Leeuwtje.

Geplaatst

hahaha, dank meiden! Dacht er heel sneeky zonder poeha vanaf te kunnen komen, maar helaas ;-) 38 jaar alweer... pfff...

Inderdaad onwijs leuk idee, Pien, dat boekje. Laat je de foto's op stof drukken?

Geplaatst

hahaha nee hoor, niets gaat hier ongemerkt..!

Ik maak een soort venstertjes van plastic sheets waar ik de foto's achter stop en dan een soort lijstje van vilt eroverheen.. beetje lastig uitleggen, maak wel foto's als het klaar is...

Je kunt ze ook kopen, dan krijg je zoiets, ik maak de foto's alleen kleiner en gebruik verschillende stofjes als achtergrond.. Idee is wel hetzelfde, dat ze gezichten leren herkennen en namen kunnen oefenen..Thijs vond dat leuker dan welk boekje ook!

http://www.kennemerkidsshop.nl/a-10203855/-nieuw-sophie-de-giraf/mijn-eerste-sophie-de-giraf-fotoalbum

XX

Geplaatst

Fijn dat het weer een ietsiepietsie beter gaat, Pientje! En inderdaad, dat jij tussen al je drukke werkzaamheden door nog ergens tijd hebt om nog kreabea te zijn... Maak maar een mooie foto van het boek, want eh, ik kan hem niet komen bewonderen :-(. Wat dat betreft hoeft ons meisje, jammer genoeg voor haar, op weinig originele dingen te rekenen! Maar eh, we houden heel veel van haar, en dat merkt ze hopelijk wel!!!

Mariek, gefeliciteerd meid!!! Heb er niet aan gedacht je een sms-je te sturen... Maar eh, hopelijk heb je een hele leuke dag gehad! In ieder geval wel een dag om heeeeeeeeel veel visite te hebben! En eh, je eerste verjaardag als mama!

En, Leeuwtje, al meer nieuws van het sollicitatievlak???? Gave foto's trouwens van het ontbijt! En al oorbelletjes!!! In Egypte duwen de artsen ze vlak na de geboorte van je dochtertje al door de oorlelletjes! Dus eh, ik vind het niet zielig! Maar eh, heb zelf ook geen oorbellen, dus het is niet iets waar ik aan denk.

Nora, hoe is het bij jou? Begint het al weer wat rustiger te worden? En eh, ook nog gefeliciteerd he?

Hier gaat ie wel goed. Ons dametje doet af en toe een paar stapjes (hooguit 2) en laat zich vervolgens in je armen vallen. Ze staat rustig een tijdje los, en laat zich dan door haar knietjes, op haar hurken zakken om te gaan zitten. Ik heb haar ook al een keer vanuit de hurkzit omhoog zien komen. Ze staat ook te drinken, zonder dat ze zich vast houdt.... Ze heeft nog net niet het lef om helemaal los te gaan lopen.

En eh, verder... werken, leren, van mijn mannetje en dochter genieten....

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Ik ben overtuigd, ga ook proberen zo'n boekje te maken. Knoopjes, 'staartjes' etc eraan. Pien, zullen we anders samen gaan knutselen? ;-) :sewing: Kom ik bij je op de koffie met mijn garen en doeken, haha. Of heb je 'm al af?

Hilde, wat stoer van Thirse dat ze staat te drinken zonder zich ergens aan vast te houden!

Yinthe is ook druk met loopoefeningen. Aan de hand doet ze het al best goed en overpakken van de stoel naar de poef naar de scheepskist gaat ook lekker. En hangen aan de tafel met beide handen vindt ze ook leuk. Probeert ze zich op te trekken zodat ze over de rand heen kan kijken, erg grappig gezicht.

Vanmiddag weer naar het CB. Ben benieuwd wat ze nu weegt. Ze is nog steeds slank, maar niet meer zo heel dun al toen. En volgens mij krijgt ze ook weer een prik vandaag... bleh...

Geplaatst

Net terug van het CB. Alles goed. Prikken waren natuurlijk weer vervelend, meisje was even helemaal in paniek, dikke tranen, snottebellen, snik snik, maar kon gelukkig snel afgeleid worden met een foldertje over spelen.

Ze is weer op een normaal gewicht, gelukkig! 8650 gram en 75,5 cm lang.

Verder geen bijzonderheden behalve dat de volgende keer met 14 maanden we naar het nieuwe bureau in Amsterdam gaan en we dus afscheid hebben genomen van Eva vandaag. Amsterdam, here we come!

Geplaatst

Hey!

Mariek, heerlijk dat het allemaal goed gaat met Yinthe, het is echt een lang en slank dametje. Welkom in A'dam! Weet je dat er een kruipclub bij mijn CB zit? Erg leuk, 3x per week kunnen de kindjes spelen en de mama's kletsen en koffie drinken. Als je hier woont, kunnen we dat gezellig eens doen! Hoe gaat het met de planning van je kdv?

Nora, hoe was de verjaardag van Isis? Taart gegeten? Wij willen foto's... ;-)

Liefs,

Leeuwtje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden